SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Gorzów Wielkopolski oferta pracy ECO SPÓŁKA CYWILNA KLAUDYNA ANTCZAK MAREK ANTCZAK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Rekrutacja pracowników, wystawianie umów zleceń dotyczących obiektów w Gorzowie, wystawianie ofert pracy, współpraca z PUP, wyjazdy poza Gorzów w sprawie rekrutacji i podpisywania dokumentów, prace biurowe bieżące - zlecane
Data publikacji: 2020-11-16
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: ECO SPÓŁKA CYWILNA KLAUDYNA ANTCZAK MAREK ANTCZAK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Międzychodzka 12, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rekrutacja pracowników, wystawianie umów zleceń dotyczących obiektów w Gorzowie, wystawianie ofert pracy, współpraca z PUP, wyjazdy poza Gorzów w sprawie rekrutacji i podpisywania dokumentów, prace biurowe bieżące - zlecane
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0861
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doskonała organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: profesjonalna rekrutacja i selekcja pracowników
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w rekrutacji bądź w pracy biurowej
Nazwa pracodawcy:
ECO SPÓŁKA CYWILNA KLAUDYNA ANTCZAK MAREK ANTCZAK
danePracodawcy_nip: 5993161684
danePracodawcy_regon: 081018787
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Międzychodzka 12, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0861
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935140
Ulica pracodawcy: Międzychodzka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242309
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 16.11.2020
Oferta pracy ważna do: 17.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4c95a54020f76c470d167269a5b203f3
Podobne oferty pracy
PRACA NA WYSOKOŚCI POW. 3 M
USŁUGI BLACHARSKO-DEKARSKIE "DEK-ART" ARTUR CISZEWSKI - 2019-11-19 - Kłobuck (śląskie)
ochrona osób i mienia spólka poszxukuje osoby chętne do przekwalifikowania zawodowego tj kwalifikowany pracownik ochrony
DERSŁAW Sp. z o.o. - 2019-05-15 - Zawada (świętokrzyskie)
pon - pt 7.30 - 15.30
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Opole (opolskie)
specjalista do spraw logistyki w firmie zajmującej się produkcją palet
GLF Polska Mielec Spółka z o. o. - 2016-07-28 - Mielec (podkarpackie)
prowadzenie biura, wypełnienie elektroniczne wniosków, rozmowy z klientami
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
-Bieżące utrzymanie czystości na basenie,-Praca co drugi dzień w godz. od 9 do 19,-Miejsce pracy: Gdańsk Kokoszki,-Wynagrodzenie od 1.150 zł netto miesięcznie,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja.gdansk (at) lobohr.pl
LOBO SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2015-12-07 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż wrobów z jedwabiu, prowadzenie sklepu internetowego, reklama
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Milanówek (mazowieckie)
Przystosowanie firmy do bieżących wymogów prawnych w zakresie BHP oraz ochrony środowiska. Utrzymanie ciągłości procesu produkcji poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń technologicznych. Przeprowadzanie szkoleń pracowników w wymienionym zakresie obowiązków. Tworzenie wewnętrznych regulaminów BHP.
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2017-05-29 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Telefoniczna sprzedaż reklam do gazet i portali, przygotowywanie ofert, obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów, uczestnictwo w targach krajowych i zagranicznych.
EXCELIA D. OPALA S. JASTRZĘBSKI S.C. - 2018-05-10 - Gdynia (pomorskie)
Umowa na okres próbny 3 miesięczny.
TERRACON-POL - 2017-11-29 - Krapkowice (opolskie)
pozyskiwanie funduszy unijnych poprzez pisanie wniosków o dofinansowanie, rozliczanie projektów, kontakt z potencjalnym klientem
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Białystok (podlaskie)
stanowisko administracyjno -biurowe,wprowadzanie, przetwarzanie danych z wykorzystaniem komputera i innych urzadzeń biurowych,praca przy komputerze
NFM Production sp. z o.o. - 2018-05-04 - Lębork (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
- opracowanie i realizacja strategii oraz planów sprzedażowych dla klientów zagranicznych,- skuteczna działalność handlowa w branży,- realizacja celów sprzedażowych,- pozyskiwanie nowych kontrahentów,- negocjowanie warunków handlowych i nadzór nad ich realizacją,- budowanie oraz rozwijanie trwałych relacji z klientami,- monitorowanie oraz analiza działań konkurencji.
Noris sp. z o.o. sp.k. - 2020-08-10 - Rogoźno (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- realizowanie zadań organu wyższego stopnia w postępowaniu administracyjnym w sprawach wynikających z ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tj. rozpatrywanie odwołań od decyzji wydawanych przez Powiatowe Urzędy Pracy z upoważnienia Starostów (Prezydentów), przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących bezrobotnych i poszukujących pracy oraz w zakresie nadawania, zmiany i utraty statusu zakładu pracy chronionej i zakładów aktywności zawodowej zatrudniających osoby niepełnosprawne;- wykonywanie kontroli w powiatowych urzędach pracy w celu zapewnienia przestrzegania prawa i wyeliminowania nieprawidłowości przy wykonywaniu zadań związanych z promocją zatrudnienia;-wykonywanie kontroli ośrodków organizujących turnusy rehabilitacyjne w zakresie ich dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz dokonywanie wpisów tych ośrodków do rejestru;Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-01-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- realizacja działań marketingowych w ramach promocji produktów marki Delphia oraz Stoczni Jachtowej Delphia,- współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie, graficy, firmy z sektora lT, agencje reklamowe itp.),- organizacja targów i eventów (administracyjnie i operacyjnie) oraz czynny w nich udział,- rozliczanie działań marketingowych, prowadzenie bieżącej dokumentacji i raportowanie efektów akcji marketingowych, w tym przygotowywanie umów z podwykonawcami oraz kontrahentami,- współtworzenie rocznych i długofalowych planów budżetowych oraz operacyjnych oraz bieżące monitorowanie ich realizacji i rozliczanie,- przygotowywanie briefingów marketingowych dla nowo wdrażanych modelijachtów,- organizacja sesji fotograficznych i filmowych, nadzór nad ich przebiegiem oraz wytyczne redakcyjne i praca nad materiałem końcowym,- przygotowywanie poligraficznych materiałów promocyjnych (katalogi, banery, reklamy, plakaty),- projektowanie, realizacja i raportowanie działań z zakresu kampanii promocyjnych w poszczególnych narzędziach komunikacji marki na portalach społecznościowych (w szczególności Facebook, lnstangram, You Tube itp.),- tworzenie treści na stronę www, treści do katalogów produktowych i promocyjnych stoczni, - wdrażanie i dbałość o przestrzeganie firmowego Cl,- przygotowywanie analiz rynku i konkurencji,- przygotowywanie prezentacji multimedialnych na potrzeby działu marketingu, sprzedaży oraz m.in. HR,- współpraca z prasą w ramach bieżącej promocji produktów marki Delphia oraz organizacji dedykowanych eventów firmowych i targów branżowych,- bieżąca współpraca z działem sprzedaży oraz projektowanie, realizacja oraz koordynacja działań marketingowych oraz PR w ramach współpracy stoczni z międzynarodową siecią dealerów jachtów marki Delphia,- inne zadania zlecone
STOCZNIA JACHTOWA DELPHIA SP. Z O.O. Oddział Olecko - 2019-06-11 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
- zaplanowanie organizacji badań rynkowych- opracowanie metodologii i narzędzi do analizy i badania rynku- określenie grupy docelowej oraz segmentacja rynku
kontakt przez PUP - 2020-11-10 - Łódź (łódzkie)
- stały monitoring bieżącego stanu należności powierzonej grupy kontrahentów,- prowadzenie negocjacji telefonicznych i korespondencji z zadłużonymi kontrahentami, ustalanie harmonogramu spłat,- wyjaśnianie ewentualnych niezgodności w rozrachunkach z Klientami,- prowadzenie windykacji należności zgodnie z przyjętymi w firmie procedurami wewnętrznymi- współpraca z Radcą Prawnym- raportowanie do przełożonych
Piotr Szczerbiński TRANS-LOGISTIC DĘBICA - 2020-07-03 - Dębica (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Białystok (podlaskie)
1.Przyjmowanie dostarczonego towaru2.Sterowanie zapasami magazynowymi3.Zapewnienie przechowywanym zapasom odpowiednich warunków, które gwarantują utrzymanie ich jakości4.czynności związane z wysyłką towaru 5.czynności związane z wydaniem narzędzi i przyrządów na produkcję6.czynności związane z wydawaniem ubrań roboczych , środków ochrony osobistej oraz sprzętu BHP 7.współpraca z dostawcami8. obsługiwanie magazynowych systemów informacyjnych9. obsługa urządzeń magazynowych
Domgos Sp. z o.o. - 2020-03-16 - Racibórz (śląskie)
sporzadzanie dokumentów w jwz. koreański, i angielskim, tłumaczenie slowne i uczestnictwo w spotkaniach handlowych i telekonferencjach, sporządzanie raportów i analiz wyników sprzedażowych, samodzielny kontakt z klientem międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Zaścianki (podlaskie)
PRZYGOTOWYWANIE I DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH ORAZ OFERT HANDLOWYCH.POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW NA RYNKACH WSCHODNICH (AZJA - INDIE, PAKISTAN).
INDO-EURO IMPORT EXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2017-05-18 - Łódź (łódzkie)
- wsparcie metodyków w przygotowywaniu szkoleń językowych dla klientów biznesowych.- nadzór nad realizacją umów z naszymi klientami i lektorami- bieżący kontakt z lektorami, słuchaczami i klientami- przygotowywanie zestawień, raportów i rozliczeń- zarządzanie bieżącą dokumentacją
LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów w zakresie reklamy i marketingu
kontakt przez PUP - 2020-06-29 - Gdynia (pomorskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
•Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycji z programów ogólnopolskich i regionalnych•Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi•Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych •Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu Unii Europejskiej•Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu•Monitoring działań projektowych i osiąganych wskaźników•Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych z realizacją projektów
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
- procesowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z procedurami firmy- weryfikowanie odpowiednich akceptacji faktur, badanie i rozwiązywanie problemów związanych z odzyskiwaniem należności- wsparcie w pracach związanych z zamknięciem rachunku miesiąca- odpowiadanie na pytania kontrahentów kierowane drogą mailową i telefoniczną - obsługa partnerów obszaru LATAM, portugalskojęzycznych i hiszpańskojęzycznych- osiąganie celów zgodnych z realizowanymi politykami, procedurami i metodami wyznaczonymi przez firmę- aktywne uczestnictwo w procesach podnoszenia jakości usług- komunikacja wewnątrz firmy odbywa sie w języku angielskimGodziny pracy: 12:00-1:00 (tzw. LATAM shift)
kontakt przez PUP - 2020-06-12 - Łódź (łódzkie)
handlowiec w dziale marketingu
Zakład Odzieżowy "MODAR" Sp. z o.o. Staszów - 2015-12-21 - Staszów (świętokrzyskie)