SPECJALISTA Wrocław oferta pracy Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw organizacyjnych Ośrodka, prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, koordynacja obiegu dokumentów w firmie, obsługa w zakresie administracji personalnej zgodnie z przepisami prawa pracy (przygotowanie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych), rozliczanie czasu pracy pracowników, wprowadzenie i aktualizacja danych w systemie kadrowym, prowadzenie procesów rekrutacyjnych.Kontakt przez pocztę: ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, rekrutacja (at) dodr.pl, 71-339-86-56Godziny pracy 7:00 - 15:00Praca na okres próbny: po okresie próbnym umowa na czas określony
Data publikacji: 2019-01-25
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw organizacyjnych Ośrodka, prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, koordynacja obiegu dokumentów w firmie, obsługa w zakresie administracji personalnej zgodnie z przepisami prawa pracy (przygotowanie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych), rozliczanie czasu pracy pracowników, wprowadzenie i aktualizacja danych w systemie kadrowym, prowadzenie procesów rekrutacyjnych.Kontakt przez pocztę: ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, rekrutacja (at) dodr.pl, 71-339-86-56Godziny pracy 7:00 - 15:00Praca na okres próbny: po okresie próbnym umowa na czas określony
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista administracji publicznej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, staz pracy 6 miesięcy, umiejętność pracy w zespoleodpowiedzialność, komunikatywnośćklauzula o przetwarzaniu danych osobowych na stronie www.dodr.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cvklauzula o przetwarzaniu danych osobowych na stronie www.dodr.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Zwycięska
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.01.2019
Data dodania oferty pracy: 25.01.2019
Oferta pracy ważna do: 08.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Optymalizacja procesów produkcji aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu problemów, monitorowanie projektów, wdrażanie narzędzi Lean, organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników. min 2 lata doświadczenia w firmie produkcyjnej. Identyfikacja kluczowych problemów w procesach produkcyjnych i okołoprodukcyjnych. ang - średnio zaawansowany, wiedza poparta praktyką z zakresu Lean Manufacturing.
Armatoora S.A. - 2017-01-26 - Nisko (podkarpackie)
Zadządzanie procesem transportowym, kontakt z kontrahentami. Wykształcenie średnie, rok doświadczenia, biegła znajomość języka angielskiego i podstawowa znajomość języka niemieckiego. Kontakt z pracodwacą telefoniczny, w godzinach od 8 do 16, od poniedziałku do piątku. Telefon: 799265771
"DREW -TRANS" E. L. Zawadzcy S.C. - 2015-12-12 - Radymno (podkarpackie)
bliższe informacje na stronie - www.strazluban.internetdsl.pl
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej - 2018-07-30 - Lubań (dolnośląskie)
sprawdzanie i kwalifikowanie urządzeń sejsmologicznych do naprawy, wykonywanie napraw i instalacji wraz z uruchomieniem aparatury, wykonywanie pomiarów
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-12-05 - Lubin (dolnośląskie)
Specjalista ds. rozliczeń i roszczeń lub Asystent w dziale rozliczeń i roszczeń, potencjalny zakres zadań: a) Weryfikuje poprawność przygotowanych dla celów rozliczeniowych przez Podwykonawców dokumentów, oświadczeń, w tym rzeczowo-finansowych protokołów potwierdzających wykonanie poszczególnych etapów realizacji wg uzgodnionych rzeczowo-finansowych harmonogramów płatności. b) Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji rozliczeniowej do Inwestora tj. odpowiednich protokołów rzeczowo-finansowych oraz kompletację przekazywanych przez poszczególne piony/działy odpowiednich protokołów odbioru np. robót/dostaw/usług, celem rozliczenia Etapów Płatności wynikających z Umowy z Inwestorem. c) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane z rozliczeniem Projektu (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). d) Przygotowuje niezbędną korespondencję w zakresie Rozliczeń dla Kierownika Działu. e) Raportuje do Kierownika Działu o zauważonych nieprawidłowościach i ewentualnych problemach w osiągnięciu zgodnego rozliczenia zawartych Umów (analizuje przyczyny, zagrożenia, proponuje działania naprawcze bądź korygujące). f) Kontroluje rozliczenie Projektu przy jednoczesnej analizie powstałych roszczeń w porozumieniu z Kierownikiem Działu. g) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz współuczestniczy w pozyskiwaniu od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. h) Właściwie przechowuje w Biurze Projektu dokumenty związane ze Zmianami Umowy z Inwestorem. i) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu. j) Prowadzi rejestr Roszczeń, skierowanych do Spółki, oraz wychodzących ze Spółki. k) Prowadzi ścisłą współpracę z Kierownikiem Działu oraz z personelem branżowym na Projekcie ( w tym z personelem biura budowy) celem przygotowania oraz dalszego zarządzania roszczeniami w stosunku do Inwestora oraz w stosunku do Podwykonawców w związku z realizacją przez Nich Umów podwykonawczych na Projekcie. l) Przy udziale z Kierownikiem Działu współpracuje z Działem Prawnym spółki oraz Kancelarią obsługującą Spółkę w celu przygotowania merytorycznej odpowiedzi na zgłoszone do Spółki roszczenia lub odpowiedniego zgłoszenia / inicjowania roszczeń Spółki. m) Monitoruje i zgłasza Kierownikowi Działu konsekwencje związane z zarejestrowanymi Roszczeniami i zmianami w Umowach m.in. spowodowanych opóźnieniami, dodatkowymi kosztami, itp. n) Odpowiada za właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z roszczeniami na Projekcie (Umowy z Podwykonawcami i Umowa z Inwestorem). o) Prowadzi rejestr Zmian oraz tworzenie Dokumentów Zmiany Kontraktu oraz pozyskuje od personelu branżowego odpowiedniej dokumentacji dla potrzeb procesu wprowadzania Zmian. p) Właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych ze Zmianami Umowy z Inwestorem. r) Przygotowywanie odpowiedniej korespondencji do Inwestora wg potrzeb Kierownika Działu.
E003B7 Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jaworzno (śląskie)
Aktywne poszukiwanie kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych,wraz z weryfikacją poziomu znajomości języka niemieckiego, przygotowywanie ofert, ogłoszeń i aplikacji, również w języku niemieckim, utrzymywanie stałegokontaktu z pracownikami, prace administracyjne, dbanie o dobry wizerunek firmy.
Premium Work Sp. z o.o - 2016-12-05 - Opole (opolskie)
-nadzór nad produkcją-kontrola jakosci produkcji-tworzenie dokumentacji technicznej ( m.in. protokoły zdawczo-odbiorcze)
Kotłorem spółka z o.o. - 2016-02-17 - Lubin (dolnośląskie)
przyjmowanie zamówień zakupu w systemie IFS, potwierdzanie warunków zakupu z dostawcami, zakładanie dostawy w IFS, sporządzanie kartotek dostawców, dekretowanie dokumentów zakupu
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Kutno (łódzkie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe nie jest wymagane; komunikatywna znajomość jęz. włoskiego; zakres obowiązków: zadania administracyjne, biurowe, logistyczne; dwie zmiany (docelowo 3 zmiany); miejsce pracy: Gliwice
"P.A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Gliwice (śląskie)
prace budowlane
Przedsiębiorstwo Projektowo - Budowlane Andrzej Klincewicz - 2017-04-04 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
budowanie i administrowanie bazą klientów firmy, pozyskiwanie klientów, wycena towarów i usług firmy oraz sporządzanie ofert dla klientów organizacja transportu sprzedawanych towarów
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Złotoryja (dolnośląskie)
Ogólny zakres obowiązkow na stanowisku pracy: sporządzanie kalkulacji oraz kosztorysowanie robot w branżach mechaniczna, elektryczna, instalacyjna.
Hutnicze Przedsiębiorstwo Remontowe Sp. z o.o. - 2019-01-10 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość programu "Płatnik" oraz kadry i płace "SYMFONIA" (ENOVA).
Biuro Rachunkowe Mirosław Szulc - 2016-04-20 - Niepołomice (małopolskie)
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta. obsługa sklepu internetowego, doradztwo w zakresie oferowanego asortymentu. Zatrudnienie od zaraz na czas określony 3 miesiące.
PHU "FOCUS" SŁAWOMIR CZAJKOWSKI - 2018-05-18 - Piła (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
Prace konserwacyjne i remontowe, prace dot. remontów i budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Lubichowo (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
4Life Direct Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie mieszkań po remontach, mycie okien. Praca u klienta na wyjeździe na terenie województwa małopolskiego.Pracodawca zapewnia dojazd z siedziby do miejsca wykonywania zlecenia. Po okresie probnym mozliwość zatrudnienia w ramach umowy o pracę, na pełny etat.
MISKANT Usługi Ogrodnicze Joanna Błaszczyk - 2018-05-04 - Andrychów (małopolskie)
przygotowanie ofert części formalnych, wycena robót, obsługa programów kosztorysowych, kontakt z sektorem publicznym
Eurovia Polska S.A. - 2016-02-09 - Jordanów Śląski (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Prezentacja oferty handlowej. Obsługa procesu sprzedaży. Moderowanie strony www i serwisów społecznościowych. Obsługa sklepu internetowego i biura. Ofertowanie.
F.H.U. GAVRA Agnieszka Niedźwiecka - 2016-08-03 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż kredytów i obsługa kasowa /Agencja PKO/
Pośrednictwo Finansowe Małgorzata Bukowska - 2016-05-05 - Lębork (pomorskie)
-
RRB INVEST Sp. z o.o. - 2016-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe nie jest wymagane; komunikatywna znajomość jęz. włoskiego; zakres obowiązków: zadania administracyjne, biurowe, logistyczne; dwie zmiany (docelowo 3 zmiany); miejsce pracy: Gliwice
"P.A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)