SPECJALISTA OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH Leszno oferta pracy Jednostka Wojskowa 1517
Stanowisko: SPECJALISTA OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: zapewnienie obsługi kancelaryjnejprzestrzeganie przepisów oraz prowadzenie kontroli bieżących ochrony informacji niejawnychprowadzenie szkolenia uzupełniającego z zakresu ochrony informacji niejawnych,prowadzenie postępowań wyjaśniającychsprządzanie okresowych analiz, ocen, sprawozdańzapewnienie właściwej ochrony informacji niejawnychrealizacja zadań Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
Data publikacji: 2016-04-28
Lokalizacja: Leszno (wielkopolskie)
Pracodawca: Jednostka Wojskowa 1517
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Racławicka 1, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zapewnienie obsługi kancelaryjnejprzestrzeganie przepisów oraz prowadzenie kontroli bieżących ochrony informacji niejawnychprowadzenie szkolenia uzupełniającego z zakresu ochrony informacji niejawnych,prowadzenie postępowań wyjaśniającychsprządzanie okresowych analiz, ocen, sprawozdańzapewnienie właściwej ochrony informacji niejawnychrealizacja zadań Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leszno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Leszno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Leszno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony informacji niejawnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: poświadczenie bezpieczeństwa "TAJNE"
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe w ochronie informacji niejawnych, znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, wysoki poziom umiejętności interpersonalnych, samodzielność, odpowiedzialność w realizowaniu powierzonych zadań
Nazwa pracodawcy: Jednostka Wojskowa 1517
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Adres pracodawcy:
Racławicka 1, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające wykształcenie należy przesłać na adres ul. Składowa 10, 66-016 Czerwieńsk
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Leszno
Gmina pracodawcy: Leszno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Leszno
Ulica pracodawcy: Racławicka
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony informacji niejawnych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.04.2016
Data dodania oferty pracy: 28.04.2016
Oferta pracy ważna do: 13.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
JW.
TELL Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Błonie (łódzkie)
nabywanie umiejetności w zakresie obsługi klienta indywidualanego, przygotowywanie pod nadzorem indywidualnych projektów galazuterii papiernicznej, zapoznanie z procesem produkcyjnym w Fabryce Inspiracji, nabywanie umiejętności w pozyskiwaniu nowych klientów, sporządzanie umów z klientami biznesowymi
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Aktualizacja baz danych na stronach zakupowo-sprzedażowych, bieżąca realizacja zamówień klienta, prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca na pełny etat.- Praca po 8 godzin dziennie między 8:00-18:00.Mile widziane doświadczenie w obsłudze portali zakupowo-sprzedażowych (allegro, e-bay, itp). Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym- jednak nie jest to warunek konieczny. Wymagana biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Kontakt wyłącznie telefoniczny (533-580-003) w godz.: 9:00-15:00 lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie średnie, wyższe; mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem; wysokie umiejętności komunikacyjne oraz prezentacyjne; umiejętność prowadzenia spotkań biznesowych oraz negocjacji; prawo jazdy kat. B; pozyskiwanie nowych klientów głównie w zakresie usług spedycji krajowej i międzynarodowej; budowanie bazy potencjalnych klientów; realizacja założonych planów sprzedaży; organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)
działania marketingowe mające na celu promowanie produktów firmy
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Karpacz (dolnośląskie)
wprowadzanie faktur zakupu, wystawianie faktur sprzedaży, obsługa programów księgowych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Biała Podlaska (lubelskie)
Specjalista do spraw sprzedaży - kontakt z kontrahentami niemieckojęzycznymi
Monster Print Janusz Mordec - 2016-11-25 - Chorzelów (podkarpackie)
Współpraca z kontrahentem rosyjskim.
SMD WIERZBICKI ANDRZEJ WIERZBICKI - 2017-03-16 - Gdańsk (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: opracowanie działań promocyjnych i reklamowych dla poszczególnych grup sprzedażowych, analiza podejmowanych działań reklamowych, prowadzenie badań na rynku pod kątem oferty produktowej WYMAGANIA: wykształcenie średnie; KONTAKT: rekrutacja (at) cil.org.pl, telefon: 32 670 20 14.
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2017-06-13 - Lubliniec (śląskie)
Wykształcenie: min.średnie; angielski na poziomiemin.B2;zakres obowiązków: dążenie do stworzenia relacji klient="Twój przyjaciel"; szukanie nowych i obsługa obecnych Klientów; przygotowywanie ofert; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
IDEA Arkadiusz Kardyś - 2017-10-20 - Gliwice (śląskie)
sporzadzanie list płac, umów cywilnoprawnych, naliczanie, sporządzanie
ALERT Sp. z o.o. - 2017-10-05 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe S.C. Marek Cichewicz - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "NIMARO" ROBERT TUTAJ - 2017-06-22 - Ruda Śląska (śląskie)
przygotowywanie i obróbka materiałów drewnopochodnych, kompozytowych
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie dokumentów, pism, sprawozdań z zakresu dyscypliny finansowej, współpraca z partnerami społecznymi. Praca w godzinach pon-czw. 7.00-15.00, pt. 7.00-13.00. Umowa o prace w zastępstwie na okres 1 roku.
31 Baza Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu Jednostka Wojskowa Śrem - 2018-09-13 - Śrem (wielkopolskie)
analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, prowadzenie działań usprawniających sprzedaż, przygotowywanie materiałów promocyjnych, pozyskiwanie nowych klientów, kompletowanie dokumentow (wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek, baza danych), realizowanie planów sprzedażowych.
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-14 - Piastów (mazowieckie)
1) Prowadzenie na podst dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
-aktywne docieranie i pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych - realizowanie sprzedaży w oparciu o nowe innowacyjne na rynku standardy sprzedaży - budowanie długofalowych relacji z Klientami - realizowanie wyznaczonych planów sprzedaży - sprzedaż produktów cieszących się zaufaniem i uznaniem ze strony Klientów
Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe S.A - 2016-01-15 - Częstochowa (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; Zakres obowiązków: rekrutacja pracowników; promowanie firmy na targach i giełdach pracy; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)
Pozyskiwanie klientów i współpraca z nowymi klientami i poprzednio pozyskanymi
Promens Międzyrzecz Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Międzyrzecz (lubuskie)
Zdobywanie nowych rynków, sporządzanie ofert dla klientów, dbałość o kontakt z klientem, sporządzanie dokumentacji. Kontakt tel. 41 343 37 35, e-mail: jsitek (at) pneumatic-complex.com.pl
P.T.H.PNEUMATIC Complex - 2017-01-23 - Nowiny (świętokrzyskie)
Obsługa urządzeń włókienniczych takich jak: pistolet do nanoszenia efektów na wyrobach gotowych, malowanie, wycinanie spodniPracodawca oferuje możliwość przyuczenia.Praca na dwie zmiany, 6-14,14-22
FARBPRAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-21 - Łódź (łódzkie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klinetów, nadzorowanie spłat zobowiązań. Konatakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym).
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Łódź (łódzkie)
przedstawianie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kraków (małopolskie)
jw.
Zalaris HR Services Poland Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa obecnych klientów, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie i negocjacja ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń zubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;• naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;• naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;• obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników;• sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników;• sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułuubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dotyczącychwynagrodzeń;• wydawanie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń orazsporządzanie dokumentów emerytalno-rentowych pracowników;• gromadzenie, segregowanie i przechowywanie dokumentówpłacowychprowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;• przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniemi rozwiązywaniem stosunku pracy,Kontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) graftax.pl
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-05-04 - Katowice (śląskie)