SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Lubin oferta pracy AM Konsens s.c. Agnieszka Łukaszewicz, Michalina Wolny-Kruszyńska
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o relacje z klientami stale współpracującymi z firmą, negocjowanie warunków umów, realizacja planów sprzedażowych
Data publikacji: 2016-10-17
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: AM Konsens s.c. Agnieszka Łukaszewicz, Michalina Wolny-Kruszyńska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pawia 2/62, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o relacje z klientami stale współpracującymi z firmą, negocjowanie warunków umów, realizacja planów sprzedażowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, komunikatywność, ambicja, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy:
AM Konsens s.c. Agnieszka Łukaszewicz, Michalina Wolny-Kruszyńska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Pawia 2/62, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Pawia
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 17.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientem, rekrutacja pracowników pod kątem uprawnień, negocjacje kontraktów
kontakt przez OHP - 2016-05-09 - Zabrze (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych oraz dobór odpowiednich materiałów na podstawie zapytań klientów.Budowanie trawłych relacji z klientami i handlowcami na poziomie technicznym.Rozwiązywanie technicznych kwestii klientów i handlowców. Wsparcie techniczne działu sprzedazy w realizacji jego celów.Aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy .
CALDO-IZOLACJA - 2017-04-21 - Kielce (świętokrzyskie)
Bieżąca pomoc merytoryczna w kwestiach prawnych związanych z zatrudnieniem obywateli Ukrainy, tłumaczenie dokumentów z języka Ukraińskiego na Polski lub z Polskiego na Ukraiński, współpraca z działem kadr firmy, doradztwo prawne dla obywateli Ukrainy zatrudnionych w firmie, nadzór nad poprawnością dokumentów obywateli Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Jaworze (śląskie)
Budowanie trwałych relacji z klientami na terenie Włoch i Niemiec poprzez kontakt telefoniczny, mailowy oraz delegacje, Pozyskiwanie nowych klientów, Rozwój sprzedaży, Udział w targach branżowych, Dbanie o dobry wizerunek firmy.
AGENCJA PRACY JOB4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Tychy (śląskie)
sporządzanie analiz i raportów na wewnętrzne potrzeby spółki dotyczących sprzedaży, produkcji oraz innych obszarów działalności spółki udział w miesięcznym rozliczeniu kosztów produkcji przygotowanie aktualnych kosztów produktu w podziale na typy produktów i proces produkcji analiza skuteczności działań realizowanych projektówaktywne wsparcie procesu budżetowania
Daicel Safety System Europe Sp. z o.o. Żarów - 2016-10-13 - Żarów (dolnośląskie)
Ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach, sporządzanie przelewów za faktury, sporządzanie rejestru zakupu, materiału, usług, sporządzanie poleceń księgowania, prowadzenie analityki kont.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2018-07-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Profesjonalana i kompleksowa obsługa klientów wg. standardów firmy.Fachowe doradztwo produktowe (stolarka okienne i drzwiowa).Wykonywanie pomiarów na budowach.Zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów wewnątrz firmy.Realizacja planów sprzedaży.Dbałość o prawidłową ekspozycję towarów.
BEMA-RES Marek Bednarz - 2016-12-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Oferujemy:- Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie- Umowę o pracę oraz składki odprowadzane od całej wartości wynagrodzenia- Atrakcyjne wynagrodzenie- Ubezpieczenie grupowe- Miłą atmosferę pracy- Jednozmianowy system czasu pracy.- Możliwość przyuczeniaWymagania:- Znajomość branży tekstylnej- Wysoka kultura techniczna- Doświadczenie w zakresie obsługi automatów produkcyjnych- Gotowość do przyuczenia na stanowisko- Zaangażowanie, dokładność, chęć do pracy i nauki- Umiejętność pracy w zespole- Umiejętność obsługi komputera- Otwartość na zmiany
ZKD Pinokio M.P.W. Gizińscy Sp. J. - 2017-03-13 - Przysucha (mazowieckie)
W/g zawodu.
SHL Production Sp. z o.o. - 2017-05-18 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Przasnysz (mazowieckie)
- Sporządzanie i opiniowanie umów. Negocjacja z kontrahentami zapisów umów. Analiza i raportowanie w zakresu umów.- Wynagrodzenie: 3000 do 4000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: Prawo lub Administracja lub pokrewne. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 500-126-529) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub e-mail: miroslaw.wikiera (at) pemug.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-07 - Katowice (śląskie)
Do uzgodnienia
ATW S.A. - 2016-09-30 - Zagórz (podkarpackie)
przygotowanie materiałów do organizacji kursów, prowadzenie dokumentacji konkursowej, prowadzenie naboru słuchaczy. Współpraca z wykllładowcami i instytucjami zlecającymi kursy, szkolenia. Przygotowywanie reklam związanych z działalnością Ośrodka Kształcenia Zawodowego w Mysliborzu. Uczestnictwo w organizowaniu egzaminów wewnętrznych i zewnętrznych. Obsługa komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Tworzenie ulotek reklamowych, obsługa programów graficznych, współpraca z mediami, obsługa strony internetowej, biegła znajomość jęz. angielskiego.
"TEAM-PLAST" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-02-29 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
elastyczny czas pracy - praca biurowa - ocenianie poprawności i kompletności danych znajdujących się w programach - uwzględnianie i analizowanie indywidualnych wymagań klientów - korespondencja z oddziałami w Niemczech - monitorowanie zleceń
ISTA SHARED SERVICES POLSKA SP. Z O.O.GLIWICE - 2018-02-23 - Opole (opolskie)
Prowadzeniu aktywnej sprzedaży produktów czołowych producentów sprzętu do pracy na wysokości oraz wspinaczkowego, BHP i elektronarzędzi,obsłudze obecnych Klientów, pozyskiwaniu nowych, raportowaniu działań,budowaniu i podtrzymywaniu długoterminowych relacji biznesowych z Klientami,tworzeniu i realizowaniu niestandardowych projektów sprzedażowych,badaniu potrzeb Klientów,doradzaniu Klientom,realizowaniu indywidualnych planów sprzedażowych,aktywnym poszukiwaniu nowych obszarów sprzedaży,prowadzenie e-sklepu,prowadzeniu sklepu stacjonarnego, magazynu.
ROJAM MAJOR, PREDKIEL SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-30 - Gdańsk (pomorskie)
zakup i sprzedaż samochodów używanych, przygotowanie samochodu do sprzedaży, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z zakupoem i sprzedażą, dodawanie ogłoszeń samochodów do sklepu internetowego.
JCK SP. Z O. O. - 2017-10-20 - Świdnica (dolnośląskie)
Rzoliczenia księgowe.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Kalisz (wielkopolskie)
księgowanie dokumentów finansowych (faktury sprzedaży, fakatury zakupu, wyciągi bankowe, raporty kasowe, polecenia księgowania);Godziny pracy 7-15
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2018-08-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji HAACAP
NATMAR SP. Z O.O. - 2016-06-13 - Połczyno (pomorskie)
obsługa klienta, sprzedaż pasz
Firma Handlowo - Usługowo-Transportowa Gadomski Krzysztof - 2016-07-14 - Krzynowłoga Mała (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, współpraca z obecnymu klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Porządkowanie dokumentacji księgowej, skanowanie faktur, pomoc w drobnych pracach księgowych
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
Prace magazynowe.Miejsce pracy: Skawina.
SCHENKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-04 - Skawina (małopolskie)
naprawa pojazdów samochodowych
Auto Handel Części Samochodowe Pomoc Drogowa-Transport "ANWIT" S.C. - 2016-02-02 - Dębno (zachodniopomorskie)
Dołączając do nas będziesz odpowiedzialna/y za:-wystawianie faktur sprzedażowych i ich ewidencję-bezpośrednią i telefoniczną obsługę Klienta-obsługę kasową-przygotowywanie listów przewozowych i rozliczanie kierowców-ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej-przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji od Klientaprzygotowywanie raportów
Iglotex Dystrybucja sp. zo.o Filia Łódź - 2016-02-18 - Łódź (łódzkie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości. Sporządzanie list płac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami - dostawcami i innymi kontrahentami firmy z terenu Chin. Wyjazdy służbowe, udział w targach. Doświadczenie w dystrybucji artykułów Kuchni Świata.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Pieńków (mazowieckie)
Planowanie, koordynacja i kontrola realizacji zadań wydziału produkującego meble ogrodowe.
Trimex spółka z o.o. - 2016-08-19 - Brody Małe (lubelskie)