SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 800 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-06-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali analitycy finansowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.06.2018
Data zakończenia pracy: 26.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali analitycy finansowi (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; znajomość przepisów prawa, w tym: regulacji wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności wynikających z działań podmiotów nadzoru finansowego/bankowego; doskonała znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, itd.); umiejętność wykorzystania nowoczesnych technologii do realizacji powierzonych zadań - wiedza teoretyczna na temat instytucji rynków kapitałowych; znajomość zagadnień rynku kapitałowego, a także znajomość różnych produktów finansowych; umiejętność pracy z partnerami na wyższym szczeblu; sprawdzona umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów biznesowych i relacji z klientami; umiejętność współpracy z innymi jednostkami firmy oraz jednostkami zewnętrznymi w celu zapewnienia najlepszej jakości pracy; umiejętność monitorowania i procesowania zdarzeń Corporate Actions w systemie księgowym; umiejętność pracy zespołowej, terminowość i bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność budowania właściwych relacji z klientem w celu zwiększenia efektywności współpracy; umiejętność współtworzenia procesów operacyjnych; umiejętność interakcji i współpracy z klientami korporacyjnymi poprzez oferowanie i wdrażanie nowych rozwiązań; rok doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka angielskeigo i rosyjskiego. Zakres obowiązków: przestrzeganie wszystkich departamentowych procedur i kontroli; terminowe realizacja przydzielonych zadań i odznaczanie ich na liście kontrolnej; wyjaśnianie i rozwiązywanie niezgodności pomiędzy księgami rachunkowymi funduszy, a rachunkami pieniężnymi i papierów wartościowych tych funduszy; niezwłoczne zgłaszanie błędów w procesach i potencjalnego ryzyka do menedżerów lub bardziej doświadczonych członków zespołu; identyfikowanie i zgłaszanie wszelkich nieefektywności, luk i ryzyka w procesie; monitorowanie i procesowanie zdarzeń Corporate Actions w systemie księgowym; uczestniczenie w spotkaniach zespołu; uczestniczenie w wewnętrznych telefonicznych rozmowach biznesowych; uczestniczenie w testowaniu nowych rozwiązań; aktywne wspieranie innych członków zespołu oraz departamentu; przeprowadzanie szkoleń dla nowych członków zespołu; dostarczanie szczegółów na temat niestandardowych sytuacji i określenie terminów realizacji do kierownika zespołu; wykonywanie innych zadań przydzielonych przez menedżera lub bardziej doświadczonych członków zespołu; przestrzeganie planu szkoleń przydzielonego przez menedżera.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali analitycy finansowi
Data dodania oferty pracy: 20.06.2018
Oferta pracy ważna do: 27.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Branża reklamowa - Monter reklam.Montaż konstrukcji reklamowych z różnego rodzaju elementów lub prefabrykatów.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Łódź (łódzkie)
Wprowadzanie artykułów do sprzedaży internetowej, opracowywanie opisów produktów do sprzedaży. Obsługa sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zadań graficznych, reklamowych w pełnym zakresie.
Firma Usługowa INTEX Tomasz Kardaczyński - 2016-05-04 - Racibórz (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Wielka Wola (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem, prowadzenie nadzoru nad transportem i magazynowaniem towaru, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, zakup i sprzedaż towarów.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Lublin (lubelskie)
praca przy linii produkcyjnej, transport materiałów, ręczne prace transportowe, prace transportowe przy pomocy wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Łódź (łódzkie)
obsługa projektów marketingowych, współpraca z klientami, dostawcami, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie zestawień w tematach dotyczących obsługiwanych projektów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
redakcja TVS
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Suwałki (podlaskie)
obsługa e-mailowa klientów w zakresie reklamacji, nadzór nad procesami reklamacyjnymi i obiegiem dokumentów reklamacyjnych wewnątrz firmy
HIGHER MONIKA GODLEWSKA - 2018-08-14 - Żarów (dolnośląskie)
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy), prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznym, zdrowotnymi, obsługa programów: PŁATNIK, SYMFONIA KADRI I PŁACE, terminowe i prawidłowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, prowadzenie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, sporządzanie sprawozdań do GUS, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na takim samym stanowisku. Umiejętność obsługi programów komputerowych: SYMFONIA, PŁATNIK. Umiejętność redagowania pism urzędowych.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2016-12-02 - Katowice (śląskie)
Współpraca w opracowywaniu dokumentacji gotowości mobilizacyjnej i bojowej.Opracowywanie dokumentacji systemu alarmowania i powiadamiania. Prowadzenie szkoleń w ramach gotowości bojowej i mobilizacyjnej.Dokumenty należy złożyć w kancelarii siedziby firmy.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2018-04-18 - Łódź (łódzkie)
-
Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, bieżąca analiza rynku pod kontem potencjalnych klientów, identyfikowanie potencjalnych możliwości biznesowych u klientów.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Zabrze (śląskie)
sporządzanie analiz ekonomicznych, sprawozdań, raportów, prace planistyczne i budżetowe, koordynacja prac w zakresie planów rzeczowo-finansowych, przygotowywanie bieżących analiz finansowych i ekonomicznych, monitorowanie realizacji budżetu, udzielanie wsparcia w zakresie rachunkowości zarządczej.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-08-01 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Specjalista zastosowań informatyki/ IT busines developer
BROADWAY INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Poznań (wielkopolskie)
Przyjmowanie dostaw od dostawców, obsługa klienta, kas fiskalnych, terminali płatniczych, skanera, wykładanie towaru, przyjmowanie dostaw paliwa.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych w firmie
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Olesno (opolskie)
Dokonywanie wdrożeń oraz serwisowanie systemów komputerowych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż produktów za granicę lub sprowadzanie produktów, obsługa zagranicznych transakcji handlowych itp.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Szymonków (opolskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, REJESTRACJA (WYREJESTROWYWANIE) ZUS, DEKLARACJE ZUS, OBSŁUGA KLIENTÓW, WINDYKACJA NALEŻNOŚCI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA OFFICE, 2 LATA DOŚWIADCZENIA KADRY-PŁACE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL rekrutacja (at) poczta.debet.pl
FIRMA AUDYTORSKO-KSIĘGOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych. Sporządzanie ofert - tłumaczenia dokumentacji - ustne oraz pisemne
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Olbrachtów (lubuskie)
liczenie towarów za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2017-12-15 - Cieszyn (śląskie)
praca w kontroli jakości
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
dbanie o relacje z klientami z chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm , wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Zabrze (śląskie)
WYKONYWANIE KONTROLI I BADAŃ ZGODNIE Z FUNKCJONUJĄCYMI PROCEDURAMI I INSTRUKCJAMI WDROŻONEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ; PROWADZENIE ZAPISÓW Z BADAŃ I KONTROLI ORAZ ARCHIWIZACJA ICH; NADAWANIE WŁAŚCIWYCH STATUSÓW KONTROLI I BADAŃ DLA SUROWCÓW
HTL-STREFA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-13 - Ozorków (łódzkie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Zabrze (śląskie)
znajomość procesu budowlanego, znajomość programów użytkowych oraz kosztorysowych NORMA, KOSZT_KD lub pokrewnych, umiejętność sporządzania wycen usług budowlanych i analizy terenowej materiałow i usług budowlanych,
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" Oddz. w Czerwonym Borze - 2018-01-05 - Czerwony Bór (podlaskie)