SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do funduszu alimentacyjnego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, świadczeniobiorców),d) prowadzenie korespondencji ( redagowanie pism, przygotowywanie informacji do dłużnika dotyczących zaległości, rejestrowanie wniosków),e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.j) prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Data publikacji: 2019-02-08
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do funduszu alimentacyjnego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, świadczeniobiorców),d) prowadzenie korespondencji ( redagowanie pism, przygotowywanie informacji do dłużnika dotyczących zaległości, rejestrowanie wniosków),e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.j) prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a) obywatelstwo polskie,b) wykształcenie średnie lub wyższe,c) staż pracy przy wykształceniu średnim min. 3 lat, a przy wyższym 2 lata,d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,f) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: a) doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,b) znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw, w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,c) umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,d) umiejętność obsługi komputera, e) predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawnośćformalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Praca w podziedziałki w godzinach 8 - 16, a od wtorku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30. Miejsce pracy: ul. Niepodległości 9, Pruszcz Gdański.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny i CV) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ulicy Niepodległości 9 na potrzeby obecnego procesu rekrutacji.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na czas zastępstwa na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 21 lutego 2019 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 09.02.2019
Oferta pracy ważna do: 21.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- uczestnictwo w tworzeniu standardów oraz doskonalenie obowiązujących systemów jakości,- wspieranie zespołów projektowych w realizacji zadań zgodnie z ustaloną strategią i harmonogramem,- nadzorowanie i działania korygujące i zapobiegawcze,- przeprowadzenie kontroli obszarów wytwarzania oraz dostaw , opracowywanie raportów oraz śledzenie statusu wdrażania działań naprawczych,- współuczenie w procesie wyjaśniania przyczyn reklamacji, - uczestniczenie w audytach wewnętrznych i zewnętrznych,- ustalanie kryteriów akceptacji produktu,- przeprowadzanie kontroli wymiarowej i badania funkcjonalności wyrobu,- monitorowanie rezultatów jakościowych dostaw,- sprawdzanie zgodności procesu i produktu na podstawie planów,- opracowywanie raportów i zestawień jakościowych.
Jakusz Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kościerzyna (pomorskie)
Aktywne wspieranie sprzedaży produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm.Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2018-10-03 - Lublin (lubelskie)
Specjalista do spraw sprzedaży - kontakt z kontrahentami niemieckojęzycznymi
Monster Print Janusz Mordec - 2016-11-25 - Chorzelów (podkarpackie)
Nadzór nad pracą warsztatu. Tworzenie części graficznych projektów, rysunków technicznych. Przygotowywanie opisów oraz obliczeń dotyczących wykorzystania materiałów.- Wynagrodzenie: od 3.000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 6 miesięcy, docelowo umowa o pracę na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, biegła obsługa komputera z obsługą interentu, obsługa programu AUTOCAD 2010 PL kurs podstawowy. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny w godz. 08:00-16:00 (691-660-030) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: biuro (at) normakatowice.pl
"NORMA KATOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-31 - Katowice (śląskie)
w zakresie specjalisty do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Człuchów (pomorskie)
poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, działania marketingowe.
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2017-07-28 - Świdnica (dolnośląskie)
legalizacja pobytu i pracy cudzoziemców, tłumaczenie dokumentów
NatWork Natalia Wierzbicka - 2017-06-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontakt osobisty.Sklep czynny w godz. 6-22. Obsługa klienta i kasy fiskalnej.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Andrychowie - 2016-05-12 - Andrychów (małopolskie)
- wystawianie dokumentów sprzedaży- obsługa klientów
POLCOPPER Sp.zo.o. - 2018-09-04 - Leszno (wielkopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Spzredaż wyrobów cukierniczych, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Łódź (łódzkie)
Sprawdzanie planów oraz monitorowanie jego realizacji, budżetowanie oddziałów, rozliczenie efektów pracy, kalkulacja opłacalności projektów planowamych do realizacji, opracowywanie motywacyjnych systemów wynagrodzeń w powiązaniu z wynikami oddziałów.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostrowcu Św. - 2016-09-07 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Fundraising, działania marketingowe i PR, koordynacja projektów.
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
- Zakres obowiązków:1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Katowice (śląskie)
-Planowanie, organizowanie i monitorowanie sprzedaży,-Ocena szans marketingowych związanych ze sprzedażą,-Opracowywanie analiz i raportów.
GRUPA WM Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie zamówień wg obowiązujących procedur, tworzenie zamówień na podstawie analiz dotyczących stanów magazynowych, monitorowanie realizacji zamówień i stanów magazynowych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera, umiejętności interpersonalne. Tel.: 95 755 49 00/602 104 604 Bogdan Łankowski.
"JABOT" LUCYNA ŁANKOWSKA, BOGDAN ŁANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-07 - Sulęcin (lubuskie)
Specjalista do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Stary Sącz (małopolskie)
-operacyjny/codzienny kontakt z przewoźnikami obsługujacymi podległe lokalizacje-realizacja zamówień na sprzedaż franko od dz. handlowego(dla wyznaczonych lokalizacji)-wytycznie tras przejazdów pojazdów ciezarowych na potrzeby ofertowania przez dz. handlowy-prowadzenie dokumentacji harmonogramowej oraz raportowej, zgodnie z PBI Logistyka, -bieżące korekty związane ze zmianami harmonogramów dostaw dla klientów, problemami na kopalniach, wytwórniach MB oraz sytuacjami drogowymi, ciągłe zwiększanie poziomu obsługi klienta.
PBI LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Budy (świętokrzyskie)
jw.
IDEA BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty handlowe z kontarhentami, prace biurowe
Przedsiębiorstwo Usługowe Wakat Kelm S.J - 2016-08-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Przyjmowanie zamówień elektronicznych i telefonicznych,obsługa programu sprzedażowego,wprowadzanie zamówień do systemu, fakturowanie oraz wystawianie paragonów, nadawanie paczek, stały kontakt z klientem
FPUH KAMIL Kamil Gawliński Import - Eksport Sp. z o.o. - 2017-04-03 - Cięcina (śląskie)
Analiza technologiczna zapytań ofertowych klientów, opracowywanie i wdrażanie technologii produkcji odlewów. Analiza i nadzór nad zdgodnością wdrażanych technologii produkcji z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi, w szczególności przepisami BHP. Koordynowanie pracy podległego zespołu pracowników.
Przedsiębiorstwo Max sp. z o.o. - 2016-10-12 - Nysa (opolskie)
przygotowywanie danych do listy płac, naliczanie miesięcznych wynagrodzeń, sporządzanie raportów i deklaracji do Urzędu Skarbowego , ZUS, Urzędu Pracy
TANKPOL R. Mosio i Wspólnicy Spółka Jawna - 2016-02-26 - Szczucin (małopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe prawo lub administracja, bardzo dobra znajomość USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, komunikatywność, obsługa komputera, chęć rozwoju zawodowego. Mile widziane doświadczenie. Kontakt e-mail.
UNIJNE CENTRUM SZKOLEŃ DIRECT MICHAŁ ŚLĘCZKA - 2016-05-23 - Rybnik (śląskie)
budowanie relacji z firmami współpracującymi, mediami oraz instytucjami, samodzielne prowadzenie wybranych projektów marketingowych, koordynacja przygotowania akcji klienckich, monitorowanie rynku i analiza konkurencji, koordynowanie akcji marketingowych w social mediach, zapewnienie wysokiej jakości merytorycznej prowadzonych działań promocyjnych zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, bieżąca analiza efektywności prowadzonych działań, ścisła współpraca z działem sprzedaży przy zbieraniu i systematyzowaniu informacji płynących z rynku i od klientów w zakresie dotyczącym produktów i rozwiązań, planowanie działań promocyjnych w kategoriach produktowych, opracowywanie materiałów informacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie analiz oraz zestawień handlowych, zakładanie i rozliczanie promocji w systemie komputerowym, analiza rotacji towarów, terminów oraz stanów zatowarowania magazynu, prowadzenie bieżącej ewidencji rozliczeń i zestawień
P.P.H.U. SPECJAŁ SP. ZO.O. - 2017-04-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2016-07-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta i podpisywanie z nim umowy, pomoc logistyczna, przyjmowanie zleceń od klientów, wprowadzanie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zabierzów (małopolskie)
monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego, kontrolowanie faktur zakupowych, nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów w firmie, sporządzanie analiz,wspomaganie procesu podejmowania decyzji finansowych z zakresu kalkulacji
"POLMLEK" Spółka z o.o. - 2017-04-11 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
obsługa prasy: produkcja wyprasek parafinowych
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Wiercica (śląskie)
zarządzanie półkami sklepów, dbanie o wizualizację produktu, wdrażanie i instalacja materiałów promocyjnych, regularne wizyty w wyznaczonych sklepach.
ADECCO POLAND SP.Z O.O. - 2016-07-29 - Koło (wielkopolskie)