SPRZĄTACZKA Krzeszyce oferta pracy Przedsiębiorstwo Prefabrykacji Betonów "PREFABET KRZESZYCE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPRZĄTACZKA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Praca w godzinach popołudniowych. Tel.: 507 222 202 Krzysztof Turkiewicz.
Data publikacji: 2016-05-04
Lokalizacja: Krzeszyce (lubuskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Prefabrykacji Betonów "PREFABET KRZESZYCE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SULĘCIŃSKA 19, 66-435 Krzeszyce, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Praca w godzinach popołudniowych. Tel.: 507 222 202 Krzysztof Turkiewicz.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPRZĄTACZKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krzeszyce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sulęciński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krzeszyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzątaczka biurowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Prefabrykacji Betonów "PREFABET KRZESZYCE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Adres pracodawcy:
SULĘCIŃSKA 19, 66-435 Krzeszyce, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: sulęciński
Gmina pracodawcy: Krzeszyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krzeszyce
Ulica pracodawcy: SULĘCIŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa
Data dodania oferty pracy: 04.05.2016
Oferta pracy ważna do: 03.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątanie pomieszczeń biurowych-Urząd Skarbowy w Opatowie
ROKA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-12 - Opatów (świętokrzyskie)
Sprzątaczka biurowa/hali produkcyjnejPraca na 1/2 etatu w Sułkowicach
Metaloplast-Kraków Sp. z o.o. - 2017-03-20 - Sułkowice (małopolskie)
prace porządkowe: sprzatanie, wydawanie posiłków, przygotowanie śniadań, podwieczorków, pomoc w karmieniu, ubieraniu dzieci praca w godz. :6.00-14.00; 10.00-18.00
Agnieszka Gawlińska - 2017-08-11 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Sprzatanie pomieszczeń biurowych.
Danuta Modzelewska Kancelaria Podatkowa "Dorad" - 2017-03-22 - Pszczółki (pomorskie)
sprzątanie obiektu
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzątanie sekretariatu, sal lekcyjnych oraz sanitariatów,
MIŁKOWSKA-PAWĘZOWSKA MIROSŁAWA OŚRODEK POMOCY LUDZIOM ZDROWYM - 2017-06-23 - Będzin (śląskie)
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomieszczeń pomocniczych (korytarze, toalety).- Wynagrodzenie: 1090 zł/brutto + 15 zł/brutto/godzina za wykonanie prac dodatkowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca 4 godziny dziennie w godzinach: 15:30-23:00. Wykształcenie min. zawodowe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 601-530-123) w godzinach: 10:00-19:00.
MASTER TOMASZ ADAMS - 2017-12-14 - Katowice (śląskie)
Ogólna charakterystyka: Odpowiedzialność za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowanie działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym. Ważniejsze zadania: 1.tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu;2.nadzorowanie realizacji polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk;3.koordynowanie i monitorowanie realizacji planu gospodarki niskoemisyjnej; 4.organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. w budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście;5.opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych;6.opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie;7.przygotowywanie planów termomodernizacyjnych;8.uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót;9.inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego;10.opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe;11.podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: a.koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej;b.analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu;c.analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; d.monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach);e.monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych;f.zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska;g.współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią;h.rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro-energetycznych i pro-ekologicznych zachowań wśród nie-energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii w tym między innymi merytoryczny nadzór i konsultacje programów o tematyce energetycznej. 12.terminowe sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości;13.bieżąca kontrola wykonania będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych;14.prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw. Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wysokość wynagrodzenia 2.800 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-14 - Słupsk (pomorskie)
Wymagana dyspozycyjność, rzetelność, preferowane osoby z Boguszowic. Praca będzie polegać na sprzątaniu, myciu okien, sprzątanie po remontach, budowach obiektów handlowych. Praca 2 h dziennie w godz. 6:00-8:00. Wysokość wynagrodzenia do omówienia. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
LENAR USŁUGI SPRZĄTAJĄCE KRZYSZTOF DWOROK - 2016-07-15 - Rybnik (śląskie)
sprzątabnie pomieszczeń szkolnych
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Józefów nad Wisłą (lubelskie)
sprzątaczka
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Dzierzgoń (pomorskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Kielcach, - 2017-05-23 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzątanie klatek schodowych w blokach oraz przyległego terenu zewnętrznego oraz w przychodnim-ce pracy: Błonie
4 House-Nieruchomości Hanna Dehnhard - 2018-05-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie oddziałem firmy - biura handlowego; po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Żagań; możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania; pozyskiwanie nowych klientów; spotkania z klientami; raportowanie sprzedaży; dbanie o dobre kontakty z klientami; praca w programie pakiecie Office (Word, Excel); tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów; dbanie o dobry wizerunek firmy
Pro Automatic Sp. z o.o. - 2016-12-23 - Szprotawa (lubuskie)
Obsługa wózka widłowego bocznego i czołowego. Przyjmowanie dostaw, dowóz produktów na dział produkcji, rozmieszczenie produktów na terenie magazynu.
"Adecco Poland" Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-08-03 - Niepołomice (małopolskie)
Sprzątanie wew. budynku. Praca w Jarosławiu dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.WYMAGANIA: wykształcenie podstawowe oraz umiejętność wykonywania prac porządkowych.KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 602 527 660
Międzywojewódzka Usługowa Spółdzielnia Inwalidów Rzeszów - 2016-04-22 - Jarosław (podkarpackie)
sprzątanie klatek schodowych
Usługi Remontowo-Budowlane Skóra Wojciech - 2017-02-16 - Jaworzno (śląskie)
sprzątanie hal produkcyjnych
NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-27 - Łuków (lubelskie)
Sprzątanie w domu.
Firma Handlowo-Usługowa Ferdynand Wójtowicz - 2016-11-10 - Stopnica (świętokrzyskie)
Odkurzanie, zmywanie okien, podłóg, wycieranie kurzu, opróżnianie koszy na śmieci;
SKAREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Lublin (lubelskie)
Montaż instalacji elektrycznych Praca na terenie woj. śląskiego
"elit" Paweł Chowaniak - 2016-08-26 - Jaworzno (śląskie)
Utrzymanie porządku terenie zewnętrznym i pomieszczeniach gospodarczych
MAXUS Sp.z o.o.sp.k. - 2016-04-29 - Staniątki (małopolskie)
prace remontowo-budowlane
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
prace ogólnobudowlane przy budowie budynku serwisu samochodowego
AS WIESŁAW WOJCIULA - 2017-08-08 - Białystok (podlaskie)
Prace porządkowe.
Grupacon Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
Utrzymywanie porządku w pomieszczeniach biurowych. Praca na wysokości (godz. pracy: 15:00-19:00)
MODA ITALY Sylwia Nawrot, MOTO-NAWROT, AKCESORIA SYLWIA NAWROT, FORBIRE SYLWIA NAWROT - 2016-04-21 - Baranów (wielkopolskie)
utrzymanie czystości w markecie
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Malbork (pomorskie)
Obsluga biura i sekretariatu orz programów informatycznych. Obsługa klientów OSK
Ośrodek Szkolenia Kierowców"AUTO"Leszek Czop w Leżajsku - 2017-10-17 - Leżajsk (podkarpackie)
Sprzątanie pomieszczeń administracyjnych
ANKLAR Sp. z o. o. - 2016-08-19 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
- Sprzątanie obiektu służby zdrowia. Sprzątanie korytarzy, sanitariatów, oddziałów, pokoi, biur.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:00-14:00, 14:00-22:00 lub 6:00-18:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Mile widziana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę). Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-201-15-14, 32-209-31-34) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jesionowa 9 A, 40-158 Katowice) lub e-mail: katowice2 (at) dozorbud.pl
DGP CLEAN PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)