SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA (O) Tarnów oferta pracy ZAKŁADY MECHANICZNE "TARNÓW" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA (O)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. zaopatrzenia
Data publikacji: 2019-09-12
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: ZAKŁADY MECHANICZNE "TARNÓW" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kochanowskiego 30, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista ds. zaopatrzenia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (metalurgia, hutnictwo), mile widziane doświadczenie związane z gospodarką magazynową oraz zaopatrzeniem, umiejętność czytania rysunku technicznego, znajomość pakietu MS Office, zdolności negocjacyjne, dokładność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, odporność na stres. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 7.00 - 15.00; wynagrodzenie 3 000 zł brutto. Kontakt: Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A.; ul. Kochanowskiego 30, 33-100 Tarnów, CV z dopiskiem w tytule: aplikacja na stanowisko: "specjalista ds. zaopatrzenia" można przesyłać na adres e-mail: kadry.rekrutacja (at) zmt.tarnow.pl
Nazwa pracodawcy: ZAKŁADY MECHANICZNE "TARNÓW" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Kochanowskiego 30, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV lub bezposrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: wcześniejszy kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Kochanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.09.2019
Data dodania oferty pracy: 12.09.2019
Oferta pracy ważna do: 02.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2499efe829cf7b0e8d2fd56b0cb17642
Podobne oferty pracy
Sprzedaż internetowa, obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji.
"CHOJMEX" Roman Moś - 2017-01-27 - Chojęcin (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Łódź (łódzkie)
praca wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Lubaczów (podkarpackie)
Wykonywanie badań materiałowych i nadzorowanie przebiegu tych badań, analiza i interpretacja wyników badań,opracowanie sprawozdań z badań, ocena pomiarów
FAMUR S.A., systemy ścianowe "GLINIK" o/Gorlice - 2017-03-09 - Gorlice (małopolskie)
praca w biurze, ewidencja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Marki (mazowieckie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Żyrardów (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa technicznego i projektowego, analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty, sporządzanie ofert zgodnie z obowiązującymi procedurami, projektowanie konstrukcji, zleceń produkcyjnych, zamawianie materiału, przygotowywanie ofert i kosztorysów stolarki okiennej, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-12-15 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż towarów
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2018-05-18 - Chojnice (pomorskie)
jw.
DEFENSOR SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzenie spedycją, organizowanie dostaw do klientów, negocjowanie warunków współpracy z firmami transportowymi
"INVEST" Mateusz Goliszewski - 2016-11-25 - Byszwałd (warmińsko-mazurskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
• Obsługa kadrowa pracowników i zleceniobiorców tymczasowych,• Rozliczanie czasu pracy oraz absencji,• Wprowadzanie oraz kontrola danych w systemie kadrowo płacowym,• Naliczania wynagrodzeń,• Przygotowanie dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,• wykonywanie zadań zleconych przez dział księgowości.
"Elpol" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2019-05-23 - Osina Mała (łódzkie)
prowadzenie działań zmierzających do zwiększania liczby inwestorów indyjskich w Polsce
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
1) Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych w oparciu o tryby przewidzianew ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności w zakresie obejmującymszeroko rozumiane przygotowywanie i realizację postępowań, udział w pracach komisjiprzetargowych, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zamówieniamiw tym przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szczegółowychopisów przedmiotu zamówienia oraz projektów umów.2) Prowadzenie zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 30.000 Eurozgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymiw Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie, w szczególnościw zakresie obejmującym szeroko rozumiane przygotowywanie i realizację postępowań,prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zamówieniami publicznymiw tym sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia, projektów umów oraz zapytańofertowych, prowadzenie korespondencji z wykonawcami.3) Badanie i ocena ofert składanych przez wykonawców w toku prowadzonych postępowańo udzielenie zamówienia publicznego.4) Prowadzenie rejestrów związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi.5) Udział w planowaniu zamówień publicznych.6) Nadzór nad realizacją zamówień publicznych.7) Realizacja zadań związanych z wykonaniem zarządzenia Ministra Sprawiedliwościw sprawie organizacji zakupów dostaw i usług w sądownictwie powszechnym.8) Realizacja pozostałych zadań będących we właściwości Oddziału Gospodarczego Sądu
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie - 2019-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
- Realizacja uprawnień mieszkaniowych funkcjonariuszy Szkoły; prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów; prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz opracowywanie rozstrzygnięć w tym zakresie; prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów; organizowanie zakwaterowania w akademikach o podwyższonym standardzie.- Wynagrodzenie: 2380 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na okres od 01.09.2017 -31.12.2017r.. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymaganie wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie wyższe administracyjne). Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu. średnim wymagane 3 lata, przy wykształceniu wyższym 1 rok (wyłącznie ze stosunku pracy). Wymagana umiejętność stosowania przepisów kpa. Wymagana umiejętność obsługi komputera, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excell i edytora tekstu Word.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2017-08-11 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej w firmie.
CASTOR Sp. z o. o. - 2017-07-11 - Dolsk (zachodniopomorskie)
- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z harmonogramem- ewidencjonowanie zamówień publicznych - sporządzanie pism i dokumentów przetargowych i przekładanie ich do akceptacji kierownikowi- udział w pracach komisji przetargowych
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2017-03-03 - Oświęcim (małopolskie)
układanie i zamieszczanie ogłoszeń do pracy, odbiór aplikacjiod kandydatów , przeprowadzanie selekcji i rozmów kwalifikacyjnych z pracownikami z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa zamówień, znajomość programu AUTOCAD , znajomość dokumentacji konstrukcyjnej, obsługa techniczna budynku
ZDT-GLIMAG Sp. z o. o. - 2016-01-20 - Mikołów (śląskie)
1)prowadzenie szkoleń bhp,2)obsługa zdarzeń losowych, 3)ocena ryzyka na stanowiskach pracy,4)kontrola stanu bhp,5)współpraca z instytucjami kontrolnymi,6)przygotowywanie rocznych sprawozdań dot. stanu bhp w podległych placówkach,7)prowadzenie dokumentacji w zakresie wymienionych zadań oraz generowanie wniosków i inicjowanie rozwiązań dot. poprawy stanu bhp,8)koordynacja pracy zespołu ds. BHP.
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2019-01-07 - Częstochowa (śląskie)
przygotowywanie prezentacji oferty firmy, opracowywanie i wdrażanie kampanii e-marketingowych, analiza danych przy uzyciu Google Analytics, używanie bazy CRM
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Olewin (łódzkie)
dokonywanie zakupów oraz sprzedaży towaru z Bangladeszu
"Glare Global Sourcing Faruque" Spółka Jawna - 2018-07-24 - Sosnowiec (śląskie)
Brak danych
CKWB Beata Kącka - 2017-09-04 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie obecnych klientów firmy. Praca z firmami Rosji, krajów nadbałkańskich, Ukrainy i innych rynków rosyjskojęzycznych, rynków Europy Zachodniej, Południowej i Północnej; wsparcie marketingu przy tłumaczeniach na język angielski i rosyjski oraz na potrzeby działu exportu, pozyskiwanie i synteza informacji wewnątrz firmowych; wyjazdy na spotkania z klientami, uczestnictwo w targach, obsługa programów związanych z ofertowaniem, zamawianiem i wyceną.
Ecol Unicon Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
- Praca na stanowisku specjalisty w Sekcji Serwisów Pomiarowych (SSP) w Dziale Zarządzania Siecią Pomiarowo Obserwacyjną obszar Białymstoku -SSP odpowiedzialna jest za nadzór, utrzymanie oraz rozwój systemów pomiarowych zainstalowanych na sieci stacji pomiarowych Państwowej Służby Hydrologiczno - Meteorologicznej - Codzienna analiza sprawności i poprawności funkcjonowania systemów pomiarowych - Praca w terenie w zmiennych warunkach atmosferycznych w ciągu całego roku - Praca w aplikacjach bazodanowych, wykonywanie sprawozdań, protokół obowiązujących na przedmiotowym stanowisku
INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY - 2016-11-14 - Białystok (podlaskie)
a)wprowadzanie danych do programu POMOST, sporządzanie sprawozdań,b)przygotowywanie projektów decyzji z zakresu świadczeń pomocy społecznej,c)zestawianie, analiza godzin pracy opiekunek wykonujących pracę w środowisku,d)sprawdzanie pod względem poprawności faktur za dożywianie dzieci w szkołach,e)prowadzenie spraw związanych z zamawianiem pieczęci urzędowych i stempli,f)zamawianie i wydawanie artykułów biurowych,g)prowadzenie księgi korespondencyjnej rejestrowanie wywiadów, wysyłanie pism, przyjmowanie korespondencji.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-07-15 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie sprzedaży internetowej.
Polskie Fabryki Porcelany "Ćmielów" i "Chodzież" S.A. - 2016-01-05 - Ćmielów (świętokrzyskie)