SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Libiąż oferta pracy AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z kontrahentami, pozyskiwanie klientów (deweloperzy, hurtownie budowlane, klienci indywidualni), sprzedaż marki budynków EKO BUD STANISŁAW, www.ekologicznybudynek.eu
Data publikacji: 2019-09-30
Lokalizacja: Libiąż (małopolskie)
Pracodawca: AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-590 Libiąż, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z kontrahentami, pozyskiwanie klientów (deweloperzy, hurtownie budowlane, klienci indywidualni), sprzedaż marki budynków EKO BUD STANISŁAW, www.ekologicznybudynek.eu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2250 zł + premiawww.agrosynteza.eu, www.ekologicznybudynek.eu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Libiąż
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Libiąż
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.09.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: budowlane, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe budowlane lub ekonomiczne, dodatkowy atut znajomość j. angielskiego (B1) lub niemieckiego (B1)
Nazwa pracodawcy:
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
14-260 Omule 77, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Lubawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Omule
Adres strony pracodawcy: www.agrosynteza.eu
Numer budynku pracodawcy: 77
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 30.09.2019
Oferta pracy ważna do: 29.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?127eef8f93ef8bab04f97108dd4ef29b
Podobne oferty pracy
Sprzedaż pokryć dachowych, pomiary u klienta, sporządzanie ofert cenowych
WOBA DACHY DOMINIK BARANOWSKI2. WOBA MATERIAŁY BUDOWLANE DOMINIK BARANOWSKI - 2016-02-15 - Żagań (lubuskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
-zarządzanie i nadzór nad dokumentacją systemu HACCP-przeprowadzanie audytów systemowych i audytów u dostawców-współudział w rozwiązywaniu problemów jakościowych
Froneri Polska Sp. z o.o. - 2017-02-15 - Namysłów (opolskie)
Nauczyciel wspomagający do dziecka z zespołem AspergeraPraca w pełnym wymiarze czasu pracy (zgodnie z systemem pracy nauczyciela wspomagającego 20 godzin tygodniowo)Godziny pracy uzależnione są od planu zajęć ucznia
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Mielcu - 2018-11-07 - Mielec (podkarpackie)
merytoryczne prowadzenie postępowań odszkodowawczych, kontakt z klientem kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Wieluń (łódzkie)
wykonywanie technik masażu tajskiego
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Zakopane (małopolskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
- kontraktacja ziemniaków przemysłowych- pomoc w dystrubucji ziemniaków sadzeniaków, środków ochrony roślin, nawozów
AMELO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w biurze; zapoznanie się z dokumentacją kadrową, aktami osobowymi; samodzielna próba komplementowania akt, zapoznanie się z zasadami dotyczącymi ewidencji czasu pracy i rozliczaniu czasu pracy; zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy; tworzenie dokumentów dotyczących umów, świadczeń pracy; tworzenie raportów, zestawień kadrowych, zapoznanie się z programem kadrowym.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Dolsk (zachodniopomorskie)
wpółudział w utrzymaniu rozwoju i doskonaleniu systemów zarządzania jakością w firmie
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2019-05-15 - Głogów (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe; znajomość języka angielskiego na poziomie B2+; zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta, na czacie lub online, przedstawianie ogólnych informacji, odpowiadanie na bieżące pytania klientów, rozmowy w zakresie zakładania kont użytkownikom, weryfikacja użytkowników, zarządzanie korespondencją biura, pomoc w rozwiązywaniu bieżących (technicznych) problemów użytkowników; jedna zmiana: miejsce pracy: Katowice;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Katowice (śląskie)
Brak danych
Ukraina Promotion Center Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Sienno (mazowieckie)
specjalista ds.płac -obsługa płacowa pracowników firmy,naliczanie wynagrodzeń,sporządzanie zgłoszeń i deklaracji:ZUS,PIT,GUS,współpraca z ZUS,GUS,US,przygotowanie raportów
"VALVEX" S.A. - 2016-03-01 - Jordanów (małopolskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-06 - Katowice (śląskie)
przygotowywanie planów szkoleń zgodnie z trybem przewidywanym w OHP, Organizowanie szkoleń zawodowych dla klientów CEiPM szczecin,rekrutacja i kwalifikowanie kandydatów na szkolenia
kontakt przez OHP - 2019-07-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa operacji finansowych, prowadzenie dokumentacji, obsługa korespondencji, dostarczanie dokumentów we właściwe miejsca, obsługa komputera, wykonywanie poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Podejmowanie działań handlowych niezbędnych dla utrzymania i zwiększenia sprzedaży, m.in. utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, przygotowywanie dokumentów związanych ze sprzedażą, prowadzenie analiz sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, organizacja i udział w imprezach targowych, konferencjach i szkoleniach.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cerkamed" Wojciech Pawłowski - 2017-07-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wykonywanie przemysłowych posadzek żywicznych , praca w terenie. dyspozycyjność, obsługa maszyn budowlanych, dodatkowy atut umiejętność kierowania Busem do 3,5 tony,
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Brzeg (opolskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania w j. niemieckim i angielskim - Przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów - aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów - wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych - zapewnianie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko - tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
- Badanie krajowych i zagranicznych rynków zbytu. Pozyskiwanie nowych klientów. Współpraca z obecnymi klientami firmy. Prowadzenie rozmów oraz negocjacji handlowych. Sprzedaż produktów oferowanych przez firmę. Współpraca z działem technicznym.- Firma oferuje: możliwość związania się z firmą o stabilnej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę, wynagrodzenie stałe + prowizje od wyników sprzedaży,pakiet socjalny, narzędzia umożliwiające efektywną pracę (telefon, laptop etc.).- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe inżynierskie lub wyższe handlowe. Znajomość języka angielskiego. Doświadczenie w sprzedaży w branży mechanicznej. Znajomość zagadnień technicznych. Samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność. Bardzo dobra organizacja pracy. Czynne prawo jazdy kat. B. Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych. Miele widziane doświadczenie w pracy na w/w stanowiskach. Kontakt e-mail: kadry (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Mikołów (śląskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny. Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie, mile widziane techniczne, mile widziane prawo jazdy B. Charakterystyka pracy: obsługa agregatu do pianowania (pianowanie powierzchni).
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Rybnik (śląskie)
je.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków, w szczególności: 1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznychwe Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.04.2018r. do godziny 15,00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-04-09 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa profilu w mediach społecznościowych,przygotowywanie strony internetowej, dobór treści reklamowych i sposób ich prezentacji.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, wprowadzanie danych do systemu, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, rozliczanie delegacji, sporządzanie raportów i zanaliz kadrowych, pracodawca wymaga nim. roku doświadczenia w zawodzie, wynagrodzenie do negocjacji
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2018-08-01 - Kaszczor (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie, wysoka kultura osobista, doświadczenie w pracy z klientem, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność, prawo jazdy kat. B. Obowiązki: nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów, współpraca z obecnymi klientami, aktywna i bieżąca współpraca z partnerami na podległym terenie celem aktywnej sprzedaży, pozyskiwanie klientów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy sprzedaz (at) e-bossy.pl
FHU BOSSY BEATA BOSY - 2019-04-02 - Rybnik (śląskie)