SPECJALISTA DS. WSPARCIA OBSŁUGI PROJEKTÓW Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA OBSŁUGI PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: dopełnianie formalności związanych z zatrudnieniem cudzoziemców, kontakt z pracownikiem ukraińsko- i rosyjskojęzycznym, kontakt z klientem, telefoniczne rozwiązywanie bieżących problemów pracowników tymczasowych, współpraca z innymi działami firmy
Data publikacji: 2020-07-08
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dopełnianie formalności związanych z zatrudnieniem cudzoziemców, kontakt z pracownikiem ukraińsko- i rosyjskojęzycznym, kontakt z klientem, telefoniczne rozwiązywanie bieżących problemów pracowników tymczasowych, współpraca z innymi działami firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WSPARCIA OBSŁUGI PROJEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3064
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Data zakończenia pracy: 31.07.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na podobnym stanowisku
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość przepisów dotyczacych zatrudniania cudzoziemców, umiejętność nawiązywania kontaktów, skrupulatność, dobra organizacja pracy, znajomość języka polskiego, miejsce pracy Poznań+ ewentualne delegacje
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7811875747
danePracodawcy_regon: 301986896
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: m. Poznań
danePracodawcy_kodPowiatu: 3064
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Poznań
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0969400
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 08.07.2020
Oferta pracy ważna do: 22.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?37998dc6474cb8917ddc9846cfd272eb
Podobne oferty pracy
obsługa biura-sekretariatu.Pozyskiwanie zleceń na szkolenie, współpraca z kierownikiem Ośrodka w zakresie pozyskiwania klientów i przygotowania ofert na usługi, sporzadzanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej: opracowywanie preliminarzy szkoleń, przygotowanie umów z wykładowcami, sekretarzami i personelem administracyjnym, wypisywanie zaświadczeń ukończenia szkoleń, prowadzenie rejestrów i teczek
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO - 2016-09-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe (ekonomiczne, administracja, prawo, zarządzanie zasobami ludzkimi); doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku; znajomość przepisów prawnych z zakresu prawa pracy, naliczania wynagrodzeń; znajomość przepisów dot. ustalania składek i podatków oraz prowadzenia dokumentacji z tego zakresu; zakres obowiązków: obsługa programu Płatnik, prowadzenie dok.pracowniczej; nadzór nad terminowym wykonywaniem badań przez pracowników; planowanie i bieżąca analiza wykonywania planu szkoleń; wykonywanie analiz i sprawozdań dot. zatrudnienia i szkoleń; prowadzenie spraw socjalno-bytowych; rozliczanie czasu pracy; sporządzanie listy płac z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych, zasiłków ZUS oraz dekretów księgowych, poleceń przelewu wynagrodzeń; wykonywanie obowiązków Płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych oraz pobór składek na ubezpieczenia; prowadzenie rozliczeń ZUS; obsługa polis grupowego ubezpieczenia na życie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-02 - Gliwice (śląskie)
Negocjowanie cen oraz warunków dostaw wyrobów cukierniczych i baklavy, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców , opieka nad istniejącymi dostawcami, współpraca i ciągłe doskonalenie relacji z dostawcami z krajów arabskich.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Kraków (małopolskie)
Montowanie instalacji sanitarnych
Damian Dziemba Zakład Instalacji CO - 2017-02-23 - Tarnów Opolski (opolskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dań orientalnych na WOK z użyciem oryginalnych ziół i przypraw azjatyckich
NEW CHINA TOWN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRZEPROWADZANIE KONTROLI WARUNKÓW PRACY W FIRMIE ORAZ NA TERENIE FARM WIATROWYCH, DOPRADZTWO W ZAKRESIE STOSOWANIA PRZEPISÓW ORAZ ZASAD BHP, PROWADZENIE DOCHODZEŃ POWYPADKOWYCH, ORGANIZACJA I PROWADZENIE SZKOLEŃ BHP, PROWADZENIE I ZARZĄDZANIE DOKUMENTACJĄ ZWIĄZANĄ Z OBSZAREM BHP I PPOŻ, PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE PRACOWNIKOM TECHNICZNYM SPRZĘTU OCHRONY OSOBISTEJ, WYKONYWANIE POZOSTAŁYCH ZADAŃ OKREŚLONYCH W ROZPORZĄDZENIU W SPRAWIE SŁUŻBY BHP, WSPARCIE INNYCH DZIAŁÓW W FIRMIEWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE BHP LUB WYŻSZE UZUPEŁNIONE STUDNIAMI PODYPLOMOWYMI Z ZAKRESU BHPUMIEJĘTNOŚCI:ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z ZAKRESU BHP, OCHRONY ŚRODOWISKA I OCHRONY PRZECIWPOOŻAROWEJ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, DUŻA SAMODZIELNOŚĆ W WYKONYWANIU ZADAŃ, UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE ORAZ ODPORNOŚĆ NA STRES, UMIEJĘTNOŚĆ SZYBKIEGO REAGOWANIA, DOKŁADNOŚĆ, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ,PRAWO JAZDY B, DOŚWIADCZENIE W SŁUŻBIE BHP, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE B2CV WYSŁAĆ NA E-MAIL; biuro (at) wpm.com.pl
WPM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, 6 miesięcy doświadczenia, umiejętność czytania rysunku technicznego, znjomość obróbki skrawaniem. Kandydat powienien umieć samodzielnie przygotować technologię i kalkulację wykonania podstawowych wyrobów. Mieć rozeznanie w rynkach producentów, umiejętność samodzielnej oceny tematów możliwych do realizacji przez Firmę. Chętne osoby prosimy o wysłanie CV na adres e-mail: kadry (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Rybnik (śląskie)
Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów finansowych, naliczanie i rozliczanie wynagrodzeń, uposażeń, świadczeń, podatków i składek ZUS.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej - 2019-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji,poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Łódź (łódzkie)
Prace porządkowe na osiedlu, koszenie terenów zielonych, żywopłotów. Okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7-11 lub 8-12. Kontakt osobisty z pracodawca w godz. 7-15.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "STOCZNIOWIEC" W USTCE - 2020-06-23 - Ustka (pomorskie)
- organizacja i nadzór pracy konserwatorów, - organizacja i uczestnictwo w przeglądach budynków, instalacji i ich wyposażenia technicznego, - nadzór nad robotami remontowymi, - prowadzenie książek obiektu budownanego, - przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń / interwencji / od mieszkańców
Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-08-07 - Jaworzno (śląskie)
Interwencja i terapia w obszarze profilaktyki zachowań młodzieży, czynności administracyjne i organizacyjne poradni
Fundacja STREFAPL - 2018-02-21 - Leszno (wielkopolskie)
Poszukiwanie kontrahentów, obsługa sprzedaży, zamówień.
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Jasło (podkarpackie)
Praca w godzinach od 07:30 do 15:30. Realizacja zadań służby BHP zgodnie z obowiązujacymi przepisami prawa; opracowywanie,wdrażanie i aktualizacja dokumentacji BHP; prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP; prowadzenie rejestu wypadków przy pracy i chorób zawodowych; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy; przeprowadzanie wstępnych oraz nadzór nad terminami i organizacją okresowych szkoleń BHP; prowadzenie ewidencji należnej oraz wydanej pracownikom odzieży i środków ochrony indywidualnej.
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2020-06-18 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
uczestniczenie w prowadzeniu procesu rekrutacji, pomoc w poszczególnych etapach procesu.
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży. Przyjmowanie ofert, prezentacja i sprzedaż ofert. Kontakt z klientami, marketing. Kontakt i poszukiwanie klientów korporacyjnych.
SUN TRAVEL BIURO PODRÓŻY DOROTA CHABOWSKA - 2016-02-03 - Piła (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-01-20 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta polegająca na sprzedaży i doborze artykułów medycznych, praca w sklepie medycznym
LEMAR E.Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2019-10-03 - Wołomin (mazowieckie)
projektowanie, przygootowanie szablonow nadruków na odzież i sprzet sportowy
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Legnica (dolnośląskie)
wg stanowiska
ATRAM-BUD Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzór techniczny nad realizowanymi aktualnie projektami.Weryfikacja dokumentacji projektowej na etapie przygotowania , realizacji , uruchamiania i odbioru.Nadzór nad rozruchamii i pomiarami instalacji. Nadzór nad wykonaniem dokumentacji podwykonawczej.Udział w odbiorach inwestycji od Generalnego Wykonawcy. Bieżące raportowanie
FABRYKA WENTYLATORÓW "FAWENT"SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-26 - Chełm Śląski (śląskie)
Pełna księgowość, znajomość podatku VAT, koszty, sprzedaż
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2015-12-01 - Sopot (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządznie kosztorysów i ofert handlowych.
BERTRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-09 - Luzino (pomorskie)
Analizowanie dokumentacji, analiza ofert, kontakt z dostawcami, prowadzenie negocjacji
GERMAN POLISH JOB CENTER - 2016-08-08 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie biura, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Wadowice (małopolskie)
- projektowanie i wykonywanie ofert- tłumaczenie tekstów- prowadzenie korespondencji z klientami zagranicznymi- doradztwo techniczne
Wintergarten Ogrody Zimowe - 2017-09-15 - Leszno (wielkopolskie)
Prowadzenie negocjacji z partnerami handlowymi w zakresie sprzedaży hurtowej odzieży, kontakty z kluczowymi kontrahentami wietnamskimi , tureckimi, zawieranie transakcji sprzedaży, obsługa klientów (hurt). Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8)zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników9)dokonywanie zmian po otrzymaniu dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych naliczania potrąceń, zasiłków płatnych ZUS10)sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawali ) sporządzanie przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych12)naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej (13-stka) i innych etc. 13)prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON 14)wykonywanie czynności związanych przeprowadzeniem regulacji płac pracowników. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycząc spraw pracowniczych15)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników16)stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie 17)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności18)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych w określonej w jednostce etc. Praca w Gimnazjum nr 18 w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)