SPECJALISTA DS PROJEKTÓW UNIJNYCH Nowy Pożóg oferta pracy BIURO RACHUNKOWE ABC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS PROJEKTÓW UNIJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie wnioskow o dofinansowani do działalności gospodarczej i rolniczej
Data publikacji: 2020-04-23
Lokalizacja: Nowy Pożóg (lubelskie)
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE ABC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:24-130 Nowy Pożóg 98, powiat: puławski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie wnioskow o dofinansowani do działalności gospodarczej i rolniczej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS PROJEKTÓW UNIJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Pożóg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: puławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0614
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Końskowola
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Koordynator projektów unijnych
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. srednie, obsługa komputera, mile widziane doswiadczenie, jedna zmiana 8-16
Nazwa pracodawcy:
BIURO RACHUNKOWE ABC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7162819509
danePracodawcy_regon: 36584846300000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Adres pracodawcy:
24-130 Nowy Pożóg 98, powiat: puławski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: puławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0614
Gmina pracodawcy: Końskowola
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowy Pożóg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0383685
Numer budynku pracodawcy: 98
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Puławach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242102
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.04.2020
Oferta pracy ważna do: 23.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a2c43eda4d901da95b1fe2dfb0860f62
Podobne oferty pracy
Będziesz odpowiedzialny/a:- sporządzanie dokumentacji kadrowej dotyczącej nawiązania/trwania/zakończenia stosunku pracy,- prowadzenie teczek osobowych,- ewidencja oraz rozliczanie czasu pracy i nieobecności,- nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich i szkoleń bhp,- naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego,- rozliczanie wynagrodzeń z tytułu umów cywilno-prawnych,- sporządzanie deklaracji PIT/ZUS/GUS/PFRON.Godziny pracy: 8-16.
Kraina odkrywcy sp. z o.o. - 2020-08-10 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (żelbet)
Burkle Sp. z o.o. Rakowice Małe - 2016-02-19 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Specjalista do ostrzenia narzędzi
Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A. - 2016-11-22 - Tarnów (małopolskie)
Zapewnienie jakości poprzez opracowanie i wdrożenie procedur zapewnienia i kontroli jakości produkcji w zakresie: technologii produkcji kompozytu, montażu kadłubów, nadbudówek i kompozytowych elementów zewnętrznych oraz wewnętrznych, montażu wyposażenia pokładowego, montażu wyposażenia pomieszczeń technicznych, przejść, itp. Praca od poniedziałku do piątku, rozpoczęcie pracy w godzinach: 7:00-9:00, wykonywanie obowiązków przez 8 godzin.
Sunreef Venture S.A - 2020-10-22 - Gdańsk (pomorskie)
Osoba na samodzielne stanowisko do pracy w Biurze Rachunkowym, w dziale kadry-płace. Kompleksowa obsługa pracowników, zleceniobiorców, przedsiębiorców. Prowadzenie spraw pracowniczych, doradztwo.
BIURO RACHUNKOWE S.C. ALICJA ZABŁOCKA-KWIECIEŃ ALEKSANDRA SZANIAWSKA - 2018-05-14 - Lublin (lubelskie)
Metrix Metal Sp. z o.o. Tczewzatrudni:SPECJALISTĘ DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKAWymagania :- Wykształcenie wyższe kierunkowe,- Praktyczna znajomość przepisów i zagadnień z zakresu ochrony środowiska i BHP,- Znajomość wamgań normy ISO 14001,- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane,- Umiejętność pracy w zespole,- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,- Dobra znajomość pakietu MS Office,- Dobra znajomość języka angielskiego.Oferujemy:- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującą stabilizację, poczucie bezpieczeństwa,- Stałe, terminowe wynagrodzenie i premie uznaniowe (płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji),- Dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,- Uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,- Bogaty pakiet socjalny: bilety do kina, na basen.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-11-15 - Tczew (pomorskie)
odpowiedzialnośc za pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentem arabskimi aktywne prowadzenie wieloletniego researchu arabskiego rynku gier, odpowiedzialnośc za budowe dobregoo wizerunku platformy sprzedażowej pracodawcy na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca z monitorem ekranowym ekranowym w pomieszczeniu typu Open-space, prowadzenie rekrutacji i współpraca w tym zakresie z pracownikami innych działów współudział w tworzeniu i realizowaniu projektów personalnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Monitorowanie nalezności, windykacja należności krajowych i zagranicznych, potwierdzanie sald
DROP Spółka Akcyjna - 2017-12-15 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
przygotwanie częsci do sprzedazy, wykonywanie zdjęć, wystawianie aukcji
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Organizacja szkoleń, pozyskiwanie uczestników (tel., e-mail), kontakt z wykładowcami, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kraków (małopolskie)
w/g potrzeb
FABET Przedsiębiorstwo Elementów Budowlanych S.A - 2016-02-12 - Kielce (świętokrzyskie)
- prowadzenie pełnej dokumentacja kadrowo-płacowej pracownika- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników- wyliczanie wynagrodzeń dla pracowników- naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych- przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników: umowy, świadectwa pracy, porozumienia, zaświadczenia i inne dokumenty pracownicze- monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń BHP- prowadzenie ewidencji czasu pracy (ewidencja urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych i innych)- weryfikacja i kontrola czasu pracy pracowników- realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, GUS, PFRON- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzenie zaświadczeń RP-7- sporządzanie i oblizanie zajęć komorniczych i skarbowych pracowników oraz prowadzenie w liście płac, a także bieżąca współpraca z Komornikami- współpraca z działem księgowości
OPTIMA KJ Biuro Usług Księgowych Sp. z o.o. - 2019-09-18 - Pszczyna (śląskie)
prowadzenie dokumentacji i akt osobowych pracowników, organizacja spotkań z klientami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Armenii, Mołdawii
WORK 365 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
praca przy pielęgnacji drzew i krzewów, pielęgnacja trawników, pomoc przy wycince drzew, pomoc przy sadzeniu drzew,
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE SERWIS ZIELEŃ ŁUKASZ KÖNIG - 2020-07-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Serwis, naprawa maszyn, obsluga elektrosprzętu.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Chojnice (pomorskie)
• Profesjonalna obsługa klientów w salonie• Analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów• Aktywna sprzedaż produktów• Realizacja celów sprzedażowych• Budowanie długofalowych relacji z klientem
Manpower - 2016-03-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
MONITOROWANIE PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW BHP, PPOŻ I OCHRONY ŚRODOWISKA, GOSPODARKA ODPADAMI W ZAKŁADZIE, WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI NADZORU NAD WARUNKAMI PRACY
INVER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-21 - Dębica (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, zwalnianiem oraz podczas zatrudniania pracowników.Sporządzanie list płac.Rozliczanie kosztów delegacji służbowych.Sporzadzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS.Sporządzanie deklaracji do US oraz PFRON.Ewidencjonowanie i rozliczanie absencji chorobowych, urlopowych i wypadkowych.
DAARAM Spółka zo.o - 2018-09-21 - Dąbrowiec (lubuskie)
Udział w procedurach zlecania, nadzorowania i odbioru dokumentacji projektowych. Nadzorowanie z ramienia inwestora procedur związanych z uzyskaniem decyzji administracyjnych związanych z procesem budowlanym. Znajomość prawa budowlanego oraz innych przepisów dotyczących procesu budowlanego. Współpraca z biurami projektowymi w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, współpraca z urzędami i instytucjami związana z realizacją inwestycji i remontów. Wymagana umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy w zespole, obowiązkowość, samodzielność. Ocena i rozstrzyganie zagadnień technicznych na etapie realizacji dokumentacji i robót budowlanych.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2019-10-23 - Gdańsk (pomorskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o dzieło i zlecenia oraz umów o pracę. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-12-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod względem sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane: wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 505 171 895 / 95 755 32 51 Marcin Tołoczko. Adres e-mail: marcin.toloczko (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2017-02-27 - Sulęcin (lubuskie)
- Rekrutacja pracowników z Ukrainy
Work & Jobs Consulting Sp. z o.o. - 2019-04-16 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie sprawozdań, anali zużycia ciepła, współczynników redukcyjnych, znajomosć przepisów prawo energrtyczne, minimalne podstawy ekonomii, rozliczanie faktur za ciepło, paliwo gazowe, posiadanie uprawnień do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, uprawnień budowlanych z zakresu projektowania i wykonywania instalacji sanitarnychGodziny pracy: 7.00-15.00
Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-10-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie zleceń, obsługa klienta, marketing usług
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Kraków (małopolskie)
X
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Przeworsk (podkarpackie)
1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu 6. Prowadzenie ewaluacji projektu7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 9. Współpraca z Dyrekcją WCI , Koordynatorem oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektuWymagane dokumenty: Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracyPodanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego.Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, Oświadczenie o niekaralności, Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista wsparci w projekcie Rodzice na start!, w terminie do dnia 30.05.2019r. do godziny 12:00 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Anna Zielińska-Pruś tel. 71 782 35 19 w godz. 9.00 - 15.00 Umowa na czas określony. 3/4 etatu. Praca w systemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy: Wrocławskie Centrum Integracji ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny 71 782 35 19 w godz. 9.00 - 15.00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-05-22 - Wrocław (dolnośląskie)