SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (WROCŁAW) K/M Wrocław oferta pracy OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (WROCŁAW) K/M
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - aktywne sprzedawanie oferowanych produktów- przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych- budowanie pozytywnych relacji z Klientami- pozyskanie nowych Klientów dla firmy- nadzór nad logistyką dostaw oraz płatnościami Klientów- organizacja i prowadzenie spotkań z Klientami firmy- udział w targach branżowych
Data publikacji: 2020-03-05
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:51-143 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- aktywne sprzedawanie oferowanych produktów- przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych- budowanie pozytywnych relacji z Klientami- pozyskanie nowych Klientów dla firmy- nadzór nad logistyką dostaw oraz płatnościami Klientów- organizacja i prowadzenie spotkań z Klientami firmy- udział w targach branżowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (WROCŁAW) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
francuski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kat. B prawo jazdy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: doświadczenie w aktywnej sprzedaży lub obsłudze Klienta, wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość języka francuskiego, gotowość do odbywania podróży służbowych (prawo jazdy kat. B), wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne w działaniu, aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawnościjestObowiązki: - aktywne sprzedawanie oferowanych produktów- przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych- budowanie pozytywnych relacji z Klientami- pozyskanie nowych Klientów dla firmy- nadzór nad logistyką dostaw oraz płatnościami Klientów- organizacja i prowadzenie spotkań z Klientami firmy- udział w targach branżowych[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) optimalsynergy.eu, telefonicznie: 22 646 59 65]
Nazwa pracodawcy:
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Piękna
Numer budynku pracodawcy: 28A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 5
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 17.03.2020
Oferta pracy ważna do: 05.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a6a060c02bbf14becdc0cf6e4ff68bea
Podobne oferty pracy
Blacharz izolacji przemysłowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Komorów (podkarpackie)
utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, głównie wietnamskimi, przeprowadzenie badań, raportów i zgromadzenie informacji rynkowych, inne, charakterystyczne dla specjalisty ds. marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Główne zadania:Współpraca z firmami transportowymi w zakresie wynajmowania środków transportowychPlanowanie, optymalizacja i koordynacja załadunków,Sporządzanie i kompletowanie dokumentacjiKontakt z innymi działami firmy w celu realizacji transportu
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2017-04-10 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
- koordynacja i kontrola procesu realizacji zamówień klientów- terminowa organizacja i nadzór wysyłek do klienta- kontrola zabezpieczenia materiałowego dla produkcji- ciągła optymalizacja gospodarki magazynowej- bieżąca optymalizacja funkcjonowania operacji logistycznych- ustalanie priorytetów wykonywania zadań na podstawie planów produkcyjnych- opracowywanie i realizacja budżetu- profesjonalny kontakt z klientami i dostawcami
SCHRANER POLSKA Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Łęczyca (łódzkie)
prowadzenie zajęć w świetlicy środowiskowej, pomoc w organizowaniu imprez kulturalnych
kontakt przez PUP - 2020-03-12 - Grobla (małopolskie)
Poszukiwanie klientów angielskojęzycznych, z Rosji i Gruzji.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie rekrutacji pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu
USPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie terapii zajęciowej różnymi metodami i technikami. Prowadzenie dokumentacji, modyfikacja jej i diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach - 2019-08-13 - Filipów (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
opiniowanie regulacji wewnętrznych pod względem zgodności z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi, rekomendacjami organów nadzoru, interesem klienta, normami etycznymiidentyfikacja potencjalnego ryzyka braku zgodności z przepisami prawaProwadzenie wielu projektów średniej wielkości oraz wspieranie innych projektówkontakt z zagranicznymi partneramiKontrola jakości produktów zgodnie z normami i instrukcjami technologicznymi na każdym etapie produkcjiMiejsce pracy: Bielany Wrocławskie ul. Czekoladowa 1 Kontakt z pracodawca telefoniczny Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
dostarczanie informacji drogą mailową o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku trudności, które mogą napotkać Klienci, zapewnianie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian, sprawne identyfikowanie potrzeb klienta, praca w międzynarodowym zespole
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż, ergonomii oraz ochrony środowiska,Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy.Prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy.Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy.Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Pińczów (świętokrzyskie)
• przygotowywanie wycen oraz ofert na podstawie analizy potrzeb i oczekiwań klienta• obsługa dotychczasowych klientów,• pozyskiwanie nowych dostawców,• pilotowanie oferty i dopilnowanie jej finalizacji,• analiza dokumentacji przesyłanej przez klienta, • ścisła współpraca z działem handlowym,• obsługa i doradztwo dla klientów stacjonarnych.
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-25 - Trzebinia (małopolskie)
Obsługa kontraktów UA, rwkrutacja i obsługa pracowników, oragnizacja zatrudnienia obsługa pracowników w sprawie legalziacji pobytu, konsultacja pracowników z Ukrainy w sprawie legalizacji zatrudnienia oraz innych spraw związnyach z legalnym pobytem oraz pracą. Praca w godz.: 8:00-16:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca związana z kamieniarstwem, układanie kostki, roboty montażowe pomników , betonowanie elementów nagrobków.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe KRASBUD J.D.B. Kraśniewscy Sp. J. - 2017-06-14 - Płock (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa oraz prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej. Przygotowywanie zestawień dotyczących spraw kadrowo-płacowych. Przygotowywanie oraz naliczanie wynagrodzeń dla różnych form zatrudnienia. Rozliczanie czasu pracy, administrowanie i rozliczanie urlopów oraz zwolnień lekarskich. Sporządzanie zaświadczeń oraz dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników i zleceniobiorców. Współpraca z instytucjami: ZUS, US, PIP, PFRON, GUS.
Gremi Personal Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-01-30 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy pracowników i zleceniobiorców. Naliczanie wynagrodzeń w zakresie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych. Rozliczenie kart pracy, urlopów, zwolnień lekarskich i wszystkich innych zasiłków. Przygotowywanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON.
Kaczmarek Malewo Spółka Jawna - 2019-05-06 - Malewo (wielkopolskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2020-07-14 - Wolbrom (małopolskie)
obsługa klienta,pozyskiwanie klientów,organizacja usług gastronomicznych,hotelowych i turystycznych
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Będzin (śląskie)
- tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w McKinsey; - dokładne odwzorowywanie szkiców dostarczanych przez konsultantów i ich zamiana na dobrze zaprojektowane slajdy;- nanoszenie poprawek na poszczególne slajdy i raporty pod kątem uzyskania optymalnej klarowności i spójności graficznej przekazu; - koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb; - aktywny udział w realizacji procesów w zespole.
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa zamówień i kontakty z zagranicznymi kontrachentami, prowadzenie sprzedaży, prowadzenie sklepu internetowego w specjalistycznym sklepie dla tancerzy.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Cybulice Małe (mazowieckie)
Tworzenie baz danych, tworzenie raportów.
EWO Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Mława (mazowieckie)
dekretowanie i księgowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej,przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, Banki),przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,sporządzanie list płac, deklaracji PIT-11, PIT4R oraz deklaracji ZUS.
BYDGOSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprawowanie opieki zdrowotnej i prowadzenie kompleksowegopostępowania leczniczego w odniesieniu do osób chorych, niesprawnych fizycznie ipsychicznie, w celu przywrócenia im pełnej i maksymalnie możliwej do osiągnięciasprawności fizycznej, psychicznej. Praca w zakładzie opiekuńczo-leczniczym.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krynicy Zdroju s.c. Agnieszka Dulkiewicz-Rozlach, Amadeusz Dulkiewicz, Karolina - 2015-11-17 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych.Przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk.Zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym.Określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z menedżerami zatrudniającymi.Wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskania kandydatów.Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów.Składanie ofert pracy, negocjacje warunków umowy.Praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych.Raportowanie wyników rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Kraków (małopolskie)
wystawianie faktur sprzedaży, wprowadzanie do programu faktur zakupu, wystawianie RW, obsługa programu księgowego, rozliczanie delegacji księgowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ViKKING KTS sp. z o.o. - 2018-04-04 - Biała Podlaska (lubelskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów portugalskojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klientów, prowadzenie sprzedaży, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analiza rynku i ofert konkurencji, dbanie o ekspozycje towaru, przygotowanie oferty handlowej.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program POWER.
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Brzesko (małopolskie)
Obsługa klienta. Praca w Przyborowiu lub Brzeźnicy.
MYRLAND Myrlak Szymon - 2017-11-14 - Przyborów (małopolskie)
Przyjmowanie, weryfikacja i księgowanie faktur zakupu, wystawianie i rejestracja w systemie faktur sprzedaży, obsługa rachunków bankowych, przygotowywanie danych do rocznych i okresowych sprawozdań finansowych. Wymagania: wykształcenie wyższe, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, staranność, skrupulatność, szeroko rozwinieta zdolność analitycznego myślenia oraz zdolności interpersonalne, komunikatywność i umiejętność współpracy z zespołem.
PERFECT CONSULTING - 2016-06-21 - Gdynia (pomorskie)