SPECJALISTA DS. OPERACJI LOGISTYCZNYCH Bielany Wrocławskie oferta pracy KUEHNE+NAGEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OPERACJI LOGISTYCZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 800 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja codziennych zadań biznesowych związanych z usługami współdzielonymi z wieżą kontrolną w następujący sposób: * zarządzanie zleceniami, np. - ręczne wprowadzanie zleceń, - śledzenie procesów potwierdzenia u dostawców, * zarządzanie transportem, np. - planowanie zamówień na wszystkie wymagane rodzaje transportu zgodnie z ustalonymi wymaganiami klienta, - optymalizacja transportu poprzez konsolidację zleceń klientów, - tworzenie dokumentacji związanej z przesyłką, takiej jak powiadomienia o odbiorze i plany załadunku. Praca w godz.: 8:00-16:00 / 9:00-17:00 / 10:00-18:00.
Data publikacji: 2021-05-04
Lokalizacja: Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Pracodawca: KUEHNE+NAGEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 1, 55-040 Bielany Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja codziennych zadań biznesowych związanych z usługami współdzielonymi z wieżą kontrolną w następujący sposób: * zarządzanie zleceniami, np. - ręczne wprowadzanie zleceń, - śledzenie procesów potwierdzenia u dostawców, * zarządzanie transportem, np. - planowanie zamówień na wszystkie wymagane rodzaje transportu zgodnie z ustalonymi wymaganiami klienta, - optymalizacja transportu poprzez konsolidację zleceń klientów, - tworzenie dokumentacji związanej z przesyłką, takiej jak powiadomienia o odbiorze i plany załadunku. Praca w godz.: 8:00-16:00 / 9:00-17:00 / 10:00-18:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: nie mniej niż 4800 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OPERACJI LOGISTYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielany Wrocławskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0223
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.05.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw logistyki (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: transport/logistyka
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie: wyższe,2) staż pracy: ponad 3-letnie doświadczenie zawodowe w obrębie logistyki,3) umiejętność-specjalność: - doskonała znajomość pakietu MS Office, - certyfikat ze znajomości Web and JavaScript for Front-end Development,- umiejętność analizy danych i kierowania optymalizacją procesów,- znajomość przepisów i regulacji w handlu,- umiejętność rozpoznawania zagrożeń w operacjach logistycznych, - wysoka komunikatywność,4) inne:- biegła znajomość języka angielskiego i rosyjskiego ze względu na międzynarodowy charakter pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
KUEHNE+NAGEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7792429566
danePracodawcy_regon: 361063720
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Spedycyjna 1, 62-023 Gądki, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: poznański
danePracodawcy_kodPowiatu: 3021
Gmina pracodawcy: Kórnik
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gądki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0586514
Ulica pracodawcy: Spedycyjna
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242108
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 05.05.2021
Oferta pracy ważna do: 26.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 05.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?85525582e32b0a80212fa6ba73751b18
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
bezpośrednia obsługa klientów, przyjmowanie, wycena, eksponowanie towarów, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Krynica Morska (pomorskie)
Organizacja magazynu.Koordynacja transportu towarów.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Głogów (dolnośląskie)
Wprowadzanie do systemów informacji gospodarki wodnej informacji w zakresie wydanych decyzji i zgód wodnoprawnych, prowadzenie ewidencji urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów, wprowadzanie do systemów informacji gospodarki wodnej informacji w zakresie wydanych decyzji i zgód wodnoprawnych, prowadzenie ewidencji urządzeń melioracji wodnych oraz zmeliorowanych gruntów, prowadzenie ewidencji danych dotyczących: ilości i jakości pobranych wód podziemnych i powierzchniowych, ilości, stanu i składu ścieków wprowadzonych do wód lub do ziemi, ilości wód odprowadzonych do wód, wielkości i rodzaju uszczelnionej powierzchni, systemu odbioru wód opadowych lub roztopowych oraz wszelkiej retencji w procesie wielkości spływu, wielkości produkcji ryb lub innych organizmów wodnych w stawach o wodzie stojącej oraz powierzchni użytkowej tych stawów, wielkości średnich przepływów, zasobów wód podziemnych.
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Nysa (opolskie)
- Tworzenie planów projektów, ich harmonogramów i budżetów zgodnie z przyjętymi w firmie standardami,- Nadzorowanie przebiegu realizowanych projektów oraz raportowanie bieżącego statusu prac z uwzględnieniem stanu zaawansowania prac oraz identyfikację ryzyk,- Wspieranie działań marketingowych i handlowych w zakresie przygotowania wycen, materiałów ofertowych, opisów, dokumentacji itp.,- Rozwijanie standardów firmowych w zakresie planowania, wyceny i realizacji kontraktów poprzez planowanie i dokumentowanie realizowanych projektów, - Nadzorowanie przebiegu realizowanych projektów pod kątem ich spójności ze standarami, - Utrzymywanie bieżącej dokumentacji projektowanej w zakresie ralizowanych projektów.Początkowo umowa na okres próbny, później przewidywane zatrudnienie na czas nieokreślony.Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2019-11-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2019-06-18 - Grajewo (podlaskie)
Praca biurowa: kontakt z klientem, zlecanie asortymentu do produkcji,, organizowanie dostaw do klienta, Wystawianie WZ zleceń transportowych, fakturowanie
P.V. PREFABET KLUCZBORK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-04 - Kluczbork (opolskie)
wystawianie produktow na platformach sprzedazowych, kontakt e-mail i telefoniczny z klientem, obsługa zamówień w sklepie internetowym
A&J Trade Justyna Ciurkowska - 2018-01-24 - Puławy (lubelskie)
- obsługa klienta, - obsługa komputera, - wykonywanie wycen. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl
ARW FOCUS K.Wojtiuk Spółka Jawna Wrocław - 2019-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)
1) kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników;2) sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych;3) sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa;4) ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej;5) sporządzanie listy płac z tytułu wszelkich wynagrodzeń oraz zasiłków ZUS;6) sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korygujących ZUS oraz dokumentów zgłoszeniowych ZUS;7) prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz urlopów pracowniczych, sporządzanie grafików pracowniczych;8) sporządzanie informacji o dochodach PIT-11;9) sporządzanie i rozliczanie wniosków w ramach umów refundowanych;
Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji - 2021-05-17 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
obsługa sklepu internetowego, pilnowanie stanów magazynowych, wprowadzanie nowych towarów, przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do wysyłki towarów
kontakt przez PUP - 2019-11-15 - Cieszyn (śląskie)
-sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkowym-ewidencja dokumentów-obsługa programów księgowych-zadania zlecone przez Zarząd
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2018-03-16 - Hucisko (mazowieckie)
obsługa komputera, urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Wilczęta (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie klientów, podpisywanie umów, edukowanie klientów w zakresie fotowoltaiki
LIBERTI Łukasz Sawicki - 2021-05-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Rejestratorka medyczna, praca w ramach umowy zlecenie.
Centrum Specjalistyczne Biomed Borowscy Spółka Jawna - 2017-06-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
liczenie towarów
kontakt przez OHP - 2017-10-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych. Prowadzenie mediacji, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich oraz ich rodzin. Współpraca z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu. Wykonywanie obowiązków wynikających z odrębnych decyzji prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie. Szczegółowe informacje o naborze w konkursie : http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.html
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-01-10 - Biała Podlaska (lubelskie)
wykształcenie wyższe z dziedziny metalurgii/ obróbka plastyczna i termiczna metali.Wdrażanie produkcji kucia precyzyjnego kół do przekładni stożkowych.Wymagania: biegła znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego; staż min. 5 lat w zawodzie.Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy, delegacje na Ukrainę oraz do Bułgarii
COBERG Sp. z o. o. w Organizacji - 2017-02-28 - Racibórz (śląskie)
- sporządzanie raportów prod.,- kontakt z klientami,- analiza usterek i wydajności;
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Grójec (mazowieckie)
jw
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie wyrobów do ocen/degustacji .Organizacja odprawtechnologicznych . Przeprowadzaniedegustacji wewnętrznych w zakładzie ,wsparcie administracyjne
Tarczyński Spółka Akcyjna - 2016-06-08 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, realizacja celów sprzedażowych, doradztwo techniczne, budowanie długofalowych relacji z klientami, raportowanie wyników pracy; zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, czas pracy od pon. do pt. w godz. 8.00-16.00, wynagrodzenie zasadnicze oraz premia, niezbędne narzędzia pracy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA TECHNICZNEGO I USŁUG INVEST-SUPPORT JACEK SMOKOWSKI - 2021-04-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Planowanie i promocja kampani reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Kraków (małopolskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 16/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Monitorowanie prowadzonych przez świadczeniodawców na obszarze właściwości oddziału wojewódzkiego wszystkich postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na zakup leków z katalogu leków lub zawierających substancje z katalogu substancji stosowanych w chemioterapii i programach lekowych,2. Monitorowanie średniego kosztu rozliczenia wybranych substancji czynnych u poszczególnych świadczeniodawców realizujących świadczenia w zakresie chemioterapii i programach lekowych na obszarze właściwości oddziału wojewódzkiego,4. Przygotowywanie analiz i raportów na potrzeby Oddziału i Centrali NFZ w zakresie monitorowania postępowań przetargowych,5. Udział w prowadzonych postępowaniach konkursowych w rodzaju leczenie szpitalne - programy lekowe oraz chemioterapia, jak również w pracach Biura Obsługi Konkursu.-Wynagrodzenie: od 3900 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane są 3 lata stażu pracy.Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. Znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.),3. Znajomość przepisów ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1844 z poźn. zm.),4. Bbiegła umiejętność obsługi komputera, w tym programów MS Word, Excel oraz Power Point.Wymagania dodatkowe:1. Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z organizacją i prowadzeniem postępowań przetargowych, w tym na leki zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, 2. Znajomość zapisów charakterystyk produktów leczniczych leków z katalogu substancji stosowanych w chemioterapii i programach lekowych (Przegląd Charakterystyki Produktu Leczniczego dostępny jest na stronach internetowych: www.ema.europa.eu oraz www.urpl.gov.pl).Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne:umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność poprawnego formułowania pism, odpowiedzialność i dyspozycyjność.Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-25 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
koordynowanie i nadzorowanie importu/eksportu produktów, negocjowanie warunków dostaw, utrzymywanie kontaktów i dobrych relacji z dostawcami.Giełda pracy 26.04.2018r. godz. 12.00.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Skopanie (podkarpackie)
obsługa płacowa różnych firm (sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS, PFRON, refundacje z PUP, bieżąca obsługa i praca z klientem); sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych oraz wyrejestrowujących do ZUS dot. pracowników, zleceniobiorców, przedsiębiorców
EKSPERTPLUS CONSULTING Spółka z o.o. - 2021-05-18 - Stargard (zachodniopomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, ewidencjonowanie i rozliczanie urlopów i czasu nieobecności pracowników, przygotowywanie dokumentów dot. zatrudnienia i zwalniania pracowników, ewidencja faktur, kontakt z Biurem Rachunkowym, poczta wychodząca i przychodząca, itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wilków (dolnośląskie)
- rejestracja i kompleksowa obsługa pacjenta, prowadenie dokumentacji medycznej pacjenta, obsługa komputera i kasy fiskalnej, udzielanie informacji o zakresie i możliwościach wykonywanych usług zdrowotnychPraca w godzinach 8.00- 16.00, 10.00 - 18.00
"VITAL MEDIC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-27 - Kluczbork (opolskie)
-
KARO CONCEPT S.C. - 2017-12-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)