SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH Siedlce oferta pracy DOMOSFERA s.c. Robert Kozłowski i Lucyna Barbara Kozłowska
Stanowisko: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Sprzątanie pomieszczeń biurowych; pokoje biurowe, pokoje socjalne, sanitariaty, korytarze, klatki schodowe.
Data publikacji: 2019-07-02
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: DOMOSFERA s.c. Robert Kozłowski i Lucyna Barbara Kozłowska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kazimierzowska 31A, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzątanie pomieszczeń biurowych; pokoje biurowe, pokoje socjalne, sanitariaty, korytarze, klatki schodowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzątaczka biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2019
Data zakończenia pracy: 31.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Sprzątaczka biurowa
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Nazwa pracodawcy:
DOMOSFERA s.c. Robert Kozłowski i Lucyna Barbara Kozłowska
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Ulica pracodawcy: Kazimierza Pułaskiego
Numer budynku pracodawcy: 19/21
Nazwisko osoby zgłaszającej: Paweł Chwicewski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa
Data dodania oferty pracy: 02.07.2019
Oferta pracy ważna do: 01.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6611e555b3c292bcc9e1262ed77541cf
Podobne oferty pracy
Udział w przygotowaniu planowanych inwestycji polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie i remoncie dróg oraz obiektów inżynierskich realizowanych na podstawie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo finansowych.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2017-05-12 - Kalisz (wielkopolskie)
Analiza i ocena zjawisk rodzących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej;Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie, dotyczących pomocy społecznej, objętych zakresem obowiązków;Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie realizowanych zadań;Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy dotyczących:- udzielenia schronienia, zapewnienia posiłku oraz niezbędnego ubrania osobom tego pozbawionym,- przyznawania i wypłacania zasiłków celowych, zasiłków celowych na pokrycie wydatków powstałych w wyniku zdarzenia losowego oraz specjalnych zasiłków celowych,- przyznawania i wypłacania zasiłków celowych na pokrycie wydatków na świadczenia zdrowotne osobom bezrobotnym oraz innym osobom niemającym dochodu i możliwości uzyskania świadczeń na podstawie przepisów o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia,- przyznawanie zasiłków celowych w formie biletu kredytowanego,- opłacanie składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe za osobę, która rezygnuje z zatrudnienia w związku z koniecznością sprawowania bezpośredniej, osobistej opieki nad długotrwale lub ciężko chorym członkiem rodziny oraz wspólnie zamieszkującymi matką, ojcem lub rodzeństwem,- dożywianie dzieci,- sprawienie pogrzebu, w tym osobom bezdomnym,- pomoc osobom mającym trudności w przystosowaniu się dożycia po zwolnieniu z zakładu karnego,- sporządzanie sprawozdawczości, przekazywanie jej wojewodzie oraz organom gminy w tym również w formie dokumentu elektronicznego, z zastosowaniem systemu teleinformatycznego,- podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej, wynikających z rozeznanych potrzeb gminy, w tym tworzenie i realizacja programów osłonowych;Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji, rejestrów zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz rzeczowym jednolitym wykazem akt obowiązującymi w Ośrodku Pomocy Społecznej.Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej, organizacjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej.Opracowywanie projektu budżetu gminy, planu finansowego i harmonogramu wydatków oraz propozycji ich zmiany w zakresie realizowanych zadań.Realizowanie planu finansowego Ośrodka w zakresie prowadzonych spraw, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonywania tego planu.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-07-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
utrzymanie czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń: pasaże handlowe, pomieszczenia socjalne i sanitarne
EVER CLEANING Sp. z o.o. - 2019-07-31 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie w kręgielni
kontakt przez OHP - 2018-10-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Utrzymanie czystości na hali magazynowej (segregacja śmieci, obsługa maszyny sprzątającej, zamiatanie i mycie w miejscach niedostępnych dla maszyny, wyrzucanie odpadów. Wymiar etatu: 1.0. Godziny pracy: poniedziałek-piątek od 6:00 do 14:00. Oferta dostępna w sali A. Oferta przeznaczona wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 799 016 097.
PROBET Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
przestrzeganie ustalonego harmonogramu pracy, rzetelne wykonywanie wszelkich powierzonych czynności, realizacja poleceń pracodawcy, dbanie o wystrój sklepu, obsługa klienta w punkcie sprzedaży spółki, zapoznanie z zasadą obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Blizne Łaszczyńskiego (mazowieckie)
Utrzymywanie porządku i czystości wokół budynku, w tym sezonowa pielęgnacja terenów zielonych, odśnieżanie, zajmowanie się konserwacją, nieskomplikowanymi naprawami, niewymagającymi kwalifikowanych umiejętności, wykonywanie prac o charakterze gospodarczym.
Komenda Stołeczna Policji - 2019-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta
GALON PALIWA KAROL GALARA - 2017-08-21 - Głubczyce (opolskie)
utrzymanie terenów zieleni, prace gospodarcze na wskazanym terenie, praca w ogrodzie oraz w okresie zimowym jako pracownik gospodarczy w tym samym miejscu
Vodak - Wojciech Krzysztofiak - 2018-02-09 - Drzewociny (łódzkie)
kosmetyczka w salonie kosmetycznym lub sprzedaż hurtowa kosmetyków
POLA WRÓBEL OKAGAMI - 2016-06-30 - Katowice (śląskie)
Umiejętność rozpoznania rodzajów węgla, znajomość profilu sprzedaży w firmie. Umiejęność współpracy z innymi pracownikami. Pozyskiwanie nowych odbiorców - telefonicznie. Współpraca z przedstawicielami kopalń, umiejętność kupowania węgla przez internet. Obsługiwanie programu WF-MAG.
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Kościelniki Dolne (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Myszyniec (mazowieckie)
Opracowywanie rocznych i wieloletnuich planów audytu wewnętrznego w terminach określonych przepisami; identyfikowanie i analizowanie ryzyka w zakresie niezbędnym w plannowaniu długoterminowym, rocznym i na etapie planowania zadania autydowego; badanie systemów zarządzania i kontroli w jednostce, w tym procedur kontroli finansowej, o którym mowa w art. 47 ust. 3 Ustawy o finansach publicznych, w wyniku którego Komendant Bazy uzyskuje obiektywną i niezależną ocenę adekwatności, efektywności i skuteczności tych systemów, ze szczególnym uwzględnieniem: wykonywanie czynności doradczych, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania jednostki (audytowej komórki lub procesu); poprzedzanie zadań audytowych przygotowaniem i opracowywaniem programu zadania audytowego w zakresie określonym postanowieniami Ustawy o finansach publicznych i rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu przeprowadzzania audytu wewnętrznego ; prowadzenie bieżących i stałych akt audytu wewnętrznego w celu dokumentowania jego przebiegu i uzyskiwanych wyników oraz gromadzenia informacji dot. obszarów, któe mogą być przedmiotem badania; sporządzanie sprawozdań przedstawiających w sposób rzetelny i zwięzły wyniku audytu wewnętrznego, stosowanie standardów audytu wewnętrznego, stosowanie standratów autydu wewnętrznego w bieżącej działalności i podczas prowadzenia zadań audytowych. Praca na 1/2 etatu. Wynagrodzenie miesieczne: 2229 zł brutto+ 10 % premii regulaminowej + wysługa lat. Oferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-01-02 - Wrocław (dolnośląskie)
rozładunek przesyłek, prace porządkowepraca 4 godziny dziennie
GEIS PARCEL PL Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Świebodzice (dolnośląskie)
Obszar produkcji: praca przy grillu, frytownicach, tosterach oraz garnirowaniu, uzupełnianie zapasów, przygotowywanie produktów (np. kanapek, sałatek) i półproduktów, utrzymanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń. Obszar sprzedaży: przygotowywanie deserów oraz napojów zimnych i gorących, zestawianie i wydawanie zamówień, uzupełnianie zapasów utrzymanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi i naczyń. Prace magazynowe- dostawy półproduktów na obszary produkcji i sprzedaży. Sala restauracyjna: prace porządkowe, utrzymywanie w czystości pomieszczeń sprzętów i części sanitarnej, prace porządkowe w restauracji i na terenie zewnętrznym wokół restauracji zgodnie z dyspozycjami pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Płock (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
prace organizacyjno-pomocowe, udzielanie bezposredniej pomocy osobom bezrobotnym i zagrożonym wykluczeniem społecznym, udział w corocznych akcjach charytatywnych, prace porządkowo-organizacyjne
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Kutno (łódzkie)
Praca przy pozyskiwaniu drewna
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Rosnowo (zachodniopomorskie)
doświadczenie na ww stanowisku,mile widziane prawo jazdy kat. B
FACH-DACH JAKUB CISZAK USŁUGI BLACHARSKO-DEKARSKIE CIESIELSTWO - 2017-10-03 - Sobótka (wielkopolskie)
- konstruktor działu technicznego- projektowanie układów energoelektrycznych. Tworzenie dokumentacji technicznej w programie autocad 3d- uruchomienie układów napędowych i wyłączników próżniowych,- nadzór nad badaniami laboratorium elektrycznym,- prowadzenie rozmów technicznych z klientami z zagranicy,- tworzenie dokumentacji technicznej w języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Łódź (łódzkie)
rekrutacja i selekcja personelu opiekuńczego w języku niemieckim, weryfikacja języka niemieckiego, obsługa bieżących klientów, pozyskiwanie kandydatów
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w pracach gospodarczych, w pracach fizycznych na terenie firmy.
SOUTHGATE LOGISTICS ZORAN VASKOVIĊ - 2018-10-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Przewożenie i przenoszenie surowców, wykonywanie prostych, powtarzalnych czynności, ręczne sortowanie produktów lub komponentów, przygotowanie materiałów i narzędzi do pradukcji.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Łódź (łódzkie)
Transport towarów csamochodem ciężarowym na terenie Polski.
Hurtownia Dodatków Paszowych Agrowit sp.j. Pomarzany - 2017-06-14 - Pomarzany (łódzkie)
pielęgnacja włosów, podcinanie, farbowanie itp.
Zakład Fryzjerski Broda Mirela - 2019-07-17 - Bytom (śląskie)
przygotowywanie dań kuchni polskiej od podstaw do wydania gotowej potrawy
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Łódź (łódzkie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZKRESIE USŁUG POCZTOWYCH, DORĘCZANIE PRZESYŁEK, PRZEKAZÓW POCZTOWYCH I TELEGRAMÓW, PROWADZENIE AKTYWNEJ SPRZEDAŻY WYBRANYCH USŁUG I TOWARÓW, ZBIERANIE I AKTUALIZACJA DANYCH DOTYCZĄCYCH REJONU DORĘCZEŃ ORAZ BAZY ADRESOWEJ FIRM, PROWADZENIE DOKUMENTACJI EKSPLOATACYJNEJ, MONITOROWANIE ESTETYKI I STANU TECHNICZNEGO NADAWCZYCH I ODDAWCZYCH SKRZYNEK POCZTOWYCH, KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU PP S.A;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, MILE WIDZIANE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ STANDARDÓW OBSŁUGI KLIENTA, WYSOKA ORIENTACJA NA KLIENTA, SKUTECZNOŚĆ W DĄŻENIU DO REZULTATÓW, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU;PRACA SZCZECIN - UL. DWORCOWA 2
POCZTA POLSKA SA - 2016-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Strzyżenie,farbowanie, modelowanie
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Kościerska Huta (pomorskie)
PRACE OGÓLNOBUDOWLANEMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: DĘBICA I OKOLICE
Zakład Budowlany Instalatorstwa Sanit., C.O. i gaz Józef Żółtek, Sklep Spożywczo-Przemysłowo-Chemiczny - 2019-07-22 - Dębica (podkarpackie)
Prace ziemne, obsługa koparki w miejscu realizacji przetargów.
Park-M Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Stary Sącz (małopolskie)