SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Elbląg oferta pracy Żegluga Ostródzko-Elbląska Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 15,5 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa Klienta (również mailowa i telefoniczna) , informacje o ofercie, sprzedaż biletów i towarów, przyjmowanie rezerwacji.Praca w okresie od kwietnia do 30 września 2019r. Wynagrodzenie 15,50 zł brutto/godz.Miejsce pracy: Biuro Obsługi Klienta Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej ul. Wodna 1B w Elblągu
Data publikacji: 2019-03-14
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Żegluga Ostródzko-Elbląska Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wodna 1B, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa Klienta (również mailowa i telefoniczna) , informacje o ofercie, sprzedaż biletów i towarów, przyjmowanie rezerwacji.Praca w okresie od kwietnia do 30 września 2019r. Wynagrodzenie 15,50 zł brutto/godz.Miejsce pracy: Biuro Obsługi Klienta Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej ul. Wodna 1B w Elblągu
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15,5 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 15,50 zł brutto/godz.
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15,5 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie, znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office, wiedza z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta. Zdolności komunikacyjne, dobra organizacja pracy. Język angielski, niemiecki lub rosyjski - komunikatywny. Doświadczenie zawodowe mile widziane.
Nazwa pracodawcy: Żegluga Ostródzko-Elbląska Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 49, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny 790298780 lub osobisty w godz 8-15 e-mail: a.kosciukiewicz (at) zegluga.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostródzki
Gmina pracodawcy: Ostróda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostróda
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.03.2019
Oferta pracy ważna do: 30.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Obsługa kasy fiskalnej, 2. Wypisywanie faktur komputerowo, 3. Przyjmowanie gotówki od klientów, 4. Sporządzanie raportów kasowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Witonia (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: praca w grupie przedszkolnej; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe- wychowanie przedszkolne, mile widziane doświadczenie
Przedszkole u Cioci Mariolki - 2017-08-25 - Koszęcin (śląskie)
Zakres obowiązków:- obsuga klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- obsuga sklepu internetowego, nadzór nad realizacją zamówień- dbaość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepu(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:- przyjęcie i wydanie towaru z magazynu zgodnie z dokumentacją,- przeprowadzanie inwentaryzacji,- dbanie o właściwe składowanie materiału i jego rotację,- nadzór/kierowanie kilku osobową załogą,- utrzymywanie porządku i estetyki na powierzonym terenie,- gospodarka odpadami.Wymagania:- wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe,- posiadania uprawnień do obsługi wózków widłowych,- znajomości zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,- zaangażowania, dyspozycyjności,- czynne uprawnienia prawa jazdy kat.: BOferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2018-01-05 - Racibórz (śląskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Wietnamu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnnych w języku wietnamskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kompleksowe prowadzenie akt pracowników, opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie, organizacja dokumentacji kadrowo - płacowej firmy, ewidencja czasu pracy, urlopw, zwolnień, sporządzanie deklaracji podatkowych i zaświadczeń dla pracowników
WOODCRAFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Krzywaniec (lubuskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Obsługa kontrahentów, wykonywanie ofert sprzedażowych, kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta indywidualnego. Obsługa kasy fiskalnej. Obsługa programu SUBIEKT>
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Smardzów (dolnośląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kraków (małopolskie)
Umowa zlecenia przez okres 1 miesiąca, potem umowa o pracę, 2 zmiany-7-15 15-23. Prace magazynowe głównie przy kompletowaniu zamówień, pakowaniu, rozkładaniu prduktów na półkach, wynagrodzenie umowa zlecenia-14 zł/h, umowa o pracę 2360 zł-brutto
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Smolice (łódzkie)
montaż reklam świetlnych,szyldów, tablic, na terenie krajuobsługa elektonarzędzi
PRO FUTURO - 2018-06-28 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie szkoleń BHP, Tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów BHP i prawa pracy, wykonywanie audytów BHP, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenierejestrów BHP
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2017-03-06 - Zielona Góra (lubuskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentów dotyczących pozwoleń na pracę. Rozliczanie czasu pracy urlopów, zwolnień lekarskich, wyliczanie zatrudnienia w etatach, sporządzanie deklaracji i raportów ZUS, GUS, INF1-PFRON, PIT11, formularz Z3, zaświadczenia pracownicze, archiwizowanie dokumentów kadrowych, raportowanie. - Wynagrodzenie: 2800 - 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe. Minimum 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Mile widziane uprawnienia. Znajomość prawa pracy i zagadnień kadrowych, paketu MS Office, obsługa Płatnika, mile widziana znajomość Symfonii. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub rosyjskiego. Na ofertę mogą aplikować osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. CV przesłać na e-mail: broda (at) dako-pt.com
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-09 - Katowice (śląskie)
nawiązywanie kontaktów i podtrzymywanie kontaktów handlowych.Dostawy towarów do klienta
"PENNY-DOBROSZYCE" Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Dobroszyce (dolnośląskie)
Opis zadań:•Prowadzenie sprzedaży wolnych miejsc w Ośrodku Wczasowym „Leśna Przystań” w Rewalu, zarówno online jaki i sprzedaży bezpośredniej,•Prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej, w tym prowadzenie strony Internetowej, kompleksowe przygotowywanie materiałów reklamowych, informacyjnych, promocyjnych oraz nadzór nad ich dystrybucją, •Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, •Współpraca z podmiotami prowadzącymi działalność z zakresu usług turystycznych, z agencjami świadczącymi usługi eventowe oraz z firmami szkoleniowymi, w celu pozyskania Gości,•Administrowanie bazą lokalową Ośrodka, •Kreowanie pozytywnego wizerunku Ośrodka.
Leśny Ośrodek Szkoleniowy w Puszczykowie - 2018-12-13 - Rewal (zachodniopomorskie)
Do zakresu obowiazków wlaściwego dla roli należy wsparcie administracyjne Group Technology oraz Group Operations(dywizji zatrudniajacych ponad 30 000 ludzi na całym świecie). W szczególności dotyczy to wsparcia i tworzenia procesów, przenoszenia procesów miedzy lokalizacjami, zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiazków należy kodowanie oraz przesyłanie do dalszego procesowania faktur wystawianych przez firmy współpracujace z Bankiem. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejetności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Zabierzów (małopolskie)
malowanie obrazów - nakładanie farb, werniksu, komponowanie linii, kolorów, rysunku i faktury zgodnie z artystyczną koncepcją dzieła.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Świerklaniec (śląskie)
Analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców w Polsce i na świecie, stałe monitorowanie i ocenianie jakości usług dostawców, realizacja strategii zakupowej dla nowych i bieżących projektów, negocjowanie i renegocjowanie kontraktów z dostawcami, wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie ERP, pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców, sporządzanie i kontrolowanie zapytań ofertowych, podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii, podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupu, rozwój i realizacja krajowej oraz zagranicznej strategii zakupowej, realizacja strategii grupy Rimaster.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Sprzedaż produktów kosmetycznych, aktywna promocja usług firmy.
kontakt przez OHP - 2018-01-31 - Przemyśl (podkarpackie)
Praca w Aptece
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Łącko (małopolskie)
REF PI RPO WM Zakres: -zawieranie transakcji sprzedaży,-obsługa klienta,-przygotowanie produktów do sprzedaży,-obsługa kasy fiskalnej,-obsługa komputera,,-przyjmowanie reklamacji.
Home Gallery Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Janki (mazowieckie)
-obsługa klienta w salonie sprzedaży okien
GOTEX MARIUSZ GRZELA - 2016-08-11 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
Sprzedaż oferowanych produktów i rozwiązań technicznych . Budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pozyskiwanie nowych. Klientów również zagranicznych. Przygotowywanie ofert handlowych dostosowanych do wymagań klientów Realizacja zleceń
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Brzeszcze (małopolskie)
układanie jadłospisów, układanie diet, doradztwo w zakresie diet,przygotowywanie raportów żywieniowych
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-01-24 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sprawdzanie ewidencji czasu pracy pracowników; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS ( IWA, RMUA, RCA, DRA, RSA, RZA, Z-3 oraz inne); sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego- PIT-4; sporządzanie deklaracji do GUS- Z-06 oraz z-10; sporządzanie deklaracji oraz informacji do PFRON; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; organizowanie i nadzór nad szkoleniami pracowników, matrix; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów. przelewy i potrącenia z pensji jeżeli na pracowniku ciąży komornik; odpisywanie na listy komorników i innych organów zajmujących wynagrodzenia; plany urlopowe, ewidencje urlopów; obsługa programu Płatnik; rozliczanie wynagrodzeń.
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-11-10 - Bogumiłów (łódzkie)
mailowy oraz telefoniczny kontakt z kontrahentami zagranicznymi w zakresie bieżącej produkcji i realizacji zleceń, pełna obsługa zamówień od przypisanych klientów, sporządzanie dokumentacji sprzedażowej oraz wysyłkowej, monitorowanie terminowej realizacji zamówień, aktywna współpraca z innymi działami w ramach organizacji
ALBEA POLAND Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Baniocha (mazowieckie)
Prowadzenie procesów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców w Polsce; przygotowywanie oraz kompletowanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań; kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zatrudniania cudzoziemców; reprezentowanie firmy przed Urzędami Pracy oraz Urzędami Wojewódzkimi; współpracowanie z firmą zewnętrzną; koordynowanie obiegu dokumentów oraz archiwizacja; dostarczenie dokumentów do właściwych urzędów.
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Wrocław (dolnośląskie)
kontakt z klientami, pozyskiwanie klientów, rozszerzanie działalności firmy o nowe branże, spotkania, udział w konferencjach
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Chrzanów (małopolskie)