SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. RUMUŃSKI) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. RUMUŃSKI) K/M
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-12-07
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. RUMUŃSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rumuński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; biegła znajomość języka rumuńskiego (na poziomie C1) - warunek konieczny; komunikatywność, poprawność i płynność językowa; profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem; swobodne posługiwanie się komputerem; sumienność, odpowiedzialność. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów w języku rumuńskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień; pomoc klientom w dopasowaniu oferty produktowej do ich indywidualnych potrzeb; badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji; administrowanie logistyczną obsługą zamówień; kształtowanie dobrego wizerunku firmy. Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie pod-stawowe oraz system premiowy; elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin); lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu); pakiet szkoleń; codzienną pracę w języku rumuńskim; ścieżkę rozwoju w strukturach firm; dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy); możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/R/2016
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 07.12.2016
Oferta pracy ważna do: 19.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt z klientami, w tym zagranicznymi, analiza rynku
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Oświęcim (małopolskie)
Wykształcenie zawodowe; doświadczenie zawodowe: 1 rok; uprawnienia do spawania metodą MIG/ MAG; zakres obowiązków: spawanie elementów maszyn i urządzeń górniczych; dwie zmiany; miejsce pracy Knurów;
Kompanijne Zakłady Remontowe "REMASZ" Sp. z o.o. - 2017-11-09 - Knurów (śląskie)
wg stanowiska
GeNeo Call Center Sp. z o. o. - 2016-06-22 - Kielce (świętokrzyskie)
- sprzedaż kursów językowych stacjonarnych oraz obozów językowych klientom indywidualnym, - doradztwo w sprawie wyboru kursów, - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - prowadzenie bazy kursantów oraz uczestników obozów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - obsługa administracyjna zgloszeń i rezerwacji, - wystawianie faktur VAT na opłaty za kursy i fiskalizacja na kasie fiskalnej. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, bezpłatny kurs językowy, szkolenia. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00, niektóre soboty - 9:00-15:00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds rozliczeń i kotroli
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
Realizowanie kampanii reklamowych.
INPERO.PL sp. z o.o. - 2016-07-28 - Chojnice (pomorskie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branżysanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlaneoraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej; przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadańinwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowańprzetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacjimateriałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających zniej należności, przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych ikontrolowanie realizacji tych umów, prowadzenieewidencji zużycia mediów wskazanych w pkt 4), analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji; organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej, zabezpieczenie pracowników referatu wykonujących roboty sanitarne w narzędzia, ubrania robocze, środki ochrony, sporządzenierozliczenia czasu pracy konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej, wykonywanie autoryzowanychrysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie, sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym, sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków inieprawidłowości, wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności; wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników, sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznejwykonywanej w trybie zleconym, - przygotowywaniewniosków o wydanie pozwolenia na budowę, ozmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia izakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji owarunkach zabudowy, udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom, terminowe wykonywanie zadań i poleceń stawianych przez przełożonych oraz przestrzeganie dyscypliny służbowej, - wykonanieprogramów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów, udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania, udział w przekazywaniu terenu budowy lub obiektu do remontu, sprawdzaniekosztorysów powykonawczych, uwzględnianie wplanach remontów i inwestycji warunków ochronyprzeciwpożarowej, sprawdzanie i opiniowanieprogramów funkcjonalnoużytkowych, koncepcjiarchitektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej, wykonywanej w trybie zleconym, udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Łask (łódzkie)
Serwisowanie, modernizacja i instalacja sprzętu komputerowego, utrzymywanie sprzętu w gotowości do pracy, zgłaszanie awarii sprzętu, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie okresowych przeglądów sprzętu.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-02-13 - Lubań (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
pROWADZENIE SZCZEPIEŃ ROSLIN W CELU UODPORNIANIA ICH NA CHOROBY, FERTYGACJA ROSLIN, STOSOWANIE ŚRODKÓW CHEMICZNYCH W UPRAWIE, OBSŁUGA I MONITOROWANIE SPRZĘTU DO DO ZWALCZANIA CHORÓB, PRZEPROWADZANIE ZABIEGÓW CHEMICZNYCH, WYKONYWANIE DORAŹNYCH NAPRAW SPRZĘTU.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Kolincz (pomorskie)
profesjonalna obsługa klientów w salonie, analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów, aktywna sprzedaż produktów, realizacja celów sprzedażowych, budowanie długofalowych relacji z klientem
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "EMPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ - 2016-03-11 - Tylmanowa (małopolskie)
obsługa programu KSPS i SZOI dla NFZ- bezpośrednia obsługa pacjenta według norm nfz- kontakt z negocjajce z przchodniami oraz lekarzami
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Poznań (wielkopolskie)
Rozliczanie wspólnot mieszkaniowych; windykacja należności; obsługa banków
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klientów branżowych (podłogi drewniane) z krajów francuskojęzycznych. Sprzedaż produktów, promowanie marki, budowanie stałych relacji handlowych z klientami, poszukiwanie zagranicznych partnerów handlowych.
Wytwórnia Parkietów DĄBEX Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-03-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Zakres obowiązków okreśony zgodnie z ustawą o ochronie PPOŻ
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2016-12-13 - Częstochowa (śląskie)
Redagowanie treści tekstów, korespondencja i kontakt tekefoniczny z klientami, obsługa urządzeń biurowych, prace administracyjno- biurowe.
ENVIRO Robert Wojdyn - 2016-04-04 - Łódź (łódzkie)
WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI SPĘKAŃ NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ I KONSERWACJA SPRZĘTU-DO PRZUCZENIA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DYSPOZYCYJNOŚĆ
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
koordynowanie procesów sprzedażowych, planowanie, nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Koło (wielkopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji pracowników, rozliczanie płac, rozliczanie kierowców, rozliczanie paliwa, przegląd floty samochodów
DROGOWY TRANSPORT CIĘŻKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-24 - Wieszowa (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zaopatrzenie w materiały firmy - wyroby stalowe i narzędzia.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kolbudy (pomorskie)
- Sporządzanie planów rozdziału robót. Sprawowanie kontroli nad wykonywanymi robotami zgodnie z dokumentacją techniczną. Kontrolowanie przestrzegania przepisów budowlanych w zakresie wykonawstwa i rozliczania robót. Udział w odbiorach technicznych wykonywanych robót. Sprawdzanie pod względem rzeczowym i merytorycznym dokumentów płatniczych dot. kosztów robót wystawianych przez wykonawców. Praca w siedzibie firmy i na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością podpisania kolejnej. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe budowlane (specjalność: budowa dróg i mostów). Co najmniej 5 lat doświadczenia, w tym 3 lata w drogownictwie miejskim. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Prawo jazdy kat. B. Znajomość Ms Office, samodzielność. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-256-99-01) w godzinach: 07:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: sekretariat (at) mzum.katowice.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2017-09-22 - Katowice (śląskie)
Organizacja i planowanie transportów krajowych.
ZPUH REMBET SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Kępno (wielkopolskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Stęszew (wielkopolskie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Marcin Ciżewski - 2017-05-12 - Rybno (warmińsko-mazurskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniachna potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-05-29 - Poznań (wielkopolskie)