SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY E-COMMERCE Mielec oferta pracy ZOLTA Maciej Żółty
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY E-COMMERCE
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie ofert opisowo-graficznych dla produktów, - zarządzanie ofertami w kanałach sprzedaży internetowej- dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży, - tworzenie promocji, wyprzedaży i materiałów reklamowych- prowadzenie profili social media
Data publikacji: 2020-04-08
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: ZOLTA Maciej Żółty
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 24, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie ofert opisowo-graficznych dla produktów, - zarządzanie ofertami w kanałach sprzedaży internetowej- dbanie o atrakcyjność i konkurencyjność oferty w kanałach sprzedaży, - tworzenie promocji, wyprzedaży i materiałów reklamowych- prowadzenie profili social media
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY E-COMMERCE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1811
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- obowiązkowo zaawansowana znajomość Photoshop - lekkie pióro i znajomość zasad gramatyki i ortografii,- uczciwość, dokładność, systematyczność i konsekwencja w realizacji powierzonych zadań, - bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność planowania- mile widziana znajomość systemów sprzedaży internetowej - kreatywność i zaangażowanie
Nazwa pracodawcy: ZOLTA Maciej Żółty
danePracodawcy_nip: 8172060601
danePracodawcy_regon: 180349929
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 24, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zgloszenia (at) zolta.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: mielecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1811
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Mielec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974618
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243109
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.04.2020
Oferta pracy ważna do: 07.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?21c523f68cf4191351031ba99f5bc1cf
Podobne oferty pracy
Utrzymywanie kontktów ze spedytorami, kontrola transpotru pod względem załadunków, rozładunków oraz kosztów. Przygotowywanie dokumentów przewozowych oraz monitoring terminowości transportu.
Alfa Fruit Sp. z o.o. - 2015-12-31 - Warzymice (zachodniopomorskie)
Zadania:- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania placówek handlowych i gastronomicznych,- organizacja pracy pracowników działu kantyn i gastronomii,- współpraca z dostawcami towarów, prowadzenie negocjacji handlowych, dbanie o zapewnienie prawidłowości asortymentu towarów i optymalizacji zapasów w placówkach,- kierowanie i wspieranie działań kantyn i gastronomii w celu osiągnięcia zaplanowanych wielkości sprzedaży,- współpraca z dyrekcjami i kwatermistrzami Aresztów Śledczych i Zakładów Karnych w zakresie zapewnienia prawidłowej obsługi osadzonych i ich rodzin pod względem technicznym, organizacyjnym oraz handlowym.Wymagania:- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,- sprawność w organizacji pracy własnej i podległych pracowników,- gotowość do pracy w terenie,- umiejętność budowania i zarządzania zespołem,- znajomość programu Subiekt,- prawo jazdy kat. B,Miejsce pracy : praca w terenie
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU - 2019-08-12 - Racibórz (śląskie)
pełna obsługa kadrowo płacowa, obsługa rachunków bankowych (płatności i rozrachunki)
Transtech Sp. z o.o. - 2019-06-17 - Police (zachodniopomorskie)
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach arabskich (Algieria, Tunezja, Egipt). Administracja zamówień klientów. Monitorowanie potrzeb klientów. Sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane min.1 rok udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży artykułów żywnościowych i nieżywnościowych na rynkach arabskich. Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego oraz języka arabskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta, sprzedaż mebli, praca na komputerze, dbanie o czystość na salonie
Sklep Meblowy DEKO Monika Opaszowska-Kokocińska - 2016-06-02 - Komorniki (wielkopolskie)
do zadań pracownika należeć będzie realizacja kampanii wychodzących dla Klientów Plus Banku oraz aktywna sprzedaż produktów bankowych
PLUS BANK S.A. - 2018-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
pobieranie próbek do oceny, pomiary stężenia tlenku węgla, badanie czynników szkoldliwych.
INSTYTUT ENERGETYKI O/TECHNIKI GRZEWCZEJ I SANITARNEJ - 2019-01-28 - Radom (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie poszukiwania dostawców części z Chin, negocjowanie warunków umów z dostawcami chińskimi, utrzymywanie relacji z dostawcami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Kraków (małopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, obsługa Płatnika, wysyłka deklaracji ZUS
KANCELARIA EKONOMICZNA FRANCISZEK MÜLLER - 2019-05-29 - Międzyrzecz (lubuskie)
Poszukiwanie nieruchomości pod inwestycje, zarządzanie nieruchomościami, komercjalizacja obiektów, współpraca z klientem
TANKPOL - B. I R. MOSIO SPÓŁKA JAWNA - 2020-06-23 - Szczucin (małopolskie)
"Szczegółowe informacje o ofercie pracy na stronie www.bpp.gov.pl, zakładka praca."Wykształcenie: wyższe, doświadczenie zawodowe w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi; ZAKRES ZADAŃ: pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego, wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów,współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta, inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej,prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta, przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja), wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego; WARUNKI PRACY: Praca poza siedzibą urzędu; Wyjazdy służbowe; Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie; Praca na terenie szpitala / oddziału psychiatrycznego; miejsce pracy: Toszek, ul. Gliwicka 5 i Sosnowiec, ul. Zagadłowicza 3;
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-08-23 - Toszek (śląskie)
- kontrola jakości systemów IT,- współpraca z zespołem analityków i programistów przy dostarczaniu rozwiązań IT,- zapewnianie zgodności rozwiązań ze standardami UBS oraz wymogami audytowymi,- dzielenie się wiedzą z globalnym zespołem IT,- współpraca z globalnym zespołem IT. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku rosyjskim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-05-10 - Karpicko (wielkopolskie)
Wykonywanie kosztorysów w programie Norma Pro, weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej, przygotwanie i nadzór nad czynnościami okresowych kontroli budynków, uczestnictwo w wizjach technicznych. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - 71 777 84 36.
Zarząd Zasobu Komunalnego - 2018-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało m.in.: Przygotowywanie ofert, Tworzenie bazy klientów, Realizowanie strategii sprzedaży usług hotelowych, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów grupowych i biznesowych
SYMPOZJUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, raportowanie wyników sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe KOPSTAL Marta Koper - 2016-12-01 - Płock (mazowieckie)
tłumaczenie korespondencji, dokumentów technicznych, kontakt z klientem ukraińskim, kontakt z działem technicznym w języku polskim oraz ukraińskim, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Leszno (wielkopolskie)
-Serwisowanie sprzętu fiskalnego i komputerowego,-Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny: 602-761-991 lub 794-728-283.
F.H.U. KASKOM TCZEW - ZBIGNIEW OŹDZIŃSKI , MALWINA SŁOMKA- OŹDZIŃSKA - 2015-11-13 - Tczew (pomorskie)
Standaryzacja i automatyzacja cześci procesów finansowych.Zapewnienie odpowiedniej sprawozdawczości, walidacji danych i analityki.Zapewnienie prawidwłocyh oraz terminowych płatności.Koordynacja działań pomiędzy zewnętzrnymi a podległymi organizacjami firmy.Proponowanie i realizacja dalszych usprawnień w ramach procesu Purchase to Pay
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Łódź (łódzkie)
opracowywanie i przygotowywanie dokumentacji i umów dotyczącej realizacji projektów ze środków UE, udział w realizacji krajowych i zagranicznych programów wsparcia dla rolnictwa, sporządzanie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej lub współfinansowanej ze środków funduszy UE lub innych, realizacja zadań objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2018-08-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie z PFRON, obsługa programu kadrowo-płacowego Gratyfikant oraz Płatnik
CONSULTOR SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie sekretariatu oraz obsługa posiedzeń organów Fundacji, przygotowywanie dokumentacji księgowej dla biura rachunkowego
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Parzęczew (łódzkie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę bezpośrednią Klienta, dopełnianie formalności rezerwacyjnych.
WhyNotTRavel sp. zo.o. sp.k. - 2017-06-07 - Krosno (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
doświadczenie na podobnym stanowisku,wykształcenie minimum średnie , umiejętność pracy w zespole, umiejętność swobodnej pracy w środowisku Office,umiejętności organizacyjne, samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność, prawo jazdy kat.B;osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za dokonywanie zakupów materiałowych oraz produktów, aby firma mogła sprawnie funkcjonować; za koordynowanie przepływu materiałów i surowców w firmie.
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2016-10-27 - Wysocko Małe (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, zatrudnianie cudzoziemców, prowadzenie archiwum dokumentacji osobowej, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku, sporządzanie raportów kadrowych, kompleksowa obsługa spraw pracowniczych w zakresie ZFŚS.
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. Oddział w Iławie - 2019-05-17 - Iława (warmińsko-mazurskie)
-plakatowaniae powierzchni reklamowych ( praca na wysokości),- wykonywanie i montaż tablic rekamowych , kasetonów świetlnych,
"MAIK" AGENCJA REKLAMOWA Janusz Babicz, Barbara Tynecka-Babicz Sp. Jawna - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)