SPECJALISTA DS. UMÓW Gdańsk oferta pracy 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UMÓW
Wynagrodzenie: od 3 168 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie umów i aneksów do podpisu, sprawdzanie treści umowy pod kątem zgodności uzgodnionego projektu z umową ostateczną, przekazanie do działu planowania terminów zakończenia zadań, wartości podpisanych umów w odniesieniu do przydzielonych limitów finansowych, bieżące regulowanie aneksami warunków umownych, prowadzenie ewidencji związanej z umowami i aneksami, prowadzenie bieżącej analizy treści zawartych umów, zgłaszanie nieprawidłowości oraz przygotowywanie aneksów, prowadzenie przeglądu realizowanych umów i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego niezbędnych danych w celu przygotowania sprawozdawczości w tej dziedzinie, przygotowywanie projektów umów wchodzących w skład SIWZ oraz skorygowanie ich treści po zebraniu stosownych uzgodnień, posiadanie zbioru przepisów i wytycznych resortowych związanych z prowadzoną działalnością, jego uaktualnianie, realizacja zamówień publicznych do 30 000 Euro oraz wybranych powyżej.
Data publikacji: 2019-02-20
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie umów i aneksów do podpisu, sprawdzanie treści umowy pod kątem zgodności uzgodnionego projektu z umową ostateczną, przekazanie do działu planowania terminów zakończenia zadań, wartości podpisanych umów w odniesieniu do przydzielonych limitów finansowych, bieżące regulowanie aneksami warunków umownych, prowadzenie ewidencji związanej z umowami i aneksami, prowadzenie bieżącej analizy treści zawartych umów, zgłaszanie nieprawidłowości oraz przygotowywanie aneksów, prowadzenie przeglądu realizowanych umów i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego niezbędnych danych w celu przygotowania sprawozdawczości w tej dziedzinie, przygotowywanie projektów umów wchodzących w skład SIWZ oraz skorygowanie ich treści po zebraniu stosownych uzgodnień, posiadanie zbioru przepisów i wytycznych resortowych związanych z prowadzoną działalnością, jego uaktualnianie, realizacja zamówień publicznych do 30 000 Euro oraz wybranych powyżej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 168 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UMÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 168 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, mile widziane doświadczenie 2-3 lata, znajomość prawa zamówień publicznych. Miejsce pracy: ul. Konopnickiej 13, Gdańsk Wrzeszcz. Praca pn-pt w godz. 7.30-15.30. Kontakt telefoniczny 261 21 34 35, 261 21 34 18 lub w miejscu pracy. Wymiar czasu pracy: pełen etat/wynagrodzenie zależne od wysługi lat. CV + list motywacyjny prosimy przesłać na e-mail: 17tol.sekretariat (at) ron.mil.pl
Nazwa pracodawcy: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Marii Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV+ list motywacyjny prosimy przesłać na e-mail: 17tol.sekretariat (at) ron.mil.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Marii Konopnickiej
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 20.02.2019
Oferta pracy ważna do: 19.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowanie dokumentów do archiwum zakładowego, układanie dokumnetów w obrębie teczki, opisywanie teczek, usuwanie metalowych elementów, sporządzanie spisów spraw i spisów zdawczo-odbiorczych, inne prace zlecone przez kierownika
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Kłobuck (śląskie)
zakup materiałów do produkcji, negocjacje z dostawcami, rozliczanie faktur, sporządzanie zamówień, współpraca z magazynem w zakresie analizy posiadanych zapasów
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2018-02-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Niepołomice (małopolskie)
Opracowywanie strategii realizacji i komunikacji, organizacja działań promocyjnych, monitorowanie rynku, tworzenie i koordynowanie działań promocyjnych. Praca w systemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec/Wrocław. Proponowane wynagrodzenie 2800 zł - 3000 zł brutto miesięcznie.
Inżynieria Budowlana Paweł Młynek - 2018-08-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów w zakresie relaksacji i refleksologiizatrudnienie na umowę o pracę na czas określony, proponowany okres wykonywania pracy - 1 rok, praca na dwie zmianyoferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Wrocław (dolnośląskie)
- ewidencja i księgowanie faktur kosztowych, faktur sprzedaży, wyciągów bankowych i raportów kasowych, operacji gospodarczych dotyczących środków trwałych,- uzgadnianie rozrachunków,- czynny udział w zamykaniu okresów obrachunkowych,- porzadkowanie dokumentów zgodnie z przyjętymi zasadami,- prowadzenie pełnej ewidencji ksiąg handlowych oraz książki przychodów i rozchodów.
Biuro Finansów i Rachunkowości HINZ Sp. z.o.o. - 2019-02-27 - Kościerzyna (pomorskie)
- realizacja założonych planów sprzedaży- bieżące kontakty z klientem- prezentacja oferty produktów- opracowywanie ofert handlowych- odpowiedzialność za realizacje zamówień klienta- współpraca ze spedycjami w zakresie frachtów eksportowych i importowych;okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony;godz. pracy 8-16;wynagrodzenie 3500 zł brutto/mies. plus premia kwartalna
PRYWATNE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE " GRAS " PIOTR GRABOWSKI - 2019-06-24 - Korzybie (pomorskie)
Poszukujemy Kandydata do nowej inwestycji, realizowanej od podstaw, zajmującej się produkcją drzwi stalowych. PRIMA KL oraz VETREX należą do GRUPY LIEBOT, lidera rynku stolarki we Francji.Opis stanowiska: Nadzór nad dokumentacją oraz właściwym stanem technicznym maszyn, urządzeń, instalacji oraz budynkówPlanowanie i nadzorowanie przeglądów, konserwacji, napraw maszyn i urządzeń przez firmy zewnętrzneRealizacja planowanych prac - w pierwszym etapie samodzielnie lub/wraz z obsługą maszyn i urządzeńUtrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie bieżących awariiAnaliza przyczyn awarii oraz podejmowanie działań prewencyjnych w celu zagwarantowania ciągłości pracy maszyn i urządzeńOptymalizacja kosztów utrzymania ruchuPlanowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałówProwadzenie szkoleń technicznych dla operatorówCo oferujemy:Pracę w firmie z Grupy Liebot, czołowego producenta stolarki otworowej we Francji,Uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy,Możliwość rozwoju zawodowego w ramach Akademii Przyjazną atmosferę w miejscu pracyPakiet świadczenia medycznych i sportowychJeśli interesuje Cię oferta to koniecznie daj nam znać, bo szukamy ludzi takich jak Ty!!!Wyślij swoje cv na maila kariera (at) vetrex.eu i dołącz informacjeWyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).
VETREX SP. Z O.O. - 2018-01-24 - Tczew (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie stałych kontaktów zadaniowy czas pracyPraca na terenie woj. warmińsko-mazurskiego
WIELKOPOLSKIE CENTRUM HODOWLI I ROZRODU ZWIERZĄT W POZNANIU Z SIEDZIBĄ W TULCACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie samochodów wydawanych klientom
Bełtowski Sp. z o.o. Sp. j - 2017-03-22 - Kraków (małopolskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Radomsko (łódzkie)
organizacja oraz realizacja międzynarodowych festiwali, konkursów i innych wydarzeń artystycznych organizowanych przez PFB, współpraca z polskimi jaki i zagranicznymi artystami oraz podmiotami zewnętrznymi, sporządzanie umów oraz nadzór nad prawidłową ich realizacją, ścisła współpraca z innymi działami PFB w zakresie przygotowania wniosków i ich realizację; negocjowanie warunków współpracy, sprawozdawczość, zastępstwo sekretariatu.
Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku - 2018-12-10 - Gdańsk (pomorskie)
bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników,instalacje i konfiguracje oraz konserwacja sprzętu i oprogramowania,instalacje okablowania oraz konfigurację sieci LAN, WAN,wybór i zakup sprzętu, oprogramowania i usług teleinformatycznych,prowadzenie ewidencji i rozliczanie zakupów sprzętu,oprogramowanie i usługi oraz pomoc przy wszelkich pracach ITraportowanie do przełożonego/ychnadzór / wykonywanie zadań wsparcia IT/ w spółce i podmiotach powiązanych
BIOFEED SP. Z O.O - 2019-02-22 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
współpraca z działem handlowym - wsparcie merytoryczne, asystowanie handlowcom podczas spotkań z Klientem, obsługa zgłoszeń awarii i reklamacji rozwiązań wdrożeniowych u Klienta, doradztwo techniczne, zarządzanie i rozbudowa systemu informatycznego wewnątrz firmy
"4 ITS" JACEK LANGE - 2017-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami- sprzedaż telefoniczna produktów firmy (prenumerata czasopsim)
Time S.A. - 2019-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych na szkolenia. Proponowane wynagrodzenie 40 zł/godz.
Blue Education - 2018-07-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
relokowanie pojazdów między punktami obsługi Klientapomoc menadżerom w pracy (transport samochodów, tankowanie, mycie)
kontakt przez OHP - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
wg pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż wyrobów i promocja firmy
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Brzeg (opolskie)
- nadzorowanie i przygotowywanie raportów dla członków zespołu- nadzorowanie wpłat pracowników - bezpośredni kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Łódź (łódzkie)
Księgowanie faktur, rozliczanie delegacji. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. Wynagrodzenie 3500 zł brutto + premia kwartalna. Umowa o pracę na czas określony 1 rok z możliwością przedłużenia.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Zabrze (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie samochodu do sprzedaży, obsługa klienta, wystawianie faktur
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE-"DZIUK" ZBIGNIEW DZIUK - 2018-09-04 - Tarnowskie Góry (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, ofertowanie, organizacja spotkań, targów, promocja w mediach, kontakty z mediami, realizacja działań z zakresu PR, tworzenie bazy klientów
BOSZ Szymanik i Wspólnicy Spółka Jawna - 2018-11-19 - Lesko (podkarpackie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-06-22 - Siedlce (mazowieckie)
- Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników szkoły zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy.- Tworzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiazującymi przepisami prawa.- Prowadzenie w systemie informatycznym ewidencji czasu pracy.- Przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym w realizacji obowiazków słuzbowych.- Przygotowyywanie w ściesłej współpracy z wicedyrektorami dokumentacji zwiazanej z awansem zawodowym nauczycieli.- Przygotowywyanie sprawozdań do GUS oraz innych jednostek.- wpisywanie niezbędnych danych do arkusza organizacji szkoły, SIO i programu Kadr.- Prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt.- Wykorzystywanie technologii komputerowej.
Szkoła Podstawowa im. gen. J. Bema w Suszu - 2019-10-04 - Susz (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie dokumentacji postępowań przetargowych,udział w pracach komisjach przetargowych,przygotowywanie sprawozdań wewnętrznych i zewnętrznych,współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej,przygotowywanie wniosków wydatkowych w obszarze zakupów,udział w sporządzaniu analiz i raportów w obszarze zakupów,
Euromasz sp z o o - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)