SPECJALISTA DS ORGANIZACJI USŁUG KONFERENCYJNYCH Wysoka oferta pracy Platon, Zarządzanie i Finanse sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS ORGANIZACJI USŁUG KONFERENCYJNYCH
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja szkoleń i konferencji dla jednostek publicznych skarbu państwa. Praca w godz.: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali C, E.Kontakt z pracodawcą - e-mail: adam (at) platon.org.pl
Data publikacji: 2020-05-11
Lokalizacja: Wysoka (dolnośląskie)
Pracodawca: Platon, Zarządzanie i Finanse sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chabrowa 39/7, 52-200 Wysoka, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizacja szkoleń i konferencji dla jednostek publicznych skarbu państwa. Praca w godz.: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali C, E.Kontakt z pracodawcą - e-mail: adam (at) platon.org.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ORGANIZACJI USŁUG KONFERENCYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wysoka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0223
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: organizator usług konferencyjnych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 7
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Organizator usług konferencyjnych
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: DYSPOZYCYJNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kategoria - B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: średnie, staż pracy: rok, prawo jazdy kat. B, podstawowa znajomość języka angielskiego, dyspozycyjność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Platon, Zarządzanie i Finanse sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 8943129970
danePracodawcy_regon: 380583783
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Chabrowa 39/7, 52-200 Wysoka, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: wrocławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0223
Gmina pracodawcy: Kobierzyce
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wysoka
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0875655
Ulica pracodawcy: Chabrowa
Numer budynku pracodawcy: 39
danePracodawcy_nrLokalu: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333204
Zawód wykonywany przez pracownika: organizator usług konferencyjnych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 11.05.2020
Oferta pracy ważna do: 26.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?62c1ecc6c324ee177f8232779484bd5f
Podobne oferty pracy
Obsługa klientów, uzupełnianie stanów magazynowych.Godz. pracy: 6-14, 14-22.
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Łódź (łódzkie)
naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie deklaracji ZUS, obsługa zatrudnienia cudzoziemców
BIURO RACHUNKOWE PATRYCJA FILIPECKA - 2018-03-15 - Częstochowa (śląskie)
- Realizacja polityki handlowej i marketingowej przedsiębiorstwa,- Przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe,- utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów,- zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów o świadczenie usług,- bieżący nadzór nad realizacją usług,- analizowanie cen sprzedaży, kalkulacja optymalnej ceny ofery- rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamówionych usług
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Katowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji zwiazanych z ochorona srodowiska
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Przasnysz (mazowieckie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wołomin (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalista ds. Exportu będzie odpowiedzialna za obsługę klienta francuskojęzycznego. W tym kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem, przygotowywanie zapytań ofertowych, obsługa zamówień, przygotowywanie i nadzorowanie planów transportowych oraz bieżących płatności.
PAGEN Sp. z o.o - 2019-03-25 - Gnojnik (małopolskie)
- zarzadzanie bazą dostawców komponentów na poziomie operacyjnym i taktycznym,- administrowanie danymi dostawców w systemie Oracle,- negocjacje handlowe, podpisywanie umów i kontraktów,- cykliczne ocenianie dostawców,- bieżące usprawnianie współpracy z dostawcami,- prowadzenie projektów zakupowych.
Magnetic Systems Technology Sp.z.o.o Sp.k. - 2018-01-03 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
koordynowanie procesów transportowych, realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, sporządzanie dokumentacji logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Dębów (podkarpackie)
IDENTYFIKOWANIE WYMOGÓW OGRANICZEŃ I PRZESŁANEK REKRUTACJI ZE WZGLĘDU NA STRONĘ PODMIOTU, REKRUTACJA PRACOWNIKÓW
INTERNATIONAL AGENCY OF EMPLOYERS SP. Z O.O. - 2019-12-05 - Dębczyno (zachodniopomorskie)
kontrola przyjmowanych i wydawanych surowców - prowadzenie dokumentacji, ocena wyrobu gotowego, przeprowadzenie badań surowców, półproduktów, wyrobów gotowych, kontrola zgodności procesów produkcyjnych z obowiązującymi instrukcjami, sporządzanie raportów z wykonanej opracy
"CEDROB" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-17 - Ciechanowiec (podlaskie)
Rozliczanie kosztów i przychodów spółdzielni, wspólnot, podatek VAT, JPK, analiza kont, plany gospodarczo - finansowe, bilans, GUS
Spóldzielnia Mieszkaniowa "Jedność" - 2020-01-09 - Piaseczno (mazowieckie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, opracowanie i prowadzenie kampanii reklamowych i medialnych, opracowanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HADM" MIECZYSŁAW GRAMATOWSKI - 2019-05-07 - Rokocin (pomorskie)
Zapoznanie się z budową i technologią produkcji produktów, obsługa systemu komputerowego w zakresie działu zakupów, wykonywanie zamówieńdo dostawców, optymalizacja stanów magazynowych.Miejsce wykonywania stażu: Czechowice-DziedziceOferta przeznaczona dla osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy, ponizej 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Pozyskiwanie środków z UE oraz instytucji krajowych i zagranicznych na działalność edukacyjno-doradczą i wydawniczą, wypełnianie wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy fiansnowej lub współfinansowanej ze środków UE lub innych instystucji krajowych lub zagranicznych, współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi, realizacja zadań związanych z rolnictwem i rozwojem obszarów wiejskich. Umowa o pracę na zastępstwo (powyżej roku), jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą: 71-339-80-21 lub kadry (at) dodr.pl lub listownie.Informacja o ofercie w sali: C, D
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2016-03-11 - Wrocław (dolnośląskie)
• tworzenie oprogramowania w jęz. C na mikrokontrolery typu ARM (STM32), PIC,• tworzenie architektury systemowej HDL z wykorzystaniem np. FPGA,• przeprowadzanie testów opracowanych urządzeń w tym oprogramowania,• przygotowanie dokumentacji.
Sieć Badawcza Łukasiewicz Instytut Tele-i Radiotechniczny - 2020-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa telefoniczna i mailowa klienta, kontakt z firmami kurierskimi, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kokotów (małopolskie)
jw.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 28 - 2018-09-17 - Warszawa (mazowieckie)
-
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Kros Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Iłownica (pomorskie)
sprawowanie nadzoru nad realizacja szczepień ochronnych,dystrybucja szczepionkami i preparatami biologicznymi,prowadzenie prawidłowej dystrybucji w zakresie przychodu,rozchodu i wydawania szczepionek,sporzadzanie okresowych sprawozdań ze stanu zużycia szczepionek,sporządzanie zamówień na szczepionki,prowadzenie rejestru niepożądanych odczynów poszczepiennych
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Gniezno (wielkopolskie)
-
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska - pozyskiwanie gruntownej wiedzy o rynku, na którym działa przedsiębiorstwo i konkurencji, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów - baza danych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, obsługa reklamacji (zgłoszenia, monitoring), przyjmowanie i ewidencja zamówień, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania (zbieranie i kompletowanie dokumentów wysyłkowych od spedytora), fakturowanie sprzedaży, wyjaśnianie różnic cenowych powstałych podczas wprowadzania faktur oraz korekt, wystawianie dokumentów dostawy, przygotowanie przesunięć towarów między jednostkami, przygotowanie zestawienia do księgowości (faktury, dokumenty dostawy), przygotowanie raportów sprzedażowych - analiza wyników sprzedaży, proponowanie działań usprawniających sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Tuszów Narodowy (podkarpackie)
Obsługa biura magazynu, obsługa programów magazynowych, prowadzenie dokumentacji, wykonywanie raportów, obsługa biura załadunków i rozładunków.
DOLINA NIDY Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-03-29 - Konin (wielkopolskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; znajomość programu PrestaShop, języka PHP, HTML; dobra znajomość języka angielskiego; komunikatywność; zakres obowiązków: prowadzenie i obsługa sklepu internetowego, instalacja dodatków, aktualizacja informacji - opisy, zdjęcia, ceny, udzielanie potencjalnym klientom dostępu do sklepu, przyjmowanie i realizacja zamówień; współpraca z działem graficznym i działem sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice;
HALANTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Przyszowice (śląskie)
Sprzedaż akcesorii telefonicznych, pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad istniejącymi klientami, opracowywanie ofert sprzedaży, stały kontakt z klientem.Stałe wynagrodzenie + system prowizyjny.
ATLANTIC MOBILE ACCESSORIES EUROPE Sp. z o.o. - 2020-01-14 - Kraków (małopolskie)
PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ OD KLIENTA. PRZYJMOWANIE TOWARU, MONITOROWANIE PROCESU NAPRAW SPRZETU.WYMAGANE DOŚWIADZENIE W ROLNICTWIE.ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ NEGOCJACJI WYNAGRODZENIA.
AGROWIEC Remigiusz Weżgowiec - 2020-08-27 - Starczówek (dolnośląskie)
obsługa gości, przyjmowanie zamówień, podawanie posiłków, obsługa sprzętów barowych, obsługa kasy fiskalnej
Auto-Centrum M.Z. Kierat Sp. Jawna - 2016-04-20 - Tychy (śląskie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok w sprzedaży drzwi; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
MAT-BUD MATERIAŁY BUDOWLANE KAZIMIERZ KULA - 2016-02-11 - Gliwice (śląskie)
- Osoba ta będzie odpowiedzialna za weryfikacje danych osób ubiegających się o prace w firmie Naszych klientów. Praca na oferowanym przez nas stanowisku polega na kontakcie telefonicznym i mailowym z instytucjami oraz firmami na całym świecie w języku angielskim i weryfikowaniu informacji dotyczących osób aplikujących o prace w firmach Naszych klientów. Tworzenie raportów na podstawie zebranych informacji.- Język portugalski jest wymagany do kontaktu ze źródłami z Brazylii i Portugalii.- Wynagrodzenie: 3220 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy: Trzy tygodnie: 9:00-17:00, Jeden tydzień: 10:00-18:00. Praca również w Święta. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Katowice (śląskie)
Nadzór na d prawidłowym działaniem oraz przeprowadzaniem prac remontowych podległych urządzeń i maszyn. Podstawy znajomości pneumatyki i hydrauliki siłowej.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Częstochowa (śląskie)
Udział w realizacji zadań związanych z BHP.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Bodzentyn (świętokrzyskie)