SPECJALISTA DS. OBSŁUGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH / PARTS OPERATION SPECIALIST Bielany Wrocławskie oferta pracy MAITROX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH / PARTS OPERATION SPECIALIST
Wynagrodzenie: od 3 500 do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - planowanie i opracowywanie harmonogramu oraz kosztorysu projektu;- planowanie i koordynowanie zadań osób i organizacji realizujących projekt z uwzględnieniem celu oraz wszystkich czynności, jakie należy wykonać;- budowanie i zarządzanie zespołem projektowym oraz pełnienie roli lidera, w tym motywowanie i szkolenie członków zespołu projektowego, powierzanie zadań członkom zespołu projektowego oraz kontrolowanie efektów i jakości wykonania zadań projektowych;praca w godz. 8-16
Data publikacji: 2021-03-26
Lokalizacja: Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Pracodawca: MAITROX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Magazynowa 3, 55-040 Bielany Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- planowanie i opracowywanie harmonogramu oraz kosztorysu projektu;- planowanie i koordynowanie zadań osób i organizacji realizujących projekt z uwzględnieniem celu oraz wszystkich czynności, jakie należy wykonać;- budowanie i zarządzanie zespołem projektowym oraz pełnienie roli lidera, w tym motywowanie i szkolenie członków zespołu projektowego, powierzanie zadań członkom zespołu projektowego oraz kontrolowanie efektów i jakości wykonania zadań projektowych;praca w godz. 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 do 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI CZĘŚCI ZAMIENNYCH / PARTS OPERATION SPECIALIST
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielany Wrocławskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0223
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
chiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
praca w grupie, dobra organizacja czasu pracy, samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra komunikacja interpersonalna
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM PRODUKCJĄ I USŁUGAMI
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staż pracy 2 lata, DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM PRODUKCJĄ I USŁUGAMI, praca w grupie, dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, bardzo dobra komunikacja interpersonalna, jęz. chiński C1, jęz. angielski B2
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
MAITROX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5213798289
danePracodawcy_regon: 368519085
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Magazynowa 3, 55-040 Bielany Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: wrocławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0223
Gmina pracodawcy: Kobierzyce
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bielany Wrocławskie
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0875313
Ulica pracodawcy: Magazynowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 29.03.2021
Oferta pracy ważna do: 19.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 29.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 26.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a678b06d8076e3a480094b428708f882
Podobne oferty pracy
rekrutacja i selekcja pracowników
kontakt przez OHP - 2016-01-08 - Bytom (śląskie)
Prowadzenie księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości. Księgowanie dokuentów zewnętrznych i wewnętrznych. Księgowanie rozliczeń międzyokresowych. Przygotowywanie poleceń przelewów, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PIT. Współpraca przy sprawozdaniach okresowych, udział w tworzeniu wewnętrznych raportów, analiza i uzgodnienia kont rozrachunkowych, wynikowych i bilansowych. Zastępowanie Głównego Księgowego w przypadku jego nieobecności.
Spółdzielnia Inwalidów "ZRYWPOL" - 2017-02-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
prowadzenie spraw bieżących biura, utrzymywanie kontaktów z członkami LGD, koordynowanie i inicjowanie działań na obszarze LGD, poszukiwanie możliwości dofinansowania projektów zgodnych z celamni Stowarzyszenia
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "OWOCOWY SZLAK" - 2017-02-06 - Opole Lubelskie (lubelskie)
samodzielne operowanie maszyną wycinającą etykiety
ZAKŁAD PRODUKCJI RYNKOWO-EKSPORTOWEJ "TOP-POL" ARTUR TOPOLSKI - 2016-07-21 - Zbrosławice (śląskie)
1. Prowadzenie procesu otrzymania/ pozyskania zgód i pozwoleń od osób fizycznych i prawnych (wszystkie zgody konieczne do budowy infrastruktury teletechnicznej).2. Współpraca z JST, zarządcami/właścicielami nieruchomości w celu pozyskania niezbędnej dokumentacji.3. Przygotowywanie i nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji projektowej i administracyjnej,4. Konsultowanie zakresów projektowych ze specjalistami w celu ich doprecyzowania i ujednolicenia dokumentacji.5. Raportowanie wyżej wymienionego zakresu obowiązków.6.Respektowanie wewnętrznych standardów i procedur.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Tarnów (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja i przyjęcie dostaw oraz transferów.
Organizacja i kompletacja zgodnie z planem dostaw do klientów.
Planowanie harmonogramu dostaw.
Zarządzanie zespołem kierowców.
Kontakt z klientem indywidualnym.
Optymalizacja procesów Home Delivery.
Sporządzanie raportów i zestawień.
Dbanie o realizację założonych wskaźników kosztowych i wydajnościowych.
Kontrola przestrzegania obowiązujących procedur.
Media Expert - 2015-12-22 - Będzin (śląskie)
praca z rodzinami przeżywającymi trudności opiekuńczo-wychowawacze w ramach Powiatowego Centrum Usług Społecznych, więcej informacji na stronie: www.bip.pcpr.tarnogorski.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2020-06-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa administracyjna projektów- współpraca z pracownikami Instytutu w zakresie przygotowywania wniosków na dofinansowanie projektów- prowadzenie bieżącej dokumentacji projektów- rozliczanie finansowe oraz opieka nad budżetami i harmonogramami projektów- analiza i kalkulacja kosztów projektów- współpraca z przedsiębiorcami, jednostkami naukowymi, i innymi podmiotami w zakresie rozliczania projektów
Soeć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego - 2019-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. systemów zabezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Planowanie ,organizowanie ,motywowania i kontrolowanie obiegu dokumentów w organizacji oraz przygotowanie dokumentacji ,zarządzanie dokumentacją bieżącą
kontakt przez PUP - 2020-07-02 - Kraków (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Koordynacja zamówień, obsługa klienta wewnętrznego, organizacja działu kreatywnego, zarządzanie kampaniami reklamowymi, organizacja eventów.
Arche S.A. - 2017-10-13 - Siedlce (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- udział w tworzeniu corocznych planów działalności spółki w zakresie funduszu wynagrodzeń planowanie budżetu: kosztów wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, zatrudnienia, podwyżek itp.- sporządzanie planu zatrudnienia i wynagrodzeń w układzie rocznym, kwartalnym i miesięcznym, w rozbiciu na zespoły i stanowiska- prognozowanie, monitorowanie i rozliczanie realizacji planu kosztów wynagrodzeń, analizowanie wskaźnika wzrostu wynagrodzeń- prowadzenie ewidencji funduszu premii, rozliczanie funduszu premii- prowadzenie sprawozdawczości: właścicielskiej PKP PLK, GUS, PFRON- nadzór nad prawidłowością rozliczania czasu pracy w wybranych jednostkach organizacyjnych spółki.Oferujemy: pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie zatrudnienie na podstawie umowy o pracę możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych szeroki wachlarz świadczeń pozapłacowych: ubezpieczenia zdrowotne pakiety medyczne ulgi na przejazdy kolejowe do 99% karty multisport dofinansowanie do wczasów i wycieczekOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres: kariera (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2021-04-15 - Wrocław (dolnośląskie)
reprezentacja firmy, obsługa klienta, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, pomoc w zarządzaniu firmą,
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Sosnowiec (śląskie)
docieplenie budynków, prace wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Rozbórz Długi (podkarpackie)
prowadzenie spraw kadrowych Spółki, przekazywanie danych do biura rachunkowego,
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2019-04-10 - Tarnowskie Góry (śląskie)
obsługa klienta
"IMPALA" DAWIDOWSCY KAROLINA DAWIDOWSKA - 2021-04-15 - Lębork (pomorskie)
przygotowanie dokumentów exportowych i importowych, tłumaczenie omów
EXPRAN Sp. z o. o. - 2015-12-03 - Morzywół (świętokrzyskie)
1. prowadzenie spraw i zagadnień związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych2. opracowywanie planów zamówień publicznych, procedur, nadzór nad realizacją zamówień publicznych poniżej 130 000 zł 3. sporządzanie sprawozdań z wykonania zamówień publicznych4. prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji przetargowych5. przygotowywanie projektu opisu przedmiotu poniżej 130 000 zł zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie zamówień publicznych, przedkładanie propozycji treści umów w zakresie funkcjonowania obiektów oraz współpraca w zakresie treści zawieranych umów6. udział w opracowaniu projektu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym opracowanie opisu przedmiotu zamówienia (na podstawie przekazanych materiałów), udział w opracowaniu projektu umowy z wykonawcą oraz wykonanie pozostałej dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego7. udział w pracach komisji przetargowej powyżej 130 000 zł jako sekretarz komisji8. nadzór nad procedurą, monitoring toczącego się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności w zakresie dochowania wszelkich terminów i procedur wynikających z obowiązujących przepisów9. analiza ofert od wykonawców pod względem formalnym10. przygotowania rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych11. bieżąca współpraca w tym realizacja umów we współpracy z kierownikami komórek organizacyjnych w tym z Głównym Księgowym12. rejestrowanie umów i porozumień zawartych przez DOSiR w rejestrze umów i porozumień oraz prowadzenie ewidencji pomocniczej pozwalającej na terminowy zwrot kwot wpłaconych przez kontrahentów tytułem kaucji lub zabezpieczenia13. wprowadzanie umów do Centralnego Rejestru Umów zgodnie z procedurą Urzędu Miasta st. Warszawy.
Dzielnicowy Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy - 2021-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
sprawy księgowo - kadrowe firmyRPO WD po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kuropatnik (dolnośląskie)
sprzedaż systemów alarmowych i telewizji przemysłowej za pośrednictwem Allegro; obsługa magazynu, pakowanie i kompletowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Chorzów (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
promowanie marki w internecie, obsługa sklepu internetowego i strony internetowej, współpraca z odbiorcami
kontakt przez PUP - 2021-02-11 - Piła (wielkopolskie)
•Księgowanie dokumentów oraz nadzór nad ewidencją księgową zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o Rachunkowości i przepisach podatkowych, •Prowadzenie ewidencji księgowych, w szczególności ewidencji dla potrzeb VAT, oraz ich uzgadnianie z kontami księgi głównej, •Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, głównie kosztowych: krajowych i zagranicznych, •Prowadzenie spraw rachunkowych i bieżącej księgowości klientów, •Pełna obsługa kadrowo – płacowa, •Oferowanie klientom rozwiązań optymalizujących ich kwestie podatkowe i księgowe, •Współpraca z instytucjami zewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2020-06-05 - Lublin (lubelskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona na stanowisku: Specjalista do spraw logistyki i transportu będzie odpowiedzialna za sprawy związane z importem i logistyką. Kontakt z pracodawcą: tel. 605-855-345, adres e-mail: rekrutacja (at) furmanek.pl
FURMANEK TRADING Sp. J. Daleszyce - 2015-12-02 - Daleszyce (świętokrzyskie)
Prowadzenie biura, wystawianie i przyjmopwanie faktur, praca na programie SUBIEKT GT
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Nowa Ziemia (dolnośląskie)
naliczanie wynagrodzeń, świadczeń z ubezpieczenia społecznego; rozliczanie umów cywilnoprawnych; sporządzanie deklaracji PIT/ZUS/GUS/PFRON; sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku, wprowadzenie i aktualizacja danych w systemie kadrowym, prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia emerytalno-rentowego. Miejsce pracy: ul. Zwycięska 8, 53-033 WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) dodr.pl lub telefoniczny: 71-339-86-56Praca w godzinach od 7-15 Oferta wv sali: E Proszę w CV zamieścić klauzulę o przetwarzaniu danych osobowych ze strony www.dodr.pl
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2019-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)