SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 5 200 PLN
Zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientem, sprzedaż, udzielanie informacji, współpraca z innymi działami firmy.
Data publikacji: 2019-11-28
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Budowanie relacji z klientem, sprzedaż, udzielanie informacji, współpraca z innymi działami firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I WSPARCIA SPRZEDAŻY
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Data zakończenia pracy: 01.01.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kierunek wykształcenia - Ekonomiczne2 lata doświadczenia w branży paliwowej,Znajomość Polskiego rynku paliwowego, praktyczna znajomość pakietu MS OFFICE
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.11.2019
Data dodania oferty pracy: 28.11.2019
Oferta pracy ważna do: 11.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0dad3b9dc019b43ef1237f02eb8ee8da
Podobne oferty pracy
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
- Wyszukiwanie i rekrutowanie kandydatów z Ukrainy, Rosji, Białorusi i Gruzji do pracy w Polsce. Selekcja pracowników. Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych. Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; przeprowadzenie procesu wyboru kandydatów; sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko. Kierowanie zespołem pracowników zajmujących się kształtowaniem załogi i stosunków pracy. Opieka i koordynacja pracowników. Dostarczenie i odbieranie ewidencji pracy pracowników na zakładach na terenie województwa śląskiego.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy Katowice oraz teren woj. śląskiego.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2019-10-24 - Katowice (śląskie)
Organizacja i realizacja procesów logistycznych w firmie, zaopatrzenie, kontakt z dostawcami, optymalizacja stanów magazynowych (transakcje krajowe i zagraniczne), kompletacja towarów i materiałów dla procesów sprzedaży oraz produkcji i serwisu, sporządzanie planów i optymalizacja procesów produkcyjnych, dokumentacja działań w systemie ERP firmy.
STERNET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-28 - Tarnów (małopolskie)
STANOWISKO: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW, PROWADZENIE STRATEGII WPROWADZANIA PRODUKTÓW Z CHIN NA RYNEK, BEZPOŚREDNIE KONTAKTY Z PRODUCENTAMI URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH, SZCZEGÓLNOŚCI OŚWIETLENIA TYPU LED, ZAPEWNIENIE ROZWOJU HANDLU NA RYNKACH UNII EUROPEJSKIEJ, ZAPEWNIENIE ZWIĘKSZENIA PROWADZONEGO WOLUMENU SPRZEDAŻY,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ RYNKU OŚWIETLENIA LED, KONTAKTY Z PRODUCENTAMI LED NA RYNKU CHIŃSKIM, MINIMUM 6 MIESIĘCY DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA PODOBNYM STANOWISKU, OBEJMUJĄCYM WYKONYWANIE OBOWIĄZKÓW TAKICH JAK W NINIEJSZEJ OFERCIE PRACY, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA CHIŃSKIEGO W MOWIE I W PIŚMIE, GODZINY PRACY 08.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Augustów (podlaskie)
- obsługa klienta, - obsługa komputera, - wykonywanie wycen. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl
ARW FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
- Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentacji - Weryfikowanie danych w systemie z danymi zawartymi na dokumentach w języku niemieckim- Prowadzenie skutecznej komunikacji z klientami
WNS Global Services (UK) LIMITED (SP. Z O.O.) Oddział w Polsce - 2019-01-28 - Gdynia (pomorskie)
1. Obsługa kasy fiskalnej, 2. Wypisywanie faktur komputerowo, 3. Przyjmowanie gotówki od klientów, 4. Sporządzanie raportów kasowych.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Witonia (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Grodków (opolskie)
1. Obsługa administracyjna biura;2. Ewidencja dokumentów oraz korespondencji.
Łukasz Ajchsztet P.P.H.U. "LAMPEX BIS" - 2016-06-15 - Budzyń (wielkopolskie)
SERWIS (ATESTACJA) PNEUMATYCZNYCH TRATW RATUNKOWYCH. SERWIS ŁODZI PNEUMATYCZNYCH. SERWIS KOMBINEZONÓW I KAMIZELEK RATUNKOWYCH.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, CHĘĆ DO NAUKI, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO.MIEJSCE PRACY - SZCZECIN UL. DĘBOGORSKA 20CV NA EMAIL -WEKSTEDT (at) GRIFFIN-MARINE.PL
GRIFFIN GROUP SPÓŁKA AKCYJNA MARINE SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale Regionalnym KRUS w Gdańsku, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiążą się z wykonywaną pracą, sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale KRUS, udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań służby bhp,udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą, prowadzenie instruktażu ogólnego w ramach szkolenia wstępnego bhp, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń wstępnych i okresowych w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2018-10-25 - Gdańsk (pomorskie)
Informacje w BIP szkoły.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - 2017-09-13 - Słupsk (pomorskie)
- Zadania: opracowywanie umów handlowych pomiędzy spółkami na dostawy i usługi w ramach realizowanych kontraktów, opiniowanie umów oraz udział w negocjacjach, współpraca z Działem Prawnym.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek prawo, administracja. Wymagane 1 rok doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość przepisów Kodeksu Pracy, Kodeksu Cywilnego oraz Prawa Budowlanego, dobra znajomość MS Office, pracowitość, umiejętność pracy w grupie, bardzo dobra organizacja pracy. Kontakt telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: rekrutacja (at) famak.com.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Katowice (śląskie)
1.Tworzenie i modyfikacja procedur funkcjonujących w firmie.2.Przygotowywanie zarządzeń oraz wytycznych dla pracowników w firmie.3.Informowanie pracowników o zmianach struktury organizacyjnej, procedur i procesów.4.Przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników z zakresu procedur i procesów.Umowa na okres próbny 3 miesiąceGodziny pracy: 7.00- 15.00
Apator Telemetria Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Słupsk (pomorskie)
obowiązki administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
realizacja planów wsparcia sprzedazy zgodnie z określonymi celami, prezentacje produktu, przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej na rynkku lokalnym, planowanie i organizowanie kompleksowych akcji marketingowych i sprzedażowych
CENTRUM NAUKI I BIZNESU - 2016-02-18 - Chorzów (śląskie)
Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacjiw tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higienypracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń orazw czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunkówbezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczącychsposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania ocenyryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celuzapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, pracaw godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ichstosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-01-14 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie dokumentów księgowych, prowadzenie administracji biura, przygotowywanie zestawień.
ALLIANCE GREEN SERVICES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-03 - Kraków (małopolskie)
Budowa wiarygodnej, aktualnej i komunikatywnej bazy informacyjnej dot. Informacji geograficznych, osobliwości przyrody, informacji o zabytkach, itp., świadczenie informacji turystyczno kulturalnej, prowadzenie sklepu z ceramiką (obsługa kasy fiskalnej).Wynagrodzenie 2100 zł brutto + premia 10 % + wysługa lat
Bolesławiecki Ośrodek Kultury Międzynarodowe Centrum Ceramiki w Bolesławcu - 2017-04-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nieruchomości pod inwestycje, współpraca z klientami, komercjalizacje obiektów
TANKPOL - B. I R. MOSIO SPÓŁKA JAWNA - 2020-02-04 - Szczucin (małopolskie)
wykonywanie operatów, ocen oraz opinii hydrologicznych.
GEOTECH Ewa Twardysko - 2018-08-31 - Świdnica (dolnośląskie)
specjalista ds. obslugi ruchu turystycznego
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kraków (małopolskie)
samodzielne prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy; kompleksowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego; sporządzanie i weryfikacja list płac; sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS (Płatnik)
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Łódź (łódzkie)
programowanie CNC
Stal-Hurt Spółka Cywilna Józef Ptak, Zofia Ptak, Marek Ptak, Robert Ptak - 2016-06-17 - Marciszów (dolnośląskie)
sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, deklaracji PIT-11, PIT-4R. Praca na umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Zabrze (śląskie)