SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Gliwice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: do 2 775 PLN
Zakres obowiązków: Rekrutacja pracowników
Data publikacji: 2019-11-25
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Rekrutacja pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 775 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 775 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Znajomość języków obcych na tym stanowisku jest wymagana, gdyż rekrutacja będzie polegać na pozyskiwaniu pracowników z zagranicy.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Pl. Inwalidów Wojennych 12, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osobiste zgłoszenie w Urzędzie w celu otrzymania skierowania do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Pl. Inwalidów Wojennych
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy: Działalność agencji pracy tymczasowej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 25.11.2019
Oferta pracy ważna do: 16.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a4d4aa053932b0daf8a69f37637ea7f0
Podobne oferty pracy
prowadzenie księgowości
"KAREM" Dariusz Wierzbicki - 2016-10-10 - Głogów (dolnośląskie)
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych •Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej •Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych •Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów •Pełna obsługa kadrowo – płacowa •Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe, •Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-06-11 - Lublin (lubelskie)
kontrola dostaw materiałów, kontrola jakości w toku produkcyjnym, wykonywanie pomiarów przyrządami pomiarowymi
MAUGO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Wieszowa (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
realizacja polityki kadrowej określonej przez Wojewódzkiego Komendanta OHP, zgodnie z Kodeksem Pracy i pozostałymi przepisami prawa w tym zakresie; przygotowywanie umów o nawiązaniu lub rozwiązaniu stosunku pracy (porozumienia, wypowiedzenia, świadectwa pracy) bieżące załatwianie spraw pracowniczych powodujących skutki finansowe wynikające ze stosunku pracy ( w tym również pracowników młodocianych); ustalanie racjonalnego zatrudnienia i limitów funduszu płac we współpracy z Głównym Księgowym, dla jednostek organizacyjnych WK OHP ( w oparciu o obowiązujące struktury organizacyjne i decyzje Wojewódzkiego Komendanta OHP); opracowywanie planu etatów na potrzeby związane z zatrudnieniem pracowników;opracowywanie druków planistycznych;bieżące załatwianie spraw pracowniczych;terminowe sporządzanie sprawozdań do KG OHP, GUS.naliczanie dodatków dla pracowników z rynku pracy ze środków z funduszu pracy;przygotowywanie ogłoszeń dotyczących rekrutacji pracowników i zamieszczanie ich na stronach BIP, PUP
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2019-01-10 - Poznań (wielkopolskie)
Tworzenie bazy klientów.Przygotowywanie ofert dla klientów.Wysyłanie ofert do klientów.Podtrzymywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Wołomin (mazowieckie)
Mailowa obsługa klienta w języku chińskim, przekazywanie informacji i raportów o statucie projektów, diagnozoawnie i rozwiązywanie problemów klientów. Miejsce pracy: Wrocław, ul. StrzegomskaPrzewidywany okres zatrudnienia : 3 lataPraca w godiznach 8-16sala C
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z realizacja imprez, udział przy opracowaniu regulaminów imprez i konkursów, przygotowywanie i analizowanie list uczestników konkursu, udział w działaniach związanych z organizacją imprezy, kontakt z innymi instytucajmi i urzędami, poszukiwanie instytucji w celu wsparcia działań związanych z organizacją imprez, przygotowywanie treści materiałów promocyjnych, ścisła współpraca z inymi działami jednostki, wykonywanie innych zadań związanych z zajmowanym staowiskiem.
Pałac Młodzieży im. Obrońców Poczty Polskiej - 2018-07-23 - Gdańsk (pomorskie)
interpretacja i optymalizacja zagadnień podatkowych w firmie, w tym doradztwo podatkowe w zakresie optymalizacji podatkowej projektów lub inwestycji; sprawdzanie poprawności deklaracji podatkowych; prowadzenie wymaganej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kraków (małopolskie)
Współtworzenie strategii rozwoju firmy na rynki zagraniczne, tworzenie i analiza raportów i statystyk w celu optymalizacji prowadzonych działań, monitorowanie trendów rynkowych oraz działąń konkurencji, przygotowanie oraz aktualizowanie oferty produktowej i polityki cenowej na danym rynku, rozliczanie pracy tłumaczy, negocjacje z podmiotami zewnętrznymi na nowych rynkach - głównie Brazylia.Umowa na czas określony 33 miesiące.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Piła (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji pracowników, rozliczanie płac, rozliczanie kierowców, rozliczanie paliwa, przegląd floty samochodów
DROGOWY TRANSPORT CIĘŻKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-24 - Wieszowa (śląskie)
- Zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrzne regulacje prawne, 2. Ewidencjonowanie elektroniczne dokumentów finansowych składanych przez jednostki realizujące, 3. Przygotowywanie dokumentów związanych z procedurą udzielania zamówień publicznych tj. ogłoszeń, SIWZ, itp., 4. Przyjmowanie i ewidencjonowanie ofert, 5. Prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych, 6. Bieżące monitorowanie zmian w prawie zamówień publicznych i ich właściwe uwzględnianie w prowadzonych postępowaniach, 7. Opracowywanie sprawozdań i raportów z udzielonych przez Uczelnię zamówień publicznych, administracyjno-techniczną obsługę Komisji ds. Przetargów Publicznych itp.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:30-15:30.Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, 2. Co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych,3. Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych,4. Samodzielność i dobra organizacja pracy,5. dobra znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe:- Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych,- Doświadczenie w realizacji zamówień dofinansowywanych ze środków pochodzących z funduszy unijnych, w tym znajomość zasad kwalifikowalności wydatków.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-21 - Katowice (śląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż wyrobów, nabywanie nowych odbiorców
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Żuromin (mazowieckie)
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ:AKTYWNYM POZYSKIWANIEM KLIENTÓWREALIZACJĄ PLANÓW SPRZEDAŻY W POWIERZONYM SEGMENCIEPRZYGOTOWANIE I PREZENTACJA OFERT HANDLOWYCH NEGOCJACJA CEN I WARUNKÓW BUDOWANIEM RELACJI Z KLIENTAMI WSPÓŁPRACĄ Z POZOSTAŁYMI DZIAŁAMI W FIRMIE CELEM ZWIĘKSZENIA POTENCJAŁU SPRZEDAŻOWEGO GRUPY
TIME SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń na życie.
4Life Direct - 2017-11-07 - Lublin (lubelskie)
Specjalista do spraw kadr
JUNONA Sp. z o.o. - 2019-08-13 - Mielec (podkarpackie)
Poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, działania marketingowe
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2017-12-13 - Świdnica (dolnośląskie)
kompleksowa organizacja i koordynacja procesu związanego z importem i transportem towarów, zarządzanie procesem transportu intermodalnego, kontakt z niemieckojęzycznymi partnerami biznesowymi w tym z urzędami celnymi, dostawcani oraz agencjami celnymi, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów niemieckojęzycznych, identyfikacja i weryfikacja potencjalnych problemów; umowa na czas określony, praca na jedną zmianę (08.00-16.00)
CITRONEX I SP. Z O.O. - 2017-11-04 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Wyszukiwanie postępowań przetargowych,Przygotowywanie ofert przetargowych,Prowadzenie korespondencji dotyczącej przetargów,Monitorowanie złożonych ofert i odpowiedzialność za terminowe składanie ofert,Opracowywanie umów przetargowych oraz aneksów do umów,Archiwizacja dokumentacji przetargow
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Szreder - 2016-03-04 - Rokocin (pomorskie)
Budowanie i rozwijanie relacji z klientem, prezentacja oferty produktowej. Prezentacja firmy na zewenątrz oraz dbanie o jej pozytywny wizerunek. Budowanie baz klientów, przygotowywanie dokumentacji, wspieranie innych działów, sporządzanie wycen.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lublin (lubelskie)
Kontakt z klientami (W języku niemieckim lub angielskim), pozyskiwanie nowych klientów, obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych.
Fabryka Części Rowerowych ROMET WAŁCZ Sp. z o.o. - 2015-12-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowywanie danych do naliczania płac, wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu kadrowo płacowego, przygotowywanie dla pracowników zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, ewidencja czasu pracy pracowników, monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń BHP, przygotowywanie skierowań na badania wstępne, badania okresowe i badania kontrolne pracowników, monitorowanie zmian i udzielanie informacji z zakresu prawa pracy, przygotowywanie sprawozdań i raportów, przestrzeganie dyscypliny pracy oraz przepisów bhp i p.poż.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-06-17 - Zielona Góra (lubuskie)
Prezentacja oferty handlowej na rynkach (niemieckojęzycznych )przypoprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy, dbałość o standardy obsługi,zarządzanie dystrybucją ofert, budowa bazy kontaktów handlowych,raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów, praca w godz.9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-10 - Opole (opolskie)
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, nawiązywanie nowych kontaktów z klientami, dbanie o utrzymanie długofalowych relacji z klientami, wykonawcami.
LUEWO Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Brzesko (małopolskie)
załatwianie spraw związanych z przetargami i zamówieniami publicznymi
Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, współpraca z działem finansów w zakresie sparządzania dokumentów finansowych dla księgowości, prowadzenie kasy gotówkowej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, prowadzenie archiwum wykonanych placów zabaw w celach informacyjnych i marketingowych
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Jarosław (podkarpackie)
prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska pracy
PERSONAL SERVICES GROUP Sp. z o.o. - 2019-08-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu, , koordynowanie prac miedzy działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych, sporządzanie raportów, negocjowanie kontaktów związanych z inwestycjami, zarządzanie środkami trwałymi wynikającymi z prowadzenia inwestycji technicznych, zamawianie i odbiór usług oraz materiałów związanych z inwestycjami, prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji, udział w audytach
kontakt przez OHP - 2016-02-05 - Namysłów (opolskie)