SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - RYNKI WCHODNIE Toruń oferta pracy Przedsiębiorstwo Badawczo-Wdrożeniowe "Frako-Term" Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - RYNKI WCHODNIE
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: •poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów na rynkach wschodnich, •poszukiwanie i identyfikacja nowych obszarów rozwoju sprzedaży,•budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy z obecnymi klientami,•przygotowywanie ofert, zarządzanie i nadzór nad zamówieniami, organizacja wysyłki towarów•negocjacje warunków sprzedaży,•udział w targach branżowych,•współpraca z innymi działami firmy - przygotowywanie, kompletowanie i koordynacja prawidłowego przepływu dokumentów i informacji sprzedażowych,
Data publikacji: 2017-08-18
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Badawczo-Wdrożeniowe "Frako-Term" Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Morwowa 6, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów na rynkach wschodnich, •poszukiwanie i identyfikacja nowych obszarów rozwoju sprzedaży,•budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy z obecnymi klientami,•przygotowywanie ofert, zarządzanie i nadzór nad zamówieniami, organizacja wysyłki towarów•negocjacje warunków sprzedaży,•udział w targach branżowych,•współpraca z innymi działami firmy - przygotowywanie, kompletowanie i koordynacja prawidłowego przepływu dokumentów i informacji sprzedażowych,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - RYNKI WCHODNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
"Obsługa komputera, Internetu i podstawy programu Microsoft Office"
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. "B"
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Badawczo-Wdrożeniowe "Frako-Term" Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Morwowa 6, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres: biuro (at) frakoterm.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Morwowa
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 18.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
naliczanie płac, prowadzenie kadr
MIEJSKIE GIMNAZJUM NR 2 IM.ŁUKASZA GÓRNICKIEGO W OŚWIĘCIMIU - 2016-03-29 - Oświęcim (małopolskie)
Obsługa dotychczasowych partnerów handlowych Przygotowanie wyceny produktówRealizacja celów sprzedażowych DoradztwoWYMAGANIA:wykształcenie średnie lub wyższeŁatwość w nawiązywaniu kontaktów zdolnośći komunikacyjne oraz organizacyjne dobra znajomość pakietu MS Officedoświadczenie minimum 1 rokbardzo dobra znajomość języka angielskiego.KONTAKT Z PRACODAWCĄ (17) 864 0470 wew.6
REH4MAT Sławomir Wroński - 2018-02-22 - Widna Góra (podkarpackie)
kontakt telefoniczny z dłużnikami jak i z klientami firmy, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Sosnowiec (śląskie)
1. Planowanie i optymalizacja procesów logistycznych.2. Koordynowanie prac kierowców.3. Monitorowanie procesów transportowych.4. Analizowanie i kontrolowanie kosztów logistycznych.5. Zapewnienie terminowego wykonywania zleceń.6. Kreowanie nowych i optymalizowanie istniejących rozwiązań w obszarze logistyki.7. Sporządzanie raportów.8. Wspieranie działu sprzedaży.9. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.10. Inne zlecone prace.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
wywóz śmieci
Laguna sp.z o.o. - 2016-11-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowcyh
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Miasteczko Krajeńskie (wielkopolskie)
bardzo dobra znajomość branży consultingowej w krajach Azji Południowej, przygotowywanie raportów oraz ich prezentacja w oparciu o analizę rynku
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Żyrardów (mazowieckie)
Organizacja pracy na powierzonych budowach
P.H.U. POLWEST PIOTR ROJEWSKI - 2018-02-16 - Brzozówek (mazowieckie)
efektywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzenie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowalnie pozytywnego wizerunku Spółki
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-01-07 - Kawczyn (wielkopolskie)
Realizacja strategii marketingowej, wsparcie działu handlowego, monitorowanie trendów marketingowych, administrowanie strony internetowej
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO GROT SP. JAWNA - 2016-02-01 - Starowa Góra (łódzkie)
organizacja transportu z krajów Europy Wschodniej na tereny Unii Europejskiej i Polski, cały zakres plus konsultacje.
KATARZYNA ONYSZKIEWICZ - 2016-12-16 - Morzyczyn (zachodniopomorskie)
Nadzór nad zabezpieczeniami akcyzowymi, prowadzenie dokumentacji, kontakty z organami celnymi, sporządzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Brzesko (małopolskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-09-29 - Lubin (dolnośląskie)
specjalista ds. kosmetyki aut
ATJ24 Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Poznań (wielkopolskie)
Programowanie, planowanie i koordynacja działalności kulturalno-wychowawczej MOK. Organizacja imprez artystycznych. Prowadzenie zajęć.
Miejski Ośrodek Kultury - 2016-08-19 - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)
Asystent nauczyciela przedszkola.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA - 2016-07-22 - Kartuzy (pomorskie)
- organizacja i nadzór pracy konserwatorów, - organizacja i uczestnictwo w przeglądach budynków, instalacji i ich wyposażenia technicznego, - nadzór nad robotami remontowymi, - prowadzenie książek obiektu budownanego, - przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń / interwencji / od mieszkańców
Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-08-07 - Jaworzno (śląskie)
-obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów w krajach byłego bloku wschodniego -administracja zamówień klientów-monitorowanie potrzeb klientów-sporządzanie ofert i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Ruda Śląska (śląskie)
1. Planowanie i nadzór żywienia zbiorowego.2. Organizacja i nadzór etapów produkcji potraw.3. Ocena, zapotrzebowanie na składniki odżywcze.4 Prowadzenie dokumentacji żywienia zbiorowego w DPS = HCCP
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚCINAWCE DOLNEJ - 2016-05-17 - Ścinawka Dolna (dolnośląskie)
Wystawianie aukcji internetowych w serwisie Allegro, weryfikowanie ich poprawności wg. założonych kryteriów i schematów obowiązujących w naszej firmie, tworzenie prezentacji opisowo-graficznej produktów do zamieszczenia na aukcjach internetowych w serwisie Allegro oraz na stronie internetowej www.kom-it.pl
KOM-IT -ARTUR SITKIEWICZ - 2016-06-09 - Częstochowa (śląskie)
Adekwatne do stanowiska
Konsorcjum Polskich Biur Podróży Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Kraków (małopolskie)
samodzielne prowadzenie działań mających na celu dotarcie do odpowiednich kandydatów z branży IT, aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydatów, portali społecznościowych oraz poszukiwanie nowych, niestandardowych metod, sporządzanie zestawień i analiz w zakresie rekrutacji i selekcji, współpraca z zespołem managerskim w zakresie przygotowania strategii sourcingowych, interpretacja planów sourcingowych, definiowanie ról, ścisła współpraca z zespołem sourcingowym, aktywne budowanie wizerunku firmy na rynku pracy, proponowanie rozwiązań usprawniających i doskonalących procesy HR, wsparcie w realizacji projektów i bieżących zadań Działu HR Samodzielne prowadzenie działań mających na celu dotarcia do odpowiednich kandyadtów z branży IT, aktywne pozyskiwanie i selekcja kandydatów z wykorzystaniem m.in. bazy kandydatów, portali społecznościowych oraz poszukiwanie nowych, niestndardowych metod, sporzadzanie zestawień i analiz w zakresie rekrutacji i selekcji, współpraca z zespołem managerskim w zakresie przygotowania strategii sourcingowych, interpretacja planów sourcingowych, definiowanie ról, ścisła współpraca z zespołem sourcingowym, aktywne budowanie wizerunku firmy na rynku pracy, proponowanie rozwiązań usprawniających i doskonalących procesy HR, wsparcie w realizacji projektów i bieżących zadań Działu HR
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie zawodowe w obliczaniu kosztów produkcji, znajomość zasad księgowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁADY MECHANICZNE "GLIMAG" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-08 - Gliwice (śląskie)
Zarządzanie projektem - wykorzystywanie wyznaczony system zarządzania badaniami klinicznymi w celuśledzenia i przetwarzania danych badania w celu przekazania analizy danych kierownikowi ds. projektów.Nadzorowanie dokumentacji rejestracyjnej zgodnie z wytycznymi w sprawie głównych dokumentówrejestracyjnych oraz planem głównej dokumentacji badania (TMF). Współpraca z kierownikiem ds. projektu wzakresie prognozowania i zatwierdzania płatności oraz realizacji wyznaczonych projektów. Zarządzanieprojektami - pełnienie funkcji głównej osoby odpowiedzialnej za kontakt z klientami (45 krajów). Organizowanieglobalnych szkolenia dla zespołów Specjalistów ds. Projektów odnośnie procesów i wymogów TMF (45 krajów).Wsparcie w ocenie regularnych raportów finansowych i analizach.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji personalnej oraz selekcja kandydatów do pracy, w tym pochodzenia rosyjskiego, przeprowadanie testów psychologicznych, badań ankietowych wśród rosyjskojęzycznych kantydatów do pracy i pracowników, śledzenie i poszukiwanie ofert pracy na rynku
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Piaseczno (mazowieckie)
przygotowywanie dań kuchni wietnamskiej, w szczególności zupy PHO i makaronów pod nadzorem wietnamskiego szefa kuchni, zamawianie potraw azjatyckich u wietnamskich dostawców
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
Opieka nad starszymi osobami
kontakt przez WUP - 2017-05-13 - Niemcy (Niemcy)
- przygotowywanie ofert,- uzupełnianie asortymentu w sklepie internetowym- aktualizacja witryny internetowej - realizacja zamówień w systemie CRM
LEWEL Radiokomunikacja sc - 2017-01-24 - Płock (mazowieckie)