SPECJALISTA DS. MARKETINGU Ustronie Morskie oferta pracy OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY "MAX" BEATA GRONKIEWICZ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 4 600 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie, wdrażanie strategii i metod promocji, aktywne wspieranie sprzedaży, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi, fakturowanie i śledzenie przepisów prawnych.Praca w godz. 8-16 w Ustroniu Morskim. Dodatkowe inf. na temat warunków pracy, typu praca w dni wolne czy zakwaterowanie, do uzgodnienia z pracodawcą.
Data publikacji: 2019-02-12
Lokalizacja: Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
Pracodawca: OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY "MAX" BEATA GRONKIEWICZ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 18, 78-111 Ustronie Morskie, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie, wdrażanie strategii i metod promocji, aktywne wspieranie sprzedaży, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi, fakturowanie i śledzenie przepisów prawnych.Praca w godz. 8-16 w Ustroniu Morskim. Dodatkowe inf. na temat warunków pracy, typu praca w dni wolne czy zakwaterowanie, do uzgodnienia z pracodawcą.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustronie Morskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustronie Morskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe i znajomość j. niemieckiego mile widziane.
Nazwa pracodawcy:
OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY "MAX" BEATA GRONKIEWICZ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Kościuszki 18, 78-111 Ustronie Morskie, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Ustronie Morskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustronie Morskie
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil działalności pracodawcy: ośrodek rehabilitacyjno-wczasowy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 15.02.2019
Oferta pracy ważna do: 12.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej, zakładanie akt osobowych, wprowadzanie danych osobowych do systemu komputerowego, bieżące uzupełnianie dokumentów i ich archiwizacja, ewidencja czasu pracy, absencji, sprawozdawczość GUS.- Wynagrodzenie: od 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunek dowolny. Wymagane min. 5 lat doświadczenia zawodowego. Wymagana znajomość obsługi komputera oraz urządzeń audiowizualnych, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, programu Płatnik, znajomość przepisów dot. tematyki pracy w warunków szczególnych. Mile widziana znajomość programu Impuls. Kontakt wyłącznie e-mail: rmarkiewicz (at) gonar.com.pl
GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-07 - Katowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
BEHAPER SPÓŁKA CYWILNA A.K.DEZOR - 2017-08-10 - Ruda Śląska (śląskie)
Wykładanie i sprzedaż towaru, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej. Praca w sklepie spożywczo-przemysłowym w Czańcu od poniedzaiłku do soboty w godz. 4.30-22.30, w niedziele w godz. 7.00-22.30 według ustalonego grafiku.
Dorota Prus Mini Market - 2016-08-29 - Czaniec (śląskie)
Wykonywanie czynności ślusarskich w ramach napraw maszyn i urządzeń, przezbrajanie, uruchamianie i obsługa maszyn, samodzielna praca na maszynach frezarskich i tokarskich, kontrola jakości produkowanych części, obróbka detali jednostkowych, wykonywanie detali zgodnie z rysunkiem technicznym.Wykonywanie prac spawalniczych z zastosowaniem różnych metod spawania.
"OMEGA SOFT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Zawiercie (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracownika w trakcie jego zatrudnienia,naliczanie wynagrodzeń pracowników etatowych oraz umów cywilnoprawnych,prowadzenie dokumentacji dot.ewidencji czasu pracy,wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników np.Rp 7,sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnetrzych(ZUS,US,GUS),sporządzanie raportów i zestawień,księgowanie listy płac,bieżące monitorowanie zmian w przepisach,wystawianie fv sprzedażowych.
Zakłady Przemysłu Drzewnego "Roma" w Gołańczy - 2017-09-18 - Gołańcz (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej papierów wartościowych; procesowanie transakcji; identyfikowanie i rozwiazywanie technicznych problemow w trakcie pracy na systemach; wdrażanie obostrzeń od regulatorów finansowych w codziennie obowiązki; pogłębianie wiedzy na temat derywatyw oraz papierów wartościowych. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów na rynku Project Cargo, spotkania z klientami (prezentacja firmy, negocjacje), ofertowanie z opracowaniem alternatywnych koncepcji projektów, organizacja i nadzór nad transportami ładunków ponadgabarytowych, wsparcie kierownika działu w działaniach handlowych i operacyjnych, obsługa systemów operacyjnych, prowadzenie i zarządzanie dokumentacją operacyjną, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z Klientami i podwykonawcami.
OMIDA SEA AND AIR SP. Z O.O. - 2019-01-31 - Gdynia (pomorskie)
Kontakt z Klientami zagranicznymiPrzygotowywanie ofert handlowychPrzyjmowanie, potwierdzanie zamówień od odbiorcówWystawianie faktur oraz innych dokumentów wysyłkowych w obrocie krajowym i zagranicznym
Agmar S.A. - 2017-02-16 - Mielec (podkarpackie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony.Trzy zmiany: Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Brukowanie skarp z kamienia naturalnego. Roboty przygotowawczo-ziemne. Roboty drogowe, brukarskie i przygotowawcze pod budowy.
"MEL - DRO - KAN" Melioracje, Drogi, Kanalizacje Deleś Włodzimierz Józef - 2016-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-do 15-tej, księgowanie faktur i dokementów rozliczeniowych.Miejsce pracy: WrocławKontakt z pracodawcą - wyłącznie osobisty: Wrocław, Rynek 5, I piętro - kadry, Pani Maria Godlewska. Sala D
Admi Spółka z o.o. Gastronomia - 2018-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Warszawa (mazowieckie)
OBOWIĄZKI:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA, – POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
EUROLOGIC ZENON GŁODOWSKI - 2017-03-13 - Siedliska (podkarpackie)
sporządzanie i kontrolę dokumentacji personalnej, rekrutację nowych pracowników, kontrolę umów dot. kosztów stałych, współpracę z biurem rachunkowym, przygotowanie zestawień oraz analiz dla użytkowników wewnętrznych.
Amwin SP. z o.o. Sp.k. - 2017-03-13 - Września (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - obsługa klienta, - pozyskiwanie nowych klientów, - obsługa systemów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Starogard Gdański (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
przede wszystkim biegłe posługiwanie się językiem niemieckim do nawiązywania i utrzymywania kontaktów z zagranicznymi klientami.
GOSCO FP SP.Z O.O> SP. KOMANDYTOWA - 2016-04-13 - Chomino (zachodniopomorskie)
-obsługa kasy fiskalnej-obsługa klientów-składanie zamówień-przyjmowanie ofert-przygotowywanie dokumentów dla księgowej-obsługa programów biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Świebodzin (lubuskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
RESORTOWE CENTRUM ZARZĄDZANIA SIECIAMI I USŁUGAMI TELEINFORMATYCZNYMI - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
Kronospan HPL Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
koordynowanie prac, związanych z podległymi pracownikami, sprawdzanie stanu zabezpieczenia obiektów ochrony fizycznej, sporzadzanie raportów, grafików, organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu, sporzadzanie dokumentacji, zwiazanej z ochroną. wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
Spółdzielnia WULKAN w Olsztynie - 2017-05-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad procesem produkcji.
BEST PUR POLYMERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-11-06 - Krążkowy (wielkopolskie)
obsługa klientów, realizacja założonych planów
AB Bechcicki Sp z o.o - 2017-12-04 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa klienta, sprzedaż wycieczek i hoteli, biletów i ubezpieczeń, obsługa systemów rezerwacyjnych i systemu CRM
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Sosnowiec (śląskie)
Główne obowiązki:Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowychRealizowanie założonych planów sprzedażowychPozyskiwanie nowych członków KasyWspółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-08-18 - Lubin (dolnośląskie)
Miejsce odbywania stażu Krapkowice.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Krapkowice (opolskie)
Zajmuje się planowaniem zadań na stanowiskach szwalniczych oraz organizowaniem optymalnego przebiegu produkcji, a zwłaszcza harmonizacją działań pomocniczych i produkcyjnych. W tym krojenie produkcji i przygotowanie jej do szycia.--------------Po owocnym okresie próbnym przedłużenie umowy na czas nieokreślony
ANNA P.P.H.U. s.c. - 2016-08-01 - Września (wielkopolskie)