SPECJALISTA Nysa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego, przygotowywanie projektów pism w sprawach dotyczących pozwoleń wodnoprawnych, monitorowanie stanu prawnego i orzecznictwa w zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych w obszarze gospodarki wodnej, w zależności od potrzeb udział w rozprawach terenowych oraz sądowych przed sądami administracyjnymi, przeprowadzanie oględzin terenowych.
Data publikacji: 2019-02-06
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Nysa, powiat: nyski, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego, przygotowywanie projektów pism w sprawach dotyczących pozwoleń wodnoprawnych, monitorowanie stanu prawnego i orzecznictwa w zakresie prowadzonych postępowań administracyjnych w obszarze gospodarki wodnej, w zależności od potrzeb udział w rozprawach terenowych oraz sądowych przed sądami administracyjnymi, przeprowadzanie oględzin terenowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus dodatek za wysługę lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nysa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2019
Data zakończenia pracy: 24.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wyższe w zakresie: prawa, administracji, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, ochrony środowiska, hydrogeologii lub pokrewne, staż pracy co najmniej 6-miesięczne doświadczenie zawodowe w obszarze gospodarki wodnej lub w prowadzeniu postępowań administracyjnych, prowadzenie postępowań administracyjnych, znajomość: ustawy Prawo wodne, Kodeksu postępowania administracyjnego, sprawna obsługa oprogramowania biurowego, komunikatywność, dokładność, precyzja, kreatywność, umiejętność dobrej organizacji własnej pracy oraz współpracy w zespole.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Adres pracodawcy:
Słowiańska 19, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Życiorys /CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy, klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu związanym z naborem na stanowisko pracy.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: nyski
Gmina pracodawcy: Nysa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nysa
Ulica pracodawcy: Słowiańska
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 06.02.2019
Oferta pracy ważna do: 14.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Brzozów (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaz specjalistyczna - narzędzia; prace biurowe, fakturowanie, kontakt osobisty i telefoniczny z klientem
PROCENT s.c. Klimczak&Klimczak - 2018-02-08 - Trzebinia (małopolskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów i usług, przygotowanie baz klientów, nawiązywanie kontaktów, organizowanie i prowadzenie spotkań z klientami. Zatrudnienie od kwietnia 2017r. w ramach umowy o pracę na okres próbny 3 miesiące. Zmiany w godzinach 09.00-17.00, 09.30-17.30.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-13 - Piła (wielkopolskie)
Opis stanowiska:- kontakt z klientem biznesowym- przedstawienie propozycji współpracy - wizualizacja i sprzedaż powierzchni reklamowych - opieka posprzedażowa nad klientem
POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- realizacja procesu zakupów materiałów produkcyjnych,- kontrola realizacji zamówień,- prowadzenie analiz warunków handlowych dostaw,- utrzymywanie kontaktów z bieżącymi dostawcami,- analiza rynku dostawców , - nawiązywanie nowych kontaktów,- prace administracyjno biurowe.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI "MOSTOSTAL ROPCZYCE" Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Ropczyce (podkarpackie)
przyjmowanie zamówień i nadzór nad przebiegiem ich realizacji, wycena zapytań ofertowych, nowych produktów i prototypów, tworzenie cenników produktów gotowych oraz ich aktualizacja, kontrola cen na fakturach dostawców, sporządzanie sprawozdań do GUS, korespondencja w języku angielskim z odbiorcami dotycząca zleceń produkcyjnych
BRIGO POLSKA Sp. z o.o. - 2019-02-05 - Rostarzewo (wielkopolskie)
Prowadzenie nadzoru i kontroli nad prawidłowością eksploatacji, utrzymania w pełnej sprawności, przeglądami i remontami oraz dokumentacją: budynków i budowli, pozostałej infrastruktury Zapewnienie prawidłowości funkcjonowania: maszyn i urządzeń produkcyjnych, urządzeń kontrolno-pomiarowych i pomocniczych, środków transportu wewnętrznego oraz innych instalacji i urządzeń. Prowadzenie remontów i napraw, konserwacji parku maszynowego. Obsługa techniczna maszyn i urządzeń produkcyjnychOpiniowanie i doradztwo przy projektach i zakupach inwestycyjnych w zakładzie w zakresie mechaniczno-automatycznym.Przygotowywanie umów z kontrahentami w zakresie usług remontowo- budowlanych oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nich warunków.
Spółdzielnia Pracy "Cukry Nyskie" - 2016-01-11 - Nysa (opolskie)
Fakturowanie, ujmowanie w księgach faktur sprzedaży, faktur, wyciągówbankowych oraz innych dokumentów księgowych, Uzgadnianie orazraportowanie stanów należności i zobowiązań, Wsparcie księgowej wprzygotowaniu deklaracji podatkowych VAT, CIT, Wycena i rozliczaniestanów magazynowych, rozliczanie produkcji, Obsługakadrowo-płacowa,rozliczanie delegacji,Prace administracyjno-biurowe
Iper Sp z o.o. - 2016-03-23 - Krasiejów (opolskie)
Ogrodnik terenów zieleni
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Blachownia (śląskie)
Sprzedaż usług zakładu, poszukiwanie nowych klientów. Obsługa klientów zagranicznych w języku rosyjskim i ukraińskim. Znajomość branży kosmetycznej. Wykształcenie średnie handlowe, doświadczenie zawodowe 2 lata na w/w stanowisku. Dobta znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego. Umiejętność obsługi programu MS OFFICE.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Ząbki (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- organizowanie transportu, koordynowanie wysyłek i dostaw towarów – przesyłki paletowe i drobne- prowadzenie negocjacji cenowych w/s zakupów - kontrola terminów przeglądów aut służbowych, - prowadzenie akt osobowych pracowników- naliczanie wymiaru urlopów wypoczynkowych, ewidencja urlopów- ewidencja czasu pracy- rozliczanie delegacji służbowych- monitorowanie należności i zobowiązań- współpraca z Kancelaria Prawną w sprawie toczących się postępowań p-ko dłużnikom- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmyPraca w godz.8.00-16.00
Vegagastro - 2017-12-14 - Włynkówko (pomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2900-3400 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 18.05.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
prowadzenie kadr, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie rozliczeń względem ZUS
KDIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-11 - Biała Podlaska (lubelskie)
Bedziesz odpowiedzialny za• obsługę kasową Klientów Banku• obsługę posprzedażową i operacyjną Klientów detalicznych i instytucjonalnych• wsparcie Doradców w realizacji planów sprzedażowych• obsługę administracyjną Placówki• przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Placówki• bieżące wsparcie Dyrektora w pracy Placówki
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Składanie z części żaluzji okiennych drewnianych i aluminiowych.
P&M SYSTEM M.KWIATEK P.POTOCKI - 2016-12-01 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa kontraktów UA, rekrutacja i obsługa pracowników, organizacja zatrudnienia, obsługa pracowników w sprawie legalizacj pobytu, konsultacja pracowników z Ukrainy w sprawie legalizacji zatrudnienia oraz innych spraw związanych z legalnym pobytem, oraz pracą. Praca w godz.: 8:00-16:00. Przewidywany okres zatrudneinia: 3 lata. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV): svitlana.pakhmova (at) find-work.pl, tel.: 516 155 115, adres: ul. Zelwerowicza 18A, 53-676 Wrocław.
FIND WORK SP. Z O. O. - 2019-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie darczyńców, realizacja projektów, udział w akcjach
Fundacja "Szlachetny Bohater" - 2018-10-19 - Gniezno (wielkopolskie)
realizacja zamówień na materiały do produkcji, realizacja zamówień na materiały, analiza stanów magazynowych, zapewnienie i kontrola terminowości dostaw złożonych zamówień, wstępne ofertowanie i zapytania cenowe, nadzór nad dokumentacją, ocena dostawców, podwykonawców; okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony lub nieokreślony; godziny pracy: 8.00- 16.00; system wynagrodzenia miesięczny, płaca zasadnicza, premia uznaniowa
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-05 - Słupsk (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedażyFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Specjalista do spraw sprzedażyZakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
prowadzenie procesu rekrutacji, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, przygotowywanie dokumentacji w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji personalnej, wprowadzanie i analiza danych w systemie kadrowo-płacowym, nadzorowanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,pomoc przy naliczaniu wynagrodzeńwynagrodzenie do uzgodnienia
Kelvion Machine Cooling Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Świebodzice (dolnośląskie)
nadzorowanieprocesu napraw, prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad realizacją wdrożonych instrukcji
PAROWOZOWNIA WOLSZTYN - 2018-05-17 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Szycie firan, zasłon i innych
Przedsiębiorstwo Handlowe "GAMPOL" Anna Janczewska - 2018-11-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Radomsko (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Białobrzegi (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg HACCP, sprawdzanie jakości towarów.Wymagane min. 2 -letnie doświadczenie w zawodzie.
ZAKŁADY MIĘSNE SATNISŁAWÓW Spółka z o.o. - 2016-04-07 - Stanisławów (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert, sprzedaż, obsługa klienta biznesowego, praca w salonie handlowym, przed komputerem, przez telefon, przez e-mail.Jeden raz na dzień pomoc w przyjęciu CIĘŻKICH dostaw - szafy chłodnicze.
F.P.H.U. PROBOX Krzysztof Kuć - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Szlifowanie, frezowanie, wycinanie elementów drewnianych.
Gravis Sp. z o.o. - 2017-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace budowlane, praca na wysokości
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-06-23 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)