SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Wrocław oferta pracy 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 295 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie SIWZ oraz innej dokumentacji przetargowej, zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazanie ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, przesyłanie zaproszeń do składania ofert lub do udziału w negocjacjach, zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach w siedzibie Zamawiającego (na tablicy ogłoszeń) oraz na stronie internetowej, opracowywanie i zamieszczanie odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacja SWIZ na stronie internetowej Zamawiającego, udział w pracach komisji przetargowej, przestrzeganie terminów ustawowych wynikających z obowiązujących przepisów, prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
Data publikacji: 2019-10-02
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pretficza 28, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie SIWZ oraz innej dokumentacji przetargowej, zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) lub przekazanie ogłoszenia Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich celem opublikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, przesyłanie zaproszeń do składania ofert lub do udziału w negocjacjach, zamieszczanie ogłoszeń o zamówieniach w siedzibie Zamawiającego (na tablicy ogłoszeń) oraz na stronie internetowej, opracowywanie i zamieszczanie odpowiedzi na zapytania oraz modyfikacja SWIZ na stronie internetowej Zamawiającego, udział w pracach komisji przetargowej, przestrzeganie terminów ustawowych wynikających z obowiązujących przepisów, prowadzenie dokumentacji postępowania w sposób chronologiczny i gwarantujący nienaruszalność dokumentów. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 295 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 10% premii regulaminowej + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 295 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, preferowany kierunek administracja, staz pracy: co najmniej 3 lata w zamówieniach publicznych po stronie zamawiającego, dobra znajomość obsługi komputera, środowisko Windows, pakietów biurowych typu Word, Excel, Power Point, dyspozycyjność, umiejętność pracy i podejmowania dezycji pod presją limitu czasowego oraz pod wpływem stresu, umiejętność pracy zespołowej, umiejętność podejmowania samodzielnie odpowiedzialnych dezycji, umiejętność znalizy zadań, zdyscyplinowanie, terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Pretficza 28, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Pretficza
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 03.10.2019
Oferta pracy ważna do: 01.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8aca0b43c00b9f309e33ff352c1266d1
Podobne oferty pracy
Wyszukiwanie, gromadzenie, rejestrowanie, weryfikowanie i selekcjonowanie informacji, przechowywanie i nadzorowanie zbiorów informacji, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami i przepisami BHP, szkolenie podległych pracowników i użytkowników informacji wFirma prowadzi działalność w sektorze budowlanym i planuje rozszerzenie działalności o agencję pracy tymczasowej - chodzi o poszukiwanie zamówień, ofert, przygotowywanie ofert, zbieranie informacji o inwestycjach.praca w godz. 9-131/2 etatuMijesce pracy: Wrocław ul. Tkacka + praca w terenie
Personal Servis Group Sp. z o.o. - 2019-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie negocjacji, obsługa oraz zawieranie kontraktów międzynarodowych z partnerami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Kraków (małopolskie)
Nauczyciel - wychowawca do grup dzieciSprawowanie opieki dydaktyczno-wychowawczej nad dzieckiem w przedszkolu.Umowa na zastępstwo z możliwością jej przedłużenia. Dwie zmiany - według harmonogramu prac przedszkola w godzinach: 6:30 - 17:00.Miejsce wykonywania pracy: Przedszkole nr 136Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 798 67 67 wew. 101, e-mail: sekretariat.p136 (at) wroclawskaedukacja.pl
Przedszkole Nr 136 - 2019-06-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów na terenie Srbii, prezentacja oferty sprzedażowej, prowadzenie rozmów z klientami , nadzór sprzedaży i zamówień, znajomość rynku sprzedaży owoców i warzyw, wyjazdy do Serbii
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Koziel (mazowieckie)
Praca na komputerze, praca w terenie, kontrola systemów bezpieczeństwa. Praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00. Praca w Mikołowie oraz na terenie woj. śląskiego. Pierwsza umowa na okres próbny na 3 m-ce. Pracodawca oferuje do dyspozycji pracownika samochód służbowy, telefon komórkowy oraz laptop.
P.P.H.U. AVIKON Adam Woźnica - 2016-10-28 - Mikołów (śląskie)
Kompleksowe prowadzenie rekrutacji i selekcji na stanowiska produkcyjne i administracyjneWspółpraca z Agencjami Rekrutacyjnymi i Agencjami Pracy Tymczasowej, a także ze szkołami i uczelniamiPoszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów oraz rozwój metod oceny ich przydatności zawodowejWsparcie procesu adaptacji nowych pracownikówDziałania z zakresu kształtowania komunikacji wewnętrznej (intranet, biuletyn pracowniczy) Udział w budowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcyUdział w realizacji innych projektów HR (oceny pracownicze, badanie opinii, szkolenia)
WINKELMANN Spółka z o.o. - 2016-09-07 - Legnica (dolnośląskie)
Konserwacja i naprawa maszyn komunalnych, rolniczych, drogowych, wymiana i regeneracja podzespołów, sporządzanie dokumentacji serwisowej, kontakt z klientem, praca w godz. 8-16
KNYCHTECH Sp.z o.o. - 2018-10-02 - Niewodniki (opolskie)
- obsługa kontrahentów- dbanie o estetykę sprzedaży - aktualizacja cen towarów na sprzedażyOkres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ce, kolejna umowa na czas nieokreślony.Miejsce wykonywania pracy: WyryPraca w godzinach: 10-18 pn-pt . Możliwość pracy w soboty w godz. 8-15- za sobotę będzie do wybrania dzień wolny . (ok. 2 soboty w m-cu).
INSTALATOR sp. zo.o. sp.k - 2017-02-01 - Wyry (śląskie)
• Współudział w opracowywaniu i wdrażaniu wymaganych procedur oraz instrukcji i standardów BHP,•Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego,•Prowadzenie szkoleń podnoszących świadomość pracowników w zakresie bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska,•Przygotowywanie raportów, statystyk zestawień z zakresu BHP, bezpieczeństwa transportu
kontakt przez OHP - 2016-02-09 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń elektroenergetycznych i medycznych;nadzór przy robotach energetycznych.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2016-03-16 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
wystawianie polis ubezpieczeń majatkowych i osobowych, rozliczenia polis, obsługa klienta - przyjmowanie dokumentów, pomoc w pracach biurowych, obsługa urządzeń biurowych (urzadzenia wuelofunkcyjne), segregowanie i sprawdzanie dokumentów, obsługa komputera oraz programów ubezpieczeniowych, kontakt telefoniczny oraz mailowy, pomoc klientom w wypełnianiu druków, dbanie o czystość i porządek iw miejscu pracy.
AS BILANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-01 - Dzwola (lubelskie)
Obsługa urządzeń biurowych prowadzenie korespondencji - wysyłanie listów, rodzielanie przychodzących, pisanie pism, wykonywanie zestawień dla zarządu.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Częstochowa (śląskie)
-Prowadzenie spraw kadrowych pracowników - teczki osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy,-Obsługa programu kadrowego,-Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowych ZUS [Płatnik],-Sprawozdawczość i analiza kadrowa na potrzeby GUS,-Obsługa dokumentacji PFRON- Raporty WND, INF. itd.-Kontakt telefoniczny 504-067-418,-CV: dagmara (at) pia-michna.pl
MICHNA SPÓŁKA Z O.O. SP. K. - 2016-12-01 - Ropuchy (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Działoszyn (łódzkie)
poszukiwanie po całej Europie zleceniodawców , podpisywanie umów , wdrażanie i opracowanie strategi marketingowej
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa kadrowo-płacowa, prace biurowe
JGBAU JOANNA GRODECKA - 2016-02-23 - Łódź (łódzkie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-03-10 - Opole (opolskie)
- realizacja strategii sprzedażowej i marketingowej firmy Udział w tworzeniu oferty produktów- dobór asortymentu promocyjnego - monitorowanie trendów na rynku - analiza wskaźników sprzedaży - udział w planowaniu i przygotowywaniu kampanii reklamowych - praca w języku urdu -praca jest w trybie mobilnym i stacjonarnym.
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- analiza dokumentacji PO WER,- analiza dokumentacji RPO WŁ,- zapoznanie się z procedurami aplikacji o fundusze UE,- zapoznanie sie z dokumentacją dotyczącą realizacji projektów.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Łódź (łódzkie)
OPIS STANOWISKA:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA,– POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
EUROLOGIC ZENON GŁODOWSKI - 2017-04-24 - Siedliska (podkarpackie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie zdjęć artykułów i wzorów do gazetek handlowych, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umowami handlowymi, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie faktur korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów.godziny pracy 8-16. umowa na okres 3 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Piła (wielkopolskie)
- szkolenie pracowników- dokumentacja szkoleniowa- dokumentacja wypadkowa- nadzór BHP w Zakładzie Pracy
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Mszana Dolna (małopolskie)
1. Nadzór nad produkcją w zakresie prawidłowego przebiegu procesów technologicznych, kontrola surowców i nadzór nad poprawnością stosowania receptur. 2. Udział we wdrażaniu nowych technologii.3.Wypełnianie dokumentacji technologicznej.4. Nadzór nad aparaturą kontrolno – pomiarową. 5. Tworzenie treści etykiet produktów. 6. Uczestnictwo w kontrolach, audytach. 7. Wykonywanie audytów wewnętrznych i dostawców. 8. Współpraca z przedstawicielami innych działów.
DEGA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-09-04 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta w cukierni
CUKIERNIA Sośniccy i Lechowscy - 2015-12-02 - Kalisz (wielkopolskie)
Program stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Sochaczew (mazowieckie)
realizacja zadań określonych w krajowych przepisach służby bezpieczeństwa i higieny pracyprowadzenie szkoleń BHP dla pracownikówprowadzenie dokumentacji BHP oraz raportowanie danychbieżąca ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracykontrole wdrażania i przestrzegania wymagań prawnychprowadzenie dochodzeń powypadkowychsporządzanie analiz występujących wypadków i zdarzeń potencjalnie wypadkowychsporządzanie wymaganych raportów i statystyk BHPplanowanie i prowadzenie auditów wewnętrznych w zakresie BHPciągłe doskonalenie BHP w ramach funkcjonującego systemu zarządzania ISO 9001 i ISO 14001 propagowanie kultury BHP w firmie z naciskiem na prewencjęwspółpraca z kierownikami jednostek organizacyjnych w zakresie BHP
Garbarnia Szczakowa S.A. - 2016-11-29 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)