SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA Koszalin oferta pracy 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Stanowisko: SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 3 438,5 PLN
Zakres obowiązków: udział w kontrolach organizowanych przez uprawnione cywilne i wojskowe organy ochrony środowiska w jednostkach znajdujących się w rejonie odpowiedzialności, nadzorowanie i kontrolowanie stosowania przepisów o ochronie środowiska przez użytkowników nieruchomości na administrowanym terenie
Data publikacji: 2021-03-11
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:4 Marca 3, 75-901 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
udział w kontrolach organizowanych przez uprawnione cywilne i wojskowe organy ochrony środowiska w jednostkach znajdujących się w rejonie odpowiedzialności, nadzorowanie i kontrolowanie stosowania przepisów o ochronie środowiska przez użytkowników nieruchomości na administrowanym terenie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 438,5 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek za staż pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 438,5 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Data zakończenia pracy: 30.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office( Word, Excel)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie -średnie techniczne lub wyższe z zakresu ochrony środowiska, gospodarki komunalnej bądź zarządzania - administrowania nieruchomościami, znajomość aktów prawnych z zakresu ochrony środowiska, wymagana znajomość stosowania w praktyce przepisów związanych udzielaniem zamówień publicznych
Nazwa pracodawcy: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
danePracodawcy_nip: 6692516785
danePracodawcy_regon: 321203128
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
75-901 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dodatkowe informacje: praca w godz. pn - czw. 7:00 - 15:30, pt. 7:00 -13:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
danePracodawcy_kodPowiatu: 3261
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0949448
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|213303
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 12.03.2021
Oferta pracy ważna do: 19.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 11.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d066bfe1e8b6225e49a620cbfd65a25f
Podobne oferty pracy
Pomoc w wyborze odpowiedniej oferty i dostosowywanie jej do potrzeb klientów. Obsługiwanie klientów indywidualnych i grupowych zapoznawanie ich z aktualnymi ofertami wycieczek i finalizowanie procesu sprzedaży.
F.H.U. "Casablanca"Radosław Duszczyk - 2020-07-30 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa kadrowa pracowników zatrudnionych w firmie zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa pracy. Naliczanie wynagrodzeń. Sporządzanie dokumentacji ZUS, PRON, GUS, US.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USLUGOWO-HANDLOWE INTERBUD SPÓŁKA Z O.O. - 2019-09-19 - Radom (mazowieckie)
Analiza rozwiązań systemowych ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, diagnozowanie projektów, raportowanie.
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP.Z O.O. - 2017-04-27 - Gdynia (pomorskie)
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,- terminowe i prawidłowe prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej,- wprowadzanie i dekretowanie faktur dotyczących zakupów,- wystawianie faktur, not księgowych oraz dokumentów polecenia księgowania,- obliczanie i przekazywanie zaliczki na podatek CIT,- przygotowanie i eksportowanie przelewów,- praca w godz. 6-14
Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. - 2021-04-15 - Zawiercie (śląskie)
- rozbudowa kontaktów dystrybucji, pozyskiwanie nowych klientów - tłumaczenie umów i warunków handlowych- tłumaczenie dokumentacji handlowej,- dbanie o rozwój i reglarny wzrost sprzedaży,- budowa pozytywnych relacji z klientami,- dbanie o wizerunek firmy, dostępność oraz rozpoznawalnośc marki na rynku- stała współpraca z włoskimi dostawcami.
LUIGI VISCOGLIOSI EUROCOMEX - 2020-06-17 - Kraków (małopolskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych, analizowanie należności, przygotowywanie raportów i analiz.
Shell Polska Sp.zo.o. Oddział w Krakowie - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
WSPARCIE PRZY REALIZACJI PROJEKTÓW SZKOLENIOWYCH OD STRONY MERYTORYCZNEJ, FINANSOWEJ IORGANIZACYJNEJ (LOGISTYKA, DOKUMENTACJA, UMOWY, SPRAWOZDANIA ETC.), NADZÓR NAD REALIZACJAZADAŃ W PROJEKTACH ZGODNIE ZAŁOŻENIAMI WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE ORAZ ZASADAMI REALIZACJIPROJEKTÓW W RAMACH EFS, KOORDYNACJA DZIAŁAŃ INFORMACYJNO-REKRUTACYJNYCH W PROJEKTACH,PROWADZENIE MONITORINGU WSKAŹNIKÓW, HARMONOGRAMU I BUDŻETU, ŚCISŁA WSPÓŁPRACA ZKIEROWNIKIEM DZIAŁU SZKOLEŃ I PRACOWNIKAMI W BIURACH REGIONALNYCH.
KOMPASS CONSULTING BUCZKOWSKI MACIEJ - 2017-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
1. Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2. Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów4. Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów ofer
Brand Distribution Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Białystok (podlaskie)
Praca 3 x w tygodniu w godzinach nocnych - na giełdzie kwiatowej w Tychach, 2 dni w godzinach dopołudniowych i popołudniowych w Bielsku-Białej, przygotowywanie ofert handlowych.
Hurtownia Kwiatów Andrzej Małek - 2015-12-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Świdnica (dolnośląskie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości. Sporządzanie list płac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
kompleksowa diagnostyka dzieci, terapia słuchu
Rafał Szpilewicz - 2017-04-11 - Wisznice (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, obsługa komputera, program księgowy, MS Office, min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Ogólny zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, obsługa kadrowa.
KANCELARIA BIEGŁEGO REWIDENTA MIROSŁAW PLUTA KATARZYNA PLUTA SPÓŁKA CYWILNA - 2015-12-08 - Lublin (lubelskie)
przygotowywanie ofert przetargowych, nadzór i wdrażanie umów zawartych w przetargach, kompletowanie dokumentacji przetargów
PW Krystian Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Przysucha (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowych + BHPOferta konkursowa nabór do dnia 19.03.2019r.Szczegółowe informacje dotyczące zakresu obowiązków oraz sposobu aplikowania na stronie www.zsg.elblag.pl/, um-elblag.samorzady.pl
Zespół Szkół Gospodarczych - 2019-03-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad organizacją pracy w kuchni i na sali konsumenckiej. Ustalanie menu, kierowanie pracownikami, dbanie o dobry wizerunek.
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Zielonka (mazowieckie)
Sprzedaż artykułów spożywczych, doradztwo w zakresie kuchni azjatyckiej - obsługa klientów, przygotowywanie potraw kuchni azjatyckiej i pakistańskiej, praca fizyczna.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Kraków (małopolskie)
- konsultacja dokonywanych transakcji- poszukiwanie producentów- kontakt z zespołem zagranicznym w języku ukraińskim i języku angielskim- umowa o pracę na czas określony - 3 lata
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż w salonie elektronarzędzi oraz narzędzi do majsterkowania hobbistycznego; sprzedaż oraz doradztwo w zakresie majsterkowym oraz technicznym; obsługa kasy fiskalnej oraz programu Subiekt do fakturowania firm; prowadzenie godpodarki magazynowej, przyjmowanie oraz eksponowanie narzędzi na regałach wystawowych
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży, RefDo30lat, profil pomocy II, Specjalista do spraw sprzedaży, RefDo30lat, profil pomocy II, pozyskiwanie klientów, obsługa bieżących klientów, prowadzenie dokumentacji, jedna zmiana, umowa na czas określony,
Sabio Dankowski Sebastian - 2016-03-08 - Września (wielkopolskie)
Nauczyciel przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Łopuszno (świętokrzyskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów.. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
opieka nad biurem, prowadzenie dokumentacji pracowników, kontrola aktualności badań pracowników, sporządzanie list płac, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych
HS PARTNERS S.C. - 2018-01-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Rozwożnie pieczywa na terenie Warszawy i Legionowa, pilnowanie dowodów dostaw, odbiór koszy po dostarczeniu pieczywa i i skrupulatne odnotowywanie zwrotów, dobrze widziane znajdowanie nowych odbiorców towarów produkowanych w piekarni.
PIEKARNIA PIEKIEŁKO EWA WIDLIŃSKA - 2018-11-16 - Kielce (świętokrzyskie)
- koordynacja i nadzór prac danego zespołu pracowników w firmie- wyznaczanie bieżących i długotrwałych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu- kontakt z zespołem w języku angielskim i w języku portugalskimUmowa o pracę na czas określony - 3 lata.
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie teczek akt osobowych, dokonywanie zakupów, sprawozdawczość, nadzorowanie pracobsługi szkolnej, organizowanie przeglądów i prac remontowych
kontakt przez PUP - 2020-08-12 - Radom (mazowieckie)
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownika, – materialna organizacja dokumentacji kadrowo płacowejfirmy, nadzór nad nią, – kierowanie ewidencją czasu pracy, – przygotowywanie dokumentów związanych zzatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych, – przygotowywanie dokumentów związanych zzatrudnieniem cudzoziemców – rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjśćprywatnych. – planowanie podwyżek i regulacji płac, – ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym odpracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, opracowywanie korzystnych dla przedsiębiorstwa planów urlopowych.Praca w godz. 8-16
XEN Oksana Ukhman - 2020-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi kadrowo-płacowejpracowników spółki, w wiekszości pracownicy obywatelstwa ukraińskiego (właściwie zaprojektowane procesy, prawidłowa dokumentacja, wspólpraca z kancelarią prawną, nadzór nad jakością obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego)
B2B PROF GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Skawina (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe (zarządzanie), obsługa komputera, umiejętności negocjacyjne, organizacyjne, umiejętność motywowania, praca w zespole, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: 2 lata, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, j. angielski w stopniu komunikatywnym. Ogolny zakres obowiązków: opracowywanie strategii rozwoju organizacji, przygotowywanie i wdrażanie narzędzi doskonalenia procesów, analiza wskaźników działalności firmy , monitorowanie i nadzór nad przebiegiem rozwoju firmy, również współpraca z kontrahentami oraz pracownikami z Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Lublin (lubelskie)