SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Polkowice oferta pracy Systemy i Technologie Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Koordynacja prac pionu produkcji z pionem technicznym Udział w przygotowaniu technicznym nowych zadań produkcyjnych Analiza kosztów zadań produkcyjnych Bezpośrednia podległość dyrektora technicznego z Chile Udział w przygotowaniu infrastruktury technicznej do zadań produkcyjnych w szczególności form do produkcji wyrobów Nadzór na realizowaną produkcją w zakresie zgodności wyrobów z dokumentacją techniczną Współpraca z klientami w zakresie technicznym na etapie przygotowania oferty handlowej i realizacji projektu, jak również na etapie wdrażania projektu do produkcji.
Data publikacji: 2019-02-04
Lokalizacja: Polkowice (dolnośląskie)
Pracodawca: Systemy i Technologie Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kopalniana 59, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynacja prac pionu produkcji z pionem technicznym Udział w przygotowaniu technicznym nowych zadań produkcyjnych Analiza kosztów zadań produkcyjnych Bezpośrednia podległość dyrektora technicznego z Chile Udział w przygotowaniu infrastruktury technicznej do zadań produkcyjnych w szczególności form do produkcji wyrobów Nadzór na realizowaną produkcją w zakresie zgodności wyrobów z dokumentacją techniczną Współpraca z klientami w zakresie technicznym na etapie przygotowania oferty handlowej i realizacji projektu, jak również na etapie wdrażania projektu do produkcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Polkowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: polkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Polkowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inżynier organizacji i planowania produkcji
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość języka angielskiego-komunikatywna
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : dobra znajomość rysunku technicznego[Inne] : oferujemy pracę miłym energicznym i zaangażowanym zespole w rozwijającej się firmie,w zakładzie działa ZFŚS- wypłacamy wczasy pod gruszą,Ubezpieczenie medyczne - finansowane przez zakład,Grupowe ubezpieczenie na życie,możliwość rozwoju zawodowego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Systemy i Technologie Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Adres pracodawcy:
Kopalniana 59, 59-101 Polkowice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LIST MOTYWACYJNY,ŚWIADECTWA PRACY
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: polkowicki
Gmina pracodawcy: Polkowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Polkowice
Ulica pracodawcy: Kopalniana
Numer budynku pracodawcy: 59
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier organizacji i planowania produkcji
Data dodania oferty pracy: 04.02.2019
Oferta pracy ważna do: 01.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)
Szczegóły oferty na stronie internetowej www.opsgliwice.pl w zakładce Projekty UE - Ogłoszenia Usługi społeczne na start lub na stronie www.uslugispolecznenastart.pl w zakładce Aktualności.Wykształcenie wyższe pedagogiczne, psychologiczne lub na kierunku nauki o rodzinie; min. 3 lata doświadczenia doświadczenia; kwalifikacje do prowadzenie treningu zastępowania agresji lub gotowość do podjęcia szkoleń; miejsce pracy: teren Gliwic
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GLIWICACH - 2017-07-24 - Gliwice (śląskie)
- pozyskiwanie i obsługa kontrahenta B2B (w tym obsługa dotychczasowych kilentów), budowanie długotrwałych relacji,- negocjowanie warunków sprzedaży- przyjmowanie i realizacja zamówień- prezentacja oferowanych produktów ( m.in. podczas targów)- obsługa posprzedażowa klienta,- poszukiwanie niszy na rynku - nowych rynków/produktów do zbytu.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola prawna współpracy z zagranicznymi konrahentami,weryfikacja dokumentów,świadczenie doradztwa prawnego pracownikom firmy,tłumaczenie dokumentów na język polski,rosyjcki i ukraiński,kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Głowno (łódzkie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie min. średnie; obsługa komputera i pakietu MS Office, praca pod presją czasu, umiejętność koncentracji i pracy w grupie; zakres obowiązków: czynności przygotowawcze do drukowania, nadzór nad drukowaniem nakładu etykiet, obsługa maszyn drukujących i sztancujących/ wycinających; analiza i kontrola procesu technologicznego i gotowej produkcji poligraficznej, dbałość o czystość na stanowisku pracy; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie sekretariatu, wydawanie zaświadczeń, redagowanie pism urzędowych
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych CHOJNA - 2016-03-03 - Chojna (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie rozliczeń z NFZ, praca przy komputerze, prowadzenie biura, praca z klientem
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Legnica (dolnośląskie)
montaż blachodachówki, pokrywanie dachów papą
DEKAR-BLACH Usługi Dekarsko-Blacharskie Krzysztof Walocha - 2017-08-16 - Zduńska Wola (łódzkie)
Wymagania:•Wykształcenie wyższe,•Bardzo dobrej znajomości języka rosyjskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny ze względu na kontakt z rosyjskojęzycznymi klientami),•Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,•Znajomość reguł handlu zagranicznego, wiedzy nt. dokumentacji eksportowej, •Dobra znajomości programu Open Office,•Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole,•Samodzielność, terminowości i umiejętności negocjacyjne,•2 letniego doświadczenia w pracy w dziale handlowym lub sprzedażowym,•Prawo jazdy kategorii B (min. 1 rok),•Gotowości do odbywania podróży służbowych.Miejsce wykonowyanej pracy : KUTNO
JOBHOUSE SP. Z O.O - 2016-10-06 - Kutno (łódzkie)
Udział w przygotowaniu modeli, analiz i prognoz finansowych dla projektów inwestycyjnych; uczestnictwo w procesie wdrażania nowych projektów; rozwijanie nowych narzędzi analitycznych.
SMB CONSULTING BOCHYŃSKI SEBASTIAN - 2016-10-10 - Lublin (lubelskie)
Pozyskiwanie zamówień od potencjalnych klientów, obsługa bieżących zapytań i zamówień, odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów. Przygotowywanie ofert, prowadzenie działań marketingowych. Odpowiedzialność za rozwój powierzonej grupy asortymentowej towarów.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ART-BUD JAN LACHOWSKI - 2019-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa systemu obiadowego, zbieranie wpłat za obiady, obsługa programu Gdańskiej platwormy edukacyjnej, rozliczanie programów "Szklanka mleka" i "Owoce w szkole", obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie, realizacja i sporządzanie dokumentacji dot. zamówień publicznych.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Gdańsk (pomorskie)
Brak danych
Przedsiebiorstwo Wielobranżowe JARD Jarosław Dziemian - 2016-09-29 - Białystok (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za: - przyjmowanie i ewidencję zamówień, - prowadzenie bieżącej współpracy z dostawcami, - egzekwowanie dotrzymywania warunków umów i zamówień, - realizację zapotrzebowań materiałowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa utrzymania produkcji, - optymalne planowanie zaopatrzenia, - rozpoznawanie rynków zaopatrzenia, - p
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)
realizacja poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalenie poziomów cen produktów, ustalenie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji, wspołpraca z firmami zewnętrznymi, ustalenie celów promocyjnych, kontakt z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Samodzielne równoczesne kierowanie kilkoma średniej wielkości projektami oraz dużymi kompleksowymi projektami badawczo-rozwojowymi (B&R). Lokalne wsparcie regionalnych i globalnych procesów produkcji. Wspieranie projektów na innych czekoladowych platformach. Konsultacje z naukowcami, technologami i specjalistami z innych krajów.Umowa o pracę, jedna zmiana, miejsce pracy: Bielany Wrocławskie.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
przygotowywanie, planowanie i organizowanie długofalowych kampanii fundraisingowych, aktywne poszukiwanie darczyńców korporacyjnych i sponsorów, organizowanie skutecznych kampanii fundraisingowych w celu pozyskiwania funduszy na rzecz organizacji, reprezentowanie organizacji na zewnątrz na spotkaniach, konferencjach, wydarzeniach branżowych redagowanie artykułów i informacji związanych z działalnością Fundacji (m.in. na stronę internetową i strony społecznościowe).Wymagania: empatia, umiejętność nawiązywania kontaktów, kreatywność, umiejętność redagowania pism, notatek, wniosków o dotacje. umiejętność analizy danych i znajomość narzędzi do monitorowania działań w internecie proaktywność, samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji,wykształcenie wyższeznajomość języka angielskiego umiejętność negocjacji oraz budowania długotrwałych relacji zawodowych nastawienie na cel, kreatywność, inicjatywa, rzetelność.Oferujemy:Satysfakcję z pracy, Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Możliwość rozwoju zawodowego w organizacji charytatywnej.
FUNDACJA PODKARPACKIE HOSPICJUM DLA DZIECI - 2017-10-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Tworzenie modeli danych i raportów dla zespołów analitycznych. Współpraca z developerami, testerami i analitykami. Tworzenie specyfikacji dodatkowych źródeł danych. Praca pomiędzy biznesem a IT. Wsparcie użytkowników analitycznych w zakresie tworzenia raportów.
kontakt przez OHP - 2017-03-13 - Łódź (łódzkie)
organizacja i zlecanie przewozu produktów i towarów z oferty Spółki, wykonywanie planów sprzedaży, współpraca z firmami transportowymi i spedycjami, pozyskiwanie nowych dostawców usług transportowych i negocjowanie stawek, rozliczenia z przewoźnikami
"AGROCHEM PUŁAWY" SP. Z O.O. O/CZŁUCHÓW - 2018-01-31 - Człuchów (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę, sporządzanie sprawozdań i potrzebnych analiz zatrudnienia, obsługa programu Płatnik, współpraca z PUP oraz Ministerstwem Zdrowia.Data zatrudnienia: marzec 2018r.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Zabrze (śląskie)
Kontrolowanie stanu BHP i PPOŻ w firmie zgodnie z przepisami prawnymi, doradztwo w tym zakresie oraz pomoc w eliminacji stwierdzonych lub potencjalnych zagrożeń, przeprowadzanie szkoleń
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń produkcyjnych, dokonywanie okresów przeglądów, sporządzanie analiz, raportowanie pracy, usprawnianie procesu produkcyjnego
"PEBEK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-04 - Świdnica (dolnośląskie)
Rodzaj pracy: zajmuje się identyfikowaniem wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji ze strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, oceną przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych itp.zakres obowiązków:- wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów;- identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji- stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników wykorzystując ich zalety i ograniczenia;- przeprowadzenie procesu wyboru kandydatów;- sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika;- określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących nowe stanowisko;- ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji;- współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów;- współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudniania w przedsiębiorstwie czy instytucji.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Mikołów (śląskie)
sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku fińskiego, kontakt z klientami z rynku fińskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja oraz realizacja międzynarodowych festiwali, konkursów i innych wydarzeń artystycznych organizowanych przez PFB, współpraca z polskimi jaki i zagranicznymi artystami oraz podmiotami zewnętrznymi, sporządzanie umów oraz nadzór nad prawidłową ich realizacją, ścisła współpraca z innymi działami PFB w zakresie przygotowania wniosków i ich realizację; negocjowanie warunków współpracy, sprawozdawczość, zastępstwo sekretariatu.
Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku - 2018-12-10 - Gdańsk (pomorskie)
-
DREWUTNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca wymaga dyscypliny, punktualności, kultury osobistej, uprzejmości, umiejętności przy sprawdzaniu i wykładaniu towaru na półkę, sprawdzanie terminów przydatności do spożycia oraz głównie obsługi kasy fiskalnej, a tym samym klienta, prowadzenie rozmowy sprzedażowej.
SKLEP "DELIKATESY" Janina Giesko - 2016-05-06 - Czaplinek (zachodniopomorskie)