SPRZĄTACZKA Sanok oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "POLER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPRZĄTACZKA

Wynagrodzenie: od 1 950 PLN

Zakres obowiązków: sprzątanie

Data publikacji: 2020-09-24

Lokalizacja: Sanok (podkarpackie)

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "POLER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: sprzątanie

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 0.75

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 30

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 950 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPRZĄTACZKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sanok

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1817

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sanok

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sprzątaczka biurowa

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 950 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "POLER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 6871691861

danePracodawcy_regon: 370484451

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku

Adres pracodawcy:
Kościuszki 37, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18

Powiat pracodawcy: sanocki

danePracodawcy_kodPowiatu: 1817

Gmina pracodawcy: Sanok

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Sanok

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0953510

Ulica pracodawcy: Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 37

Profil działalności pracodawcy: usługi - sprzątanie na rzecz SZGNiG

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|911207

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251

Data dodania oferty pracy: 24.09.2020

Oferta pracy ważna do: 24.09.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 24.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 24.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1c019a5d896303b778aa66486cddd8df

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK ADMINISTRACYJI - 1 400 - 1 960 PLN

Kreowanie, budowanie Centrum Edukacji Bezpieczeństwem. Przekazywanie wiedzy, pogłębianie świadomości, prowadzenie zajęć z dzięćmi i młodzieżą w zakresie EDB. Opracowywanie scenariuszy, współpraca z jednostkami oświatowymi Miasta Gdańsk.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 5 - 2020-01-24 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 13 PLN

- Sprzątanie placu;- Sprzątanie w biurze;- Sprzątanie wewnątrz pojazdów samochodowych;- inne: komunikacja z kierowcami (obywatele Ukrainy);- wykonywanie innych zadań porządkowych, zleconych przez ww. kierowców.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Chodzież (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 450 PLN

•Sprzątanie terenu i pomieszczeń szkolnych
Szkoła Podstawowa Nr 7 w Legnicy - 2019-09-11 - Legnica (dolnośląskie)

SPRZĄTACZKA - POKOJÓWKA - do 2 100 PLN

RefDo30utrzymywanie porządku i czystości w miejscu pracy, kontakt z klientem
USŁUGI NOCLEGOWE;POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE-ELZBIETA SZCZEPAŃSKA - 2017-10-07 - Krępa (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 2 500 PLN

Utrzymywanie porządku na terenie zakładu
ESA TRUCKS Polska Sp. z o.o. - 2017-10-12 - Słubice (lubuskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 600 PLN

sprzątanie pomieszczeń Przychodni Lekarskiej
kontakt przez PUP - 2020-08-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA(NR 8551) - od 2 200 PLN

- utrzymanie w czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń,- stałe doglądanie i uzupełnianie środków sanitarno-higienicznych w toaletach, łazienkach oraz stołówce,- opróżnianie koszy na śmieci
FABRYKA WYROBÓW CUKIERNICZYCH " JAGO " JAN GOGOLEWSKI - 2017-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA - 997,4 PLN

utrzymanie czystości
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

SPRZĄTACZKA - od 2 600 PLN

Opis pracy: sprzątanie biur oraz domów, praca zespołowa. Wymagania konieczne:- dokładność, uczciwość, brak nałogów, prawo jazdy kat. B. Firma oferuje umowę o pracę lub zlecenie, system premiowy, szkolenia, opiekę koordynatora, pracę w miłym zespole. Godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny, osobisty po wcześsniejszym umówieniu lub e-mailowy praca (at) bestclean.slask.pl
BEST CLEAN - SABINA DUDEK, RAFAŁ DUDEK SC - 2020-07-10 - Rybnik (śląskie)

SPRZĄTACZKA - do 1 575 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych i laboratoryjnych w godzinach popołudniowych 15-21. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel. 71 328 30 41/49 w. 244 lub 248.
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA WE WROCŁAWIU - 2018-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY W DEPARTAMENCIE INWESTYCJI I ROZWOJU W WYDZIALE PROJEKTÓW I FUNDUSZY EUROPEJSKICH - od 2 500 PLN

Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych ;2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warun-ków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie ;3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrz-nych;4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych ;5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych;6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych ;7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.im. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamierzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją ;b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środ-ków zewnętrznych ;c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm ;d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów ;e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charakterze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinan-sowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań;e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamó-wienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygoto-wanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowi-ska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności;b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego;c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-06-25 - Chełm (lubelskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

zamiatanie i mycie korytarz, wycieranie - w biurach ( biurka, podłogi), w kuchni ( bez urządzeń typu zmywarka) blaty, zlew, szafki. Mycie toalet i umywalek w łazienkach. Mycie drzwi drewnianych i szklanych. Zamiatanie szatni , jadalni dla pracowników.
FAST N CLEAN Anna Machała - 2016-11-22 - Łódź (łódzkie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

Praca na hali sprzedazy, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-06 - Janów (mazowieckie)

PRACOWNIK DS. KADR I PŁAC - od 1 860 PLN

Kompleksowa obsługa kadr i płac. Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy. Sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych i świadectw pracy. Naliczanie wynagrodzeń. Ewidencja czasu pracy, urlopy, zwolnienia itp. Sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, US i PFRON oraz zaświadczeń dla pracowników. Rozliczanie kont pracowniczych.
MESGUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-21 - Kobyłka (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - 2 100 - 2 200 PLN

Utrzymanie w czystości pomieszczeń użyteczności publicznej, ciągówkomunikacyjnych, pomieszczeń sanitarnych. Praca od 13-21
NEMO Firma Usługowa - 2017-12-12 - Opole (opolskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 000 PLN

sprzątanie terenów linii produkcyjnej, przestrzeni biurowej, ciągów komunikacyjnych
HS MULTISERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Cieszyn (śląskie)

SPRZĄTACZ/KA - od 1 850 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Warszawa (mazowieckie)

1236U - TŁUMACZ - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Radom (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

Sprzątanie magazynów i hali produkcyjnej.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Kros Sp. z o.o. - 2018-11-28 - Iłownica (pomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 250 PLN

Sprzątanie pomieszczeń pracowni szkolnych (fryzjerskiej i gastronomicznej) oraz innych pomiesszczeń na terenie Zakładu.Obsługa szatni.
kontakt przez PUP - 2019-09-09 - Siedlce (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych na terenie Torunia
Roka A.I. Kantorski Sp. K - 2018-07-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

zapoznanie ze strukturą organizacyjną zapoznanie z obsługą systemu komputerowego poltax, poltax2b,ba,segregacja, układanie i wpinanie dokumentów do teczek i akt
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Wieliczka (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

Sprzatanie pomieszczeń piekarni i cukierni
Piekarnia-Cukiernia OLEŃKA Irena Kaliszczak - 2016-06-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA - 997,4 PLN

Pomoc w sprzątaniu hal i obejścia
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Szamotuły (wielkopolskie)

SPRZĄTACZ/SPRZĄTACZKA - od 13,7 PLN

sprzątanie hali sprzedaży, magazynów, sklepów, toalet, terenu zewnętrznego, segregacja śmieci, praca fizyczna
kontakt przez PUP - 2017-06-04 - Piaseczno (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 17 PLN

Sprzątanie pomieszczeń socjalnych oraz biurowych.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "TAMAX" Szczepan Cieślak - 2020-09-30 - Sędziszów (świętokrzyskie)

FRYZJER - od 1 850 PLN

wszystkie czynności związane z zawodem fryzjera, mycie głowy, strzyżenie damsko-męskie, modelowanie, prostowanie, koloryzacja, trwała, balajage, upięcie, fryzury okolicznościowe.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Łódź (łódzkie)

SPRZĄTACZKA - od 2 100 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Gniezno (wielkopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 500 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
Ciarkowski Andrzej Firma Usługowa "ERYK" - 2017-01-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - 997,4 PLN

sprzątanie pomieszczeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Miechów (małopolskie)


Wybierz powiat