SPRZĄTACZKA Sanok oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "POLER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPRZĄTACZKA
Wynagrodzenie: od 1 950 PLN
Zakres obowiązków: sprzątanie
Data publikacji: 2020-09-24
Lokalizacja: Sanok (podkarpackie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "POLER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: sprzątanie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 950 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPRZĄTACZKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sanok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1817
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sanok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzątaczka biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "POLER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6871691861
danePracodawcy_regon: 370484451
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Adres pracodawcy:
Kościuszki 37, 38-500 Sanok, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: sanocki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1817
Gmina pracodawcy: Sanok
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Sanok
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0953510
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 37
Profil działalności pracodawcy: usługi - sprzątanie na rzecz SZGNiG
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|911207
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 24.09.2020
Oferta pracy ważna do: 24.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1c019a5d896303b778aa66486cddd8df
Podobne oferty pracy
Kreowanie, budowanie Centrum Edukacji Bezpieczeństwem. Przekazywanie wiedzy, pogłębianie świadomości, prowadzenie zajęć z dzięćmi i młodzieżą w zakresie EDB. Opracowywanie scenariuszy, współpraca z jednostkami oświatowymi Miasta Gdańsk.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 5 - 2020-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
- Sprzątanie placu;- Sprzątanie w biurze;- Sprzątanie wewnątrz pojazdów samochodowych;- inne: komunikacja z kierowcami (obywatele Ukrainy);- wykonywanie innych zadań porządkowych, zleconych przez ww. kierowców.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Chodzież (wielkopolskie)
•Sprzątanie terenu i pomieszczeń szkolnych
Szkoła Podstawowa Nr 7 w Legnicy - 2019-09-11 - Legnica (dolnośląskie)
RefDo30utrzymywanie porządku i czystości w miejscu pracy, kontakt z klientem
USŁUGI NOCLEGOWE;POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE-ELZBIETA SZCZEPAŃSKA - 2017-10-07 - Krępa (mazowieckie)
Utrzymywanie porządku na terenie zakładu
ESA TRUCKS Polska Sp. z o.o. - 2017-10-12 - Słubice (lubuskie)
sprzątanie pomieszczeń Przychodni Lekarskiej
kontakt przez PUP - 2020-08-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- utrzymanie w czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń,- stałe doglądanie i uzupełnianie środków sanitarno-higienicznych w toaletach, łazienkach oraz stołówce,- opróżnianie koszy na śmieci
FABRYKA WYROBÓW CUKIERNICZYCH " JAGO " JAN GOGOLEWSKI - 2017-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
utrzymanie czystości
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Opis pracy: sprzątanie biur oraz domów, praca zespołowa. Wymagania konieczne:- dokładność, uczciwość, brak nałogów, prawo jazdy kat. B. Firma oferuje umowę o pracę lub zlecenie, system premiowy, szkolenia, opiekę koordynatora, pracę w miłym zespole. Godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny, osobisty po wcześsniejszym umówieniu lub e-mailowy praca (at) bestclean.slask.pl
BEST CLEAN - SABINA DUDEK, RAFAŁ DUDEK SC - 2020-07-10 - Rybnik (śląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i laboratoryjnych w godzinach popołudniowych 15-21. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel. 71 328 30 41/49 w. 244 lub 248.
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA WE WROCŁAWIU - 2018-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Do obowiązków Pracownika ds. obsługi funduszy należy :1)prowadzenie monitoringu w zakresie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na realizację zadań inwestycyjnych ;2)przedstawienie propozycji i możliwości współfinansowania zadań inwestycyjnych Miasta Chełm oraz warun-ków aplikowania wniosków o ich dofinansowanie ;3)przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrz-nych;4)prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych ;5)rozliczenie finansowe i rzeczowe zadań współfinansowanych ze środków zewnętrznych;6)przygotowanie sprawozdań z realizacji zadań oraz stosownych dokumentów dotyczących kontroli, rozliczeń okresowych i ostatecznych ;7)współpraca z organizacjami, organami administracji, jednostkami samorządu, instytucjami lub inwestorami zewnętrznymi w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków zewnętrznych, realizowania m.im. poprzez:a) przygotowanie projektów umów lub porozumień, dotyczących współpracy przy realizacji zamierzeń inwestycyjnych na terenie miasta Chełm, a także nadzór nad ich realizacją ;b) inicjowanie partnerstw w zakresie wspólnego przygotowania i realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środ-ków zewnętrznych ;c) przygotowanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, Wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm ;d) przygotowanie informacji prasowych w ramach działań promocyjnych realizowanych projektów ;e) udzielanie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań oraz procedur ubiegania się o dofinansowanie przedsięwzięć o charakterze inwestycyjnym i innym.8)W zakresie udzielania zamówień publicznych:a) przygotowanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro- zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm;b) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami;c) sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na dostawy i usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinan-sowanie zadań- zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;d) przygotowanie istotnych postanowień umowy na dostawy lub usługi realizowane w ramach zawartych umów o dofinansowanie zadań;e) przygotowanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego;f) redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamó-wienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g) udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.9)W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:a) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych według dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego Zastępcy i w uzgodnieniu z Koordynatorem Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich.10)W zakresie powierzonych spraw :a) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygoto-wanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,b) prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności , zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,c) wykonanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.11)W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:a) współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczenia powierzonych zadań, w tym przygotowania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,b) ścisła współpraca z Wydziałem Inwestycji i Dróg w celu przygotowania kompletnych wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,c) realizacja inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych w tym funduszy pomocowych, dotacji celowych i innych,d) pełnienie funkcji Koordynatora Projektu współfinansowanych ze środków zewnętrznych- na podstawie dyspozycji Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub jego zastępcy,e) wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowi-ska pracowniczego- wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.12)W zakresie współpracy w Wydziale Projektów i Funduszy Europejskich oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:a) zastępowanie innych pracowników Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich w czasie ich nieobecności;b) przestrzeganie zasad współżycia społecznego;c) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-06-25 - Chełm (lubelskie)
zamiatanie i mycie korytarz, wycieranie - w biurach ( biurka, podłogi), w kuchni ( bez urządzeń typu zmywarka) blaty, zlew, szafki. Mycie toalet i umywalek w łazienkach. Mycie drzwi drewnianych i szklanych. Zamiatanie szatni , jadalni dla pracowników.
FAST N CLEAN Anna Machała - 2016-11-22 - Łódź (łódzkie)
Praca na hali sprzedazy, obsługa kasy, obsługa klientów, wykładanie towaru, praca na stoisku mięsnym.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-06 - Janów (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kadr i płac. Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy. Sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych i świadectw pracy. Naliczanie wynagrodzeń. Ewidencja czasu pracy, urlopy, zwolnienia itp. Sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, US i PFRON oraz zaświadczeń dla pracowników. Rozliczanie kont pracowniczych.
MESGUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-21 - Kobyłka (mazowieckie)
Utrzymanie w czystości pomieszczeń użyteczności publicznej, ciągówkomunikacyjnych, pomieszczeń sanitarnych. Praca od 13-21
NEMO Firma Usługowa - 2017-12-12 - Opole (opolskie)
sprzątanie terenów linii produkcyjnej, przestrzeni biurowej, ciągów komunikacyjnych
HS MULTISERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Cieszyn (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Radom (mazowieckie)
Sprzątanie magazynów i hali produkcyjnej.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Kros Sp. z o.o. - 2018-11-28 - Iłownica (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń pracowni szkolnych (fryzjerskiej i gastronomicznej) oraz innych pomiesszczeń na terenie Zakładu.Obsługa szatni.
kontakt przez PUP - 2019-09-09 - Siedlce (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych na terenie Torunia
Roka A.I. Kantorski Sp. K - 2018-07-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie ze strukturą organizacyjną zapoznanie z obsługą systemu komputerowego poltax, poltax2b,ba,segregacja, układanie i wpinanie dokumentów do teczek i akt
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Wieliczka (małopolskie)
Sprzatanie pomieszczeń piekarni i cukierni
Piekarnia-Cukiernia OLEŃKA Irena Kaliszczak - 2016-06-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Pomoc w sprzątaniu hal i obejścia
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Szamotuły (wielkopolskie)
sprzątanie hali sprzedaży, magazynów, sklepów, toalet, terenu zewnętrznego, segregacja śmieci, praca fizyczna
kontakt przez PUP - 2017-06-04 - Piaseczno (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń socjalnych oraz biurowych.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych "TAMAX" Szczepan Cieślak - 2020-09-30 - Sędziszów (świętokrzyskie)
wszystkie czynności związane z zawodem fryzjera, mycie głowy, strzyżenie damsko-męskie, modelowanie, prostowanie, koloryzacja, trwała, balajage, upięcie, fryzury okolicznościowe.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Łódź (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Gniezno (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
Ciarkowski Andrzej Firma Usługowa "ERYK" - 2017-01-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Miechów (małopolskie)