SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW KOMPONENTÓW Lubin oferta pracy J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW KOMPONENTÓW
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: •przygotowanie, obliczanie i realizacja zamówień zagranicznych,•poszukiwanie i rekomendowanie nowych produktów,•udział w negocjacjach handlowych,•dokonywanie analiz rynkowych, sprzedaży, cen, jakości produktów,•Tłumaczenie z j. angielskiego dokumentacji technicznej komponentówOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.•Możliwość przystąpienia do ubezpieczeń grupowych oraz programu Multisport
Data publikacji: 2018-10-01
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•przygotowanie, obliczanie i realizacja zamówień zagranicznych,•poszukiwanie i rekomendowanie nowych produktów,•udział w negocjacjach handlowych,•dokonywanie analiz rynkowych, sprzedaży, cen, jakości produktów,•Tłumaczenie z j. angielskiego dokumentacji technicznej komponentówOferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.•Możliwość przystąpienia do ubezpieczeń grupowych oraz programu Multisport
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW KOMPONENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: agent do spraw zakupów
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs języka angielskiego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Arkusz kalkulacyjny Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagania:•Wykształcenie wyższe (kierunki żywnościowe lub farmaceutyczne) - mile widziane,•Znajomość programu Excel, •umiejętności analityczne,•zaangażowanie w wykonywanie obowiązków, odpowiedzialność, dokładność, sumienność i staranność w działaniu,•umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,•nastawienie na zdobywanie nowej wiedzy i doświadczenia,•
Nazwa pracodawcy: J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 4a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data dodania oferty pracy: 01.10.2018
Oferta pracy ważna do: 15.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym, prowadzenie ewidencji na podstawie sporządzonych i zatwierdzonych dokumentów księgowych na komputerze, kompletowanie i przechowywanie raportów kasowych, dowodów bankowych i faktur VAT wraz z ich dekretowaniem, prowadzenie rejestru zakupów materiałów, uzgadnianie sald oraz egzekwowanie należności, sporządzanie deklaracji VAT do Urzędu Skarbowego
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Złotoryja (dolnośląskie)
Wpprowadzanie towartów do sklepu internetowego,obsługa klienta, przygotowanie towaru do wysyłki, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
wystawianie faktur, obsługa klienta, dokumentowanie zamówień i wysyłek - STAŻ DLA OSOBY DO 30 ROKU ŻYCIA
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Żychlin (łódzkie)
prowadzenie całokształtu spraw związanych z administracyjnym postępowaniem egzekucyjnym- opiniowanie i sporządzanie umów cywilno-prawnych, prace biurowe
Okręgowa Izba Aptekarska w Olsztynie - 2017-01-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie delegacji pracowników, prowadzenie teczek osobowych, wysyłanie sprawozdań do ZUS,GUS, inne prace biurowe
'HENZEL KRYSTIAN TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY SPEDYCJA"HENZEL ' - 2018-03-16 - Bugaj (wielkopolskie)
budowanie długotrwałych relacji z klientami,obsługa klientów, wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-04-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
specjalista do spraw exportu
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Niepołomice (małopolskie)
Sprzedaż artykułów nabiałowych. Pozyskiwanie i obsługa aktualnych odbiorców. Raportowanie na temat bieżących wyników sprzedaży do bezpośredniego przełożonego. Negocjacje handlowe.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
•WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE•ZNAJOMOŚĆ BRANŻY MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH•KOMUNIKATYWNOŚĆ ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTEM•DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY•MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU OPTIMA
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Tłumaczenie szkoleń wstępnych w zakresie BHP, HR i Jakości na język ukraiński2. Tłumaczenie systemu dokumentacji zakładu na wersję polsko-ukraińską3. Nadzorowanie Legalności Pobytu i Pracy zatrudnionych pracowników 4. Podpisywania, składania i odbierania "Oświadczeń o zamiarze powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcowi: w Faurecia Legnica S.A.5. Składanie wniosków o wydanie zezwolenia na pracę cudzoziemca na terytorium RP6. Ubieganie się o zezwolenia na pobyt czasowy i prace cudzoziemca na terytorium RP7. Realizowanie obowiązku podmiotu powierzającego cudzoziemcowi wykonywanie pracy wynikających z art. 88i ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2017r. poz. 1065)
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Gniewomierz (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć w szkole.
Centrum Edukacji Międzynarodowej Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Kraków (małopolskie)
- prowadzenie akt osobowych zleceniobiorców,- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zleceniobiorców,- sporządzanie zestawień kadrowo- płacowych;- inne zagadnienia księgowe;
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2018-10-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykształcenie wyższe, spec. zarządzanie i marketing; staż pracy: 0,5 roku; znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excell; prawo jazdy kat. B; potencjał handlowy, poparty doświadczeniem w sprzedaży produktów i/ lub usług; wysokie umiejętności interpersonalne; mile widziane doświadczenie w szeroko pojętej branży Spa & Beauty; zakres obowiązków: czynny udział w procesie budowania bazy danych klientów firmy, telefoniczna, mailowa i bezpośrednia obsługa klientów (w terenie), pozyskiwanie nowych klientów, budowanie długotrwałych i partnerskich relacji z klientami, doradztwo klientom w zakresie produktów i usług firmy, realizowanie strategii sprzedaży, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta, budowanie i umacnianie prof. wizerunku firmy; pracodawca zapewnia profesjonalne szkolenie i wsparcie merytoryczne, szansę rozwoju zawodowego i nabycia nowych kompetencji, możliwość pracy w młodym i zgranym zespole; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INVEST EXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Gliwice (śląskie)
wprowadzenie dokumentów do komputera,analiza i segregacji dokumentacji i informacji pod względem social mediabieżący monitoring social media, postępowanie zgodnie w wytycznymi organizacji i przepisami prawa, zachowanie porządku na stanowisku pracy i w biurze,
Fundacja Życie Cudem Jest - 2017-03-08 - Leszno (wielkopolskie)
* Stały kontakt z klientem, zarówno bezpośredni, telefoniczny jak i mailowy,* Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami,* Przygotowywanie oferty sprzedażowej,* Realizację wyznaczonych celów handlowych,* Aktywna sprzedaż produktów.
Huta Szkła Artystycznego "SABINA" Sp. z o.o. - 2018-08-14 - Rymanów (podkarpackie)
nawiązywanie relacji z klientami, doradztwo sprzedaży, pozyskiwanie klientów, sprzedaż produktów i usług, opieka posprzedażowa
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
udział w naradach zarządzu dotyczących strategii firmy, , współpraca z klientami zagranicznymi (kraje UE, Rosja, Białoruś), nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, negocjowanie warunków współpracy, koordynowanie procesów sprzedażowych, produkcyjnych, poszukiwanie nowych klinetów z Polski, krajów UE, Rosji, Białorusi
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
Koordynowanie pracy zespołem, pozyskiwanie klientów do współpracy, monitorowanie i kontrola, kontrola realizacji zleceń, uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych, nadzór nad procesem szkoleniowym.
NORTHGATE LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-09-23 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- aktywna współpraca z klientami firmy,- przepakowywanie aplikacji, dostosowywanie pakietów instalacyjnych, przygotowywanie skryptów dla klientów GSS zgodnie z wytycznymi, - rozwiązywanie problemów z przepakowywanymi aplikacjami, - dostarczanie propozycji i rozwiązań biznesowych. Praca w godz.: 8:00-16:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu. Staż ze środków unijnych PO WER skierowany dla osóbponiżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Dobroń Duży (łódzkie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Skierniewice (łódzkie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
PROCESOWANIE ZAMÓWIEŃ W SYSTEMIE SAP; KONTAKT Z PRACOWNIKAMI ORAZ ZEWNĘTRZNYMI DOSTAWCAMI; KOORDYNOWANIE PROCESU DOSTARCZENIA TOWARU DO JEDNOSTKI ABB; WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM FINANSOWYM I BIUREM FIRMY W INDIACH.- praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Łódź (łódzkie)
•Prowadzenie dokumentacji pracowników z Ukrainy i Białorusi•prowadzenie korespondencji z partnerami zagranicznym (Ukraina, Białoruś)•planowanie strategii rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy•tłumaczenie profilu kandydata z języka ukraińskiego lub rosyjskiego na język polski•przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy Pracownik będzie zatrudniony na własne potrzeby kadrowe agencji zatrudnienia
PERSONALPILOT SP Z O.O - 2019-01-03 - Węgrzce (małopolskie)
Przyjmowanie i realizacja zamówień. Fakturowanie. Przygotowywanie zleceń spedycyjnych. Rozliczanie dostaw towaru.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim - 2018-04-04 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
budowa i obsługa stron internetowychoferta pracy dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2017-12-08 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej rzeczowego majątku trwałego (śrdoki trwałe, wyposażenie, wartości niematerialne i prawne) ; ustalanie stawek amortyzacji wraz z planem amortyzacji i umorzeń; roczne rozliczanie inwentaryzacji; ewidencja księgowa operacji w ramach ZFŚS; księgowanie raportów kasowych; obsługa BGK w ramach wniosków płatności; ewidencja księgowa Funduszu Pracy; obsługa kasy
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie wycen, kosztorysów, ofert handlowych. Praca w godzinach: 10.00-17.00. Branża budowlana (sprzedaż ogrodzeń, bram, itp). www.zawada.slask.pl.
F.H.U. JANUSZ ZAWADA Sosnowiec - 2016-08-30 - Zawiercie (śląskie)
Kontakt z klientem, pozyskiwanie klientów, przygotowywanie materiałów (grafika, montaże).Wymagana umiejętność obsługi komputera, mile widziane wykształcenie informatyczne, grafik komputerowy.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Sulejówek (mazowieckie)
przyjmowanie dostaw towaru , planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej, rozkładanie towaru w magazynie, przygotowanie zamówień dla klientów detalicznych, sprawdzanie stanów magazynowych, współpraca z innymi działami firmy, sprzedaż części , obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Zabrze (śląskie)