SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ (ŻAGAŃ) Żagań oferta pracy POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

Stanowisko: SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ (ŻAGAŃ)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie teczek osobowych rodzin zastępczych, pomoc rodzinom zastępczym, sporządzanie opinii, współpraca z asystentami rodziny, sporządzanie pozwów, reprezentowanie PCPR w sądzie, współpraca z sądem i kuratorem, realizowanie przedsięwzięć wynikających z rozeznanych potrzeb.
Data publikacji: 2019-11-25
Lokalizacja: Żagań (lubuskie)
Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rybacka 38, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie teczek osobowych rodzin zastępczych, pomoc rodzinom zastępczym, sporządzanie opinii, współpraca z asystentami rodziny, sporządzanie pozwów, reprezentowanie PCPR w sądzie, współpraca z sądem i kuratorem, realizowanie przedsięwzięć wynikających z rozeznanych potrzeb.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach 7.30-15.30.Umowa na czas określony 6 m-cy z możliwościa przedłużenia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ (ŻAGAŃ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żagań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żagań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: Pedagogika
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie.
Nazwa pracodawcy: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Śląska 1, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Na spotkanie z pracodawcą należy zgłosić się z otrzymanym skierowaniem do pracy oraz dokumentami aplikacyjnymi.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żagański
Gmina pracodawcy: Żagań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żagań
Ulica pracodawcy: Śląska
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: pozostała pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
Data dodania oferty pracy: 25.11.2019
Oferta pracy ważna do: 24.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6504f20cd4812bd3ea7a5617d3490b09
Podobne oferty pracy
Księgowanie faktur kosztowych i sprzedaży, dekretowanie i księgowanie dokumentów finansowo- księgowych, uzgadnianie zapisów na kontach, weryfikacja rejestru VAT
FONTIA Sp. z o.o. - 2019-08-23 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
obsługa biura, działalność marketingowa, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
je.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa zagranicznych sklepów internetowych
Fundacja HIGH-TECH EUROPE - 2017-10-24 - Zabierzów (małopolskie)
audyt procedur odpowiedzialność za cele dotyczące wydajności, jakości i pokrycia analiza danych, znajdowanie luk, rekomendowanie rozwiązań biznesowych i optymalizacja procesów przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowych i identyfikacja ograniczeń, dokumentowanie wszelkich problemów Szkolenie i mentoring nowych pracowników i innych współpracowników współdziałanie i komunikacja z innymi działami
AMAZON DEVELOPMENT CENTER POLAND SP. Z O.O. - 2019-05-23 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie rejestru wagonów zarejestrowanych w TDT.Prowadzenie rejestru wagonów wyłączonych do napraw bieżących przez KPP.Współpraca z klientami w zakresie eksploatacji wagonów - obsługi technicznej.Zlecanie napraw okresowych i bieżących.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji TDT dla wagonów, cystern.
DB CARGO SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sporządzanie analiz, nadzór nad firmową stroną internetową, opracowanie nowych działań marketingowych i promocyjnych, przygotowanie projektów graficznych związanych z kampanią reklamową, monitorowanie mediów w zakresie nowopowstałych inwestycji, przygotowywanie ofert dla klientów
UNIA Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Weryfikacja składanych wnisokówo udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompltności dokumentów określających przedmiot zamówienia pblicznego dostarczonych przez działy, przygotowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz prowadzenie dokumentacji toczących sie postępowań, celem wyłonienia wykonawcy, zgodnie z obowiązyjącymi przepisami. opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, pisemne udzielanie wyjaśnień wykonawcom dotyczących materiałów przetargowych, sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych, aktualizacja informacji publikowanych na stronie internetowej Spółki dotyczących zamówień publicznych, prowadzenie ewidencji zamówie publicznych, analizowanie zapisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych i innych aktów wykonawczych, opinii prawnych Urzędu zamówień Publicznych i innych organów legislacyjnych, wykonywanie innych czynności , koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postepowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych. Wynagrodzenie 3 330 zł brutto + premia+ dodatek stażowy.
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Wejherowo (pomorskie)
1. Pomoc w wypieku pieczywa.
Piekarnia Barbara Sobczyńska - 2018-01-26 - Grabów (łódzkie)
- Organizacja kontroli technicznych;- Przygotowanie dokumentów do szkoleń okresowych kierowców;- Rozliczanie i sporządzanie sprawozdań paliwowych;- Kontrola polis ubezpieczeniowych i badań technicznych pojazdów;- Kontrola nad terminami i zlecanie badań środowiska pracy, ścieków i pomiarów elektrycznych;- Prowadzenie rejestrów wyników badań i pomiarów substancji szkodliwych ;- Przygotowanie dokumentacji do kursów i uprawnień pracowników;- Współudział w przygotowaniu szkoleń na maszynach i urządzeniach;- Nadzór nad dokumentacją maszyn i instrukcjami obsługi; - Zgłaszanie przeglądów maszyn i konserwacji do odpowiednich serwisów;- Kontrola technicznego wyposażenia budynków;- Kontrola okresów gwarancyjnych;- Nadzór nad harmonogramem prac serwisowych, naprawczych i remontowych;
KOTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-06 - Wołów (dolnośląskie)
Kontakt z klientami im pracodawcą, poszukiwanie nowych pracodawców i pracowników, kontrola procesu rekrutacji. Praca na pełny etat, w godzinach 7-16.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Piastów (mazowieckie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2016-12-22 - Siedlce (mazowieckie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczne i bezpośrednie poszukiwanie nowych rynków sprzedaży, nowych klientów, sprzedaż art. medycznych i obsługa klientów w terenie, kompleksowe przygotowywanie ofert, podróże słuzbowe ( np targi medyczne)
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie taborem samochodowym, osobowym i magazynowym.
BIBER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Celestynów (mazowieckie)
- Wprowadzanie zmian na kontach naszych klientów, tworzenie nowych kont na systemach. Dodawanie nowych serwisów oraz wprowadzania zmian w obecnych ustawieniach. Wsparcie dla managerów, w przypadku problemów technicznych. Odpowiedzi na zapytania managerów. Praca w języku angielskim. Praca na systemie Oprool i Salesforce. Znajomość języka angielskiego jest wymagana do kontaktu z managerami, klientami zagranicznymi.- Wynagrodzenie: 4767,40 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00 + praca w dni wolne od pracy (w polskie święta). Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe: rok w obsłudze klienta. Wymagana bardzo dobra znajomość systemu EVS, Optool i Salesforce. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (C1) w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Katowice (śląskie)
montaż i podłączanie układów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w pomieszczeniach
Marcin Baranik Usługi wentylacyjno-rozbiórkowo-remontowo- budowlane - 2016-05-10 - Oświęcim (małopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż wycieczek i hoteli, biletów i ubezpieczeń, obsługa systemów rezerwacyjnych i systemu CRM
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Sosnowiec (śląskie)
Zarzadzanie nowo powstałym działem Rent a Car - działania handlowezakupowe pojazdów, negocjacje, umów,praca biurowa internetowa -na rynku polskim, oraz wg. znajomości języka obcego. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2019-01-04 - Opole (opolskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2019-03-08 - Kielce (świętokrzyskie)
PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie badań psychologicznych osób zgłaszających chęć pełnienia służby wojskowej, zgodnie z obowiązującymi zasadami i metodyką, diagnozowanie kandydatów, wykonywanie opracowań statystycznych i analiz
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2015-11-12 - Czerwieńsk (lubuskie)
Specjalista ds. Jakości zarządza procesem jakości poprzez nadzór na systemami, procedurami i instrukcjami.Szczegółowe obowiązki:-Opracowanie Programu Zarządzania Jakości (PZJ);-Weryfikacja laboratorium, materiałów i jakości dokumentacji (WWIORB, …);-Kontrole wykonywanych robot i wbudowywanych materiałów na budowie;-Nadzór nad procedurami niezgodności produktów i materiałów;-Pomoc przy sprawdzaniu jakości dokumentów i rysunków w projekcie wykonawczym.
Impresa Pizzarotti & C. S. p. a. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce - 2017-05-23 - Białystok (podlaskie)
jw.
KGPN Sp.z.o.o. - 2019-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo z zakresu ekonomiki rolnictwa, sporzadzanie kalkulacji i innych opracowań analitycznych, doradztwo w zakresie podatków i ubezpieczeń w rolnictwie, wypełnianie wniosków i innych dokumentów ekonomicznych i finansowych niezbędnych do ubiegania sie o pomoc finansową ze środków pochodzących z funduszy UE, organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników.
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2018-08-27 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
obsługa klientów restauracji
OLF Damian Majewski (Restauracja u Czapy) - 2019-04-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)
PRACE BIUROWE, PROJEKTOWE, HANDLOWE, OBSŁUGA KOMPUTEROWA FIRMY
AGROLAS CO SP. J. - 2018-01-31 - Skierniewice (łódzkie)
Doskonała znajomość przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Szczególnie znajomość konkretnych regulacji mających zastosowanie przy określonym profilu działalności firmy. Umiejętność prowadzenia szkoleń w zakresie BHP (wstępne, okresowe, stanowiskowe). Znajomość procedur postępowania w razie wypadków, naruszania przepisów BHP oraz działalności organów kontrolnych w tym zakresie. Znajomość norm OHSAS 18001.
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - 2017-04-27 - Suwałki (podlaskie)