SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ OFPR/20/0842 (S) Mszana Dolna oferta pracy APIS FARMACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ OFPR/20/0842 (S)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa sprzedaży internetowej, wystawianie aukcji internetowych, pakowanie i wysyłanie towaru (sprzedaż kosmetyków). Praca w Mszanie Dolnej.
Data publikacji: 2020-06-12
Lokalizacja: Mszana Dolna (małopolskie)
Pracodawca: APIS FARMACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Orkana 12A, 34-730 Mszana Dolna, powiat: limanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa sprzedaży internetowej, wystawianie aukcji internetowych, pakowanie i wysyłanie towaru (sprzedaż kosmetyków). Praca w Mszanie Dolnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ OFPR/20/0842 (S)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mszana Dolna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: limanowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1207
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mszana Dolna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Data zakończenia pracy: 31.03.2021
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność obsługi komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy:
APIS FARMACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7371967504
danePracodawcy_regon: 49291987400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Adres pracodawcy:
33-390 Łącko 843, powiat: nowosądecki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: nowosądecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1210
Gmina pracodawcy: Łącko
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łącko
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0445104
Numer budynku pracodawcy: 843
Profil działalności pracodawcy: Frima działa w branży farmaceutycznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243109
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|42A
Data dodania oferty pracy: 12.06.2020
Oferta pracy ważna do: 11.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9a1ed6c4bf76681ef3a8732eb6777b94
Podobne oferty pracy
Wg programu stażu w godz. 08.00-16.00 (pon) /07.00-15.00 (wt-pt)
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Zawiercie (śląskie)
Bieżąca obsługa biura, prowadzenie korespondencji.
Gravis Sp.z o.o. - 2017-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
WG.PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
Opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie raportów na wewnętrzne potrzeby Spółki.Analiza wyników finansowych i operacyjnych.Przygotowywanie informacji zarządczych oraz prezentacji.Udział w procesie budżetowania, kontrola jego wykonania oraz analiza odchyleń i kontrola kosztów.Tworzenie i aktualizowanie modeli finansowych Spółki.Dbałość o poprawność danych.
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-06 - Ruda Śląska (śląskie)
- zapoznanie sie z obiegiem dokumentów w firmie;- wdrożenie sie do pracy z systemem magazynowo księgowym na którym pracuje firma;- zapoznanie sie z oferta sprzedaży i usług oferowanych przez firmę;- doradztwo oraz wyceny sprzętu i oprogramowania dla klientów firmy;- realizowanie dostaw;- wdrożenie oraz konfiguracja sprzętu i oprogramowania (zwłaszcza oprogramowania magazynowo księgowego) dla klientów firmy;- obsługa sprzedażowa i posprzedażowa urządzeń fiskalnych u klientów;- serwisowanie sprzątu i oprogramowania klientów zarówno w siedzibie firmy, jak i na miejscu u klienta, oraz zdalne usługi napraw oprogramowania u klienta za pomocą specjalistycznego oprogramowania posiadanego przez firmę;
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres obowiązków: sprawna i profesjonalna obsługa klientów e-commerce (mailowa i telefoniczna), obsługa zamówień w sklepie MegaDyskont.pl, przygotowywanie lisów przewozowych (etykiet kurierskich), aktualizacja oferty sklepu MegaDyskont.pl, dbanie o poprawny obieg dokumentów, fakturowanie, kontrola poprawności realizacji zamówień, obsługa posprzedażowa (zwroty, reklamacje).Praca od poniedziałku do piątku.Rodzaj umowy:umowa o pracę lub umowa zlecenie
SERRAK SEWERYN RAK - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Analizowanie rynku. Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktow z dotychczasowymi partnerami, realizowanie planów sprzedaży, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
przestrzeganie ustalonego harmonogramu pracy, rzetelne wykonywanie wszelkich powierzonych czynności, realizacja poleceń pracodawcy, dbanie o wystrój sklepu, obsługa klienta w punkcie sprzedaży spółki, zapoznanie z zasadą obiegu dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Blizne Łaszczyńskiego (mazowieckie)
organizowanie transportu towarów, kontrola przesyłek w trakcie przewozu, przygotowanie instrukcji przewozu, ustalanie tras przewozu towaru
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Bogurzyn (mazowieckie)
realizacja procesu zakupu produktów, negocjacje zakupowe, koordynacja produkcji i zamowień u poddostawców, poszukiwanie alternatywnych źródeł dostaw, zbieranie ofert i analizy rynku, planowanie dostaw w celu optymalizacji stanów magazynowych
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2020-01-30 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sporządzanie na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich;przeprowadzanie badań; prowadzenie mediacji; przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich;poradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.godziny pracy między 7-15
SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE - 2020-10-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
nadzór i opieka nad sprzętem komputerowym, sieciowym i oprogramowaniem, administracja Windows Serwer 2003-2012, usługami katalogowymi Active Directory oraz programami zarządzającymi szkołą
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników, przygotowywanie i wstawianie ogłoszeń o pracę, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, podpisywanie umów z nowo zatrudnionymi osobami, praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
- Współpraca z przedstawicielami biznesu oraz kadrą zarządzającą IT w celu ustalenia I doprecyzowania zakresu testów, - Zapewnienie, że wymagania będące przedmiotem testów zostały zweryfikowane, są przejrzyste i zrozumiałe oraz możliwe do przetestowania, - Opracowywanie/tworzenie przypadków testowych I scenariuszy testowych,- Gromadzenie danych testowych I zarządzanie nimi, - Wykonywanie testów pod kątem przyjętych kryteriów I utrzymywanie rezultatów testów, - Zapewnienie, że wszystkie wady I błędy oprogramowania zostały poprawnie zaraportowane, przeanalizowane, przypisane I w razie potrzeby wyskalowane, - Wsparcie podczas testowania przez użytkowników. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony - rok.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontakty z klientami, przygotowywanie ofert, przyjmowanie i administrowanie rezerwacji, rozmowy telefoniczne z Klientami, obsługa systemu CRM, obsługa procesu wynajmu, obsługa floty samochodowej, doradzanie klientom. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 w Bielsku-Białej.
DELTEKS SP. Z O. O. - 2016-09-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
Rozliczanie finansowe wspólnot mieszkaniowych, wystawianie not księgowych, windykacja zaległośic w opłatach.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI "BEKAZET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Gdynia (pomorskie)
Praca w salonie sprzedaży firmy telekomunikacyjnejProfesjonalne obsługa klienta (doradztwo, udzielanie informacji o ofercie, przyjmowanie zgłoszeń)Sprzedaż produktów i usług telekomunikacyjnych (telefony, pakiety internetowe itp.)Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Polski HR A-Trybut - 2018-06-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
Sprzedaż artykułów motoryzacyjnych, podtrzymywanie relacji handlowych z klientami oraz pozyskiwanie nowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Nowy Konik (mazowieckie)
Obsługa w zakresie RODO. Sporządzania list płac dla pracowników zatrudnionych w placówce. Okresowa analiza funduszu płac. Sporządzanie i przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniu społecznym. Przygotowanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów o dzieło i umów zleceń. Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń dla wszystkich pracowników. Prowadzenie pełniej dokumentacji w zakresie: wynagrodzeń, zasiłków, rozliczeń z ZUS i US. Sporządzenie sprawozdań GUS, PFRON. Prowadzenie akt osobowych. Prowadzenie spraw związanych z ZFŚŚ i funduszem ds. pomocy zdrowotnej. Dokumentacja, protokoły, rozliczenia finansowe. Prowadzenie archiwum szkoły. Praca w zastępstwie: 01.09.2020 - 28.04.2020
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W SŁUPSKU - 2020-07-09 - Słupsk (pomorskie)
pełen zakres prac związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, deklaracje ZUS, PFRON, podatek dochodowy, znajomość przepisów w kwestii zatrudnienia cudzoziemców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i rozliczanie umów zleceń, umów o dzieło
Bel-Pol Sp. Z o.o .Świdnica - 2017-11-30 - Świdnica (dolnośląskie)
utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów - przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej - analiza skuteczności powierzonych zadań
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Tarnów (małopolskie)
Wykształcenie wyższe II stopnia na kierunku Inżynieria i Ochrona Środowiska; 2 lata doświadczenia przy sporządzaniu dokumentów z zakresu ochrony środowiska, znajomość przepisów z zakresu prawa wodnego, prawa ochrony środowiska, podstawowa znajomość oprogramowania AutoCad lub pokrewnego, prawo jazdy kategorii B, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; dodatkowo mile widziane: doświadczenie w sporządzaniu operatów wodno prawnych; zakres obowiązków: praca nad dokumentacją z zakresu ochrony środowiska głównie gospodarki wodnej, duża samodzielność na stanowisku, pozyskiwanie zleceń, współpraca z klientem; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2017-10-04 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie działań i procesów zakupowych, zapewnienie dostępności materiałów do produkcji w ilościach i terminach zgodnych z zapotrzebowaniem, wyszukiwanie dostawcówpraca w godz. 8-16
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Analiza dokumentów przetargowych, pozyskiwanie ofert niezbędnych do wyceny kontraktu, weryfikacja ofert wykonawców.
EVERSPORT Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
utrzymywanie danych SAP HR2U w należytym porządku oraz ich kontrolowanie zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami -działa jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i uczestnicząc we wspólnych inicjatywach aby zapewnić klientom kompletne, dokładne i terminowe odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi oraz poprzez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR -odpowiada za wszystkie przychodzące zapytania oraz współpracę z różnymi zespołami; regularnie informuje klientów o statusie; doradza klientom i wewnętrznym interesariuszom na temat procesów i systemów HR -współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów; -zastępuje lidera zespołu podczas jego / jej nieobecności. -kontrolowanie i przeprowadzanie koniecznych zmian poprzez analizowanie struktury firmy , przygotowywanie raportów; -dbanie o poprawność dokumentów zgodnie z przyjętymi standardami, -aktywne monitorowanie Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI) zespołu w celu określenia przyczyny opóźnienia i / lub błędów oraz proponowania ulepszeń -wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi poprzez uczestnictwo w działaniach zarządzania zmianą -przygotowywanie kompleksowych raportów zawierających kalkulacje dotyczące wynagrodzeń i świadczeń w celu wspierania działu wynagrodzeń i świadczeń;
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kraków (małopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa sekretariatu , praca na narzędziach CRM
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Kraków (małopolskie)