SPRZ膭TACZKA Czaplinek oferta pracy Urz膮d Miejski w Czaplinku
Stanowisko: SPRZ膭TACZKA
Wynagrodzenie: od 18,3 do 18,3 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Sprz膮tanie sanitariat贸w na k膮pielisku nad jeziorem Drawskim oraz dezynfekcji urz膮dze艅 znajduj膮cych si臋 na pla偶y i w sanitariatach, utrzymanie porz膮dku na pla偶y.
Data publikacji: 2021-06-14
Lokalizacja: Czaplinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Urz膮d Miejski w Czaplinku
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 6, 78-550 Czaplinek, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Sprz膮tanie sanitariat贸w na k膮pielisku nad jeziorem Drawskim oraz dezynfekcji urz膮dze艅 znajduj膮cych si臋 na pla偶y i w sanitariatach, utrzymanie porz膮dku na pla偶y.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o 艣wiadczenie us艂ug
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowo艣膰 pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 18,3 do 18,3 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku: Godziny pracy: 2-3 godziny dziennie
Nazwa stanowiska: SPRZ膭TACZKA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Czaplinek
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: drawski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3203
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Czaplinek
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozosta艂e pomoce i sprz膮taczki biurowe, hotelowe i podobne
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 18,3 do 18,3 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 25.06.2021
Data zako艅czenia pracy: 31.08.2021
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: brak lub niepe艂ne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: Urz膮d Miejski w Czaplinku
danePracodawcy_nip: 2530184003
danePracodawcy_regon: 000525412
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Drawsku Pomorskim
Adres pracodawcy:
Rynek 6, 78-550 Czaplinek, powiat: drawski, woj: zachodniopomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: drawski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3203
Gmina pracodawcy: Czaplinek
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Czaplinek
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949810
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Drawsku Pomorskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|911290
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozosta艂e pomoce i sprz膮taczki biurowe, hotelowe i podobne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 14.06.2021
Oferta pracy wa偶na do: 13.07.2021
Data udost臋pnienia oferty pracy: 14.06.2021
Data przyj臋cia oferty pracy: 14.06.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?697238805a5fae1e14f8d681dd49f198
Podobne oferty pracy
doradzanie klientom przy wyborze sprzet贸w i produkt贸w w bran偶y RTV/AGD.
"EURO NET" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-09-03 - Olecko (warmi艅sko-mazurskie)
kierowca samochodu dostawczego do 3.5 tony, prca w UE ( 3 tygodnie pracy poza siedzib膮 firmy za granic膮 w UE a tydzie艅 przerwy)
Brygida B膮czyk - 2017-12-13 - Zambr贸w (podlaskie)
Prace biurowe, dokumentowanie, prowadzenie rozm贸w z klientem
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Nowy Targ (ma艂opolskie)
Wykonywanie rob贸t og贸lnobudowlanych na nowowznoszonych obiektach budowlanych.Praca w delegacji na terenie ca艂ej Polski.Pracodawca zapewnia dojazd, zakwaterowanie oraz cz臋艣ciowe wy偶ywienie. Do wynagrodzenia zasadniczego wyp艂acana jest premia.
Projektowanie Nadz贸r Realizacja Rob贸t Budowlanych, Bogdan W贸jcik - 2019-07-04 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
Nadz贸r nad budow膮
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO US艁UGOWE "ANTRO" ANDRZEJ TROCI艃SKI - 2020-10-26 - Che艂m (lubelskie)
OBS艁UGA KLIENTA ZA BAREM
P.U-H DUET S.C - 2020-09-04 - Piotrk贸w Trybunalski (艂贸dzkie)
nauczanie biologii ; kwalifikacje zgodnie z wymogami Karty Nauczyciela; wynagrodzenie zgodnie z posiadanym stopniem awansu zawodowego. Umowa od 01.09.2018 r. do 31.08.2019 r.; umowa na 3/18 etatu; godziny pracy: 8.00- 16.00
ZESP脫艁 SZK脫艁 MECHANICZNYCH I LOGISTYCZNYCH IM. TADEUSZA TA艃SKIEGO W S艁UPSKU - 2018-07-20 - S艂upsk (pomorskie)
wykonywanie prac porz膮dkowych oraz nieskomplikowanych prac naprawczych
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Solec nad Wis艂膮 (mazowieckie)
wycinanie, klejenie plandek i namiot贸w, prace monta偶owe, praca na wolnym powietrzu przy monta偶u na samochodach ci臋偶arowych i dostawczych, przygotowanie odpad贸w do wywozu
PLANDEKI-RASZYN MARCIN KOWALSKI - 2018-03-27 - Tarczyn (mazowieckie)
wg stanowiska
ELFIK Niepubliczny Zak艂ad Opieki Zdrowotnej O艣rodek Diagnostyczno Leczniczo Rehabilitacyjny - 2015-12-09 - Zielona G贸ra (lubuskie)
transport towar贸w, uczciwo艣膰, rzetelno艣膰, dyspozycyjno艣膰, komunikatywno艣膰
D&M TRANS DAWID HOMSKI - 2017-08-30 - Ko艣cian (wielkopolskie)
realizacja proces贸w wdro偶enia us艂ug ksi臋gowych dla klient贸w, bie偶膮ca obs艂uga ksi臋gowa klient贸w firmy, sporz膮dzanie rocznych sprawozda艅 finansowych, sporz膮dzanie deklaracji podatkowych z US i wsp贸艂praca z bieg艂ymi rewidentami, bie偶膮ca kontrola przebiegu rozlicze艅 finansowych
TAX MANAGEMENT CONSULTING AGNIESZKA BUI - 2017-06-23 - Jab艂onowo (mazowieckie)
Uczestniczenie w planowaniu jad艂ospis贸w, przygotowywanie posi艂k贸w, pobieranie produk贸w spo偶ywczych z magazynu w ilo艣ciach przewidzianych receptur膮, utrzymanie porz膮dku i przestrzeganie higieny, troska o utrzymanie w czysto艣ci pomieszcze艅 i sprz臋t贸w.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Zabrze (艣l膮skie)
- przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy oraz przestrzeganie przepis贸w i zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy, ze szczeg贸lnymuwzgl臋dnieniem stanowisk pracy na kt贸rych zatrudnione s膮 kobiety w ci膮偶y lub karmi膮ce dziecko piersi膮;- doradztwo w zakresie stosowania przepis贸w oraz zasad bezpiecze艅stwa i higieny pracy;- wsp贸艂praca z w艂a艣ciwymi kom贸rkami organizacyjnymi lub osobami w szczeg贸lno艣ci w zakresie organizowania i zapewnienie odpowiedniego poziomu szkole艅 w dziedzinie bezpiecze艅stwa i higieny pracy oraz zapewnienie w艂a艣ciwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracownik贸w.
25 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2019-06-10 - Bia艂ystok (podlaskie)
Zakres obowi膮zk贸w referenta ds. finansowych (podleg艂o艣膰 s艂u偶bowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod k膮tem klasyfikacji dochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodniez Rozporz膮dzeniem Ministra Finans贸w, 2. wprowadzanie kontrahent贸w do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahent贸w do systemu bankowego z podzia艂em naposzczeg贸lne rachunki bankowe, rozdzia艂y i paragrafy klasyfikacji bud偶etowej, 4.sporz膮dzanie wydruk贸w wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat ksi臋gowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez g艂贸wnego ksi臋gowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelew贸w, 7. pobieranie wyci膮g贸w bankowych, opisywanieprzychodz膮cych wp艂at od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na raty i odsetki,kompletowanie dokument贸w, wk艂adanie do segregator贸w z podzia艂em na 藕r贸d艂ofinansowania, 8. wsp贸艂praca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ci膮g艂ejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestnik贸w naposzczeg贸lnych formach pozaszkolnych, umowach pr贸bnych i wypowiedzeniach um贸wprzez uczestnik贸w form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestnik贸w form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wp艂aty, naliczanie odsetek odnieterminowych wp艂at, 10. rozliczanie nadp艂at dokonanych przez uczestnik贸w formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i poczt膮 uczestnik贸w kurs贸w opowsta艂ych zaleg艂o艣ciach, 12. wystawianie wezwa艅 do zap艂aty za zaleg艂o艣ci w kursach,windykacja nale偶no艣ci, 13. naliczanie i sporz膮dzanie dla ksi臋gowej kwartalnych zestawie艅nale偶no艣ci i zobowi膮za艅 od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na zaleg艂o艣cig艂贸wne i odsetki, 14. wystawianie na 偶膮danie faktur na podstawie dokonanych wp艂at, 15.nanoszenie dokonanych wp艂at za media i wynajem od poszczeg贸lnych nabywc贸w -kontrola dokonywanych wp艂at za faktury i noty ksi臋gowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wp艂at got贸wkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur got贸wkowych dekretowanie faktur pod k膮tem klasyfikacjidochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodnie z Rozporz膮dzeniem MinistraFinans贸w z potwierdzeniem pobra艅 i wyp艂at, 19. terminowe odprowadzanie wp艂atgot贸wkowych kasa wyp艂aci, 20. bie偶膮ce rozliczanie wp艂at i wyp艂at z rachunk贸wbankowych, 21. opisywanie faktur got贸wkowych zgodnie z form膮 organizacyjn膮, 22.prowadzenie raport贸w kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wci膮gu dnia, w kt贸rym dokonano wp艂aty lub wyp艂aty, 23. kompletowanie dokument贸w zwp艂at i wyp艂at got贸wkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odr臋bnie dla ka偶dej formy organizacyjnej: 1) dzia艂alno艣膰 bud偶etowa, 2) dochodysamorz膮dowych jednostek bud偶etowych, 3) zak艂adowy fundusz 艣wiadcze艅 socjalnych(ZF艢S), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracownik贸w z pobranych zaliczek,bie偶膮ce informowanie g艂. ksi臋gowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druk贸w 艣cis艂egozarachowania, 27. prowadzenie wsp贸lnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruum贸w z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzeda偶y, 29.wystawanie polece艅 ksi臋gowania dla g艂. ksi臋gowego dotycz膮cych obowi膮zku podatkowegokursant贸w 30. sporz膮dzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzeda偶y VAT na podstawie analizy wyci膮g贸wbankowych lub um贸w z uczestnikami kurs贸w z ustaleniem daty powstania obowi膮zkupodatkowego w danym miesi膮cu, 32. sporz膮dzanie cz膮stkowego rejestru sprzeda偶y VAT,33. comiesi臋czne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami ksi臋gowymi wprowadzonych przez jednostk臋 ksi臋gach rachunkowych we wsp贸艂pracy z g艂贸wnymksi臋gowym, 34. Sporz膮dzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporz膮dzanie wydruk贸w. Zakres obowi膮zk贸w w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporz膮dzanie zestawie艅 wydatk贸w na podstawiezrealizowanych p艂atno艣ci do wniosk贸w o p艂atno艣膰 i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawid艂owe prowadzenie ksi臋gowo艣ci projektu zgodnie zobowi膮zuj膮c膮 polityk膮 rachunkowo艣ci CKUiJK, prowadzenie niezb臋dnej korespondencjifinansowej zwi膮zanej z projektem, 3. przygotowywanie miesi臋cznych zapotrzebowa艅 na艣rodki, 4. opisywanie dokument贸w ksi臋gowych zgodnie z wnioskiem o p艂atno艣膰, 5.rozliczanie wszelkich dokument贸w finansowo-ksi臋gowych i um贸w zwi膮zanych z Projektem,prawid艂owe wystawianie dokument贸w rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zak艂adaniekartotek ubezpieczonych w systemie P艂atnik ZUS, 7. wype艂nianie druk贸w ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestaw贸w ZUS ZZA i ZUS i przes艂anie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych os贸b zatrudnionych na podstawieumowy o prac臋 w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie um贸w zlece艅 zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowegoVulcan Optivum, 12. sporz膮dzanie list p艂ac os贸b zatrudnionych na umowy o prac臋 wProjekcie, 13. sporz膮dzanie list p艂ac do rachunk贸w dotycz膮cych os贸b zatrudnionych napodstawie um贸w-zlece艅 w Projekcie, 14. sporz膮dzanie polece艅 ksi臋gowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunk贸w, faktur i przelew贸w monta偶em finansowym, 16.sporz膮dzanie przelew贸w do rachunk贸w i faktur w bankowo艣ci internetowej 17. rozliczaniesk艂adek ZUS i podatku wg paragraf贸w za dany miesi膮c, 18. ksi臋gowanie dokument贸wprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu monta偶emfinansowym, sporz膮dzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesi膮c, 19.uzgadnianie zobowi膮za艅 za dany miesi膮c.
CENTRUM KSZTA艁CENIA USTAWICZNEGO I J臉ZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolno艣l膮skie)
SPRAWDZANIE FAKTUR POD WZGL臉DEM FORMALNO-RACHUNKOWYM, KSI臉GOWANIE FAKTUR MATERIA艁OWYCH ORAZ ICH WERYFIKACJI POD WZGL臉DEM USTAWY O VAT, KSI臉GOWANIE POZOSTA艁YCH DOKUMENT脫W MAGAZYNOWYCH TAKICH JAK MM, WZ, USTALANIE STAN脫W MAGAZYNOWYCH;EWIDENCJA KSI臉GOWA ZAKUP脫W 艢RODK脫W TRWA艁YCH I WNP ORAZ 艢RODK脫W TRWA艁YCH W BUDOWIE,EWIDENCJA KSI臉GOWA FAKTUR SPRZEDA呕Y, SPRAWOZDAWCZO艢CI Z ZAKRESU SPRZEDA呕Y: DEKLARACJA VAT, RB-N, RB-UN, MZ-03 IPD.WYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE MIN. 艢REDNIE EKONOMICZNE, ZNAJOMO艢膯 ZAGADNIE艃 RACHUNKOWYCH, USTAWY O VAT,PROGRAMU FINANSOWO-KSI臉GOWEGO PRACUJ膭CEGO W SYSTEMIE OPERACYJNYM WINDOWS, ZNAJOMO艢膯 PROGRAMU EXCEL, DO艢WIADCZENIE 2 LATAPRACODAWCA PROSI O PRZES艁ANIE APLIKACJI NA ADRES E-MAIL: gk (at) spsk2-szczecin.pl lub osobi艣cie w Dziale Kadrowo-P艂acowym Szpitala (budynek Dyrekcji, I pietro, pok. 4 lub 5
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 2 PUM W SZCZECINIE - 2017-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obs艂uga skupu z艂omu
Stuglik Jacek Firma Handlowa ,,Wt贸rmet" - 2016-04-04 - Rycz贸w (ma艂opolskie)
Przyjmowanie p艂atno艣ci, proponowanie produkt贸w. Praca w systemie 12 godzinnym.
"HOSSA - M" Wawer Miros艂aw - 2019-04-11 - P艂ock (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - W贸jcin (kujawsko-pomorskie)
mycie naczy艅 kuchennych,pomoc w kuchni
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Skawina (ma艂opolskie)
ochrona os贸b i mienia
ROKA A.I. Kantorski Sp. Komandytowa - 2017-06-27 - S艂upca (wielkopolskie)
W ZAWODZIE. ISTNIEJE MO呕LIWO艢膯 NEGOCJACJI WYNAGRODZENIA.WYNAGRODZENIE UZALE呕NIONE OD POSIADANYCH UMIEJETNO艢CI W ZAWODZIE.
M.L.D SP脫艁KA CYWILNA MAREK CYCO艃 LESZEK CYCO艃 DARIUSZ CYCO艃 - 2018-07-03 - Budz贸w (dolno艣l膮skie)
sprz膮tanie pomieszcze艅 hostelu, pomieszcze艅 socjalnych, toalet, kuchni, jadalni, praca na wysoko艣ci do 3 metr贸w, sporadycznie mycie okienzatrudnienie na umow臋 o prace na czas okre艣lony (3 lata), praca jednozmianowa w godzinach 7:00-15:00oferta dost臋pna w sali B
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Pomoc przy wykonywaniu instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, grzewczych, gazowych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych
RUTKOWSKI HYDRAULIKA SP脫艁KA JAWNA - 2019-07-10 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
- Sprzedawca w sklepie T-mobile. Praca w Miko艂owie w Auchan.- Wynagrodzenie: 2400 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 09:00-21:00 (po 6,5 godziny od poniedzia艂ku do pi膮tku + co drugi weekend). Wymagania: wykszta艂cenie og贸lnokszta艂c膮ce, do艣wiadczenie zawodowe. Kontakt telefoniczny (660-635-892) lub e-mail: praca (at) t-mobile.pl -->w tytule e-mail: wpisa膰 nazw臋 stanowiska i nazw臋 miasta
T-MOBILE POLSKA S.A. - 2017-07-31 - Miko艂贸w (艣l膮skie)
pomoc przy wdra偶aniu nowego oprogramowania: skanowaniu dokument贸w (FAKTUR) do nowego systemu obiegu dokument贸w, pomoc przy dekretacji dokument贸w oraz inne zadania w trakcie wdra偶ania oprogramowania.
VISLINE Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Gdynia (pomorskie)
- Prowadzenie zaj臋膰 terapeutycznych w Warsztatach Terapii Zaj臋ciowej z grup膮 m艂odzie偶y i doros艂ych niepe艂nosprawnych od poniedzia艂ku do pi膮tku.- Godziny pracy: 7:30-15:30.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OS脫B Z NIEP艁NOSPRAWNO艢CI膭 INTELEKTUALN膭 KO艁O KATOWICE-GISZOWIEC - 2020-03-05 - Katowice (艣l膮skie)
Praca z uczniem s艂abowidz膮cym w ramach zaj臋膰 rewalidacyjnych
Zesp贸艂 Szk贸艂 Ponadgimnazjalnych w 艁abiszynie - 2018-06-18 - 艁abiszyn (kujawsko-pomorskie)
Gotowo艣膰 do prowadzenia w艂asnej dzia艂alno艣ci na terenie Wolsztyna
DOROTA ABRAMOWICZ - 2016-04-18 - Jawor (dolno艣l膮skie)
Pakowacz m膮ki-pracownik fizyczny. Praca w systemie brygadowym r贸wnie偶 w soboty i w 艣wi臋ta. Wynagrodzenie 1900-2500 z艂 brutto.
M艁YNPOL s.c. A.Go艂臋biowski, R.Wo艂oszczak i wsp贸lnicy - 2016-08-26 - Os艂a (dolno艣l膮skie)