SPRZĄTACZKA BIUROWA Pruszków oferta pracy STRABAG PROPERTY AND FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPRZĄTACZKA BIUROWA
Wynagrodzenie: od 1 150 PLN
Zakres obowiązków: Popołudniowe sprzątanie biur, toalet, pomieszczeń socjalnych i szatni.Praca od pon pt w godz 15-19.Praca na czas nieokreslony po okresie próbnym.
Data publikacji: 2018-04-18
Lokalizacja: Pruszków (mazowieckie)
Pracodawca: STRABAG PROPERTY AND FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Popołudniowe sprzątanie biur, toalet, pomieszczeń socjalnych i szatni.Praca od pon pt w godz 15-19.Praca na czas nieokreslony po okresie próbnym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 150 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPRZĄTACZKA BIUROWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sprzątaczka biurowa
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie w sprzątaniu biur.
Nazwa pracodawcy:
STRABAG PROPERTY AND FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV,SKIEROWANIE.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Parzniewska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.04.2018
Data dodania oferty pracy: 18.04.2018
Oferta pracy ważna do: 07.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątanie obiektu OSiR w Raciborzu. Praca na umowę zlecenie na okres ferii zimowych (29.01.2017-11.02.2018)Praca w godzinach 14-22
Ośrodek Sportu i Rekreacji Racibórz - 2018-01-19 - Racibórz (śląskie)
w/g stanowiska
P.U. WAKAT KELM S. J. - 2016-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzątanie obiektu w trakcie realizacji projektu budowlanego oraz po zakończeniu poszczególnych etapów budowy oraz pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Piaseczno (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, WC
Impuls Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Dębno (zachodniopomorskie)
-Sprzątanie pomieszczeń, toalet, korytarzy,-Kontakt telefoniczny: 55 232-45-54-Kontakt e-mail: helena (at) blysk.elblag.pl
Zakład Sprzątania i Estetyzacji "Błysk" - 2016-09-28 - Tczew (pomorskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH - budynek Sądu Rejonowego przy ul. Pijarskiej 3 w Nowym Sączu.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE SEZAM SP. Z O.O. - 2016-08-03 - Nowy Sącz (małopolskie)
utrzymanie czystości w pomieszczeniach ośrodka, mycie podłog, mycie okien
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
SKAREM Sp. j. - 2017-10-20 - Łuków (lubelskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie magazynów
ATOM Serwis Sp. z o.o. - 2016-03-17 - Plewiska (wielkopolskie)
Zakres pracy opiekuna uzależniony jest od stanu zdrowia podopiecznego oraz jego sytuacji rodzinnej.1. Czynności opiekuńczo-pielęgnacyjne:1) mycie, kąpanie, czesanie i ubieranie podopiecznego,2) prześcielenie łóżka,3) zmiana bielizny osobistej i pościelowej,4) pomoc w przygotowaniu i spozywaniu posiłków - co najmniej raz dziennie posiłku gorącego,5) pomoc w załatwianiu potrzeb fizjologicznych,6) zapobieganie powstawaniu odlezyn i odparzeń,7) podawanie leków i wykonywanie drobnych czynności pielęgnacyjnych zgodnie z zaleceniami lekarza.2. Czynności gospodarcze:1) u chorych samotnych:- zakup artykulów spożywczych i przemysłowych niezbędnych do codziennej egzystencji podopiecznych,- utrzymanie w bieżącej czystości najbliższego otoczenia chorego tj. pokoju, w którym przebywa, kuchni, łazieki, toalety i przedpokojuoraz naczyń stołowych i sprzętu gospodarczego,- przynoszenie opału i palenie w piecu w przypadku braku CO,- pranie bielizny osobisteji poscielowej, - mycie okien i wykonywanie porządków generalnych w/w pomieszczeniach raz w kwartale,- załatwianie spraw urzędowych,- zglaszanie wizyt lekaskich i realizacja recept.2) u chorych posiadających bliską rodzinę:- zakup niezbędnych artykułów spożywczych i przemysłowych,- utrzymanie biezacej czystości w pokoju podopiecznego i sprzętu gospodarczego używanego w trakcie świadczenia usługi, - zgłaszanie wizyt lekarskich w nagłych przypadkach,- realizowanie recepty w przypadku potrzeby natychmiastowego podaia leku,- przynoszenie opałui palenie w piecu w przypadkach braku CO jeżeli wymaga tego sytuacja rodzinna podopiecznego.3. Pomoc w podtrzymaniu psychofizycznej kondycji podopiecznego.1) organizowanie czasu wolnego i spacerów,2) okazywanie podopiecznemu wsparcia emocjonalnego,3) podtrzymywania indywidualnych zainteresowań
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIEBODZINIE - 2016-06-06 - Świebodzin (lubuskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za zadania związane z prowadzeniem harmonogramu oraz raportowaniem, w szczególności:aktualizację harmonogramu realizacji inwestycji, z uwzględnieniem logicznych relacji pomiędzy zadaniami,analizę wpływu zmian na harmonogram,monitorowanie stanu zaawansowania realizacji zadań i uaktualnianie harmonogramu w oparciu o dane nt. postępu prac,analizę zaawansowania prac w oparciu o metodę wartości wypracowanej,sporządzanie raportów dotyczących stanu harmonogramu dla potrzeb interesariuszy,przygotowywanie szczegółowych harmonogramów dla potrzeb prowadzenia akcji ofertowych oraz wyboru dostawców i podwykonawców,analizę ścieżki krytycznej i sygnalizowanie do Kierownictwa Projektu zagrożeń dla terminowej realizacji zadań, przeprowadzanie symulacji wpływu opóźnień, przyspieszeń, zmian sekwencji zadań na realizację projektu,przygotowanie propozycji działań korygujących w przypadku stwierdzenia odchyleń od harmonogramu,sporządzanie raportów, wyciągów i histogramów do Raportu Miesięcznego,wspomaganie inżynierów branżowych w zakresie związanym z harmonogramem.
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Jaworzno (śląskie)
prace porządkowo-czystościowe na obiekciegodziny pracy: 07:00 - 08:000,125 etatu
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ W CAŁEJ SZKOLE
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych (teren zewnętrzy za dodatkową opłatą)
OTX Sp. z o.o. - 2016-01-13 - Zielin (pomorskie)
Sprzątanie klatek schodowych na terenie Gdyni
Niko 2 - 2018-03-14 - Gdynia (pomorskie)
2. Sprzątaczka / Salowa - zatrudnienie w ramach umowy o pracę (dla osóbniepełnosprawnych) lub umowy zlecenia (dla osób zdrowych).
kontakt przez OHP - 2018-07-19 - Pelplin (pomorskie)
Sprzątanie ośrodka zdrowia
GLANTZ II S.J. B.PALKOWSKA A.PALKOWSKI - 2018-08-27 - Gdynia (pomorskie)
Jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie biur
ALKOM SP. Z O.O. S.K. - 2017-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych ZUS
kontakt przez OHP - 2018-04-25 - Dębica (podkarpackie)
pomoc przy praniu tapicerki
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Mostki (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem II zmiany 7-14/14-21
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KARABELA-CK" Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prace porządkowe w obiektach handlowych
KOBEX EXPORT-IMPORT ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ROMAN ŁĄCKI, BARTOSZ ŁĄCKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Osoba do sprzątania w Domu Seniora - osoba doświadczona! Miejsce pracy - Dom Seniora, Kostkowo. Rodzaj zatrudnienia - umowa zlecenie.
Dom Seniora Katarzyna Richert - 2017-09-21 - Kostkowo (pomorskie)
brak
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Wola Rębkowska (mazowieckie)
sprzatanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w godz. 15.00-21.00
MARO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez OHP - 2016-06-24 - Częstochowa (śląskie)
Utrzymanie porządku i czystości w miejscu pracy, uzupełnianie braków sanitarno- higenicznych.Współpraca z całym presonelem placówki.
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
Pizzer
Marcin Świerczek "MARS" - 2018-07-20 - Zakliczyn (małopolskie)