SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ Sucha Beskidzka oferta pracy "RAFIK-POL" DORADCA ENERGETYCZNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie polis, obsługa posprzedażowa, obsługa klienta oraz bezpośrednia sprzedaż ubezpieczeń, przygotowywanie i przedstawianie ofert ubezpieczeń klientom, sporządzanie i weryfikacja dokumentacji ubezpieczeniowej.
Data publikacji: 2020-02-19
Lokalizacja: Sucha Beskidzka (małopolskie)
Pracodawca: "RAFIK-POL" DORADCA ENERGETYCZNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickeiwicza 22, 34-200 Sucha Beskidzka, powiat: suski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie polis, obsługa posprzedażowa, obsługa klienta oraz bezpośrednia sprzedaż ubezpieczeń, przygotowywanie i przedstawianie ofert ubezpieczeń klientom, sporządzanie i weryfikacja dokumentacji ubezpieczeniowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sucha Beskidzka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: suski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sucha Beskidzka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali agenci ubezpieczeniowi
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe mile widziane. Uprawnienia: w przypadku braku- zapewnione szkolenie. Sprawna obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Nazwa pracodawcy:
"RAFIK-POL" DORADCA ENERGETYCZNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Adres pracodawcy:
Mickeiwicza 22, 34-200 Sucha Beskidzka, powiat: suski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: suski
Gmina pracodawcy: Sucha Beskidzka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sucha Beskidzka
Ulica pracodawcy: Mickeiwicza
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali agenci ubezpieczeniowi
Data dodania oferty pracy: 19.02.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5202786f90e23eb07fac10445e624aea
Podobne oferty pracy
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie warunków współpracy. Wynagrodzenie 2400+premia.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-02-06 - Krosno (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontakt z klientem , pomiary dachów, przygotowywanie wyceny
TRANS-FERBUD S.C.Krzysztof Ferenc,Tadeusz Balawender - 2017-02-02 - Malawa (podkarpackie)
Kreoawnie nowych rozwiązań technologicznych, nadzorowanie wdrożonych rozwiązań. Kontakt zklientem i zepsołem hinduskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
Praca w charakterze elektryka, praca w godz. 7:30- 15:30
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2018-01-11 - Opole (opolskie)
Planowanie szkoleń i kursów, prowadzenie dokumentacji finansowej i wydawanie zaświadczeń, rekrutacja uczestników kursów, obsługa organizacyjno-techniczna organizowanych szkoleń i egzaminów, opracowywanie kosztorysów kursów, nadzór nad ich realizacją oraz ich rozliczanie.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-08-25 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie samochodów do wydawania klientom salonuDwie zmiany 8-16, 10-18Wynagrodzenie od 2500 zł brutto Zatrudnienie kwiecień/maj 2019
RTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-13 - Kazimierzowo (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie nadzoru nad funkcjonowaniem systemów zarządzania jakością i HACCP. Przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji do kontroli zewnętrznej ,audytów wewnętrznych i zewnętrznych. Praca w godz. 7.15-15.15. Wynagrodzenie 3000 zł brutto do uzgodnienia. Kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 8-15.
Inletta Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Krzywań (pomorskie)
Przygotowywanie ofert i wycen dla klientów, komunikacja zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty, analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty, nadzór nad terminowością wykonywanych zadań, zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw, planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań. Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.
Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO Wojciech Curyło - 2018-03-20 - Brzesko (małopolskie)
jw.
RWW HOTEL EUROPEJSKI Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Proaktywne poszukiwanie i gromadzenie informacji o płatnościach wynikających z posiadania papierów wartościowych, zapewnienie terminowego odpowiedniego procesu przetwarzania i analizy otrzymanych informacji, utrzymywanie dobrych relacji z Depozytami Papierów Wartościowych i Agentami do Spaw Płatności oraz z Klientami Wewnętrznymi. Budowanie bazy wiedzy z zakresu produktów i rynków finansowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta
ATJ24 Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Poznań (wielkopolskie)
•Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych•Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon i e-mail•Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych
MAŁA POŻYCZKA SP Z O O - 2016-09-01 - Białystok (podlaskie)
Zgodnie z ogłoszenienm nr. KA.1201.02 z dnia 22.02.2019r. umieszczonej na stronie bip. warmia.mazury/powiat_olsztynski.pl oraz na stronie Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie psd.olsztyn.plZnajomość przepisów prawa tj.: A) samorządowego,B) Kodeksu Postępowania Administracyjnego - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.,C) Kodeksu Postępowania Cywilnego - Ustawa z dnia 17 listopada 1974 r.,D) Kodeksu Pracy - Ustawa z dnia 26 czerwca 1974r.,E) Ustawy o finansach publicznych - Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r.mF) Ustawy o ochronie danych osobowych - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związaku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym RODO. Posiadanie wiedzy specjalistycznej w zakresie ochrony danych osobowych (RODO, GIODO), mile widziane ukończone studia podyplomowe w zakresie ochrony danych osobowych lub/i certyfikaty potwierdzające wiedzę z zakresu bezpieczeństwa informacji i działania ABI/IDO.Do niniejszej oferty pracy stosuje się Procedurę naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Powiatowej Służbie Drogowej w Olsztynie wprowadzoną wewnętrznym Zarządzeniem NR 64/2018 Dyrektora PSD w Olsztynie z dnia 11 lipca 2018r. znajdującego się na stronie psd.olsztyn.pl
Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie - 2019-02-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych możliwości i uzdolnień klientów zgłaszających się do jednostki. Miejsce pracy MCK w Śremie, ul. Staszica 3. Praca w godzinach 7.045-15.45
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu - 2016-04-13 - Śrem (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządza, polityką i procesami wspierającymi programy bhp firmy wraz z przypisanym mu AOR. Zarządza podległym mu personelem bhp. Odpowiada za stosowanie zasad i programów BHP obowiązujących w trakcie prac nad danym projektem. Odpowiedzialny za wdrażanie projektów, zasad i standardów bhp. Przeprowadza audytu programów bhp oraz warunków pracy na podległym mu terenie. Nadzoruje dochodzenia w sprawie wypadków i prowadzi dochodzenia w sprawie wypadków, które mogłyby zakończyć się procesem sądowym. Rozwija samodzielnie i przedstawia zarządowi zalecenia, które w formie porady będą mogły zapewnić członkom ekipy pracowniczej, podwykonawcom oraz klientom równowagę między ich produktywnością a bezpieczeństwem w pracy. Tworzy i opracowuje programy bhp w celu uzupełnienia braków w już istniejących. Utrzymuje kontakt i współpracę z przedstawicielami klientów, kadrą bhp firmy, oraz agencjami regulacyjnymi. Utrzymuje kontakt i współpracę z pracownikami ze strony klienta oraz przedstawicielami działu bhp całej grupy kapitałowej. Wspiera pracowników w działaniach z organami odszkodowawczymi. Zapewnia przestrzeganie wymogów regulacyjnych. Tworzy i wspiera programy szkoleń bhp. Wspiera, konsultuje, prowadzi i doradza w sprawach bhp poszczególnym sektorom, jednostkom lub wydziałom grupy kapitałowej. Inicjuje i prowadzi programy bhp oraz rozwija je by podnosić świadomość. Zapewnia zarządowi poradnictwo w sprawach bhp poprzez interpretowanie zasad, przepisów i wytycznych bhp. Bierze udział w nadzorowaniu i kontroli standardów bhp oraz stosownych przepisów i ustawodawstwa. Przeprowadza inspekcje, nadzoruje i ocenia programy bhp pod kątem wydajności i wartości merytorycznej. Ustala spis obowiązkowego sprzętu ppoż. Prowadzi zapiski, tworzy raporty i dokumentację spełniające wymogi grupy kapitałowej oraz organów nadzoru. Bezpieczeństwo i Ochrona Środowiska/Wynajem Pojazdów/ Współpraca z Dostawcą Usług Transportowych na Lotnisko/ Dostęp do Bazy/Wydawanie Przepustek dla Pojazdów Mechanicznych/ Zasoby Magazynowe - Osoba KontaktowaUmowa do 30 listopada 2017 roku, każda kolejna umowa na 1 rok
DELTA VECTOR POLAND Sp.Zo.o. - 2017-07-24 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zlecen ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie sprzedaży i montażu stolarki okiennej.
FUHP "HATBUD" Marcin Toboła - 2017-01-26 - Brzesko (małopolskie)
-tłumaczenie pisemne dokuemntów służbowych będących we właściwości Centrum Współpracy/Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;-tłumaczenie ustne podczas spotkań polsko-niemieckich pozostających we właściwości Centrum Współpracy/Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;-udział w przygotowaniu spotkań leżących we właściwości Centrum Współpracy w celu sprawnej realizacji zadań Centrum;-przepisywanie lub przygotowywanie pism na potrzby centrum współpracy w celu umożliwienia sprawnego obiegu korespondencyjnego
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-09-17 - Świecko (lubuskie)
DZIAŁANIA NASTĘPCZE I KOORDYNACJA NIEZBĘDNA DO ZAPEWNIENIA, ŻE WSZYSTKIE NIEROZLICZONE / NIESPŁACONE DŁUGI I NIEPRZYDZIELONE ŚRODKI PIENIĘŻNE / KREDYTY NA NALEŻNOŚCIACH OD KLIENTÓW SĄ PRZETWARZANE TERMINOWO. ALOKACJA ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH (TJ. UZGODNIENIE RACHUNKÓW, DORADZTWO DOTYCZĄCE PRZELEWÓW, PRZYGOTOWANIE REFUNDACJI ITP.) ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WYKONYWANIE ZARÓWNO REAKTYWNEJ, JAK I PROAKTYWNEJ KONTROLI KREDYTOWEJ. ROZPOZNANIE PROBLEMÓW ZWIĄZANYCH Z WINDYKACJĄ NALEŻNOŚCI I ICH USUNIĘCIE NEGOCJOWANIE ŚRODKÓW ZARADCZYCH, ABY POPRAWIĆ WYNIKI WINDYKACJI.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kraków (małopolskie)
Ocena modeli biznesowych, kontrola finansowa wszystkich transakcji klienta. Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie ofert sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień klientów, rozwijanie współpracy z klientami, analiza potrzeb i wymagań rynku
ATC S.C. - 2015-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
wprowadzanie dokumentacji księgowej do systemu, naliczanie podatków VAT, PIT, prowadzenie ewidencji środków trwałych, sprawozdań GUS itp.
Kancelaria Finansowo - Księgowa EXPERT Sp. z o. o. - 2019-04-15 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie klientów, przedstawianie aktualnej oferty pożyczkowej
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Puławy (lubelskie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Obsługa programu GPE Kadry, sporządzanie dokumentacji związanej z PFRON, GUS. Sporządzanie raportów do SIO (System Informacji Oświatowej). Ewidencja czasu pracy pracowników szkoły w tym obliczanie i rozliczanie urlopów, dni opieki. Wystawianie i ewidencja skierowań na badania pracowników szkoły, ewidencja szkoleń BHP. Prowadzenie akt osobowych oraz ewidencja w systemie kadrowym GPE Kadry. Zamawianie oraz ewidencja materiałów biurowych i środków czystości dla szkoły. Sporządzanie umów o pracę, oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy. Sporządzanie umów o pracę, oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy. Przygotowanie i nadzór wykonywania umów stałych szkoły oraz umów o wynajem sal. Nadzorowanie pracy pracowników obsługi, ustalanie harmonogramu pracy i kontrola jej wykonywania.
Szkoła Podstawowa NR 69 im. Gen.St. Sosabowskiego - 2018-06-22 - Gdańsk (pomorskie)