SPRZĄTAJĄCA Gdynia oferta pracy Kmorder sp. z o.o.
Stanowisko: SPRZĄTAJĄCA
Wynagrodzenie: od 1 687,5 PLN
Zakres obowiązków: Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Data publikacji: 2019-01-17
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Kmorder sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 687,5 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPRZĄTAJĄCA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzątaczka biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 687,5 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności. Praca w godzinach 12:00 - 17:30
Nazwa pracodawcy: Kmorder sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Artyleryjska 3H, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Artyleryjska
Numer budynku pracodawcy: 3H
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa
Data dodania oferty pracy: 17.01.2019
Oferta pracy ważna do: 15.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, realizacja zamówień, realizacja wysyłek, budowanie bazy klientów, prowadzenie dokumentacji biurowej, sprzedaż produktów, opieka nad klientem, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE RUDIMEX MAGDALENA RUDZKA-SIODŁA - 2016-04-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Organizacja pracy pracowników, znajomość maszyn do obróbki metalu, znajomość narzędzi spawalniczych
KJ Stal Konrad Janiak - 2018-10-11 - Siedlce (mazowieckie)
Pakowanie gotowych produktów do pojemników oraz układanie do kartonów. Praca w godzinach: 8:00-16:00, 16:00-24:00.
AL MALIK PRODUCTS LTD Jadwiga Kokoszka - 2016-07-29 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
- Wdrażanie nowych projektów od strony technologicznej na obszarze nadruku i montażu. - Nadzorowanie przygotowania pakietów FPA do nowych projektów, - Analiza przyczynowo – skutkowa problemów jakościowych, - Proponowanie i wdrażanie usprawnień procesu nadruku i montażu w porozumieniu z kierownictwem działu. - Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji technologicznej, - Aktywny udział w projektach optymalizacji kosztów produkcji i projektach korygujących. - Współpraca z dostawcami w zakresie realizacji projektu i/lub wdrożenia nowych produktów. - Realizacja zadań zleconych przez przełożonego. - Raportowanie wyników prób technologicznych zgodnie z zasadami obowiązującymi w firmie. - Rzetelne prowadzenie i analiza prób technologicznychPraca w godz. 7-15Praca na czas określony 2 lata
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Smolec (dolnośląskie)
Manicure, pedicury,porady i zabiegi kosmetyczne.Docelowo umowa o pracę.Praca w centrum miasta - Hotel Sofitel.Pracodawca oferuje atrakcyjny system prowizji.slala H
Ptaszyńska Stawski S.C. - 2016-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)
naprawa samochodów osobowych
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Bytów (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń socjalno-biurowych.
"AMLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Suwałki (podlaskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
KMORDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-02 - Łomża (podlaskie)
Korekta i przygotowanie techniczne materiałów do druku.1) realizowanie zadań wydawniczych związanych z promocją jednostki oraz przedsięwzięciami spoza planu naboru;2) wykonywanie korekty - eliminacja błędów literowych, ortograficznych i interpunkcyjnych, sprawdzanie, czy osoba odpowiedzialna za skład naniosła w tekście zmiany z zakresu redakcji merytorycznej i technicznej, dokonywanie ewentualnych poprawek;3) wprowadzenie poprawek redakcyjnych i korektorskich w wersji elektronicznej z wykorzystaniem programów komputerowych do edycji tekstów i do składu;4) druk materiałów niskonakładowych;5) prowadzenie ewidencji wykonanych prac i zużytych materiałów.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-09-14 - Legionowo (mazowieckie)
dostawy towarów z hurtowni hydrauliczno-sanitarnej do odbiorców, odbiór towaru ( hydrauliki), wystawianie faktur,sprzedaż internetowa w biurze w Mielcu.
WATER Iwona Oręczak - 2018-03-29 - Mielec (podkarpackie)
Utrzymanie czystości pomieszczeńWspółpraca z personelem medycznym
WOJEWÓDZKI SPECJALISTYCZNY SZPITAL IM. M. PIROGOWA W ŁODZI - 2018-08-20 - Łódź (łódzkie)
Przycinanie żywopłotów i gałęzi. Wykaszanie trawy, ochrona roślin przed szkodnikami.Pielęgnacja terenów zieleni, przycinanie żywopłotów, usuwanie chwastów.Podlewanie terenów zieleni.Przygotowywanie gleby, grządek i alejek do nasadzeń kwiatów i krzewów.
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Sieradz (łódzkie)
sprzedawca kasjer, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Brenna (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na okres próbny na okres 3 miesięcy; praca w godz.7.00-15.00
Signum Kiedrowski Jacek - 2018-04-09 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie zawodowe lub techniczne; wymagane doświadczenie zawodowe; mile widziane ukończone dodatkowe szkolenia; praca na stanowisku lakiernika samochodowego; przygotowanie pojazdów do lakierowania; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
AUTO WŁOCH GRZEGORZ WŁOCH, TOMASZ HAŁAT SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-17 - Gliwice (śląskie)
Obsługa robota spawalniczego/ automatu spawalniczego
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Lębork (pomorskie)
serwis dzienny
P.U."ROKA"ANDRZEJ IRENEUSZ KANTORSKI ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
(staz dla osób powyżej 30rż) wprowadzanie dokumentów do FK, prowadzenie rejestru VAT, sporzadzanie listy płac i deklaracji z systemu Płatnik, wyliczanie zaliczek na podatek obrotowy, księgowanie i wyliczanie podatku
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prace związane ze sprawnym funkcjonowaniem magazynu
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
stałe monitorowanie procesów inwestycyjnych, organizowanie i kierowanie procesami budowlanymi związanymi z budową,przebudową, modernizacją obiektów kubaturowych i infrastruktury technicznej, ocharakterze:- inwestycyjnym,- remontowym, których wartość przekracza 100 000 zł z(nie dotyczy zadańprowadzonych przez Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta oraz MZBSp. z o.o.), przygotowanie projektów umów oraz wniosków o wszczęcie postępowańpublicznych na wybór projektantów, wykonawców robót budowlanych, a takżeinwestorów zastępczych, udział w pracach komisji przetargowych na udzielanieww. zamówień publicznych, załatwianie formalności związanych z podpisaniem umów z uczestnikami procesuinwestycyjnego (np. kontrola wniesienia zabezpieczenia należytego wykonaniaumów, powiadomienie o możliwości zwolnienia wadium), nadzór nad realizacją umów z projektantami, wykonawcami robót budowlanychoraz inwestorami zastępczymi, nadzór nad pracami projektowymi, bieżąca kontrola nad pracami projektantów wykonanie zadań spoczywających na Inwestorze wynikających z przepisów Prawabudowlanego przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, tj.: zawiadomieniewłaściwych organów, instytucji i Projektanta o rozpoczęciu robót, zgłoszenieobjęcia obowiązków przez Kierownika budowy oraz Inspektorów nadzoruinwestorskiego, itp., przekazywanie Wykonawcy dokumentacji projektowej oraz terenu budowy, udział w naradach koordynacyjnych na etapie projektowania oraz podczas realizacjiinwestycji, współpraca z inwestorami zastępczymi przy realizacji zadań inwestycyjnych,reprezentowanie zamawiającego w stosunku do inwestycji rządowychi samorządowych, projektantów, wykonawców, inwestorów zastępczych, w ramachrealizacji zadań inwestycyjnych prowadzonych przez Biuro, przygotowanie niezbędnych informacji o przebiegu zadań inwestycyjnych, współpraca z Wykonawcą i Inwestorem zastępczym przy opracowywaniuharmonogramów rzeczowo-finansowych realizacji inwestycji, uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych zakończonych inwestycji, współpraca w kompletowaniu dokumentów umożliwiających rozliczenie inwestycjii przekazania do użytku współpraca z zewnętrznymi instytucjami finansującymi w zakresie otrzymanychdofinansowań bądź kredytów inwestycyjnych ze środków krajowych izagranicznych, współpraca przy tworzeniu wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych, przygotowywanie niezbędnych dokumentów wynikających z umów odofinansowanie i umów kredytowych na dofinansowanie inwestycji w ramachrealizowanych i planowanych zadań inwestycyjnych, bieżąca kontrola wydatków na zadaniach inwestycyjnych oraz współpraca zpracownikiem Biura prowadzącym ewidencję nakładów inwestycyjnych, współpraca przy przygotowywaniu rozliczeń zadań inwestycyjnych i protokołówprzekazania przejęcia środków trwałych, przygotowywanie sprawozdań z realizacji inwestycji zapisanych w uchwalebudżetowej, współpraca przy przygotowywaniu wniosków o dokonanie zmian w załącznikuinwestycyjnym uchwały budżetowej, sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym.
Urząd Miejski w Wałbrzychu - 2016-03-23 - Wałbrzych (dolnośląskie)
rozwóz towaru
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2017-07-05 - Kraków (małopolskie)
UKŁADANIE KOSTKI
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Kluczkowice-Osiedle (lubelskie)
-
Job Ticket Sp zo.o. - 2017-05-31 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Zadania asystenta rodziny zostały określone w art. 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. z 2016 r. poz. 575 z póżn. zm.)
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku - 2017-02-16 - Osiek (pomorskie)
-ewidencjonowanie odzieży i szafek roboczych dla pracowników-pomoc w zakresie wyszukiwania ofert-zamawianie towaru (z asystą przełożonego)-organizacja stanowisk pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Świebodzin (lubuskie)
-
Maximet s.c. Ksenia Nietz, Magdalena Bernat - 2016-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc w karmieniu, czynnościach pielęgnacyjnych, dbanie o estetyczny wygląd sal
Przedszkole Niepubliczne JEDYNKA Krystian Józwowski, Henryka Józwowska S.C. - 2015-12-31 - Tychy (śląskie)
Opieka nad dziećmi do 2 lat.
Przedszkole Nepubliczne " Słoneczny Domek Małego Odkrywcy" - 2016-11-29 - Rotmanka (pomorskie)
utrzymanie czystości w pomieszczeniachpomoc pielęgniarkom i opiekunom przy pielegnacji mieszkańców oraz przy zmianie im bielizny pościelowejpomoc przy przeprowadzkachzałatwianie spraw indywidualnych mieszkańców, pomoc i udział w zakupachdbanie o bezpieczeństwo mieszkańców poprzez kontrolę wejść i wyjść osób z budynkuwspółpraca z innymi działami
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Cieszyn (śląskie)
wykonywanie tynków
Tynki Gipsowe Dariusz Łopaciński - 2016-02-08 - Lipka (wielkopolskie)