SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Zarzecze oferta pracy "OPTIMUM BIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków: Obsługa klienta (telefon i e-mail), monitorowanie statusu realizacji zamówienia do momentu dostawy do klienta, wprowadzanie danych do ERP OPTIMA, nawiązywanie i rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami, ścisła współpraca z przedstawiciele, handlowymWykształcenie: średnie lub wyższeUmiejętności: obsług komputera oraz znajomość programu ERP OPTIMA
Data publikacji: 2019-07-23
Lokalizacja: Zarzecze (podkarpackie)
Pracodawca: "OPTIMUM BIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 8/A, 37-400 Zarzecze, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków: Obsługa klienta (telefon i e-mail), monitorowanie statusu realizacji zamówienia do momentu dostawy do klienta, wprowadzanie danych do ERP OPTIMA, nawiązywanie i rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami, ścisła współpraca z przedstawiciele, handlowymWykształcenie: średnie lub wyższeUmiejętności: obsług komputera oraz znajomość programu ERP OPTIMA
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zarzecze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: niżański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nisko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: opiekun klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy:
"OPTIMUM BIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP.K.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Adres pracodawcy:
Wzorowa 19, 32-087 Zielonki, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: krakowski
Gmina pracodawcy: Zielonki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielonki
Ulica pracodawcy: Wzorowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data dodania oferty pracy: 23.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a35eaca80aab07f4d1aef95ddb4af227
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zgłoszenia pracowników do ZUS, prowadzenie teczek osobowych, GUS, PEFRON, umowy zlecenia, płace, prowadzenie pakietów pracowniczych, mile widziane osoby posiadające doświadczenie w pracy na programie OPTIMA. Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane kursy specjalistyczne, 1 rok doświadczenia zawodowego, wiedza i doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowo-płacowych, znajomość KP, KC i programu Płatnik, znajomość pracy na komputerze, zdolność organizacji pracy, dokładność. Pracodawca oferuje zatrudnienie na 1/2 etatu, ale jest otwarty również na współpracę na podstawie umowy w wymiarze 3/4 etatu. Dodatkowo pracodawca jest zainteresowany zatrudnieniem osoby posiadającej orzeczony stopień niepełnosprawności.
"Logistal" sp. z o.o. - 2016-02-23 - Reda (pomorskie)
sprzedaż produktów, przygotowanie oferty handlowej dla klientów,pozyskiwanie nowych lklientów, podtrzymywanie relacji z klientami.
ALPINUS CHEMIA Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji i akt osobowych pracowników, organizacja spotkań z klientami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Armenii, Mołdawii
WORK 365 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymywanie relacji z dostawcami komponentów meblowych, wyszukiwanie i rozwój nowych dostawców, nadzór nad realizacją dostaw.
Telmex Sp. z o.o. Zakład MMI Sleeping - 2016-04-19 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Kontakt z klientem detalicznym i hurtowym na terenie kraju i za granicą w celu sprzedaży wegańskich produktów spożywczych i kosmetyków; przygotowywanie ofert handlowyh; sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych. Umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca jednozmianowa: 9:00-17:00. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Koordynowanie ogółem prac związanych z wdrożeniem projektów technicznych w zakresie: projektowania, instalacji i montażu, testów i odbiorów technicznych maszyn i systemów, wdrożenia do produkcji zgodnie z przyjętym harmonogramem, przygotowanie i zatwierdzanie dokumentacji związanej z realizacją projektów i nowych inwestycji, monitorowanie działań zapewniających stałe ulepszanie procesu produkcyjnego.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Otmuchów" S.A. - 2017-12-12 - Nysa (opolskie)
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY STAŻOWEJ DOSTĘPNE U DORADCY KLIENTA!!!Staż z RPO na ok. 6 miesięcy dla osób od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. NIEDZIAŁKOWSKIEGO 21/207GODZ.PR.: 09:00-17:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (W TYM LICENCJAT)
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
poszukiwanie nowych podwykonawców, uzgadnianie zakresu prac, nadzorowanie realizacji, śledzenie rynku i proponowanie nowych dostawców, udział w opracowywaniu kalkulacji kosztów
TOFAMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
specjalista techniczny
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
zapewnianie odpowiedniej ilosci i jakości pasz oraz ich przechowywania i zadawania , ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji , współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów .
Invest Empire Polska Karol Orzoł - 2019-03-19 - Radzymin (mazowieckie)
obsługa sprzedazy w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Nowa Sól (lubuskie)
Bezpośrednia praca z użytkownikami (również anglojęzycznymi), rejestrowanie i analiza zgłoszeń użytkowników, samodzielne rozwiązywanie problemów na I linii wsparcia IT, instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń, efektywna współpraca z innymi grupami wsparcia.
LEGAL PROCESS ADMINISTRATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Zamość (lubelskie)
praca biurowa
Mayenne sp. z o.o - 2018-10-24 - Węgrów (mazowieckie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej; kontrola stanu utrzymania obiektów oraz stref ochronnych; przygotowanie dokumentacji do postępowań przetargowych własnych; opiniowanie planów konserwacji opracowanych przez terenowe organa infrastruktury; wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznym przeglądów okresowych;
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2018-07-04 - Zielona Góra (lubuskie)
- Kompleksowa obsługa Klienta,- Badanie rynku nieruchomości,- Kontakt: telefon 695-259-588
ELMAL SP. Z O.O. - 2016-03-16 - Tczew (pomorskie)
przeprowadzenie rekrutacji, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika, ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji, współpraca w określaniu polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwiezatrudnienie na umowę o pracę na okres próbny (1 miesiąc), następnie umowa na czas określony, praca jednozmianowa w godzinach 9:00-17:00oferta dostępna w sali E
Orlow-Pl Sp. z o. o. - 2019-06-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Identyfikacja potencjalnego rynku odbiorców, realizowanie sprzedaży do klientów, planowanie i organizowanie działań promocyjnych i reklamowych zwiększających sprzedaż, obsługa klientów - doskonalenie procesow sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2b, , kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów.; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-15 - Opole (opolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów cukierni,przygotowywanie napoi i deserów.Prace porządkowe.
KARO CONCEPT S.C. - 2018-10-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
jw.
FWS Fabryka Wyrobów Styropianowych Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Żyrardów (mazowieckie)
praca na pół etatu jako specjalista ds. kadr i płac w Szkole Podstawowej nr 4 w Luboniu
Szkoła Podstawowa nr 4 im. prof. A. Wodziczki w Luboniu - 2019-01-16 - Luboń (wielkopolskie)
produkcja naklejek winylowych, przygotowywanie plików do druku, druk przez ploter tnący, przygotowanie naklejki po druku, aplikacja folii transferowej, przygotowanie do wysyłki
Anna Voloshchuk - 2016-01-04 - Poznań (wielkopolskie)
prace księgowo - biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji pracowników, rozliczanie płac, rozliczanie kierowców, rozliczanie paliwa, przegląd floty samochodów
DROGOWY TRANSPORT CIĘŻKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-24 - Wieszowa (śląskie)
Zapoznanie z procesami wystepującymi w dziale (transport krajowy, transport międzynarodowy, transfery międzymagazynowe), zapoznanie z procesem komunikacji i obiegiem dokumentów, zapozanie z wymogami dotyczącymi rozliczania faktur transportowych, weryfikacja potwierdzonych dokumentów zwiazanych z transportem, realizacja zadań zleconych przez inne działy
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Leszcze (świętokrzyskie)
1. Terminowe i prawidłowe rozpatrywanie reklamacji w zakresie szkód powstałych podczas transportu lub na sprzęcie wykorzystywanym do przewozu, zgodnie z obowiązującymi procedurami i instrukcjami, które obejmują: a) Profesjonalną obsługę klientów wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności regularne przekazywanie informacji zwrotnych na temat rozpatrywanych reklamacji; b) Archiwizacja danych w systemie i ich aktualizacja; c) Podejmowanie działania w celu odzyskania kosztów (regresu) szkód od odpowiedzialnych stron 2. Wykonywanie dodatkowych zadań w zakresie 5-20% czasu pracy: a) Wspieranie przełożonego w zarządzaniu zespołem i / lub zarządzaniu procesem; b) Udział w projektach działu/ firmy c) Udział w Claims Handler Academy jako nauczyciel; d) Uczestnictwo w operacyjnych rozmowach telefonicznych e) Przesyłanie comiesięcznych raportów na Sharepoint; f) Odwiedzanie lokalnych biur DSV; g) Proponowanie ulepszeń procesów. 3. Rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji z określonych krajów zrzeszonych w ramach DSV; wchodzących bezpośrednio od stron zainteresowanych bądź za pośrednictwem pracowników działów operacyjnych DSV. 4. Terminowa i prawidłowa realizacja celów. 5. Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem określonym w umowach SLA. Współpraca z innymi działami w ramach Grupy DSV oraz klientami DSV na świecie. 6. Raportowanie do przełożonego. 7. Wypełnianie innych poleceń służbowych związanych z zadaniami i celem stanowiska. 8. Przestrzeganie przepisów wewnątrzgrupowych w zakresie zadań i celowości stanowiska. 9. Udział w działowym szkoleniu wprowadzającym i zaliczenie testu końcowego na min. 80%. 10. Udział w spotkaniach zespołowych i departamentowych. 11. Monitorowanie portfela spraw własnych pod względem: regularnej komunikacji, zaległości itp. 12. Udział w spotkaniach statusowych z klientem wewnętrznym 13. Samodzielna likwidacja szkód o wartości do 1000Powyżej 1000 decyzja do autoryzacji przez osobę uprawnioną lub/ i wskazaną przez lidera zespołu. 14. Obsługa infolinii, (jeżeli istnieje dla obsługiwanego kraju bądź dywizji) od 2 miesiąca zatrudnienia. 15. Udział w projektach departamentowych i firmowych. 16. Udział w dyżurach eksperckich. 17. Stosowanie się do zarządzeń wewnętrznych, procedur, obowiązujących przepisów prawnych oraz poleceń przełożonych, w tym przestrzeganie Regulaminu Pracy, Regulaminu Wynagradzania i innych uregulowań wewnętrznych obowiązujących w Spółce, w tym ochrony własności intelektualnej Spółki. Praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w ramach projektów UE (głównie projekty inwestycyjne), opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz i prognoz finansowych, kontakt z klientem w celu pozyskania niezbędnych informacji do projektów
EUROGRANT Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Tarnów (małopolskie)