SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (O) Tarnów oferta pracy BVT SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (O)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, monitoring prowadzonych spraw
Data publikacji: 2019-07-09
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: BVT SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słoneczna 28-30, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, monitoring prowadzonych spraw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie,obsługa komputera, osoba komunikatywna, może być osoba ze stopniem niepełnosprawności lub ucząca się. Praca w Ciężkowicach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00, 11.00-19.00 w soboty w godz. 9.00-13.00.Wynagrodzenie 2250 zł. brutto+ prowizja. Kontakt: BVT Spółka Cywilna P. Leszkiewicz Jan po wcześniejszym kontakcie tel. 660750831,CV, list motywacyjny wysłać na adres email: pakiet (at) bvtsa.com.pl
Nazwa pracodawcy: BVT SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Słoneczna 28-30, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: wcześniejszy kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Słoneczna
Numer budynku pracodawcy: 28-30
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 15
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 09.07.2019
Oferta pracy ważna do: 30.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ba74fad6f1d7104913a1c510325ac616
Podobne oferty pracy
Nadzór nad dokumentacją i zapisami, udzial w audytach wewnętrznych i zewnętrznych, raportowanie wskaźników jakościowych, wspólnie z działem operacji analiza przyczyn stwierdzonych niezgodności audytowych i reklamacyjnych
FM POLSKA SP Z O.O. - 2018-08-30 - Olszowa (opolskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Magdalenka (mazowieckie)
CV proszę przesłać na adres: bartosz.lancucki (at) agroartim.pl Zakres obowiązków: prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej ( teczki personalne, karty wynagodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy), sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych ( umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców, sporządzanie i księgowanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo-płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników,wpółpraca z innymi działami w zakresie kadrowym.
AGRO ARTIM Sp.zo.o - 2017-03-03 - Stawiec (pomorskie)
Opis stanowiska:* obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych* prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur* sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym* obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży* prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników)* koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami)Wymagania* samodzielność, umiejętność rozmowy z klientami* kultura obsługi* dokładność, staranność* znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanymOferujemyWynagrodzenie:* pensja podstawowa* premie* bezpłatny kurs językowyGodziny pracy:* od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00Forma zatrudnienia:* umowa zlecenie na okres próbny 1 m-c, po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat)
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa techniczno-informatyczna, informacyjna stron internetowych i sklepów, przygotowanie treści i zdjęć, analiza rynku detalicznego
OFIR GROUP SP. Z O.O. - 2016-03-23 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Zgodnie z umową.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2017-06-21 - Ropczyce (podkarpackie)
budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2c,b2b, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca w godzianch 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-05-22 - Opole (opolskie)
wg. załacznik do wniosku
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Czarnków (wielkopolskie)
Aktywne prowadzenie sprzedaży, pozyskiwanie klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych, nadzór nad realizacją zamówień i obiegiem dokumentacji.
MIR-KAR HF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-05 - Makowiska (łódzkie)
nauczyciel
Stowarzyszenie "Nasza Szkoła" - 2017-07-04 - Zwierzyniec Pierwszy (śląskie)
pomiar i monitorowanie ryzyka finansowegodokonywanie analiz ryzyka finansowegowykonywanie sprawozdańweryfikacja procedurpromowanie i reprezentowanie banku
Bank Spółdzielczy w Ustroniu - 2017-01-17 - Ustroń (śląskie)
obsługa klienta hurtowego, kontakt z potencjalnymi partnerami handlowymi
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gdynia (pomorskie)
- zdobywanie nowych rynków zbytu,- przyjmowanie zamówień od klientów oraz potwierdzanie terminu realizacji,- przekazywanie zamówień od klientów do realizacji przez produkcję oraz prowadzenie bieżących stanów ich realizacji,- przygotowanie dokumentów związanych z wysłaniem towaru na zasadach wewnątrz wspólnotowej Dostawy Towaru lub Exportu,- prowadzenie dokumentacji dotyczącej bieżącej współpracy w zakresie ofert handlowych, raportów ze spotkań,- monitorowanie stanu należności klientów eksportowych,- rozpatrywanie i nadzorowanie ewentualnych reklamacji klienta
DEFTRANS SP. Z O. O. - 2017-07-05 - Milicz (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży, RefDo30lat, profil pomocy II, Specjalista do spraw sprzedaży, RefDo30lat, profil pomocy II, pozyskiwanie klientów, obsługa bieżących klientów, prowadzenie dokumentacji, jedna zmiana, umowa na czas określony,
Sabio Dankowski Sebastian - 2016-03-08 - Września (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów bankowych, bieżąca obsługa operacyjna klientów, pozyskiwanie klientów na produkty finansowe, realizacja planów sprzedażowych, sporządzanie umów kredytowych, kompletowanie dokumentacji
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-08-11 - Rawicz (mazowieckie)
SPECJALISTA DO SPRAW ENERGETYKI
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp.z o.o. w Ostródzie - 2016-12-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Nauczanie przedmiotów zawodowych mechanicznych (w tym mechanicznych samochodowych). Praca w godz. 7-16.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE - 2018-05-04 - Płock (mazowieckie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-09-14 - Lębork (pomorskie)
1. Zapoznanie się z ustawami ubezpieczeniowymi oraz ogólnymi warunkami Ubezpieczeń /OWU/ różnych produktów i ubezpieczeń.2. Szkolenie w zakresie produktów sosowanych przez ubezpieczycieli /min. 48 godz./ na wniosek organizatora stażu u 12 ubezpieczycieli.3. Szkolenie podstawowe /ok. 152 godz./, nauka z przeprowadzenia rozmów sprzedażowych z potencjalnymi klientami.4. Nauka obsługi programów ubezpieczeniowych różnych towarzystw /12-tu/.5. Nauka i obsługa różnych urządzeń biurowych: skaner, komputer.6. Pozyskiwanie nowych klientów, roznoszenie ulotek, wysyłanie e-maili, dzwonienie do potencjalnych klientów.7. Utrzymywanie czystości na stanowisku pracy.8. Praktyka w przeprowadzaniu rozmów sprzedażowych, czytanie e-mali z zmianami w taryfach i OWU przeczytanych przez ubezpieczycieli.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Kartuzy (pomorskie)
Ścisła współpraca z Managerem Działu Zakupów oraz z Zespołem Zarządzającym, kontakty z dostawcami w kraju i za granicą, przygotowanie zestawień, raportów, analiz, sprawozdań, zapytań ofertowych oraz administracji zakupowej, pozyskiwanie nowych dostawców w kraju i za granicą.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-01-16 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
organizacja procesów produkcyjnych, tworzenie planów produkcyjnych w oparciu o aktualne zamówienia, optymalizacja procesów produkcyjnych w obszarze jakości i poziomu kosztów, podnoszenie efektywności procesu produkcji, wdrażanie rozwiązań pozwalających na optymalizację procesów produkcyjnych, nadzór nad sprawnym i bezawaryjnym funkcjonowaniem parku maszynowego, bezpośredni nadzór nad pracą pracowników produkcji, nadzór nad magazynem surowców i wyrobów gotowych, prowadzenie dokumentacji produkcyjnej zgodnie z przyjętymi normami, tworzenie raportów, rozliczanie zleceń produkcyjnych, wspólpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji procesu produkcji,wynagrodzenie do uzgodnienia
ACOUSTICS Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przewóz płodów rolnych na trasach krajowych, rozliczanie się z pobranych towarów, pomoc przy załadunkach.Kontakt: e-mail: biuro (at) fasolex.pl
PPHU "FASOLEX" Stefan Jasiak w Nowym Korczynie - 2016-05-31 - Nowy Korczyn (świętokrzyskie)
Tworzenie planowania produkcji w opraciu o otwarte zamówienia firmy, bieżąca korekta i kontrola realizacji planów prod., opracowanie raportów produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Podchyby (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw administracyjnych. Wynagrodzenie 15 zł brutto/godz. + 400 zl brutto premii.
Trenkwalder Patron Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-08-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sprzedaż, obsługa klientów, praca biurowo - magazynowa, przygotowywanie wysyłek, itp.
BELLUSSI GROUP - 2016-08-23 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaży produktów i usług znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa, utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami, handlowymi oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i podtrzymywanie relacji z kontrahentami spółki pochodzącymi z UE i Turcji, w szczególności z branży hotelarskiej.3/4 etatuPraca na czas określony: 1 rokGodziny pracy 9:00 - 17:00 9godziny pracy w wybrane dni tyg.)
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników; naliczanie wynagrodzen, zasilków z ubezpieczeń społecznych oraz sporządzanie list płac; administrowanie systemem czasu pracy; kontrola terminowości przebiegu badań lekarskich pracowników; prowadzenie sprawozdawczości z zakresu spraw osobowych; kompletowanie wniosków o emeryturę, rentę z tytułu niezdolności odo pracy; dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS i US; sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu płac; prowadzenie i rozliczanie ZFŚS; sporządzanie rejestru obrotu pieniężnego wyciągów bankowych; ewidencja księgowa rejestrów zakupu usług.
Świdnickie Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2018-03-19 - Bystrzyca Dolna (dolnośląskie)
-koordynacja napraw maszyn budowlanych,-wsparcie techniczne serwisantów SBM,- Typowanie i zamawianie części zamiennych,-opracowanie dokumentacji dot. likwidowania sprzętu,-współpraca z serwisami zewnętrznymi,-analiza napraw podległego parku maszyn,- koordynacja napraw drobnego sprzętu,
STRABAG BMTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Warszowice (śląskie)
Sprzedaż, rezerwacja biletów lotniczych, obsługa strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Stare Babice (mazowieckie)