SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Rzeszów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 1 232 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie i obsługa klientów arabskojęzycznych i francuskojęzycznych, udział w polityce sprzedażowej firmy, utrzymywanie relacji z klientem arabskijezycznym i francuskojezycznym, obsługa systemów
Data publikacji: 2020-04-20
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie i obsługa klientów arabskojęzycznych i francuskojęzycznych, udział w polityce sprzedażowej firmy, utrzymywanie relacji z klientem arabskijezycznym i francuskojezycznym, obsługa systemów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 232 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 232 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2020
Data zakończenia pracy: 31.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: marketing i zarządzanie
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
arabski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
francuski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe kierunek specjalność marketing i zarządzanie, umiejetności: analityczne myślenie, obsługa komputera, znajomość technik sprzedaży , prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe 4 lata
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5213384754
danePracodawcy_regon: 140517039
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv przesyłać na adres mail z dopiskiem zgody. Nie będą rozpatrywane cv bez umieszczonej klauzuli zgodyKlauzula zgody Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie w celu niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko stpr/20/1135 zgodnie z art. 6 ust.1 pkt. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej RODO.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1863
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.04.2020
Data dodania oferty pracy: 20.04.2020
Oferta pracy ważna do: 24.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?66a83f8b3b76c5a8d8c33e428878cc85
Podobne oferty pracy
Zakres zadań:•Bieżący kontakt z klientem, pełna obsługa realizacji zamówień•Uzgadnianie z Klientami warunków sprzedaży B2B, przekazywanie prognoz•Monitorowanie płatności odbiorców oraz zwrotów opakowań•Prowadzenie dokumentacji sprzedaży, •Zlecanie usług logistycznych i celno-spedycyjnych•Sporządzanie analiz i raportów sprzedażowych
MONOSUISSE SP. Z O.O. - 2020-06-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- wykonywanie robót związanych z przeglądami, montażem i konserwacją kolejowej sieci trakcyjnej, - wykonywanie robót konserwacyjnych i montażowych sieci powrotnej, - obsługa urządzeń zabudowanych na pojeździe do robót trakcyjnych (wypornica, HDS, podesty ruchome, agregat prądotwórczy). Oferujemy: - stabilna praca w spółce należącej do grupy kapitałowej PKP Polskich Linii Kolejowych S.A>, - praca w okolicach Wrocławia - delegacja, - atrakcyje warunki wynagrodzenia, - możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego, - szeroki zakres świadczeń pozapłacowych: ubezpieczenie zdrowotne, pakiety medyczne, ulgi na przejazdy kolejowe do 99%, karty multisport, dofinansowanie do wczasów i wycieczek. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław i okolice - obszar obsługiwanego przetargu. Oferta dostępna w sali B, D, F. Kontakt z pracodawcą - e-mail: kariera (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2019-02-14 - Wrocław (dolnośląskie)
• przygotowanie materiałów reklamowych, • tworzenie i realizowanie polityki marketingowej, • budowanie długofalowych relacji z klientem, • budowanie pozytywnego wizerunku Kancelarii, • aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania marketingowe.Wykształcenie wyższe. Praktyczna znajomość zagadnień z szeroko pojętego marketingu, reklamy i narzędzi z tym związanymi. Kreatywność i dobra organizacja pracy. Samodzielność otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Profesjonalizm w działaniach związanych z obsługą klienta, umiejętność. Obsługi komputera Ms Office. Dyspozycyjność. Roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS - 2016-06-08 - Lublin (lubelskie)
Realizacja zadań związanych z obsługą korespondencyjną Komendanta CSP, a także wybranych działań z zakresu obsługi informacyjno-promocyjnej oraz organizacji przedsięwzięć spoza planu naboru, obsługa korespondencyjna Komendanta CSP, protokołowanie odpraw kadry kierowniczej CSP, opracowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących jednostki, dokonywanie uzgodnień z komórkami organizacyjnymi w związku z realizowanymi przedsięwzięciami.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2020-02-24 - Legionowo (mazowieckie)
• zarządzanie procesem zakupowym dla wytwórni konstrukcji stalowych, składanie zapytań ofertowych, zamówień • prowadzenie negocjacji warunków handlowych na materiały • kompletowanie dokumentacji jakościowej (deklaracje, atesty itd.) • analiza dokumentacji projektowej • opracowywanie obmiarów na podstawie projektu budowlanego lub wykonawczegoUmowa na okres próbny 2 miesiące. Rodzaj następnej umowy do uzgodnienia z pracodawcą.
PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO BUDOWLANE SPÓŁKA Z O.O. - 2020-05-27 - Będzin (śląskie)
Prowadzenie prac w zakresie mobilności w ramach Programu ERASMUS+ oraz innych programów realizowanych w ramach wymiany międzynarodowej (m.in. CEEPUS), poszukiwanie możliwości pozyskiwania środków finansowych na realizację projektów badawczych (m.in. HORYZONT 2020, Akcja 2 ERASMUS+), wsparcie pracowników naukowych uczelni w zakresie sporządzania i składania wniosków na realizację projektów badawczych, tworzenie umów z zagranicznymi jednostkami naukowymi i prowadzenie ich rejestru.
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach - 2018-09-12 - Siedlce (mazowieckie)
Koordynowanie działań zakupowych, w tym: wybór dostawców usług, negocjacje cenowe, serwisowanie oraz weryfikacja poziomu obsługi Spółki przez dostawców, nadzór nad budżetem administracyjnym Spółki, zarządzanie telefonami oraz bieżąca współpraca z dostawcami usług telekomunikacyjnych i internetowych, nadzór nad ubezpieczaniem majątku własnego Spółki, organizacja i nadzór nad rejestracją środków transportu stanowiących przedmiot umów leasingu i floty własnej, usprawnianie procesów i procedur w podległym obszarze w celu optymalizacji nakładów pracy oraz kosztów.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
praca polegająca na kompletacji palet, bierząca kontrola i nazdór nad pracą systemu magazynowego, prace montażowe na wysokości, drobne naprawy mechaniczne i elektryczne, podstawowa obsługa komputera
"WICHARY TECHNOLOGIES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-08 - Golina (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji z zakresu ppoż. Przeprowadzanie kontroli bezpieczeństwa pożarowego. Współpraca z organami administracji państwowej. Praca w Płocku w godz. 7-15.
Orlen Eko SP. Z O.O. - 2017-09-20 - Płock (mazowieckie)
1. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych na podstawie ustawy Prawa zamówień publicznych oraz regulaminu wewnętrznego Zamawiającego;2. Pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowych/negocjajcyjnych w szczególności w zakresie: - kompletowania, przygotowania i uzgadniania dokumentów niezbędnych do wszczęcia i przeprowadzenia postępowania, w tym projektów umów-udzielania wyjaśnień wykonawcom-prowadzeie dokumentacji postępowania-przygotowania i publikacji ogłoszeń dotyczącycyh postępowań przetargowych-opracowywanie wszelkich pism związanych z prowadzonym postepowaniem,-czynności związane z zawieraniem umów3. sporządzanie sprawozdań z zakresu dzielanych zamówień4. archiwizacja dokumentaji postepowań5. udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą6. występowanie przed organami kontrolującymi pracę jednostki w zakresie zamówień publicznych
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2019-04-11 - Powidz (wielkopolskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Częstochowa (śląskie)
Research rynkowy produktów. Przygotowanie materiałów graficznych związanych z nowymi produktami (koordynacja pracy fotografa, grafika). Tworzenie dokumentacji dla produktów przemysłowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
rekrutacja kandydatów z rynków wschodnich, selekcja kandydatów, koordynowanie personelu z Ukrainy i bieżące wsparcie m.in. sprawy z zakwaterowaniem, organizacją badań lekarskich, współudział w szkoleniach pracowników (wsparcie tłumaczenia)
Laxo Work Sp. z o.o. - 2018-10-31 - Poznań (wielkopolskie)
Miejsce pracy: Elektrownia Brzezie, Prowadzenie rejestrów, nadzorowanie aktualności badań lekarskich iszkoleń BHP, przydziału ubrań roboczych oraz środków ochronyindywidualnej. - Sporządzanie dokumentacji powypadkowej. -Opracowywanie ryzyka zawodowego. - Opracowywanie dokumentów zzakresu BHP wymaganych przez zleceniodawcę/klienta. -Monitorowanie Projektu pod względem BHP. Monitorowanieprzestrzegania zapisów ZSZ dotyczących BHP. - Przygotowywanieinstrukcji BHP maszyn, urządzeń, procesów, stanowiskowych. -Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych BHP. - Realizacja innychzadań określonych w rozporządzeniu o służbie BHP oraz zleconychprzez kierownik,praca od godz.6-14,14-22
BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto - 2016-06-08 - Brzezie (opolskie)
kontakty telefoniczne z potencjalnymi klientami; sporządzanie ofert handlowych; prace administracyjno - biurowe
BRIGA TERESIŃSKA JOANNA - 2016-04-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przyklejanie i kołkowanie styropianu, zatapianie siatki w zaprawie, tynkowanie.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie prezentacji i szkoleń dla pracowników m.in. z narzędzi AdWords, MyBusinesswalidacja prowadzonych szkoleńadekwatna ocena szkolonych pracownikóworganizacja programu prowadzonych szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Kraków (małopolskie)
Wspieranie doradców klienta. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych. Bezpośredni kontakt z klientami. Zawieranie i przechowywanie kontraktów. Ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrolowanie stanów magazynowych surowców. Negocjowanie cen surowców z dostawcami i odbiorcami. Importowanie surowców. Podtrzymywanie relacji z klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.Pierwsza umowa na okres próbny do 3 miesięcy, następnie na czas określony co najmniej na rok lub na czas nieokreślony.
LESTELLO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-30 - Cmolas (podkarpackie)
Obsługa klienta detalicznego.
"ŚWIAT PŁYTEK" PROJEKTOWANIE I ARANŻACJA WNĘTRZ S.C. - 2017-08-04 - Kępno (wielkopolskie)
szycie ubrań, konstruowanie odzieży; praca w domu
WIZERUNKOWNIA Sylwia Konieczna - 2017-04-21 - Piaseczno (mazowieckie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-05 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż imprez turystycznych.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia. System jednozmianowy w godz.: 9.00-17.00 od pn. do pt.
FIT TRAVEL Ewa Parnas - 2019-06-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
Koordynacja umów cywilnoprawnych (kontraktów handlowych), wprowadzanie faktur do programu komputerowego, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, wystawianie faktur
INTROL - ENERGOMONTAŻ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Chorzów (śląskie)
Tworzenie specyfikacji wyrobów i składników do produkcji, nadzór okresów przydatności, reklamacji i identyfikowalnośći, prowadzenie procesu akceptacji surowców i materiałów, uczestnictwo w audytach, udział w projektach dotyczących procesów jakościowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, staż parcy mile widziany, znajomość j. angielskiego (B2/C1), znajomość przepisów prawa żywnościowego, HACCP, systemów IFS i BRC.
INTERKADRA Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Gniewino (pomorskie)
jw.
ONE2FLY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-17 - Poznań (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Szymany (warmińsko-mazurskie)
Obsługa sklepu, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne. Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej . Pozyskiwanie nowych klientów poprzez prowadzone działania marketingowe. Oferta skierowana do osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Brzesko (małopolskie)