Praca SPECJALISTA DS. ZARZ膭DZANIA RELACJAMI Z KLIENTEM TURECKIM - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy SPECJALISTA DS. ZARZ膭DZANIA RELACJAMI Z KLIENTEM TURECKIM, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy SPECJALISTA DS. ZARZ膭DZANIA RELACJAMI Z KLIENTEM TURECKIM.
- Aktywne uczestnictwo w opracowaniu i egzekucji strategii zarz膮dzania warto艣ci膮 klienta, realizacja cel贸w w obszarze zarz膮dzania warto艣ci膮 klienta, rozumianych jako: tworzenie segmentacji, targetowania oraz koncepcji kampanii marketingowych, ich wdra偶anie i zarz膮dzanie realizacj膮, a偶 do podsumowania jej wynik贸w, nadzorowanie i koordynacja dzia艂ania zespo艂u CRM, opracowanie wewn臋trznych norm i procedur, sporz膮dzanie raport贸w zawieraj膮cych analizy skuteczno艣ci system贸w.- J臋zyk turecki jest wymagany w celach marketingowych na rynku tureckim oraz w kontaktach z klientami z Turcji.- J臋zyk angielski jest wymagany w celu kontaktowania si臋 wewn膮trz organizacji oraz z klientami mi臋dzynarodowymi.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze magisterskie. Wymagane do艣wiadczenie w zarz膮dzaniu relacjami z klientem tureckim (obs艂uga klienta, call center), do艣wiadczenie w marketingu oraz sprzeda偶y przez internet. Wymagana umiej臋tno艣膰 my艣lenia koncepcyjnego, umiej臋tno艣膰 prowadzenia projekt贸w oraz planowania, zdolno艣ci organizacyjne, samodzielno艣膰, znajomo艣膰 specyfiki konfiguracji kampanii marketingowych w systemach CRM. Wymagana bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka tureckiego oraz angielskiego w mowie i pi艣mie.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Katowice (艣l膮skie)