SPECJALISTA DS. PRZETARGÓW I OFERTOWANIA (BRANŻA ELEKTROTECHNICZNA) Kraków oferta pracy PHUP KRAK-OLD Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZETARGÓW I OFERTOWANIA (BRANŻA ELEKTROTECHNICZNA)
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: wyszukiwanie przetargów branży elektrotechnicznej, narzędziowej, instalacyjnej;analiza dokumentacji przetargowej;przygotowywanie wycen i ofert przetargowych;uczestnictwo w aukcjach, licytacjach i przetargach na platformach zakupowych;utrzymywanie kontaktów z dostawcami;negocjacje warunków cenowych;kompletacja dokumentacji przetargowej;prowadzenie zestawień i raportowanie;współpraca z działem handlowym;monitorowanie realizacji przetargów;
Data publikacji: 2016-02-26
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: PHUP KRAK-OLD Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Limanowskiego 48/7, 30-551 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyszukiwanie przetargów branży elektrotechnicznej, narzędziowej, instalacyjnej;analiza dokumentacji przetargowej;przygotowywanie wycen i ofert przetargowych;uczestnictwo w aukcjach, licytacjach i przetargach na platformach zakupowych;utrzymywanie kontaktów z dostawcami;negocjacje warunków cenowych;kompletacja dokumentacji przetargowej;prowadzenie zestawień i raportowanie;współpraca z działem handlowym;monitorowanie realizacji przetargów;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Prowizyjny
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PRZETARGÓW I OFERTOWANIA (BRANŻA ELEKTROTECHNICZNA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik handlowiec*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętności negocjacyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra znajomość obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość branży technicznej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU COMARCH XL MILE WIDZIANA , UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE , minimum 1 rok doświadczenia w handlu w branży elektrotechnicznej, narzędziowej lub instalacyjnej; minimum wykształcenie średnie techniczne; znajomość branży elektrotechnicznej;zangażowanie, inicjatywa oraz determinacja w realizacji celów; operatywność, skuteczność, doskonała organizacja pracy własnej; umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: PHUP KRAK-OLD Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Limanowskiego 48/7, 30-551 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kandydaci proszeni są o przesyłanie CV na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Limanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 48
Profil działalności pracodawcy: Produkcja elementów elektronicznych.
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 26.02.2016
Oferta pracy ważna do: 10.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
BARTIMEX Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Obsługa konferencji.
Hotel Gromada sp. z o.o. - 2018-06-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
INTEGRATED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie standardów wyrobów szklanych w tym: opracowywanie kart pakowania wyrobów, udział w opiniowaniu nowych wzorów wyrobów, udział w opracowywaniu standardów dot. surowców i materiałów opakowaniowych, nadzór nad bazą danych wyrobów i standardów jakościowych klientów.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe techniczne, umiejetnosć pracy z dokumentacją techniczną, znajomosć pakietu Ms Office (Word, Excel, Power Point), samodzielność w podejmowaniu decyzji, minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze kontroli jakości wyrobów, mile widziane na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.PREFEROWANY KONTAKT Z PRACODAWCĄ e-maiL; rekrutacja (at) eu.o-i.com
O-I PRODUKCJA POLSKA Spółka Akcyjna - 2016-04-19 - Jarosław (podkarpackie)
Analiza aktualnego zapotrzebowania na zabawki drewniane na rynku ukraińskim, poszukiwanie i pozyskiwanie klientów na rynku ukraińskim i rosyjskim, obsługa klientów z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kamionna (małopolskie)
Rozliczanie transakcji z dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, przygotowywanie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klienta, utrzymywanie długoterminowej współpracy, wprowadzanie zamówień do systemu, rzetelna ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej
OFFICE SUPPORT KRZYSZTOF WYLĄG - 2016-06-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa technicznego i projektowego, analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty, sporządzanie ofert zgodnie z obowiązującymi procedurami, projektowanie konstrukcji, zleceń produkcyjnych, zamawianie materiału, przygotowywanie ofert i kosztorysów stolarki okiennej, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-12-15 - Gdańsk (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, analiza informacji rynkowej,utrzymanie dobrych relacji z obecnymi klientami,
ZPAS-NET Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
prace biurowe i administarcyjne na samodzielnym miejscu pracy, praca w zespole
SWS Kancelaria Prawna Strykowski Wachowiak Sp. Komadytowa - 2017-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztą,- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja innych dokumentów magazynowych tj.: MM, RW, PW,- przygotowywanie zestawień Excel i obróbka otrzymywanych analiz,- analizy w systemie.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Zgierz (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie i realizacja zamówien publicznych zgodnie z założeniami ustawy oraz postępowań bezprzetargowychkoordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postepowania przetargowego i bezprzetargowegoprowadzenie, uzupełnianie i archiwizacja dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji z postępowań bezprzetargowych
SPZOZ Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie - 2017-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa urządzeń multimedialnych (komputer, rzutnik, ekran)fotografia i obróbka zdjęć, rejestracja video, obsługa strony internetowej, Facebook, Instagram, kontakty z mediami.
Muzeum Mazowieckie w Płocku - 2017-06-29 - Płock (mazowieckie)
zgodne ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Rzeszyn (kujawsko-pomorskie)
nadzorowanie, weryfikacja jakościowa projektów, odpowiedzialność za prowadzenie projektów, działania z zakresu logistyki, planowania produkcji, wdrażanie dokumentacji założeń dostawców, pracowników, teorzenie oferty dla klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Sierakowo (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe; min. 2 lata doświadczenia w zakresie sprzedaży na rynkach wschodnich; biegła znajomość j. rosyjskiego, komunikatywna znajomość j. angielskiego; prawo jazdy kat. B; znajomość procedur eksportowych; Zakres obowiązków: obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych w krajach byłego bloku wschodniego; administracja zamówień klientów; sporządzanie ofert i kalkulacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Gliwice (śląskie)
KONTROLA BUDYNKÓW PO WZGLĘDEM TECHNICZNYM, WYSTAWIANIE PROTOKOŁÓW KONIECZNOŚCI, LIKWIDACJA SZKÓD, PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ AWARII I ZLECANIE ICH USUNIĘCIA, WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI DZIAŁAMI SPÓŁKI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PRWO JAZDY KAT. BCV NA ADRES E-MAIL:SEKRETARIAT (at) AGBIL.PL
ADMINISTRACJA GRUNTÓW, BUDYNKÓW I LOKALI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
realizacja zadań służby BHP w Zakładzie Pracy, przeprowadzanie szkoleń okresowych pracowników
F.U.P.H."LIMBLACH" Ignacy Włodarczyk Limanowa - 2016-04-19 - Limanowa (małopolskie)
Nadzór nad realizacją zamówień (rejestracja zamówień, wystawianie faktur WZ, przygotowanie dokumentów wysyłkowych, wystawianie zlecenia wydania), fakturowanie sprzedaży, prowadzenie sprzedaży wyrobów będących w ofercie firmy, przekazywanie zapotrzebowania na wyroby gotowe do kierowników zakładów produkcyjnych, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych dla biura rachunkowegoWYMAGANIA: wykształcenie średnie, doświadczenie w dziale obsługi klienta, znajomość zasad fakturowania, mile widziane doświadczenie zawodowe, mile widziana znajomość języka angielskiego, zdolność szybkiego uczenia sięKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 508 382 505
REH4MAT Sławomir Wroński - 2016-10-10 - Widna Góra (podkarpackie)
Ogólny zakres obowiązków1. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy2. wprowadzanie danych do systemów3. aktywna sprzedaż stacjonarna połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz tworzenie ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. praca od pon do pt w godz. od 8 do 16 (dokumenty aplikacyjne należy przesyłać drogą elektroniczną na adres; handlowiec-praca (at) golden-line.eu lub składać osobiście w siedzibie biura ul. Krakowska 158. Osoba kontaktowa: Paulina Wąsacz
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2015-12-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż części samochodowych.
Centrum Części Samochodowych Ford Michał Goździewski - 2018-01-04 - Starogard Gdański (pomorskie)
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa technicznego i projektowego, analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty, sporządzanie ofert zgodnie z obowiązującymi procedurami, projektowanie konstrukcji, zleceń produkcyjnych, zamawianie materiału, przygotowywanie ofert i kosztorysów stolarki okiennej, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-12-12 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Żory (śląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych i płacowych w programie SYMFONIA KADRY I PŁACE. Praca w programie PŁATNIK.
KONRAD R.K.Z. BZDURSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-29 - Pęczniew (łódzkie)
kompleksowa obsługa klientów w kanale internetowym (własny sklep internetowy, Allegro, inne platformy sprzedażowe) - zarządzanie budżetem promocyjnym - dbałość o jakość prezentowanej oferty produktowej - odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych - analiza wyników sprzedaży i planowanie odpowiednich działań w celu zwiększenia jej efektywności, prognozowanie - koordynowanie reklamacji i zwrotów - współpraca z innymi działami firmy.
ACTIVA POLSKA Sp. z o.o. - 2018-10-30 - Jawor (dolnośląskie)
kontyakt z klientem, koordynowanie prac związanych z dostawą towaru.
SW Armatura Sp. z o.o. - 2015-12-29 - Warszowice (śląskie)