Praca SPECJALISTA DS. RELACJI Z KLIENTAMI - oferty pracy
W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy SPECJALISTA DS. RELACJI Z KLIENTAMI, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 3 ofert pracy SPECJALISTA DS. RELACJI Z KLIENTAMI.
Przewodzenie d艂ugoterminowym Strategiom Wdra偶ania i Rozszerzania Oferty Cisco poprzez punkty sta艂ego kontaktu z klientem, koncentruj膮c si臋 na pomy艣lnym dopasowaniu priorytet贸w strategicznych klienta i po偶膮danych wynikach biznesowych/operacyjnych; 艢ledzenie i mierzenie za pomoc膮 wsp贸lnie opracowanego Planu Zaanga偶owania we Wdro偶enie [Adoption Engagement Plan]; 艢cis艂a wsp贸艂praca z dzia艂em sprzeda偶y i serwisu Cisco; Bycie integraln膮 cz臋艣ci膮 zespo艂贸w zarz膮dzaj膮cych sprzeda偶膮 i dostaw膮, ze szczeg贸lnym naciskiem na wdra偶anie subskrypcji SW oraz identyfikowanie mo偶liwo艣ci rozszerzenia; Koncentrowanie si臋 na wsparciu wdra偶ania, integracji biznesowej i rozszerzaniu subskrypcji oprogramowania Cisco zwi膮zanych ze wsp贸艂prac膮, bezpiecze艅stwem, Cisco One, NGFW, Zaawansowan膮 ochron膮 przed z艂o艣liwym oprogramowaniem dla sieci i punkt贸w ko艅cowych, Urz膮dzeniem zabezpieczaj膮cym poczt臋 elektroniczn膮, Urz膮dzeniem do zabezpieczania stron internetowych, Enterprise Network, us艂ugi Smart Net Total Care, ThreadGrid, Data Center Hyperflex, Cyfrowym Centrum Architektury Sieci; Wsp贸艂praca zar贸wno z klientami, jak i wewn臋trznymi interesariuszami w celu 艣wiadczenia us艂ugi.
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Krak贸w (ma艂opolskie)
D膮偶enie do stania si臋 Zaufanym Doradc膮 oraz ekspertem w danym zakresie produktowym zar贸wno dla zewn臋trznych jak i wewn臋trznych klient贸w oraz partner贸w Cisco; Pomoc klientom oraz partnerom Cisco w szybszym orazsprawniejszym wdro偶eniu produkt贸w oraz us艂ug Cisco, a tak偶e w monitorowaniu tempa tego偶 wdro偶enia, poziomu satysfakcji z u偶ytkowania czy pokonywania barier, kt贸re przeszkadzaj膮, czyuniemo偶liwiaj膮 lepsze wykorzystanie produktu przez klienta; Koncentrowanie si臋 na maksymalizacji satysfakcji klienta z zakupionego produktu oraz na tej podstawie tworzenie tzw.Historii Sukcesu (Przyk艂ady wdro偶e艅 kt贸re odnios艂y sukces u klienta); Przyczynianie si臋 do tworzenia okazji do sprzeda偶y dodatkowych produkt贸w czy us艂ug Cisco (tzw. Upsell oraz Cross- Sell); Ksi臋gowanie takich potencjalnych okazji w wykorzystywanych w Cisco systemach komputerowych, a nast臋pnie przekazywanie ich do zespo艂u sprzeda偶owego w celu zamkni臋cia sprzeda偶y.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Krak贸w (ma艂opolskie)
AKTYWNA SPRZEDA呕 PRODUKT脫W Z OFERTY BANKU, REALIZACJA WYZNACZONYCH CEL脫W SPRZEDA呕OWYCH, BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI BIZNESOWYCH Z KLIENTAMI, OBS艁UGA PORTFELA POZYSKANYCH KLIENT脫W, TERMINOWE RAPORTOWANIE BIE呕膭CYCH WYNIK脫W, UTRZYMYWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU BANKU.
GRUPA FINANSOWA ECF SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-07-27 - Gda艅sk (pomorskie)