SPRZĄTACZKA BIUROWA Nowy Sącz oferta pracy "Roka" sp. komandytowa, A.I. Kantorski, ZPCh

Stanowisko: SPRZĄTACZKA BIUROWA

Wynagrodzenie: od 1 300 PLN

Zakres obowiązków: Sprzatanie pomieszczeń biurowych w Nowym Sączu. Praca w godzinach: 06:30-14:30 Zatrudnienie na 1/2 etatu (istniej możliwość pracy co drugi tydzień).

Data publikacji: 2020-10-07

Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)

Pracodawca: "Roka" sp. komandytowa, A.I. Kantorski, ZPCh

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Sprzatanie pomieszczeń biurowych w Nowym Sączu. Praca w godzinach: 06:30-14:30 Zatrudnienie na 1/2 etatu (istniej możliwość pracy co drugi tydzień).

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPRZĄTACZKA BIUROWA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1262

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sprzątaczka biurowa

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Zatrudnienie na 1/2 etatu.

Nazwa pracodawcy: "Roka" sp. komandytowa, A.I. Kantorski, ZPCh

danePracodawcy_nip: 7712563714

danePracodawcy_regon: 592178021

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 22, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 08:00-14:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12

Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz

danePracodawcy_kodPowiatu: 1262

Gmina pracodawcy: Nowy Sącz

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0959435

Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego

Numer budynku pracodawcy: 22

Profil działalności pracodawcy: usługi z zakresu sprzątania obiektów

Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|911207

Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251

Data dodania oferty pracy: 07.10.2020

Oferta pracy ważna do: 06.11.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 07.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?48819d6f95243ebfcbf82c304a37c978

Podobne oferty pracy

SAMODZIELNY REFERENT DS ADM-GOSPODARCZYCH - od 2 300 PLN

Prowadzenie gospodarki magazynowej materiałów i pomocy biurowych oraz innego wyposażenia niezbędnego do bieżącego funkcjonowania oraz wydawanie ewidencjonowanie art biurowych chemicznych, prowadzenie gospodarki magazynowej środków czystości, prowadzenie ewidencji składników majątkowych oraz sprawdzanie ewidencji wyposażenia osobistego pracowników, cechowanie nowego sprzętu oraz prowadzenie rejestru wyposażenia pokoi, pomieszczeń, sporządzanie protokołów likwidacji majątku, gosp środkami transportu, wyliczanie ekwiwalentów za korzystanie z odzieży roboczej, redagowanie pism związanych z działalnością działu adm-gosp, archiwizowanie dokumentów, obsługa kserokopiarki oraz ewidencja zużycia papieru ksero. Otwieranie lub zamykanie budynku. Współpraca z placówkami obsługiwanymi przez CUWO z Wydziałem Eduk. UMŁ i Zarządem Lokali Miejskich.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-04-20 - Łódź (łódzkie)

WULKANIZATOR - od 2 250 PLN

- montowanie opon na tarczach kół, przy użyciu urządzeń: CORGHI MASTER 26 oraz CORGHI A 2010
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Łódź (łódzkie)

TERAPEUTA KIEROWNIK PLACÓWKI - 1553 - od 3 764 PLN

opracowanie wstępnej diagnozy uczestników Domu Krótkiej Przerwy pod kątem funkcjonowania poznawczego, emocjonalnego, społecznego oraz w obszarze samodzielności i niezależności. Wspołodpowiedzialność za organizowanie czasu wolnego uczestników Domu.Przygotowanie i realizacja Indywidualnego Planu Działania (IPD)dla każdego uczestnika indywidualnie. Prowadzenie systematycznie i na bieżąco dokumentacji z przeprowadzonych zajeć dotyczących realizacji (IPD) dla każdego uczestnika. Uczestniczenie w zebraniach i pracach Zespołu Opiekuńczo - Terapeutycznego placówki. Odpowiadanie za bezpieczeństwo uczestników podczas prowadzonych zajeć. Dbanie o zaspokojenie bieżących potrzeb, bezpieczeństwo i komfort osób przebywających w placówce, a zwłaszcza o po0szanowanie ich godności i intymności. Tworzenie grafików pracy specjalistów zatrudnionych w placówce oraz rozliczenie ich godzin pracy. Pomoc w czynnościach opiekuńczych (np. karmienie, ubieranie się korzystanie z toalety. Odpowiedzialność za organizację pracy placówki.
FUNDACJA "EUDAJMONIA" - 2017-10-19 - Mrowiny (dolnośląskie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 3 074,4 PLN

Obsługa klienta
"Korente" - 2021-03-19 - Bęczków (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów sklepu.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "ZENIT" Janusz Jankowski - 2017-03-17 - Miastkowo (podlaskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 2 050 PLN

nauczanie w grupie przedszkolnejopieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Piastów (mazowieckie)

PIEKARZ - od 2 000 PLN

-
CUKIERNIA - JOANNA WIGURSKA - 2016-11-24 - Gryfice (zachodniopomorskie)

KUCHARZ KUCHNI PAKISTAŃSKIEJ - od 2 000 PLN

Przygotowywanie potraw kuchni pakistańskiej.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Siedlce (mazowieckie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

- dokładanie towaru,- obsługa kasy fiskalnej,- dbanie o stanowisko pracy,- sprawdzanie przydatności towaru do sprzedaży,- obsługa wagi,- metkowanie towaru,- zamawianie towaru, - przyjmowanie dostaw.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Zgierz (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 17 PLN

- obsługa klientów na stoisku,
kontakt przez OHP - 2020-07-21 - Kalisz (wielkopolskie)

FIZJOTERAPEUTA - od 2 250 PLN

prowadzenie zajęć z zakresu rehabilitacji ruchowej i ogólnorozwojowe
Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnej Warsztaty Terapii Zajęciowej - 2019-09-02 - Koniecwałd (pomorskie)

FRYZJER - od 1 850 PLN

Praca w zawodzie
P.H.U. EFFECT DOROTA FRANKOWSKA - 2016-02-11 - Kraków (małopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY/ KIEROWCA - od 2 500 PLN

Robotnik gospodarczy/ kierowca- wymagania: pożądane wykształcenie zawodowe, prawo jazdy kat. b, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole. Utrzymanie porządku na obiekcie, drobne naprawy, sporadycznie na zastępstwo przewóz osób samochodem do 9 osób.
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Nowy Sącz (małopolskie)

PRACZKA - 997,4 PLN

Praczka
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA OBCEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ - od 900 PLN

NAUCZANIE INFORMATYKI
kontakt przez PUP - 2020-07-16 - Ludmiłówka (lubelskie)

SPRZEDAWCA PRODUKTÓW BANKOWYCH - 2 200 - 5 000 PLN

pośrednia sprzedaż produktów bankowych
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-11-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA ( 186 J) - od 3 923,64 PLN

ZAŁADUNEK, ROZŁADUNEK POMIDORÓW SZKLARNIOWYCH
GRUPA PRODUCENTÓW WARZYW SZKLARNIOWYCH VEGAPOL SP. Z O. O. - 2019-04-05 - Całowanie (mazowieckie)

FORMIERZ LAMINATU - od 1 850 PLN

Praca przy produkcji wyrobów z laminatu; wymagany minimum 2-letnie ciągłe zatrudnienie u jednego pracodawcy; umowa o pracę na czas określony; praca trzyzmianowa, praca od 01.07.2016; kontakt z pracodawcą e:mailowy, osobistyw godzinach 9.00-10.00; telefoniczny w godzinach 9.00-12.00
Markos Sp. z o.o - 2016-05-30 - Głobino (pomorskie)

STARSZY INSPEKTOR - od 2 928 PLN

Umowa od 11.2019 r. do 01.2020 r.; SZCZEGÓŁY NA STRONIE http://slupsk.szkolapolicji.gov.pl/ W ZAKŁADCE "OFERTY PRACY"
Szkoła Policji w Słupsku - 2019-09-23 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI SZPITALA - od 1 850 PLN

Utrzymywanie czystości i higieny w pomieszczeniach na terenie szpitala. Oferujemy umowę o pracę. Miejsce pracy: Wrocław ul. Weigla 5Praca wg grafiku, godziny pracy do ustalenia podczas rozmowy z pracodawcą. Kontakt kandydatów z pracodawcą: 261-660-215Oferta znajduje się w sali: B, G, H
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK DS. ZARZĄDZANIA I UTRZYMANIA RUCHY W WYDZIALE INŻYNIERII RUCHU (NR 4419) - od 2 250 PLN

- nadzór nad systememzarzadzania ruchem drogowym i transportem- nadzór nad prawidłowością wdrażania i realizacji projektów sygnalizacji świetlnych- planowanie i współdziałanie w zakresie planów rozbudowy systemu ITS- współpraca z Wydziałami ZDMiKP w zakresie dynamicznej informacji pasażerskiej przy wdrażaniu komunikatów specjalnych- współpraca z dostawcą danych w systemie ITS przy wykonaniu raportów poprawności funkcjonowania systemu, realizacji priorytetów tramwajowych oraz analizach ruchowych na potrzeby ZDMiKP- wykonywanie badań terenowych w zakresie ruchu drogowego za pomocą dostępnych urządzeń pomiarowych oraz pojazdu MCN (mobilnego centrum nadzoru ruchu)- analizowanie sytuacji ruchowych na podstawie dostępnych narzędzi systemowych i wizualizacyjnych Centrum Zarządzania Ruchem i Transportem (CZRiT)- udzielanie odpowiedzi na korespondencję dotyczącą zakresu Centrum Zarządzania Ruchem i Transportem (CZRiT) oraz archiwizacja dokumentów- opiniowanie projektów sygnalizacji świetlnej planowanych do wdrożenia przez ZDMiKP- opracowywanie zmian w organizacji ruchu na potrzeby własne ZDMiKP- sporządzanie sprawozdań, raportów i informacji z zakresu prowadzonych sprawInformacja o warunkach pracy na danym stanowisku:- usytuowanie stanowiska pracy: przy ul. Toruńskiej 174a, budynek wielopiętrowy, schody i winda- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe- praca wymagająca dobrej ostrości wzroku, wyjazdów w teren, odporności na stresWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiacu czerwcu 2019 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnychwynosił mniej niż 6%
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - 2019-08-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK DS. ROZLICZEŃ W SAMODZIELNYM REFERACIE ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK W INSPEKTORACIE ZUS - od 2 250 PLN

minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi, znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, termin składania podań: 21.03.2018 r. do Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Ostrowie Wlkp.ul. Wysocka 1b, PRACA W WOLSZTYNIE
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2018-03-15 - Wolsztyn (wielkopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 1 057,6 PLN

Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUPZgodnie z kartą stażu - Przygotowanie praktyczne do wykonywania czynności biurowych, do prac przygotowawczych niezbędnych do udzielenia dofinansowań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej; do prowadzenia postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących ochrony zieleni miejskiej na podstawie ustawy o ochronie przyrody tj udział w pracach i wizjach terenowych z zakresu pracy Departamentu Ochrony Środowiska, do redagowania pism w technice komputerowejI zmiana: 07.30 15.30 pn-czw/ 07.30 14.30 pt
kontakt przez PUP - 2020-07-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)