SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Mińsk Mazowiecki oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją,- przygotowywanie ofert handlowych- uzgodnienia dostaw towarów- monitorowanie stanów magazynowych- współpraca z firmami transportowymi- obsługa programu Subiekt
Data publikacji: 2020-04-21
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 25, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją,- przygotowywanie ofert handlowych- uzgodnienia dostaw towarów- monitorowanie stanów magazynowych- współpraca z firmami transportowymi- obsługa programu Subiekt
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1412
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: min. 5 lat doświadczenia w zawodzie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE PAWEŁ TYMIŃSKI
danePracodawcy_nip: 5661809273
danePracodawcy_regon: 361240865
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Kościuszki 25, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: miński
danePracodawcy_kodPowiatu: 1412
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0975687
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524902
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.04.2020
Oferta pracy ważna do: 20.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?36fb10bbbc6d4ca5263780f8623d72ef
Podobne oferty pracy
Sprzątanie terenu zewnętrznego, odśnieżanie.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:zarządzanie oraz emisję dokumentacji technicznej,koordynacja przepływu dokumentacji na projekcie,nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentacji,sprawdzanie dokumentacji technicznej pod względem kompletności, z uwzględnieniem standardów i procedur przyjętych na projekcie,archiwizację dokumentacji w systemie Project Wise,
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Jaworzno (śląskie)
jw.
Zespół Szkół Nr. 45 - 2016-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
PRACA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zwoleń (mazowieckie)
Monitorowanie systemów do gromadzenia danych rachunkowych oraz do przygotowania sprawozdań z produkcji roślinnej, analiza danych rachunkowych (samodzielnie oraz we współprcy z innymi pracownikami), przetwarzanie danych przy pomocy gotowego oraz samodzielnie opracowanego oprogramowania: zestawienia tabelaryczne, sortowanie, filtrowanie, selekcja danych z wielu tabel do jednej wg przekazanych zasad, projektowanie nowych funkcjonalności, testowanie, analiza błędów, zbieranie i gromadzenie danych oraz doskonalenie źródeł i metod pobierania danych.
"KARSKO" Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Karsko (zachodniopomorskie)
Praca przy komputerze, obsługa klienta i zamówień, przygotowanie wysyłek, pozyskanie nowych kontaktów handlowych.
WAMAKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie średnie budowlane, wyższe; znajomość rynku materiałów budowlanych; obsługa komputera; prawo jazdy kat. B; mile widziane uprawnienia na wózki podnośnikowe; zakres obowiązków: przyjmowanie i sporządzanie ofert, obsługa klientów, wprowadzanie dok. do systemu Subiekt; jedna zmiana; miejsce stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Gliwice (śląskie)
Sporządzanie listy płac, ZUS-Płatnik, pomoc w księgowości
POLTERON FIRMA INŻYNIERYJNA Sp. z o.o. - 2018-10-22 - Kraków (małopolskie)
Przewóz towaru - chłodnia
Zakład Usług Górniczych Jaworzno - 2016-06-23 - Jaworzno (śląskie)
-OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO- KOMPLETOWANIE ZAMÓWIEŃ-ZARZĄDZANIE ZAMÓWIENIAMI- PRZYGOTOWYWANIE PACZEK DO WYSYŁKI
PHU TREES-SPORT ANDRZEJ SZYMAŃSKI - 2016-11-02 - Zaczernie (podkarpackie)
pełna obsługa w zakresie ZUS, naliczanie płac, RP-7, obsługa kadry i ubezpieczeń, przygotowywanie deklaracji podatkowych
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Zduńskiej Woli - 2020-10-01 - Zduńska Wola (łódzkie)
•przygotowywanie zleceń produkcyjnych na podstawie dokumentacji technicznej od klienta•ocena możliwości technicznych oraz wstępna kalkulacja wagowa i optymalizacja odpadów na etapie ofertowania•analiza rysunków budowlanych oraz wyjaśnianie niezgodności i braków wynikających z przestanej dokumentacji przez klienta•kontakt z klientem w celu sprawnego przygotowania dokumentacji produkcyjnej•składanie propozycji rozwiązań zmniejszających powstawanie odpadów poprodukcyjnych•ścisła współpraca z pracownikami działu
KORSTAL Kazimierz Korzeniak - 2019-04-05 - Wiązowna (mazowieckie)
Ewidencjasięgowa i rozliczenia podatkowe.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Słupca (wielkopolskie)
Prawidłowe i terminowe sporządzanie list płac, sporządzanie rocznych planów wynagrodzeń, terminowe sporządzanie i przekazywanie do Urzędu Skarbowego deklaracji PIT z tytułu potrąconego podatku od dochodów osobistych pracowników, terminowe sporządzanie i przekazywanie deklaracji ZUS DRA, sporządzanie rozliczeń płac i PK do działu księgowości do 15-go każdego miesiąca, kompletowanie i archiwizacja dokumentacji płacowej w sposób gwarantujący jej nienaruszalność, przygotowywanie sprawozdań GUS, terminowe rozliczanie refundacji części wynagrodzeń oraz składek na ubezpieczenie społeczne osób niepełnosprawnych ze środków PFRON, sporządzanie i terminowe przekazywanie deklaracji PFRON, obliczanie i nanoszenie wynagrodzenia za czas niezdolności do pracy i zasiłków chorobowych płaconych przez ZUS na listy płac. Pierwsza umowa na okres próbny z wynagrodzeniem 2 500 zł brutto miesięcznie, a następnie po okresie próbnym na czas nieokreślony z wynagrodzeniem 3 700 zł brutto miesięcznie.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-04-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad montażem mechanicznym maszyn, wykładanie tras kablowych zabudową kabli i konsol w szybie, montaż trzonu prowadniczego górniczych wyciągów oraz urządzeń przyszybowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Lubin (dolnośląskie)
Praca biurowa w dziale handlowym, sporządzanie dokumentacji handlowej, kontakty z dostawcami i przewoźnikami,koordynacja przyjęć towarów w magazynie, kontakty i bieżąca obsługa dostawców i klientów, szkolenie wewnętzrne i prezentacje w zakresie wprowadzanych towarów oraz procedur magazynowych.
kontakt przez PUP - 2019-10-11 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Badanie jakości surowego materiału do produkcji, kontrola jakości wyprodukowanej folii przezroczystej i metalizowanej, - badanie fizyko-chemicznych właściwości folii, - testowanie chemikaliów używanych do produkcji folii, - dbanie o aparaturę kontrolno-pomiarową, - tworzenie raportów, prowadzenie dokumentacji kontroli oraz audytów, terminowa komunikacja ze wszystkimi działami.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Września (wielkopolskie)
- nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w Spółce- przeprowadzanie szkoleń i podnoszenie poziomu wiedzy pracowników z zakresu przepisów oraz dobrych praktyk BHP- prowadzenie dokumentacji z zakres BHP i PPOŻ. - zgodnie z przyjętymi standardami w organizacji i obowiązującymi przepisami - ustalenie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz prowadzenie dokumentacji powypadkowej - przeprowadzanie audytów i przeglądów warunków pracy w zakresie BHP i PPOŻ- przygotowywanie okresowych analiz, raportów, sprawozdań i statystyk związanych z BHP i PPOŻ - współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze BHP i PPOŻ, opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej- dokonywanie oceny ryzyka zawodowego- inicjowanie nowych aktywności mających na celu poprawę bezpieczeństwa pracy- bieżące informowanie Pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2019-08-13 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie wyników prowadzonych badań ewaluacyjnych szkolenia zawodowego podstawowego i doskonalenia zawodowego centralnego, badań ankietowych odroczonych, badań ankietowych zleconych przez Wyższą Szkołę Policji w Szczytnie oraz analiz wyników egzaminów końcowych szkolenia zawodowego podstawowego.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-06-01 - Legionowo (mazowieckie)
Konieczne doświadczenie. Preferowane zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2016-05-19 - Łódź (łódzkie)
usługi porządkowe, mile widziane osoby niepełnosprawnepraca w Port Lotniczy Łódź
Cleaning Company Piotr Studniarek - 2017-05-11 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: brak wymagań; min. rok doświadczenia zawodowego; biegła znajomość j. czeskiego; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych agencji reklamowych do współpracy oraz obsługa dotychczasowych klientów, przygotowywanie mailowych ofert handlowych, przedstawianie warunków współpracy, koordynowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-08 - Gliwice (śląskie)
Wymagane 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz w handlu, bardzo dobra znajomośc języka niemieckiego, mile widziane prawo jazdy kat.B. Charakterystyka pracy: obsługa klienta indywidualnego, badanie rynku, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, negocjoowanie umów i warunków handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, tworzenie ofert handlowych. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Rybnik (śląskie)
WYKONYWANIE PRAC PROSTYCH
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Jasieniec (mazowieckie)
Obsługa Klientów w hurtowni, magazynie, profesjonalne doradztwo w zakresie sprzedawanego asortymentu. Praca zmianowa w hurtowni instalacyjnej w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-16.00 w sb w godz. 7.00-15.00 (grafik do ustalenia). PRACA OD WRZEŚNIA.
BIMS PLUS FHH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ GÓRNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta / Handlu - Pracownik biurowy
kontakt przez OHP - 2017-08-10 - Sanok (podkarpackie)
- Księgowanie źródłowych dokumentów księgowych - w tym: faktur kosztowych, bieżąca analiza kosztów. Sprawdzanie i podpisywanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym. Weryfikacje i księgowanie rozliczeń delegacji służbowych pracowników. Przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, deklaracji i zeznań podatkowych, wniosków kredytowych. Sporządzanie wyników finansowych Spółki. Kontrola i uzgadnianie kont. Bieżące uzgadnianie zobowiązań od dostawców, wyjaśnianie płatności. Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca. Sporządzanie i sprawdzanie rejestru VAT naliczonego za dany miesiąc. Sporządzanie Poleceń Księgowania (PK)Znajomość zasad rozliczania projektów unijnych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, Banki itp.)- Wynagrodzenie: od 2300 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe, preferowane wyższe. Min 3- letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości. Znajomość zasad rachunkowości (pełna księgowość), znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokonywania rozliczeń podatkowych sporządzania sprawozdań finansowych w oparciu o obowiązujące przepisy, zdolność do samodzielnego, analitycznego myślenia, znajomość obsługi komputera w zakresie programów FK, dobra znajomość pakietu MS, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: organizacyjny (at) oswiata.slask.pl
OŚWIATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie analiz i gromadzenie informacji rynkowych. Doskonalenie procesu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Włodawa (lubelskie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów Turcji
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)