SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU LITEWSKIM (NR REF. SP/LT/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU LITEWSKIM (NR REF. SP/LT/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
Data publikacji: 2019-04-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 1500-2500 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU LITEWSKIM (NR REF. SP/LT/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
litewski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość języka litewskiego, dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego, mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży będzie atutem, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, poprawność i płynność językowa oraz nastawienie na potrzeby klienta, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność. Obowiązki: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "SP/LT/2019", telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 18.04.2019
Oferta pracy ważna do: 25.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?29c5fccc6736b9509d8228b6518c4390
Podobne oferty pracy
obsługa klientów Biura Obsługi Klienta, weryfikacja i rejestracja zleceń, korespondencja z klientem wewnętrzym i zewnętrznym
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Pracodawca od kandydata oczekuje umiejętności:•tworzenia analiz finansowych•przygotowywania prognoz przepływów pieniężnych,•oceny rentowności inwestycji i transakcji,•opracowywania biznes planów w nowych przedsięwzięciach i projektach,•sporządzania budżetu spółki oraz okresowych prognoz,•sporządzania analiz i kontroli kosztów,•przygotowywania raportów.Oczekiwania pracodawcy:•wykształcenie wyższe ekonomiczne,•znajomość zasad sporządzania budżetów oraz kalkulacji kosztów,•umiejętne posługiwanie się komputerem w tym biegła obsługa pakietu MS Office a w szczególności Excela•orientacja w przepisach prawa podatkowego,•umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, samodyscyplina z naciskiem na terminowość i jakość realizowanych zadań,•rzetelność i odpowiedzialność.Okres próbny 3 m-ce, następnie um. na czas określony. Godz. pracy 6-14. Wynagrodzenie od 3500 zł brutto miesięcznie +premia.
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-25 - Słupsk (pomorskie)
Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletności;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2017-06-22 - Lublin (lubelskie)
Koordynowanie współpracy z biurem rachunkowym, ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, kontakty z współpracującymi firmami (m.in. rozliczanie umów, weryfikacja danych zawartych w umowach i dokumentacji związanej z umowami), organizacja podróży służbowych i przygotowywanie raportów wydatków służbowych (kosztów podróży i innych zestawień), wsparcie administracyjne zespołu w codziennej pracy, wystawianie i ewidencja faktur sprzedażowych oraz windykacja pzreterminowanych należnosći, monitorowanie i ewidencja faktur kosztowych oraz ich opisywanie, zapewnienie zaopatrzenia biura w materiały biurowe, eksploatacyjne, spożywcze. Praca na pełen lub pół etatu. Mile widziane również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Admotion Sp. z o. o. - 2017-09-14 - Wejherowo (pomorskie)
obsługa klientów zalegających z płatnościami, redagowanie wezwań do klientów, współpraca z kancelariami komorniczymi oraz pracownikami terenowymi
NOBILON MAREK BEDNARZ - 2015-12-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca przy komputerze
DALC I OCHOCKI-DORADCY SP. Z O.O. Sp. K. - 2018-10-31 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie funduszy
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2015-12-11 - Kłodawa (wielkopolskie)
zapoznanie się z magazynem, ze stanami magazynowymi, przyjmowanie towaru, wystawianie towaru, harmonogram dostaw
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad dokumentacją techniczną,tworzenie i weryfikowanie punktów krytycznych dla jakości w prosesie produkcji,weryfikacja i kontrola na wszelkimi zmianami procesów, narzędzi, jigów mających wpływ na jakośćgotowego produktu,Aktualizacja Q-map,Control Plan,tworzenie harmonogramów badań XRF i ROHS,Zarządzanie listą substancji chemicznych,Przygotowanie dokumentacji dla procesu zatwierdzenia pierwszych części dla klienta,Tworzenie Flow chart (diagramu przepływu procesu) dla produktu oraz jego aktualizacja,Dążenie do realizacji założonych celów jakościowych (KPI)
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Bielawa (dolnośląskie)
- Pozyskiwanie uczestników konferencji, seminariów i szkoleń organizowanych celem doskonalenia zawodowego specjalistów różnych branż. Sprzedaż fachowych publikacji książkowych adresowanych m. in. do stomatologów, lekarzy weterynarii, rehabilitantów oraz specjalistów z branż technologicznych. Sprzedaż produktów multimedialnych. Sprzedaż prenumerat czasopism specjalistycznych. Telefoniczny kontakt ze ściśle wyselekcjonowaną grupą docelową. Wysyłka ofert drogą elektroniczną. Ewidencjonowanie zamówień w systemie CRM. Monitoring należności. Raportowanie bieżących wyników pracy.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto (w tym prowizja od sprzedaży, premia targetowa indywidualna i grupowa). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, druga umowa - 12 miesięcy, trzecia umowa - 21 miesięcy, czwarta umowa - czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w tele-sprzedaży, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność użycia odpowiedniej argumentacji.
ELAMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-07 - Katowice (śląskie)
wystawianie faktur sprzedażowych, rozliczanie kierowców z dokumentów przewozowych (cmr, listy przewozowe, delivery), archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Sulęcin (lubuskie)
prowadzenie szkoleń na temat kultury panującej w indyjskich i azjatyckich firmach oraz sposobach działania na rynku indyjskim i azjatyckim
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji i spraw dotyczących inwestycji
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-16 - Białka (małopolskie)
Obsługa kadr, płac, ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztą,- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja innych dokumentów magazynowych tj.: MM, RW, PW,- przygotowywanie zestawień Excel obróbka zestawień,- analizy z systemu niezbędne do przygotowywania ww. zestawień.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Zgierz (łódzkie)
Zakres obowiązków zgodny z ogłoszeniem na stronie BIP.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszelkie informacje dostępne na stronie internetowej:http://pupkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008/001/001Dokumenty należy składać do 23.05.2016 r. do godz. 15.30 w pok. nr 17 (sekretariat - II piętro)
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-05-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu,sporządzanie raportów,negocjowanie kontraktów związanych z inwestycjami,udział w audytach,koordynowanie pracy między działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych, prowadzenie dokumentacji technicznej
Nestle Polska S.A. - 2016-02-09 - Namysłów (opolskie)
tworzenie ofert, realizacja planu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzątanie hali widowiskowo- sportowej, prace remontowe, koszenie, w okresie zimowym odśnieżanie.
Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2018-10-23 - Jawor (dolnośląskie)
prowadzenie księgi handlowej, sporządzanie sprawozdań finansowych
kontakt przez PUP - 2015-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
- Zarządzenie Nr 87/2016 z dnia 18 listopada 2016r. Prezesa Sądu Okręgowegow Katowicach § 1 Na podstawie art. 8 ust. 1 w zw. z art. 9 ust. 7 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-154/16, w I Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach.- Ilość wolnych stanowisk: 1,0 (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy).- Termin I etapu konkursu: 20 grudnia 2016r.- Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach- Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (ok. 01.02.2017r.).- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 7:30-18:00.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-12-01 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Problemy zgłaszane przez klientów. Lubricant Service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Kraków (małopolskie)
Rekrutacja pracowników, tworzenie bazy danych kandydatów, obsługa komputera i programów pakietu office, tworzenie i publikacja ofert pracy w portalach internetowych, dbanie o dobry wizerunek firmy, bodowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, planowanie strategii rekrutacyjnej przy uzgodnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy, wspołtworzenie profilu kandydata, przyjmowanie dokumentó kandydatów do pracy i ich selekcja, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami, współpraca z agencjami pracy tymczasowej i firmami doradztwa personalnego, opracowanie zasad i procedur rekrutacji zewnętrznej i wewnętrznej.
i-WORK KACPER SZYMAŃSKI-GULOWATY - 2018-06-14 - Prudnik (opolskie)
Tworzenie bazy klientów. Przygotowywanie i wysyłanie ofert usług dla rosyjsko i anglojęzycznych klientów, podtrzymywanie kontaktów z obecnymi rosyjsko i anglojęzycznymi klientami oraz pozyskiwanie nowych, planowanie i wdrażanie promocji naszych usług ukierunkowanych na rynek wschodni.
Twój StartUp - 2017-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe, spec.: ochrona środowiska; min. rok stażu pracy; zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska, obsługa firm - outsourcing, szkolenia - sprawozdawczość - ochrona środowiska; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
PRZEDSIĘBIORSTWO BADAŃ I EKSPERTYZ ŚRODOWISKA "SEPO" SP. Z O.O. - 2018-11-27 - Knurów (śląskie)
Realizacja bieżących zadań operacyjnych związanych z funkcjonowaniem biura, sporządzanie pism oraz składanie zamówień, administrowanie nieruchomościami, udział w spotkaniach, tworzenie protokołów, zestawień rejestrów. Praca również w terenie. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
NIERUCHOMOŚCI - FURMAN KRZYSZTOF FURMAN - 2016-10-20 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa frezarek konwencjonalnych. Wykonywanie detalu zgodnie z dostarczoną dokumentacją. Kontrola wykonywanych detali.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kontrola klasyfikacji jakościowo-grubościowej surowca oraz kontrola jakościowa wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Urszulewo (kujawsko-pomorskie)