Praca SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO KLIENTA.
Pracuje pod og贸lnym nadzorem, odpowiada za opracowanie i rozwijanie z艂o偶onych program贸wszkoleniowych dla klient贸w, w艂膮cznie z prezentowanymi tre艣ciami, metodami, 艣rodkami i dokumentacj膮. Odpowiada za praktyczne zastosowanie teorii dotycz膮cych edukacji os贸b doros艂ych i sprawdzonych metod szkoleniowych na etapie opracowania i rozwoju szkole艅. Wsp贸艂pracuje zorganizacjami funkcjonalnymi w procesie opracowania tre艣ci kurs贸w. G艂贸wna odpowiedzialno艣膰 dotyczy opracowania i rozwoju szkole艅, ale mo偶e te偶 obejmowa膰 prowadzenie szkole艅, a w szczeg贸lno艣ci przygotowanie samych trener贸w. Szkolenie mo偶e obejmowa膰 program szkoleniowy w formie papierowej, narz臋dzia on-line lub podr臋czniki w formie multimedi贸w (np. Flash, Authorware,PowerPoint, narz臋dzia on-line itp.) Wykazuje si臋 rozleg艂膮 znajomo艣ci膮 obszaru funkcjonalnego. Dokonuje niezale偶nych os膮d贸w. Wykorzystuje zaawansowane umiej臋tno艣ci, koncepcje, praktyki i procedury do przeprowadzania kilku niewielkich lub 艣rednich projekt贸w lub z艂o偶onego komponentu du偶ego projektu. Mo偶epomaga膰 w szkoleniu, wyznaczaniu zada艅 lub sprawdzaniu pracy pracownik贸w ni偶szego szczebla. Otrzymuje og贸lne wskaz贸wki co do wyznaczonych zada艅, podlega minimalnej weryfikacji. Decyzje maj膮 wp艂yw na sukces zespo艂u projektowego, dzia艂u, grupy roboczej i/lub klienta.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Krak贸w (ma艂opolskie)