SPECJALISTA DS TECHNICZNO-INWESTYCYJNYCH Giżycko oferta pracy Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku
Stanowisko: SPECJALISTA DS TECHNICZNO-INWESTYCYJNYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Nabór na stanowisko Specjalista ds techniczno-inwestycyjnychhttp://bip.cos.pl/2463/nabor-na-stanowisko-specjalista-ds-techniczno-inwestycyjnych
Data publikacji: 2020-09-03
Lokalizacja: Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moniuszki 22, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nabór na stanowisko Specjalista ds techniczno-inwestycyjnychhttp://bip.cos.pl/2463/nabor-na-stanowisko-specjalista-ds-techniczno-inwestycyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach od 07:00 do 15:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS TECHNICZNO-INWESTYCYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Giżycko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: giżycki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2806
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Giżycko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kierunek: preferowane: budownictwo,prawo,administracjaDoświadczenie zawodowe: 4 lata w tym minimum 3 lata na stanowisku związanym z realizacją inwestycji budowlanych.Umiejętności: znajomość aktualnych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz wydanych do niej przepisów wykonawczychhttp://bip.cos.pl/2463/nabor-na-stanowisko-specjalista-ds-techniczno-inwestycyjnych
Nazwa pracodawcy:
Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku
danePracodawcy_nip: 7010273950
danePracodawcy_regon: 142733356
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Adres pracodawcy:
Moniuszki 22, 11-500 Giżycko, powiat: giżycki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Prosimy nie przesyłać dokumentów aplikacyjnych do PUP. Nabór na stanowisko Specjalista ds techniczno-inwestycyjnychhttp://bip.cos.pl/2463/nabor-na-stanowisko-specjalista-ds-techniczno-inwestycyjnych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: giżycki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2806
Gmina pracodawcy: Giżycko
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Giżycko
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977692
Ulica pracodawcy: Moniuszki
Numer budynku pracodawcy: 22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 03.09.2020
Oferta pracy ważna do: 11.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7d69cb4002139f0550eac25fa010727c
Podobne oferty pracy
szwaczka maszynowa
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Telefoniczne nawiązywanie kontaktu z dłużnikami; negocjowanie warunków spłaty zadłużenia; motywowanie dłużników do zapłaty. Prca na dwie zmiany w godz. 7:00-20:00, umowa o pracę na czas określony.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa biura, zarządzanie transportem.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
projektowanie, planowanie, skuteczna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
kontakt przez PUP - 2019-11-26 - Kwidzyn (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych w firmie
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Olesno (opolskie)
rekrutacja ze strony podmiotu zatrudniającego, identyfikacja rynku pracy oraz uregulowań prawnych, prowadzenie dokumentacji oraz tłumaczeń w języku rosyjskim i ukraińskim, współpraca z kontrahentami ze Wschodu.
UPI GROUP Sp. z o.o. - 2020-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
realizacja projektów rekrutacyjnych, poszukiwanie kandydatów ( min. drogą elektroniczną, poprzez Internet), tworzenie ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja aplikacji
Randstad Polska sp. z o.o - 2017-01-12 - Tychy (śląskie)
Zarządzanie kosztami frachtu administracyjnego dla przychodzących komponentów i wychodzących produktów gotowych. Odpowiedzialność za kosztorysowanie przesyłek, tworzenie SCD, wystawienie faktury wstępnej, akceptacja kosztów, rejestracja księgowa. Zarządzanie autoryzacjami kosztów dodatkowych. Odpowiedzialny za ustalanie memoriałów. Odpowiedzialność za tworzenie zleceń zakupu w kosztach i inwestycjach, rejestracja przyjęcia towarów. Administracja zaplecza dla dostawców. Upewnianie się, że proces jest zgodny z harmonogramem finansowym i procedurami firmy. Zarządzanie raportowaniem biznesowym.
kontakt przez PUP - 2020-11-05 - Łódź (łódzkie)
telefoniczna sprzedaż powierzchni reklamowych, utrzymywanie relacji biznesowych
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur, rozliczanie zaliczek prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczeń. WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie (administracja, ekonomia), obsługa pakietu MS OFFice, doświadczenie w sprawach administracyjno-księgowych.
FIRMA USŁUGOWA INSTALACYJNO-SPAWALNICZA "MALEC" DARIUSZ MALEC - 2017-09-07 - Manasterz (podkarpackie)
1. Przeprowadzenie wstępnej diagnozy potencjału i funkcjonowania społecznego.2. Kwalifikowanie uczestnika do preferowanej ścieżki wsparcia (1. Społecznej lub 2. Społ.- zawodowej).3. Wydawanie opinii dla uczestnika ścieżki reintegracji społeczno-zawodowej (po pierwszym miesiącu uczestnictwa) w zakresie kierowania uczestnika do WCI i wyboru zewnętrznego kursu zawodowego i praktyk, badania predyspozycji udziału i określanie formy wsparcia udziału w projekcie dla każdego uczestnika.4. Prowadzenie monitoringu postępów w zakresie reintegracji społecznej (wszystkich uczestników, przez cały okres ich udziału w projekcie).5. Opracowywanie raportu końcowego dla każdego uczestnika.6. Badanie postępu efektywności społecznej i zatrudnieniowej na zakończenie udziału w projekcie.7. Pełnienie roli opiekuna wsparcia przez cały okres udziału w projekcie.8. Prowadzenie konsultacji indywidualnych w zależności od potrzeb uczestnika.9. Współpraca ze Stowarzyszeniem KARAN oraz MOPS w zakresie reintegracji każdego uczestnika.10. Inne czynności związane z zadaniami projektu zlecone przez zwierzchnika.11. Współpraca z kadrą projektu i udział w spotkaniach kadryForma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista wsparcia, w terminie do dnia 16.11.2020 r. do godziny 12:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: Dyrektor Wrocławskiego Centrum Integracji - Róża Szerement, tel. 504 799 565. Oferta dostępna w sali C, A.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2020-11-04 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. Sprzedaży to osoba, która aktywnie wspiera sprzedaż produktów/usług znajdujących się w ofercie handlowej firmy - dla klientów indywidualnych oraz firm. Do obowiązków tego pracownika należy, m.in.: pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Mirosław Topolski - 2018-01-18 - Lublin (lubelskie)
kontrola i przygotowanie produktów przed wysłaniem, sprawdzenie i naprawa produktów do wysłania
kontakt przez PUP - 2020-07-08 - Wilczyce (małopolskie)
Opis stanowiska:* obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych* prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur* sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym* obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży* prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników)* koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami)Wymagania* samodzielność, umiejętność rozmowy z klientami* kultura obsługi* dokładność, staranność* znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanymOferujemyWynagrodzenie:* pensja podstawowa* premie* bezpłatny kurs językowyGodziny pracy:* od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00Forma zatrudnienia:* umowa zlecenie na okres próbny 1 m-c, po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat)
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc przy produkcji elementów betonowych
F.B.P.U. BRUK-BUD Jan Chmura - 2019-03-18 - Wola Mielecka (podkarpackie)
- przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów w zakresie działania sprzętu komputerowego,- lokalizowanie oraz usuwanie uszkodzeń sprzętowych podzespołów komputera, usterek systemu operacyjnego i aplikacji oraz uszkodzeń urządzeń preferencyjnych komputera,- naprawianie i konserwowanie sprzętu komputerowego oraz wgrywanie aktualizacji oprogramowania,- instalowanie i konfigurowanie systemów komputerów, sprzętu i oprogramowania oraz interfejsu sieciowego.
kontakt przez PUP - 2020-06-12 - Tarnów (małopolskie)
wykształcenie wyższe lub średnie, wiedza z zakresu ksiegowości i kadr
kontakt przez PUP - 2020-11-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Rozliczanie kierowców, wystawianie dokumentów przewozowych (pozostałe szczegóły podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Proponowane wynagrodzenie 3200 zł brutto + premia (około 2300 zł netto. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach od 07:00 do 15:00.
Ekonaft-Bolesławiec Sp. z o.o. - 2019-09-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
1. Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.2. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.3. Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przgotowanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczenia z klientami, prowadzenie negocjacji odnośnie zaległych płatności, kontrola należności, wysyłanie ponagleń, wezwań, podpisywanie umów z klientami, współpraca z prawnikami, komornikami, obsługa należności.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Spalice (dolnośląskie)
Obsługa klienta przy sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych. Miejsce pracy Wejherowo. Docelowo umowa na czas nieokreślony
KD Centrum Okien - Bożena Dosz - 2019-03-18 - Wejherowo (pomorskie)
przygotowywanie ofert turystycznych, reklama i sprzedaż imprez turystycznych, pozyskiwanie nowych klientów, korespondencja z partnerami polskimi i zagranicznymi, obsługa klientów w biurze
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe JANTER Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie raportów w języku koreańskim na potrzeby zarządu. Udział w procedurach zamknięcia miesiąca. Przygotowywanie tłumaczeń dokumentacji w języku angielskim i koreańskim. Pomoc w przygotowaniu i księgowaniu faktur zgodnie z zasadami ustawy o rachunkowości, ustawy o VAT oraz ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Pomoc w sporządzaniu deklaracji VAT i CIT. Pomoc w weryfikacji rozrachunków z dostawcami i pracownikami. Prowadzenie i aktualizację rejestru środków trwałych.
kontakt przez PUP - 2019-09-18 - Zabrze (śląskie)
Przygotowywanie planów inwestycyjnych, prowadzenie procesów budowlano-inwestycycjnych, przygotowywanie koncepcji i założeń projektowych w uzgodnieniu z użytkownikami pomieszczeń, prowadzenie spraw inwestycyjnych w zakresie procedury administracyjnych, sporządzanie specyfikacji technicznych w zakresie procedur administracyjnych, sporządzanie specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych, sporządzanie programów użytkowych.
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza - 2019-04-09 - Częstochowa (śląskie)
przygotowywanie posiłków, organizacja pracy w kuchni, zestawnienia zakupów towarów
PW Eljan - 2017-08-28 - Drezdenko (lubuskie)
pozyskiwanie klientów, branża: ochrona osób i mienia
AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONY JOKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów: telefoniczna i e-mail
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Tarnów (małopolskie)