SPECJALISTA DS. STUDIÓW Gdynia oferta pracy WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. STUDIÓW
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji studentów zgodnie z przepisami prawa,przygotowywanie materiałów i informacji niezbędnych do podejmowania decyzji przez dziekana,dokumentowanie przebiegu studiów. gromadzenie i archiwizowanie protokołów egzaminów i zaliczeń. przygotowywanie i doręczanie decyzji w indywidualnych sprawach studenta związanych z tokiem studiówobsługa studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych
Data publikacji: 2019-01-04
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kielecka 7, 81-303 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji studentów zgodnie z przepisami prawa,przygotowywanie materiałów i informacji niezbędnych do podejmowania decyzji przez dziekana,dokumentowanie przebiegu studiów. gromadzenie i archiwizowanie protokołów egzaminów i zaliczeń. przygotowywanie i doręczanie decyzji w indywidualnych sprawach studenta związanych z tokiem studiówobsługa studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. STUDIÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:wykształcenie wyższe,co najmniej dwuletnie doświadczenie w obsłudze klienta i pracy biurowej,bardzo dobra znajomość pakiety MS Officegotowość do pracy w weekendy,wysoka kultura osobista,bardzo dobra organizacja pracy,inicjatywa i zaangażowanie,bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Nazwa pracodawcy:
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Kielecka 7, 81-303 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, świadectwa pracy, dyplomy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Kielecka
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 04.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
.
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
bieżące wsparcie i doradztwo dla menedżerów i pracowników w zakresie HR, sporządzanie raportów, analiz, wdrażanie i monitorowanie systemów motywacyjnych, budowanie systemów wartościowania stanowisk pracy, współpraca z zewnętrznymi agencjami pośrednictwa pracy, całościowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych, koordynacja działań związanych z zatrudnieniem, legalizacja pobytu cudzoziemców - pracowników firmy.
BUSINESS IN POLAND Sp. z o.o. - 2019-02-18 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-08-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków o płatność, kontrola wydatkowania środków finansowych projektu pod kątem kwalifikowalności kosztów w oparciu o wytyczne, opisywanie i przygotowywanie dokumentów księgowych i rozliczeniowych, prowadzenie monitoringu stanu subkonta projektowego i poziomu wydatkowania transz dotacji, ewidencja dokumentów projektowych w systemie księgowym, współpraca z pozostałym personelem zatrudnionym przy realizacji projektu.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż mieszkań, i lokali usługowych,przygotowanie i prezentacjia oferty sprzedażowej, obsluga systemu informatycznego i wspierającego sprzedaż mieszkań
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
- Prowadzenie dokumentacji szkoły. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie dokumentacji kadrowej. Wykonywanie bieżących spraw kancelaryjnych i biurowych. Ewidencjonowanie pism przychodzących i wychodzących. Sporządzenie sprawozdań w zakresie tematyki szkolnej, GUS, SIO. Sporządzanie umów najmuPełnienie obowiązków kasjera. Prowadzenie dokumentacji kadrowych.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-12:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Doświadczenie w zawodzie 4 lata. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Obsługa maszyn biurowych i komputera. Umiejętność pracy w zespole. Chęć zdobywania wiedzy. Wysoka kultura osobista. Kontakt telefoniczny (32-258-83-14 w. 201) lub e-mail: sekretariat (at) tech8katowice.pl
Technikum nr 8 - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Czerwonak (wielkopolskie)
opracowywanie dokumentacji technologicznej
ANDREWEX SP. Z O.O. - 2016-10-28 - Żeroniczki (wielkopolskie)
analiza aplikacji (CV) potencjalnych pracowników pod względem zapotrzebowania zleceniodawcy, zamieszczanie ogłoszeń wg wskazań zleceniodawcy na stronach polskich i zagranicznych w różnych językach, organizacja i prowadzenie procesów rekrutacyjnych, aktywne poszukiwanie nowych żródeł pozyskiwania kandydatów, wyszukiwanie, nawiązywanie oraz podtrzymywanie dobrych stosunków z kontrahentami z zagranicy
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Kraków (małopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z działalnością i profilem firmy,- zapoznanie z asortymentem oferowanym przez firmę,- pomoc podczas szkoleń: koloryzacji, pielęgnacji, regeneracji, stylizacji,- próby samodzielnego prowadzenia szkoleń w ww. zakresie.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Zgierz (łódzkie)
organizacja zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Świętochłowice (śląskie)
do uzgodnienia
PL-UA EXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Zapewnienie 1 i 2 linia wsparcia, szczególnie dla narzędzi Atlassian, monitorowanie statusów wykonania zgłaszanych spraw.2. Diagnozowanie zgłaszanych incydentów, poszukiwanie rozwiązań oraz komunikowanie statusu do właściwych użytkowników.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Gdynia (pomorskie)
opracowywanie założeń finansowych do budżetu Uczelni i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych, monitorowanie budżetu Uniwersytetu zbiorczo oraz w podziale na jednostki, przygotowywanie planów rzeczowo-finansowych oraz sprawozdań z wykonania planu, analiza materiałów i współudział w opracowywaniu rocznego sprawozdania z działalności uczelni, opracowywanie wzorów planów rzeczowo-finansowych, przedstawienie propozycji zasad kosztów pośrednich
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opieka nad zwierzętami (karmienie, sprzątanie, spacery), pomoc lekarzowi przy zabiegach.
Klinika Weterynaryjna - Mederski Jacek - 2019-02-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prace związane z układaniem kostki brukowej, prace przy budowie ogrodzeń leśnych itp. Kontakt tel. 695 030 405, e-mail: brukmet (at) wp.pl
PPUH Bruk-Met Adam Ziomek - 2016-09-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie klientów na powierzchnię reklamową.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
praca na ww. stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej, przygotowanie i samodzielne naliczanie wynagrodzeń oraz zasiłków, rozliczanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej do ZUS oraz deklaracji PIT i PFRON, sporządzanie raportów i sprawozdań, bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw kadrowych (w tym przygotowanie zaświadczeń i informacji dla pracowników), nadzór nad przestrzeganiem procedur wewnętrznych związanych z obszarem personalnym, realizacja i koordynacja projektów z zakresu polityki personalnej firmy w tym: systemu rozwoju opartego o model kompetencji, systemu ocen, systemu motywacji, prowadzenie ewidencji czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Gdańsk (pomorskie)
j.w
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSW - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
projektowanie ogrodu w stylu barokowycm, pielegnacja ogrodu pałacowego ( w tym: sadzenie roślin, przycinanie zieleni)
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Bogaczów (lubuskie)
współpraca z działem handlowym - wsparcie merytoryczne, asystowanie handlowcom podczas spotkań z Klientem, obsługa zgłoszeń awarii i reklamacji rozwiązań wdrożeniowych u Klienta, doradztwo techniczne, zarządzanie i rozbudowa systemu informatycznego wewnątrz firmy
"4 ITS" JACEK LANGE - 2016-09-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wyksz. średnie,sprzedaż stali,wynagrodzenie: 2000 brutto + premie
STALER MARKET Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z dłużnikami, negocjowanie warunków spłaty zadłużenia, wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności, przygotowywanie wezwań do zapłaty, monitorowanie spłaty należności, przekazywanie spraw do KRD, prowadzenie ewidencji spraw sądowo-komorniczych oraz KRD, współpraca z kancelarią Radcy Prawnego przy przekazywaniu spraw na drogę postępowania sądowego oraz egzekucyjnego, prowadzenie korespondencji wyjaśniającej, raportowanie wyników prowadzonych działań windykacyjnych.
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Zielona Góra (lubuskie)
realizacja projektów systemowych finansowanych ze środków budżetowych kraju oraz pozabudżetowych, koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-06-26 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
REGULARNE KONTAKTY Z OSOBAMI ZARZĄDZAJĄCYMI PLACÓWKAMI HANDLOWYMI (SIECIOWE SKLEPY ODZIEŻOWE) NA PODLEGŁYM REJONIE, WYKONYWANIE PRAC REMONTOWYCH, DROBNYCH NAPRAW ELEKTRYCZNYCH, HYDRAULICZNYCH, STOLARSKICH ORAZ MALARSKICH.
WEST WORK SP. Z O.O. - 2017-10-25 - Rzeszów (podkarpackie)
1.Współudział w opracowaniu strategii działań szpitala w zakresie profilaktyki i zwalczania zakażeń szpitalnych.2.Nadzorowanie i monitorowanie stanu sanitarno-epidemiologicznego zakładu.3.Nadzorowanie prac personelu we wszystkich dziedzinach i pomieszczeniach szpitalnych w tym szczególnie w pomieszczeniach związanych z pobytem pacjenta (oddziały szpitalne, blok operacyjny, ambulatoria, gabinety diagnostyczne) oraz w innych komórkach zakładu.4.Koordynowanie i wypracowanie standardów organizacyjnych dotyczących systemu pracy w szpitalu, szczególnie: metod i technik pracy personelu, systemu transportu wewnętrznego, sposobu zbierania, gromadzenia i utylizacji odpadów, procesów sterylizacji, dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji.5.Nadzorowanie sposobu sterylnego przechowywania sprzętu medycznego oraz magazynu aparatury medycznej.6.Określanie czynników ryzyka zakażeń wśród pacjentów i personelu.7.Analizowanie źródeł zakażeń, przeprowadzanie dochodzeń epidemiologicznych oraz przedstawianie wyników prac kadrze kierowniczej zespołu.8.Prowadzenie dokumentacji kontroli zakażeń szpitalnych, a szczególnie związanej z rejestracją pacjentów i personelu z zakażeniem szpitalnym.9.Uczestniczenie w planowaniu opieki nad pacjentem z zakażeniem szpitalnym.10.Sprawowanie nadzoru nad systemem izolacji pacjentów, którzy stwarzają ryzyko zakażeń dla innych.11.Współpraca z komórkami odpowiedzialnymi za ochronę zdrowia personelu, tj. z lekarzem medycyny pracy (badania okresowe, szczepienia ochronne personelu), z komórką bhp.12.Organizacja i prowadzenie systematycznej edukacji personelu medycznego w zakresie zakażeń szpitalnych.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-04-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
przeprowadzanie wymaganych przepisami prawa instruktaży ogólnych BHP w Spółce,prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniamioraz wypadkami w pracy,opracowywanie wymaganych istrukcjioraz ocen ryzyka zawodowego,przeprowadzanie kontroli warunków pracy,realizacja zadań związanych z ochroną przeciwpożarową,realizacja i rozliczanie kosztów zamówień odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-01-08 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)