SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI Wolica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Programowanie różnych aplikacji, obsługa w zakresie informatyki klientów tureckich i polskich, kontakty z kontrahentami i pracowdawcą. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Data publikacji: 2016-12-02
Lokalizacja: Wolica (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wolica, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Programowanie różnych aplikacji, obsługa w zakresie informatyki klientów tureckich i polskich, kontakty z kontrahentami i pracowdawcą. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wolica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zastosowań informatyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2017
Data zakończenia pracy: 08.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: turecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: polski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, 2 lata stażu pracy na ww. stanowisku, komunikatywność, dobra znajomość języka tureckiego i polskiego.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Drzymały 30, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Pruszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszków
Ulica pracodawcy: Drzymały
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki
Data dodania oferty pracy: 02.12.2016
Oferta pracy ważna do: 05.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzorowanie zakupów przeznaczonych do magazynu, firmy, raportowanie w Excelu
AMEX STATIONERY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-25 - Kraków (małopolskie)
Dokonywanie analizy spraw we wskazanym przez sędziego zakresie, kontrolowanie stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd, zwracanie się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania, sporządzanie odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi, gromadzenie, we wskazanym przez sędziego zakresie, orzecznictwa, i literatury przydatnego do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sedziom w danym wydziale.
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku - 2016-01-28 - Gdańsk (pomorskie)
NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI
APT ONE.SP Z O.O. - 2016-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie: min. średnie - mile widziane wyższe; min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych; zakres obowiązków: bieżąca kontrola przychodów i kosztów oraz ich analiza; rozliczanie dotacji budżetowych oraz rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków UE oraz innych inwestycji, współudział w sporządzaniu, aktualizacji, analizie oraz raportowaniu wykonania cząstkowego planu finansowego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-11-07 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień
TEROLLING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-04 - Zabierzów (małopolskie)
dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2018-04-16 - Lębork (pomorskie)
Poszukiwanie biur projektowych i odbiorców;
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
-sprzedaż i obsługa klientów w sklepie-dbanie o porządek-przyjmowanie i sprawdzanie dostarczonego towaru
F.H. SKLEP ODZIEŻOWY-PINK MAGDALENA ROZDEBA-SZYMAŃSKA - 2016-10-12 - Starogard Gdański (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Administracja danymi dot. świadczeń pracowniczych na rzecz i w imieniu klientów. Aktualizacja baz danych. Nadzór nad zmianami.Katalogowanie dokumentacji. Weryfikacja informacji zawartych w dokumentach anglojęzycznych. Współpraca z zespołamizlokalizowanymi w Wielkiej Brytanii. Praca nad usprawnieniem obecnych procedur oraz systemów. Szkolenie innych osób w zespole.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kraków (małopolskie)
doświadczenie na podobnym stanowisku,wykształcenie minimum średnie , umiejętność pracy w zespole, umiejętność swobodnej pracy w środowisku Office,umiejętności organizacyjne, samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność, prawo jazdy kat.B;osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za dokonywanie zakupów materiałowych oraz produktów, aby firma mogła sprawnie funkcjonować; za koordynowanie przepływu materiałów i surowców w firmie.
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2016-10-27 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
cięcie płyt, składanie i skręcanie mebli
Firma Handlowo-Usługowa "LAS"Bigaj A. - 2016-02-10 - Olkusz (małopolskie)
jak w załaczniku
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)
obsługa stacji paliw obsługa komputera w zakresie sprzedaży
Deka Elżbieta Apteka Pod Basztą Pokoje gościnne Zodiak, Sklep Przemysłowy IMAGE, Stacja Paliw - 2016-02-25 - Lubsko (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
- Poszukiwanie pracowników ze wschodu - współpraca z agencjami pracy - dodawanie ogłoszeń o pracę- wdrażanie nowych pracowników do pracy- prowadzenie dokumentacji;-legalizacja pobytu cudzoziemców
Vitworker Sp. z o.o. - 2018-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Pomoc w projektowaniu specjalistycznych urządzeń przemysłowych, prace serwisowe specjalistycznych urządzeń przemysłowych, przeglądy, naprawy, remonty, prace konserwacyjne specjalistycznych urządzeń przemysłowych. Prace montażowe, rozruchowe specjalistycznych urządzeń przemysłowych. Programowanie sterowników przemysłowych.- Znajomość języka rosyjskiego jest wymagana do komunikowania się z innymi pracownikami firmy.- Wynagrodzenie: 5500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe inżynier automatyk. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 18 lat na stanowisku elektryka automatyka. Wymagana znajomość programów CAD, programów graficznych CORELDRAW, SIEMATIC STEP7, WINCC, INTOUTCH E-PLAN. Wymagana znajomość języka polskiego, rosyjskiego. Wymagana znajomość języka polskiego oraz języka rosyjskiego w stopniu dobrym w mowie. Wymagane podstawy j. angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie min. zawodowe, doświadczenie w handlu. Praca na 1/2 etatu. Kontakt osobisty z pracodawcą.
BIELA PIOTR - 2016-10-05 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
Utrzymanie standardu eksploatacyjnego obiektów, sieci, instalacji oraz urządzeń i aparatury medycznej Szpitala.Zapewnienie terminowości przeglądów technicznych.Likwidacja w trybie pilnym zagrożeń i awarii.Kontrola realizacji zadań związanych z obsługą umów zewnętrznych w tym serwisowych na realizację odpowiednich usług będących w zakresie odpowiedzialności Działu Logistyki.Przygotowywanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych w zakresie odpowiedzialności Działu oraz uczestnictwo w czynnościach przetargowych.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Słubice (lubuskie)
prowadzenie kampanii reklamowej (odzież damska)
OTTANTA Beata Płoszczyca - Jurzak - 2016-04-08 - Oświęcim (małopolskie)
Prowadzenie kadr i obsługa w tym zakresie dokumentacji kadrowej, również pracowników delegowanych do pracy za granicę.
AGENCJA USŁUG I HANDLU "POLTROP" Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa maszyn i urządzeń do obróbki drewna.
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Bagniewo (lubuskie)
- Zawieranie umów generalnych dotyczących odtwarzania utworów muzycznych i słownomuzycznych.- Wynagrodzenie: 2400-3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 11:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy przy telefonie, w callcenter lub sprzedaży. Wysoka kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cos4 (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2017-02-03 - Katowice (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, podtrzymywanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami, bieżące monitorowanie rynku i działań konkurencji, przygotowywanie oferty handlowej dla klientów, realizacja planów sprzedażowych i dbanie o wyznaczone parametry pracy, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, podwyższanie jakości i efektywności prowadzonych rozmów.
ALPINUS CHEMIA Sp. z o.o. - 2016-07-06 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż i organizacja imprez turystycznych krajowych i zagranicznych, prace biurowe dotyczące funkcjonowania firmy
P.T.H. JANTER SP. ZO.O. - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca kontrola i analiza przebiegu realizacji kontraktu pod kątem ekonomiczno-finansowym, raportowanie i analizowanie wykonania budżetów, nadzór i odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesu obiegu dokumentów kontraktowych,nadzór nad harmonogramami realizacji kontraktu oraz raportowanie i ocena zagrożeń.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-11-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- Aktywna sprzedaż kaw i herbat w parciu o zdobytą wiedzę. Praca w Katowicach (Śródmieście).- Wynagrodzenie: 16,00 zł/brutto/godzinę (2600 zł brutto na miesiąc). Praca na umowę zlecenie na 6-8 tygodni z możliwością podpisania kolejnej umowy. - Zlecenie w godzinach: 09:00-21:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Mile widziane doświadczenie w handlu. Mile widziana obsługa kasy fiskalnej. Znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu podstawowym. Kontakt telefoniczny (76-844-27-02 wew. 31; 535-962-818) od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:30-16:30 lub e-mail: rekrutacja (at) fiveoclock.com.pl
BRZEZICKI & SIESS S.C. - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę i innych umów;– rozliczanie wynagrodzeń w różnych ststemach czasu pracy;– odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– naliczanie i sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– rozliczanie delegacji pracowniczych, nadgodzin, zwolnień lekarskich, urlopów, etc.;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;– rozliczanie ZUS i podatków
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2016-11-16 - Łódź (łódzkie)
Praca w salonie kosmetycznym
Salon Kosmetyczny Natalia Nowak - 2018-01-08 - Werbkowice (lubelskie)
Analizowanie wymagań i modeli oraz rekomendowanie ulepszeń, współpraca z zespołem programistów w zakresie ulepszania produktu, gromadzenie i formalizowanie wymagań biznesowych do realizacji projektu, udział w testach funkcjonalnych, wzmacnianie domeny oraz odpowiedzialność za ulepszanie produktu
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Kraków (małopolskie)