SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Racibórz oferta pracy "SAFARI-TOUR" Agencja Turystyczna S.C. Mutke Mirosław, Mutke Sonia, Mutke Paulina
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Praca w biurze turystycznym.Mile widziana wiedza lub praktyka.
Data publikacji: 2019-02-13
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: "SAFARI-TOUR" Agencja Turystyczna S.C. Mutke Mirosław, Mutke Sonia, Mutke Paulina
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowa 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w biurze turystycznym.Mile widziana wiedza lub praktyka.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik obsługi turystycznej*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2019
Nazwa pracodawcy:
"SAFARI-TOUR" Agencja Turystyczna S.C. Mutke Mirosław, Mutke Sonia, Mutke Paulina
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Nowa 1, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Ulica pracodawcy: Nowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Działalność agentów turystycznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik obsługi turystycznej*
Data dodania oferty pracy: 13.02.2019
Oferta pracy ważna do: 13.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa sekretariatu obejmująca - przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, wykonywanie telefonów, sporządzanie prostych wniosków do sądów i innych instytucji, poszukiwanie informacji, dbałość o zaopatrzenie pracowników w niezbędne artykuły wedle zgłoszeń, prowadzenie rejestrów i wspólnego kalendarza, pilnowanie terminów.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Łaziska GórnePRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 8-16
KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH GAŁA I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-15 - Łaziska Górne (śląskie)
Planowanie, koordynacja, kontrola działań marketingowych przedsiębiorstwa, planowanie i realiazacja założenia komunikacji z klientami, monitoring i analiza rynku.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Kraków (małopolskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-03-16 - Katowice (śląskie)
dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Pacific poprzez efektywne uzywanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celow i monitorowanie wyników własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
Kontakty z kontrahentami z Rosji, Gruzji i Europie Wschodniej, zamawianie towaru, sprzedaż towaru na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie i aktualizacja baz mediów i klientów firmy, prowadzenie strony internetowej, organizacja spotkań, konferencji, przygotowanie i dystrybucja materiałów promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe (techniczne lub ekonomiczne, transport i logistyka); min. 4 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu Office, znajomość programów informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu, doświadczenie zawodowe na stanowisku koordynacyjnym w Dziale Dystrybucji lub w Dziale Transportu/ Logistyki; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego; umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmy Kontrola należności
INSTALBUD - RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-23 - Rzeszów (podkarpackie)
Wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu, obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i innych.
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe "DEALER" Janina Borowicz - 2016-06-21 - Przemyśl (podkarpackie)
odbudowa fragmentów jezdni po rozkopach
Zakład Robót Drogowych Wiesław Gierejkiewicz - 2016-09-13 - Białystok (podlaskie)
- analiza dokumentacji niezbędnej do oceny zasadności i weryfikacji roszczeń- ścisła współpraca z klientami oraz podmiotami zewnętrznymi- telefoniczna obsługa klienta- wydawanie decyzji dot. szkód komunikacyjnych- raportowanie wyników
kontakt przez OHP - 2017-01-11 - Gdańsk (pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; uprawnienia do obsługi wózka z wymianą butli gazowych, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; praca fizyczna; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice
FABRYKA DRUTU GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-03 - Gliwice (śląskie)
obsługa sekretariatu, - obsługa korespondencji, rozmów telefonicznych,poczty przychodzącej i wychodzącej, - organizacja spotkań, konferencji ipodróży służbowych - kompleksowa organizacja wizyt gości redagowanie pism,zestawień, prezentacji - przyjmowanie zamówień, zapytań od Klientów -przygotowywanie materiałów reklamowych, promocyjnych, targów ścisławspółpraca z wszystkimi działami firmy - zaopatrywanie biura w niezbędne dopracy artykuły - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
SILSPEK RUBBER Sp. z o.o Spółka Komandytowa - 2016-11-07 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
Obsługa procesów płacowych, przygotowywanie oraz kontrola poprawności naliczeń listy płac, weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych oraz zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego, przygotowanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, PFRON. Ścisła i efektywna współpraca z zespołem ds. pracowniczych.
POMORSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO MECHANICZNO- TOROWE SP. Z O.O. W GDAŃSKU - 2018-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa obecnych klientów oraz pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów(Dz. Urz. MS z dnia 18 lutego 2016 r.)
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2016-04-22 - Słupsk (pomorskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakty z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisów internetowych picodi.com; redagowanie tekstów i tworzenie artykułów reklamowych i informacji prasowych; tworzenie komentarzy, wpisów na forach i blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Kraków (małopolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST - 2017-12-14 - Głogów (dolnośląskie)
Oferta skierowana także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, bardzo dobra obsługa komputera, dobra znajomość zagadnień markentingu i e-marketingu, podstawowa znajomość tematyki komunikacji marki w internecie (Social Media itp...); dyspozycyjność, kreatywność, samodzielność w działaniu oraz komunikatywność. Charakterystyka praca w obszarze e-marketingu: Social Media, CRM, SEM, SEO, display, Google Analytics; wsparcie w planowaniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii internetowych oraz akcji e-marketingowych; opieka nad usługami/serwisami i internetowymi firmy; opieka nad komunikacją marki w kanałach internetowych (Social Media); przygotowywanie stylistyczne oraz graficzne materiałów promocyjnych. Kontakt z pracodawcą osobisty lub e-mailowy praca (at) biostat.com.pl.
BIOSTAT SP. Z O.O. - 2018-03-14 - Rybnik (śląskie)
realizacja zadań w obszarze księgi głównej oraz związanych z zamknięciem miesiąca, przygotowywanie raportów i analiz (np. bilans, rachunek zysków i strat, przepływy gotówki, wyciągi bankowe, uzgodnienia, sprawozdania ze zmian sytuacji finansowej), identyfikacja błędów, wdrażanie technik księgowych oraz praktycznych standardów klasyfikacji oraz przeprowadzania transakcji finansowych w celu rozwiązywania nietypowych problemów, wsparcie testów w obszarze kontroli wewnętrznej oraz przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji, współuczestnictwo w udoskonalaniu i wdrażaniu procesów oraz procedur, wsparcie kadry zarządzającej wiedzą merytoryczną z zakresu finansów w obszarach finansowania projektów oraz ocenie ryzyka
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)
Kucharz.Możliwość przyuczenia do pracy.Pierwsza umowa to umowa zlecenie, następnia umowa o pracę.
FHU Piotr Kościelski - Pizzeria u Przyjaciół - 2016-09-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zakres obowiązków- wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych;- przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny;- generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych;- nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-13 - Zator (małopolskie)
Identyfikacja i odpowiedzi na zapytania klientów, realizacja zamówień, administracja usługi, rozpatrywanie skarg, zapytania dotyczące płatności, wystawianie faktur, pierwsza linia wsparcia technicznego
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta dla osoób do 30 roku życia. Obsługa klienta, tworzenie ofert handlowych, cenników, ofert promocyjnych, analiza rynku i ofert konkurencji, serwisowanie urządzeń elektronicznych (np. kamery CCTV, czujki, rejestratory).
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie odbiorców wyprodukowanych lakierów i odżywek do paznokci, rozmowy handlowe, przygotowywanie towarów odbiorcom. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
RC TRADING Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Raszyn (mazowieckie)
-Kontakt telefoniczny 514-964-410-Praca na terenie kraju,-Wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.
SMOLIŃSKI INDUSTRIAL SERVICES ANDRZEJ SMOLIŃSKI - 2017-08-07 - Tczew (pomorskie)